Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Поръчах един телефон от черния петък,пише ,че доставката е безплатна и в рамките на 24 часа.Е,очаквах телефонът днес,,но са ми писали mail ,че ще пристигне между 2ри и 7-ми декември,след уведомяване от куриерска фирма..Е за каква доставка до 24 часа говорим тогава?! :help wanted4:

 

Доставката е в рамките на 24 часа, на нещата извън черния петък. Нормално е при 52 000 поръчки Спиди да не смогнат с доставките за 1 ден, нали?Иначе преди съм пазарувал в сайта и всичко си е идвало на следващия ден, дори да е било и Събота! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз не съм голям фен на сайта, ама мисля, че доста ясно са си дали обяснения за гаранции и контакти и т.н. тук: http://info.emag.bg/garanciya-i-serviz/pick-up-and-return

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До: [email protected]   Относно: рекламация   Дата: Четвъртък, 2013, Декември 5 12:12:50 EET  
 Поръчка с номер 1000059----Кухненски робот Heinner Facille 400, 400 W, 1.2л, Бял - не отговаря на описанието като не е в пълен комплект!!! липсват приставките без които уредът е напълно неизползваем! Желая да ми бъдат изпратени липсващите два ножа и дискът ренде или да върна продукта!!!!

 това е моят скромен опит с фирмата-имам и още една поръчка която трябваше да е вече тук, но уви! Чудя се дали изобщо да я взимам когато дойде-тъй като вече 3-ти ден не мога да направя рекламация на Кухненски робот Heinner Facille 400 ! до сега имам 14лв сметка от техният офис в София на който номер 024925959 никой не ми отговаря и чакам свободен служител да ми вдигне!!! СУПЕР НЕДОВОЛЕН СЪМ!!!

Редактирано от Борислав Николов_338652 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моите поръчки пристигнаха, след като ми бе изпратен имейл с посочена дата за доставка (от "черния петък"). Това се случва винаги, вече няколко пъти пазарувам от тях и дано и занапред си остана без оплаквания. Всичко закупено си работи нормално и си има гаранционни карти, но не съм очаквал друго, така както и от останалите магазини. Все по-често пазарувам от онлайн магазини и нито веднъж не съм имал какъвто и да е проблем с качество, цени или доставка. Вярно е, казват, че винаги има първи път, но засега се разминавам.

Най-сериозни проблеми до днес имах с представителен магазин на мобилен оператор, който отстрани повреда на гаранционен телефон (втората му) точно за 33 дни...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязахте ли новите промоции на емаг ,дали ще поправят грешките си от черният петък?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам поръчка от черния петък (прословутия таблет за 48 лв), която все още очаквам. Нещо повече, нета е "почернял" от такива като мен. Явно тези големи отстъпки бяха голяма измама. Не отговарят на мейлите, не можеш се вреди на телефона и въобще ............, ще ви информирам като има някакво развитие.

Редактирано от adasha (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Три дни по - късно, резултатът продължава да бъде същият - никой не се е свързал с мен, нищо не ми е доставено, от вчера статуса на поръчката ми е променен от "в процес на обработка" на "нова поръчка".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вчера 18.12.2013г получих поръчката си от черния петък. С таблета всичко е наред, подариха ми и валчер за да ме "компенсират" за закъснението. Какво да кажа освен "всичко е хубаво когато завършва добре".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора знаете ли какво ми се случи. След като поръчах един продукт от еМаг им писах емайл да откажа поръчката. Поръчката не ми беше отказана и сега е доставена до офиса на спийди и ми казаха че трябва да платя доставка за да върнат доставката на еМаг. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора знаете ли какво ми се случи. След като поръчах един продукт от еМаг им писах емайл да откажа поръчката. Поръчката не ми беше отказана и сега е доставена до офиса на спийди и ми казаха че трябва да платя доставка за да върнат доставката на еМаг. 

на какво основание си отказал поръчката и след колко време след като си поръчал?

Да ще си платиш доставката..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не става така. Поръчваш, хората пращат, и докато стоката още пътува към теб, да се отказваш. Ето затова на малките деца ще трябва да ги нашамарят и да не им позволяват въобще да пипат където не им е работа. На порасналите деца също.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

 

И аз се чудя защо хората приемат условията на даден сайт без да четат условията и политиката на въпросния сайт.

 

 

 

eMAG предоставя възможност на потребителя да върне продукта в срок, по-дълъг от предвидения в законодателството. Потребителят има право да върне закупения продукт, без да дължи неустойка и без да посочва причина, в рамките на 15 (петнадесет) календарни дни от датата на получаване, с удържане на разходите за връщане.

 

Кратко, точно и ясно.

 

Друг е въпроса дали договора е бил вече сключен.

 

 

Вашата ПОРЪЧКА ще се приема от eMAG като предложение за договор.

Чрез осъществяване на ПОРЪЧКА в САЙТА, Вие, като КЛИЕНТ потвърждавате, че сте съгласни с формата на комуникация (телефон или e-mail), чрез който eMAG осъществява изпълнението на поръчките в САЙТА.

Ако EMAG потвърждава изпълнението на една ПОРЪЧКА, това означава пълно приемане на условията на ПОРЪЧКАТА. Приемането на поръчката от eMAG се счита за извършено тогава, когато съществува електронно потвърждение (e-mail), изпратено от eMAG до КЛИЕНТА, без да се изисква потвърждение за получаване от страна на клиента.

eMAG в нито един момент не разглежда непотвърдена ПОРЪЧКА да има силата на ДОГОВОР.

 

Тук също е кратко, точно и ясно.

Ако не са ти потвърдили поръчката, могат да те хванат за...носа и да те разведат из някой площад.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчката я отказах в същия ден на заявяването й. И от спииди ми казаха ча емаг не работели така да плащат върната пратка ,аз нямам проблем с това но при положение че съм използвал единствения контакт с тях и съм отказал поръчката се чудя защо трябва да плащам

Същия ден нищо не ни говори след 1,2,3,4,5 часа?При не натоварен ден поръчката се обработва за 2 часа и се намира в склада/буса на спиди,това че ти си писал не неискам не означава,че трябва да върнат пратката обратно.При куриерските фирми и 1 минута е важна,особено с трафика в София 1 минута става 40...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен само от времето за доставка. Поръчах в 16:00 на другия ден в 12:00 беше при мен.До тук добре, след това дадената стока дефектира в рамките на няколко часа. Аз започнах да звъня на телефона им, но така и не се свързах."В момента всички консултанти са заети" това го слушах в продължение на три дни през който се опитах да се свържа с тях.

В крайна сметка се отказах, защото дадения артикул който исках да върна беше на стойност 15 лева, а по мой сметки, ако трябваше да дам 5 за куриер + до сегашните 10 за телефон (пак казвам така и не се свързах) по-добре щеше да е да си купя нов. И най-хубавото артикула беше със "доживотна гаранция"

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Emag е скъп магазин. HWBG или Ardes често продават на по-добри цени и са по-специализирани магазини.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хъммм....... така като ви чета вече съм малко притеснен. Поръчах си видеокарта, наистина, цената беше най-ниската възможна, която открих, но най ме привлече 3 г. им гаранция.Дотук добре, ала наистина - по телефон са неоткриваеми. Доста се колебах преди да поръчам, имах някои въпроси, та за два дена 5-6 пъти звънях, но никой не ми вдигна. Другото, което ми е странно - проследих си поръчката през сайта на Speedy и с изненада видях, че е приета от офиса им във В.Търново. :huh: Другото, което ми е странно е къде са складовете им. Или поръчката ми е дошла от Румъния, но тогава, защо се е озовала в Търново, вместо в Русе например.

Ще стискам палци всичко да е наред, че иначе ще почнат главоболията.......... :brick wall:

Редактирано от bakhus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-добре не им звъни на телефона. Три дни опитвах, поне по пет пъти на ден с продължителност 5-7 минути. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хъммм....... така като ви чета вече съм малко притеснен. Поръчах си видеокарта, наистина, цената беше най-ниската възможна, която открих, но най ме привлече 3 г. им гаранция.Дотук добре, ала наистина - по телефон са неоткриваеми. Доста се колебах преди да поръчам, имах някои въпроси, та за два дена 5-6 пъти звънях, но никой не ми вдигна. Другото, което ми е странно - проследих си поръчката през сайта на Speedy и с изненада видях, че е приета от офиса им във В.Търново. :huh: Другото, което ми е странно е къде са складовете им. Или поръчката ми е дошла от Румъния, но тогава, защо се е озовала в Търново, вместо в Русе например.

Ще стискам палци всичко да е наред, че иначе ще почнат главоболията.......... :brick wall:

Спиди имат голям склад за североизточна България, който се намира в едно село до В.Търново. От там пратките се разпределят за другите окръжни градове, така че най-вероятно картата ти е там, а не в офиса на куриера. А пък складовете на Emag за България са в София, логично е да мине пратката през В.Търново за Русе. 

Редактирано от gyps (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Аз също се интересувам от това дали някой е успял да направи рекламация като да върне стока за ремонт, да замени дефектна стока с работеща такава, да си върне парите?

 

При мен проблемът е следния. На 21.12.2013. поръчах един маслен радиатор, който пристигна на 23.12.2013. Тъпото е, че нямах възможност да си взема лично продукта, а помолих един роднина да го вземе вместо мен. Остана ми време да го тествам чак на 27.12.2013. и нацелих гредата. Следвайки инструкциите от книжката, термовентилатора заработи, ама радиатора, нъцки! Имам чувството, че или аз съм някакъв олигофрен или печката е дефектна.

 

Та решил съм да пробвам някакъв контакт с тях да видим какво ще правим, но след като почетох малко отзиви из нета за тях, мисля въобще да не се занимавам да го връщам за ремонт въпреки гаранцията, а направо да си им го връчвам с чантичката и да си ми връщат парите, но за целта ми трябва телефон, който ще вдигнат или имейл на който ще отговорят.

 

Поздрави и весели празници.

Редактирано от Костадин Янев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

......................................

От написаното от теб, стават ясни няколко неща, но не си разбрал за къде беше поръчката(може би, защото аз не съм уточнил).

Та: Русе споменах, защото ми изглеждаше най-логичната отправна точка за България откъм Румъния, иначе аз съм от София, а щом казваш, че складовете на еmag за Бг също са в София, ми е странно какво, аджеба ще дири поръчката ми в Търново. Каква ще да е тази интересна практика да се пращат пратките по маршрут Сф - Търново - Сф. 

Както и да е - онзи ден си получих поръчката, пакета изглеждаше наред, вътре бяха и оригинала на фактурата, и гаранцията, а и самата карта работи нормално. :)

 

...........................................

Хъммм.... споменаваш няколко варианта - замяна, ремонт или направо да върнеш стоката. "Решил си да пробваш" или "Направо да си им го връчваш с чантичката"? Както сам спомена, първо установи къде и дали има проблем наистина с тоя радиатор. В зависимост какво си решил/решиш - действай и мисля, че няма да е зле да напишеш тук какво е станало.

Туй е страницата с контактите: http://info.emag.bg/za-nas/vrzka-s-nas

 

 

Весела посрещане на Новата Година на всички!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Аз също се интересувам от това дали някой е успял да направи рекламация като да върне стока за ремонт, да замени дефектна стока с работеща такава, да си върне парите?

 

При мен проблемът е следния. На 21.12.2013. поръчах един маслен радиатор, който пристигна на 23.12.2013. Тъпото е, че нямах възможност да си взема лично продукта, а помолих един роднина да го вземе вместо мен. Остана ми време да го тествам чак на 27.12.2013. и нацелих гредата. Следвайки инструкциите от книжката, термовентилатора заработи, ама радиатора, нъцки! Имам чувството, че или аз съм някакъв олигофрен или печката е дефектна.

 

Та решил съм да пробвам някакъв контакт с тях да видим какво ще правим, но след като почетох малко отзиви из нета за тях, мисля въобще да не се занимавам да го връщам за ремонт въпреки гаранцията, а направо да си им го връчвам с чантичката и да си ми връщат парите, но за целта ми трябва телефон, който ще вдигнат или имейл на който ще отговорят.

 

Поздрави и весели празници.

В сайта на Emag има стандартна бланка - "Сервизен формуляр", който трябва да попълниш и изпратиш. След което, ще получиш обаждане от техен оператор за уточняване на подробностите. Иначе, по телефона колкото и да звъниш няма да ти се обади никой. Гледам и друго нещо - според правилата на сайта можеш да върнеш стоката в рамките на 15 дни и да си искаш парите обратно. Действай докато все още има време. Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сайта на Emag има стандартна бланка - "Сервизен формуляр", който трябва да попълниш и изпратиш. След което, ще получиш обаждане от техен оператор за уточняване на подробностите. Иначе, по телефона колкото и да звъниш няма да ти се обади никой. Гледам и друго нещо - според правилата на сайта можеш да върнеш стоката в рамките на 15 дни и да си искаш парите обратно. Действай докато все още има време. Успех!

 

Здравейте.Упорито звънях от 8:45 сутринта и да не повярваш, вдигнаха. Попитах за процедурите и те хората си казаха за този формуляр. Аз си мислех, че за рекламации е един, а за отказване е друг, но явно е един и същ. По принцип исках да ми го заменят в рамките на седмица максимум, ама те нагло ми обясняват, че ще отнеме НАЙ-МАЛКО месец да го закарат, ремонтират и върнат. Че аз купувам нов продукт, те ще ми го ремонтират и върнат същия, вместо да го заменят с нов и да се извинят. Сега ще им го връчвам с чантичката и обратно, парите мога да ги чакам 1-2 месеца, ама да се надявам като пристигне наново, тоя радиатор да работи и да нацеля пак гредата, няма да стане. На мен ми трябва отопление за зимния сезон, за какво ми е да ми пристига Март, примерно. Аз затова се чудех какво да го правя - да го ремонтират или да връщат парите. Исках да чуя от тях какви са им процедурите. Да знаете, такава опция да го заменят нямало, нямали такава политика. Просто ви го ремонтират и връщат същия артикул - сверете си серийният номер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Упорито звънях от 8:45 сутринта и да не повярваш, вдигнаха. Попитах за процедурите и те хората си казаха за този формуляр. Аз си мислех, че за рекламации е един, а за отказване е друг, но явно е един и същ. По принцип исках да ми го заменят в рамките на седмица максимум, ама те нагло ми обясняват, че ще отнеме НАЙ-МАЛКО месец да го закарат, ремонтират и върнат. Че аз купувам нов продукт, те ще ми го ремонтират и върнат същия, вместо да го заменят с нов и да се извинят. Сега ще им го връчвам с чантичката и обратно, парите мога да ги чакам 1-2 месеца, ама да се надявам като пристигне наново, тоя радиатор да работи и да нацеля пак гредата, няма да стане. На мен ми трябва отопление за зимния сезон, за какво ми е да ми пристига Март, примерно. Аз затова се чудех какво да го правя - да го ремонтират или да връщат парите. Исках да чуя от тях какви са им процедурите. Да знаете, такава опция да го заменят нямало, нямали такава политика. Просто ви го ремонтират и връщат същия артикул - сверете си серийният номер.

 

Пич, виж 10-ина поста над твоя какво съм цитирал от общите им условия.

 

 

 

eMAG предоставя възможност на потребителя да върне продукта в срок, по-дълъг от предвидения в законодателството. Потребителят има право да върне закупения продукт, без да дължи неустойка и без да посочва причина, в рамките на 15 (петнадесет) календарни дни от датата на получаване, с удържане на разходите за връщане.

 

В тези 15 дни го връщаш и то без да им посочваш причина.

И си взимаш парите.

 

Това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тези хора са за убиване, на 31 на обед си пуснах поръчката за видео карта и още стой на "Поръчка в процес на обработка" а би трябвало днеска да са работили и картата да е пратена вече но явно не. Надявам се утре да я пратят и в събота да е при мене иначе ще стане проблем. 

Нещо много интересно, на телефона даден за връзка не мога да се свържа със тях, постоянно ми затваря автоматично.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...