Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Жалки смешници и евтини далавераджии - това са шмекерите от тоя магазин.

Показвам за улеснение продуктите на Apple, които мен ме интересуват (принципно).

Естествено ниските цети в 8.00 сутринта са "разпродадени", а в 3.00 имаше надпис "Започваме сутринта".

Бързаци, а?!?!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 204
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Българина като цяло винаги търси евтинкото, пък дали е сигурно не му пука.След като с дадена стока срещне трудност със сервизиране, признаване на гаранция, доказване на покупка откъм правната страна и

Не съм толкова богат че да купувам евтини неща. Аз лично се опитвам да избегна покупки в такива еуфорични времена и да обмисля внимателно какво точно искам, да огледам нещата и тогава да купя. Освен т

Само да вметна нещо.Този сайт продава всякакви стоки.Това е добре.Доста от нещата пък са на много ниски цени,което пък за нас,като крайни потребители е чудесно.И много търговци у нас почват да се вкис

Публикувани изображения

 

 

 

 

 

 

...Естествено ниските цети в 8.00 сутринта са "разпродадени", а в 3.00 имаше надпис "Започваме сутринта".

Бързаци, а?!?!

Дори в 7 ч повечето от интересните предложения вече бяха разпродадени. Около 6:45 вече бях оформил кошницата си, натиснах бутона за купуване и ... дотам. Сега не знам дали изобщо имам заявка, но по-вероятно нямам, защото липсва потвърждение на имейла ми, а основния уред в списъка в 7:00 часа вече бе "зачеркнат".

А бе ние да сме живи и здрави :).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дори в 7 ч повечето от интересните предложения вече бяха разпродадени. Около 6:45 вече бях оформил кошницата си, натиснах бутона за купуване и ... дотам. Сега не знам дали изобщо имам заявка, но по-вероятно нямам, защото липсва потвърждение на имейла ми, а основния уред в списъка в 7:00 часа вече бе "зачеркнат".

А бе ние да сме живи и здрави :).

В 7 сутринта ми пишеше само започваме, рефреш, кукита, не действаше, в 7,30 два таблета, телефон и фотоапарат/които ме интересуваха/  ги нямаше вече за поръчка, живи и здрави да са... Взех други неща, ама имам потвърждение на мейл.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой разглеждал ли е страницата "за нас" на сайта им? http://www.emag.bg/za-nas?ref=hdr

Нещо си ми мирише сайта. Поне за мен винаги на първо място е била гаранцията и доверието в търговеца. Да знам, че при проблем ще си свършат работата. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В 7 сутринта ми пишеше само започваме, рефреш, кукита, не действаше, в 7,30 два таблета, телефон и фотоапарат/които ме интересуваха/  ги нямаше вече за поръчка, живи и здрави да са... Взех други неща, ама имам потвърждение на мейл.

В 7.08 единствените неща дето бяха изчерпани бяха по-евтиния ipad mini и някаква мишка за 2 лева, при мен сайта се рефрешваше съвсем нормално и беше интересна гледка колко бързо свършват наличностите. Не знам как е било с поръчките защото не съм поръчвал нищо понеже в края на месеца съм вече на червено, а и дори нещо да е намалено с 30% или 40% ако не ти трябва си е излишен разход за мене.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg

За кратък период от време в Комисията за защита на потребителите (КЗП) са постъпили 6 жалби срещу румънския сайт Emag.bg.

Сайтът е насочен към пазара в България. Той е изцяло на български език, посочен е телефон за връзка в София и разширението на домейна е „bg”.

В жалбите си потребителите се оплакват, че продуктите не са придружени с инструкции за употреба на български език. Посочват се неверни технически характеристики на предлаганата за продажба техника. Търговецът не удовлетворява рекламациите им за дефекти стоки или, ако приеме, това става трудно и извън срока, предвиден по закон.

Във връзка с тези жалби КЗП изпрати сигнал по европейската система за обмен на информация и сътрудничество при защита на потребителите. Искането на КЗП е за предприемане на действия от компетентния контролен орган в Румъния, който да извърши проверка на търговеца и да наложи санкции в случай че бъдат констатирани нарушения.

 

http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=&document_id=5597

 

П.П

Не видях адрес или телефон за обратна връзка в сайта(как да им пратиш дефектен или развален уред)

Проверка в регистъра:

 

1331 DANTE INTERNATIONAL SA 3075208935 3M; A-DATA; A.C.Ryan; A4Tech; Abit; Activision; Adobe; AEG; Aerocool; AKAI; Akasa; AKG; Alcatel; Alienware; Allied Telesis; Allview; AMD; Animal Planet; Antec; AOC; APC; Apple; Archos; ARCTIC; Arctic Cooling; Arctic Silver; Ariston; Artwizz; ASROCK; Asus; гр. Букурещ, 0, ул."Шосяуа Виртуций" 148, www.emag.bg Сорин Йонеску; тел.+40752362415; факс +40212005225; [email protected] 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Колективна с-ма ЕКОБУЛТЕХ
Редактирано от snuri (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също си поръчах Allview Dual-Sim V1 Viper 285 лв. Добра цена, като в нета се намира за не по-малко от 480 лв. Телефона има добър хардуер. С камера OV8830 (май че на Iphone 4s е със същата камера).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прави ли ви впечатление, че изказалите се (включително и аз) посочват различни данни за приблизително едно и също време? При едни се виждат наличности, при други - не, колко и това да звучи невъзможно. При едни сайтът се е отварял, при други (като мен) запецна и изтървах лаптопа. Но пък ми дойде дюшеш, защото след час ровене в друг сайт намерих по-добра машина, също на промоция, макар не е толкова шумна. 

Впрочем, в някаква степен не съм съгласен със съдържанието на статията в линка от поста над моя (на ScD) - не знам как е било за други продукти, но аз съм си Тома Неверни по рождение и още снощи, докато си нарочвах какво ще купувам сутринта (така и не успях да взема каквото и да е), проверих и сравних цените на "моите" артикули - разлики спрямо други основни вериги нямаше или бяха несъществени - имам предвид тия преди днешните. В списъка ми имаше и продукти, които не влязоха в промоцията днес, та ще си ги поръчам утре на спокойствие.

Пазарувам много често онлайн, включително и от eMAG и не съм имал никакви проблеми нито с качество, нито с доставката, надявам се и да нямам за в бъдеще. Но сигурно и оплакванията не са безпочвени, та "истината е някъде там", както се казваше в един популярен сериал.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сензационни статии от "разкрития" лично мене не ме интересуват - истината не е толкова черна,

обаче не е и толкова бяла както искат да я представят търговците. 

 

Малките тайни на големите намаления в магазините

Редактирано от ined (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Без никаква реклама само мога да споделя отличните си впечатления от  магазина! Вече пета поръчка на стойност около 280 лева ми изпълняват в рамките на 20 часа, като ми се обаждат предварително, даже кога ще е поръчката при мен с куриера. Куриерската служба също е абсолютно точна. В рамките на месец и половина имам закупени доста инструменти, които бяха опаковани в оригиналните кутии, неразпечатвани и отлично работещи. Мога да потвърдя и още нещо.

 За 4-ти път получавам ваучър за отстъпка единият от които е на стойност...точно 100 лева! Написах им и 2 благодарствени писма на тяхната страница, на която имам регистрация.Личните ми впечатления са отлични и отново ще се обърна точно към тях за следващите продукти! Може и да са се случили на някого недоразумения, което е в рамките на нещата, но мисля че при един контакт по телефона, всичко може да се разреши много бързо.По телефона са много любезни и отговарят на всеки един въпрос, изчерпателно. Това ми е личното наблюдение от интернет магазина на ""ëMag""

Допълнение към горният коментар

Напълно подкрепям колегата от горният пост. Давам веднага пример: Фотоапарата, който си закупих при тях струва 112 лева, докато в "Зора"....170. Става въпрос за "Олимпус - model170

 

 

Здравей. Тъкмо си поръчах телефон от емаг, но ми трябва телефон за връзка, защто ме интересува дали мога да го взема на изплащане. И изобщо би ли написал някакви възможности за контакти с тях. Благодаря предварително.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За търсещите данни за eMAG прилагам снимка на част от направената снощи (все пак успях да се включа, макар и частично) заявка:

 

Публикувано изображение

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според тях в петъка не е имало никакви проблеми.Какво постигна eMAG.bg в рамките на този Black Friday

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За търсещите данни за eMAG прилагам снимка на част от направената снощи (все пак успях да се включа, макар и частично) заявка:

 

Публикувано изображение

 

Без да я проверявам ще рискувам да кажа, че такава фирма липсва в търговския регистър.

 

Едит: сега видях по-горе, че са публикувани данни на фирма в Румъния.

Ще изчакам някой от форума да се възползва от сервиза им (ако имат изобщо), за да разберем как стават нещата и изобщо стават ли.

До тук информацията в сайта е вятър и мъгла и нищо конкретно и ясно няма.

Редактирано от algor (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност я има http://eea.government.bg/mro/Registers/REG_MRO_EEA_PUSKA.aspx

№1331 в регистъра DANTE INTERNATIONAL SA  ЕИК 3075208935 адрес гр. Букурещ, 0, ул."Шосяуа Виртуций" 148, www.emag.bg и т.н.

Редактирано от ined (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, едитнах се, но явно сме писали по едно и също време.

Седалището на фирмата е едно, сервиза е друго, условията по гаранцията трето, фактурата с реквизитите четвърто и т.н.

 

А и от линка който си дал виждам "Начин на изпълнение на задълженията" - "Колективна с-ма".

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност моя е грешката, сега видях че това е регистър към агенцията за околна среда и тоя ЕИК сигурно е румънски защото е 10 цифри.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Българина като цяло винаги търси евтинкото, пък дали е сигурно не му пука.След като с дадена стока срещне трудност със сервизиране, признаване на гаранция, доказване на покупка откъм правната страна и т.н., тогава се впуска по форуми и паланки да се оплаква от некоректност и да търси поредната далавера, този път в посока "Да преборя мръсните капиталисти и далавераджии за да ми признаят гаранцията/дефекта и да ми сменят стоката с нова".В допълнение на горното ще кажа, че българина като цяло е и неграмотен и не знае, че за да си търси впоследствие правата, първо трябва подробно да се е запознал с договорните отношения, които му предлага търговеца.Има си Закон за електронната търговия, в който много ясно са описани задължителните реквизити, които търговеца трябва по недвусмислен начин и на видно място да покаже и да запознае потребителя с това кой е той, къде му е сервиза, какво включва гаранцията, как се предявява същата, регистриран ли е търговеца по ЗДДС, цената в магазина крайна ли е или не включва ДДС, доставка и т.н.Най-малкото всички имаме за пример и Apple, че дори и Google, които непрекъснато си едитват общите условия и ние сме задължени да четем и да се съгласяваме, ако ще ползваме услугите/стоките им.Спирам до тук.Поради гореизброените причини за мен дискутирания сайт е много далеч от истината и не ми предлага информацията, която искам, за да бъда спокоен за покупките си и правата ми.Евтино?!?!Да, но не на всяка цена.Аз лично предпочитам да си платя по-скъпата цена, но да съм гарантиран, че за времето на гаранцията няма да имам проблеми от всякакво естество и (доколкото може) ще се чувствам спокоен за похарчените от мен (не малко) пари.

А и е крайно безмислено да се впускам да купувам някакви стоки само заради намалението, а не защото имам нужда от тях в момента.  :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...Аз лично предпочитам да си платя по-скъпата цена, но да съм гарантиран, че за времето на гаранцията няма да имам проблеми от всякакво естество и (доколкото може) ще се чувствам спокоен за похарчените от мен (не малко) пари.

А и е крайно безмислено да се впускам да купувам някакви стоки само заради намалението, а не защото имам нужда от тях в момента.  :)

Не съм толкова богат че да купувам евтини неща. Аз лично се опитвам да избегна покупки в такива еуфорични времена и да обмисля внимателно какво точно искам, да огледам нещата и тогава да купя. Освен това предпочитам промоции на производителя, не на магазина (каквито са примерно на Канон за фотографски продукти в момента)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля,ако някой е купил нещо от емаг.бг да прикачи гаранционната карта на артикула.Много ми е любопитно къде им е сервиза.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля,ако някой е купил нещо от емаг.бг да прикачи гаранционната карта на артикула.Много ми е любопитно къде им е сервиза.

След като магазина е румънски, логично е сервиза да е в Румъния. Казва се Televoice Grup S.R.L., Str. Ionel Perlea 19, Bucurest.

Редактирано от gyps (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля,ако някой е купил нещо от емаг.бг да прикачи гаранционната карта на артикула.Много ми е любопитно къде им е сервиза.

Редактирано от Aleksandar Borisov (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчах един телефон от черния петък,пише ,че доставката е безплатна и в рамките на 24 часа.Е,очаквах телефонът днес,,но са ми писали mail ,че ще пристигне между 2ри и 7-ми декември,след уведомяване от куриерска фирма..Е за каква доставка до 24 часа говорим тогава?! :help wanted4:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А и е крайно безмислено да се впускам да купувам някакви стоки само заради намалението, а не защото имам нужда от тях в момента.  :)

Ако всички хора мислеха като теб, светът щеше да е едно по-добро място.
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване