Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Как да вляза в менюто на рутера и как да разбера Account и Pasword

Рутера е 

Huawei HG8245T

шшшшшш.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Roki_03 написа:

Как да вляза в менюто на рутера и как да разбера Account и Pasword

Рутера е 

Huawei HG8245T

 

потребите: root парола: admin

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето ти заводските потребителско име и парола. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но ако маршрутизатора не е ваш а на доставчика то вероятно паролата или потребителя са сменени

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

рутера ми го дадоха от М-тел (evo.bg) (megalan)

Incorrect account/password combination. Please try again.

Неправилно акаунт / парола комбинация . Моля, опитайте отново.

Тава пише


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Roki_03 написа:

рутера ми го дадоха от М-тел (evo.bg) (megalan)

Incorrect account/password combination. Please try again.

Неправилно акаунт / парола комбинация . Моля, опитайте отново.

Тава пише

Тогава вероятно те го управляват и вие няма как да го ползвате. Но все пак се свържете с поддръжката им

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Megalan 080020011

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами ще се свържа мерси на всички:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

това Виваком ли е? my.contact.bg
Ако не - така:
http://setuprouter.com/router/huawei/hg8245h/login.htm

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, DarkEdge написа:

това Виваком ли е? my.contact.bg
Ако не - така:
http://setuprouter.com/router/huawei/hg8245h/login.htm

Mtel е и не мога да влезна с IP от този сайт

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами виж какво е IP-то на рутера при теб! Със сигурност, не е "фабричното", а друго. Но и това едва ли ще ти помогне, защото ISP се е погрижил, да не стават сакатлъци.

ПС Каква е причината, да искаш да буташ по настройките на рутера?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да го настроя за да могат да се свързват хора през него например сървър на игра или уебсайт на IP

Гледал съм Default Gateway през CMD и ми го дава същото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво се случва всъщност? Не ти приема user/pass или изобщо не те допуска до web интерфейса?

И не на последно място: Сигурен ли си, че ISP ти дава статичен, публичен адрес? Не съм запознат много с практиката на ментел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ме допуска до уеб интерфейса. За адреса не знам. Преди с рутер на Tенда всичко беше точно, но след преместване решиха да сложат нов рутер и сега нямам шанс да вкарам обикновен рутер за тест поради това, че входа не е стандартен .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирай cmd  с админстраторски права и в черния прозорец напиши:
ipconfig /all > %userprofile%\desktop\ip.txt
и натисни Enter.
На десктопа ще се появи текстов файл - опирай съдържанието му и го покажи тук.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Martin Petkov написа:

Не ме допуска до уеб интерфейса. За адреса не знам. Преди с рутер на Tенда всичко беше точно, но след преместване решиха да сложат нов рутер и сега нямам шанс да вкарам обикновен рутер за тест поради това, че входа не е стандартен .

Добре, бе човече, събери си малко мислите и напиши един смислен отговор! Опитваме се да помогнем, но ти не даваш никакво инфо.

Кога, къде и какво е това "преди"? За какво "преместване" говориш - ново жилище, нов доставчик.....? Какво (според твоята терминология) е "обикновен рутер"?

Какво означава (пак според твоята терминология).стандартен и нестандартен вход?

ПС Боба ми подсказва, че си на оптика (FTTH). В този смисъл, едва ли ще ти дадат достъп до устройството (странна практика, за мен, но....)

Остава да се "пребориш" да ти бриджнат някой порт и да си сложиш твой рутер, чрез който да си менаджираш и вътрешната мрежа

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от Goran Mitevski
      Здравейте,
      Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема.
      От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява.
      Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо.
      Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има.
      Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема.
      Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.
      Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.
      Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша.
      Благодаря предварително!
    • от terminator.1985
      Здравейте, въпросът ми е как да отключат този рутер заключен към ''А1" , с какви програми и стъпки да следвам ?
      Рутера е със сим карта !
    • от Pulsarr
      Здравейте.
      Използвам интернет и телевизия на виваком.Дълго време бях с рутера който виваком предоставят.Веднъж дори виках техниците им да го сменят поради слабия сигнал.Смениха го с друг с две антени но положението си остана същото.Страшно ми писна и след двегодишни мъки си поръчах този  рутер : ASUS RT-AC1200G+  . Очаквах го с нетърпение да пристигне мислейки си ,че ще ми реши проблемите със слабия сигнал когато се отдалечиш на три крачки от рутера.
      Много съм разочарован от  новата ми покупка.Мисля си ,че дори се представя по зле от вивакомския.Във другата  стая на 4 метра от рутера ,през една панелна стена силата на сигнала е една чертичка ,като доста често се губи напълно.Това на 2,4GHz .
      На 5 GHz силата на сигнала е още по слаба. Не съм много вещ в тази материя затова ще помоля по запознатите да ми кажат на какво може да се дължи този слаб сигнал.Да не би аз да не правя нещо както трябва или рутера който съм купил толкова си  може, въпреки ,че срещнах доста положителни коментари за него.Също така какъв рутер трябва да си купя за да мога свободно да ползвам WiFi когато съм в другата стая на 4-5 метра от него.
      Благодаря.
       
    • от Philip Stoynov
      Привет! От два дни имам много интересен проблем - при свързване на лаптопа ми Asus Vivobook pro с домашния wifi на Виваком уайфай мрежата изчезва за всички устройства. Лаптопът казва Cannot connect to network ,после губи мрежата и тя изчезва за всички устройства. При рестартиране на рутера се появява отново и си работи добре, докато не се опитам пак да вържа лаптопа. Настолният компютър си има интернет без проблем. Вързах лаптопа с друга мрежа в работата и си работи без да я крашва. Рутерът е Вивакомски The bonds Sam. Опитах повечето неща които четох в нета - ъпдейтвах драйвери на лаптопа, ресетвах уиндоус но без ефект. Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем на такъв лаптоп и рутер и знае ли как да го реша? Утре ще звъня и на Виваком , та дано те да са се сблъсквали с подобен проблем. Не откривам потребителското си име и парола за влизане в сайта на Виваком за настройка на рутера - дано да могат да ми дадат ново.
       
      Благодаря предварително и лека вечер
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...