Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

andreygg

Въпрос за Мерцедес А класа.

Препоръчан отговор


Здравейте колеги. Дойде ред да вземам кола. Харесал съм си Мерцедес А класа дизел, като посочената в линка.

http://www.cars.bg/c1434034

Всички ми разправят да забравя за нея, но аз съм тъпо парче и напъвам за такава. Моля някой, който е запознат с посочения модел да драсне някой ред. Това дето го пише по форумите съм го изчел. Но едно е да се носят легенди, друго е реалния досег с колата. Интересува ме наистина ли е толкова зле. Как е като разход, поддръжка и т.н.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо трябва да забравяш за колата?! Отиваш и си я купуваш. Зависи откъде ще я купиш и в какво състояние ще е. Поддръжката си е скъпа за всяка една кола. Зависи също и как я кара самият шофьор и къде.

Карал съм този модел малко и съм доволен. Е нали се сещаш, че не става за товарене ;)

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Карал съм такова чудо и  се разочаровах.Твърдо возене,шумна и нищо специално,което да оправдае марката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах я същата, само че 2000 г. и автоматик. Ми... не е толкова зле, колкото я изкарват. Но... по моята специално почти всичко се чупи.. а ремонтът е адски скъп, частите -също. Иначе е маневрена, харчи много малко и се държи добре на пътя (ако няма страничен вятър по магистралата, примерно).

Карах я 4,5 г. и си купих новата през 2012-та. 

Цялостна оценка... ще си вкараш доста бодлив и скъп таралеж в гащите. Аз я взех да се науча да карам, но по-скоро се научих на цялостното й устройство (неволята учи) и на адреси на какви ли не сервизи в града. Уж след 2001-ва т.н. "детски болести" ги няма, ама... малко съм скептична.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Madonna написа:

Имах я същата, само че 2000 г. и автоматик. Ми... не е толкова зле, колкото я изкарват. Но... по моята специално почти всичко се чупи.. а ремонтът е адски скъп, частите -също. Иначе е маневрена, харчи много малко и се държи добре на пътя (ако няма страничен вятър по магистралата, примерно).

Карах я 4,5 г. и си купих новата през 2012-та. 

Цялостна оценка... ще си вкараш доста бодлив и скъп таралеж в гащите. Аз я взех да се науча да карам, но по-скоро се научих на цялостното й устройство (неволята учи) и на адреси на какви ли не сервизи в града. Уж след 2001-ва т.н. "детски болести" ги няма, ама... малко съм скептична.

То това е за всяка една кола. Просто поддръжката е неизбежна, частите са скъпи и трябва да се внимава откъде се вземат. Също трябва да имаш и човек, който наистина разбира и е специалист. В повечето сервизи само гледат да ти вземат парите.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе щом и немците я изкараха много зле, забрави. Между другото, А-класата навремето се появи най-напред на едно китайско изложение. Изобщо не бе за Европа. А да, дори последната А-класа все още не може да се хареса на немците и заема все последните места в тестовете им. Явно има нещо.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Поддръжката си е скъпа за всяка една кола.

Абееее, от марка до марка има голяма разлика. В магазина - като кажеш "Част за Мерцедес" ...

Аз за Реното толкова части съм купувал - по-евтино е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, jhoro написа:

Абееее, от марка до марка има голяма разлика. В магазина - като кажеш "Част за Мерцедес" ...

Аз за Реното толкова части съм купувал - по-евтино е.

Мерцедеса е немски, но точно А класата, доколкото знам е френска сглобка, пак си е по лиценз на Мерцедес, но като минава през други ръце, няма как всичко да е на нивото на мерцедес. Аз също съм против този модел, не бих си го купил или препоръчал, иначе в един момент се интересувах доста от него. 
Частите са скъпи както и ремеонта! От пред в обсега на двигателя е доста тясно и подредбата е така направена, че за да свалиш определна част, трябва да разкачиш и другите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Емил Костов написа:

То това е за всяка една кола. Просто поддръжката е неизбежна, частите са скъпи и трябва да се внимава откъде се вземат. Също трябва да имаш и човек, който наистина разбира и е специалист. В повечето сервизи само гледат да ти вземат парите.

Колега, така като кажеш и направо... Какво значи за всяка една кола, че хем се чупи много, хем частите й са скъпи. Всички коли едни и същи ли са? Просто глупости на търкалете говориш. Има "дуракоустойчиви" модели на определени марки, които са всепризнати за издръжливи и почти нечупещи се, за съжаление А класата на Mercedes не е сред тях - дори за нея е всеизвестно колко много се чупи и естествено понеже е Мерцедес - колко и струват ремонтите и частите.
В този клас бих определено погледнал Тойота, Нисан, VW, но не и мерцедес. 

До автора на темата - моля те посети Мерцедес форума има си раздели по модели и прецени дали А класата е за теб, поне се запознай какво да търсиш като често срещани проблеми и за какво да внимаваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Мерцедеса е немски, но точно А класата, доколкото знам е френска сглобка, пак си е по лиценз на Мерцедес, но като минава през други ръце, няма как всичко да е на нивото на мерцедес.

Моята информация е малко пж-различна (не че е толкова важно). А класата е дизаин на Сузуки и се произвежда в завода в Полша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат

A- und B-Klasse, die weiter in Rastatt, aber auch in Ungarn im neuen Werk Kecskemét gebaut werden. Zudem wird die A-Klasse bei Valmet in Finnland gefertigt.

Произвежда се в Ращат, Германия; Кечкемет, Унгария и Валмет, Финландия, поне според Automotor und Sport: http://www.auto-motor-und-sport.de/news/die-autoproduktionsstandorte-wer-baut-welches-auto-wo-3969472.html

Според тази тема колата се произвежда основно в Ращат, а двата други завода се включват само ако основният не смогва с поръчките, тъй като в него се произвеждат и други модели. Финландският завод произвежда само части и агрегати и при необходимост сглобява А-класи.

Иначе, по темата - преди време моя позната имаше такова чудо на техниката. Дървена возия и постоянни престои в сервиза. Качвал съм се и аз да я пробвам - е, като за кола с такъв размер е горе-долу добре. Общо взето, нестабилна в завой и с малко дървено управление, но пък и едва ли някой си взема такова нещо, за да ходи по състезания с него. В крайна сметка, въпрос на вкус. Ако пък ти допада, прочел си минусите в тази тема и форума на "Мерцедес" и те ти се струват приемливи, давай...

ПП. Според номера на рамата: Ja man kann das Produktionswerk in der FIN sehen: J= Rastatt N= Keskemet - ако в него има J, колата е произведена в Ращат, ако има N - в Кечкемет.

Пример: WDD176xxx1J

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Една колежка си взе А класа в края на септември, нейната е 2002ра или и 3та, купи я за 3000лв.

Избира уж с човек който разбира.

Първоначално обслужване + отстраняване на дребни козметични проблеми + зимни гуми 1000лв.

Първо отказа централното, оказа се ел. проблем - стотина лева+ няколко загубени дни и изпотрошени нерви.

От там нататък на всеки десетина дена все изкача по нещо за ремонт.

Държи я в гараж и седмично минава не повече от 100км.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като искаш да караш такова дърво,купи си френска кола,те са с най евтините части,.Ако искаш да се троши по малко и да те вози по добре,си купуваш японска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, Димитър 59 написа:

Карал съм такова чудо и  се разочаровах.Твърдо возене,шумна и нищо специално,което да оправдае марката.

(Този път) потвърждавам казаното от колегата, защото имам абсолютно същите впечатления от модела - вози като Дачия, да не говорим за теснотията вътре. Вероятно става за ползване от дама при пазаруване от мола или за мъж - нисък манекен, но не и за други цели, това е градска кола. Ако се налага да пътуваш с куфар, някой трябва да го държи на ръка през прозореца...

Преди 2-3 години един колега беше се запалил яко по колата (неговата беше А 180, но все тая), купи я, кара я до преди няколко месеца (впечатленията ми са от там) и едва се отърва от нея през лятото. Все нещо ѝ тракаше, имаше и чести проблеми с датчиците.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Димитър 59 написа:

Като искаш да караш такова дърво,купи си френска кола,те са с най евтините части,.Ако искаш да се троши по малко и да те вози по добре,си купуваш японска.

Това за возията не го разбрах. Откога пък японските возят по-добре и как обобщаваш нещата за всички автомобили? И защо смяташ, че всички искат да вози добре? Аз пък искам да стои добре на пътя, не да се люшка като кораб. Понякога твърдото окачване е доста по-добрия избор. Човек се чувства по-спокоен и му е кеф да кара. Не на всеки завой да се чуди ще мине ли или не без недозавиване или презавиване. А за трошенето пак не го разбрах. 15 годишните японски коли не се трошат или какво?Чудно ако е така, защото японците открай време си сменят евтомобилите през 4-5 години и кочинките им издържат без проблеми 100 000 км. После ако е здрава корубата се почва. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Кажете нещо за Фолксваген Поло 1.4 16V, като тази:

http://www.cars.bg/c1366310

Изпадна ми едно за 2300 лв., без забележки. Заслужава ли си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Евтини за поддръжка, здрави, но огледай добре ламарините. Ръждата ги гони. Всичко се прави, но тръгнали ли са ламарините- работата е сериозна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, andreygg написа:

Благодаря на всички. Кажете нещо за Фолксваген Поло 1.4 16V, като тази:

http://www.cars.bg/c1366310

Изпадна ми едно за 2300 лв., без забележки. Заслужава ли си?

Казвам ти веднага - засега е "без забележки".  Малка кола (тя тази си е с 3 врати) - голям разход на "градско". Един познат има подобна, разхода в града му беше 9/100.
Колкото и на моя Еспейс, само че колата - наполовина :D

преди 9 часа, Димитър 59 написа:

Като искаш да караш такова дърво,купи си френска кола,те са с най евтините части,.Ако искаш да се троши по малко и да те вози по добре,си купуваш японска.

Че на френските частите са евтини - да, че японските се чупят по-малко - не. За 6 години по Еспейса съм влизал в сервиз не повече от 5 пъти (не броя обслужването).

преди 3 минути, upili написа:

Евтини за поддръжка, здрави, но огледай добре ламарините. Ръждата ги гони. Всичко се прави, но тръгнали ли са ламарините- работата е сериозна.

... и като добавя "пластмасовото купе" и горещо поцинкованата рама. Какво беше ръжда?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, jhoro написа:

Че на френските частите са евтини - да, че японските се чупят по-малко - не. За 6 години по Еспейса съм влизал в сервиз не повече от 5 пъти (не броя обслужването).

Този дарак Рено Еспейс и подарък да ми го дават не го ща.Той се разваля най-много.Ти сигурно го караш от дъжд на вятър,че да ходи само по един път на година в сервиз?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда, в мерцедес форума..говоря за лицензираният такъв (щото има няколко) почти всички теми за проблеми с А-класата са мои. 

Но, все пак.. не обобщавайте като цяло. Новото поколение А класа няма нищо общо със старите, нито като возия, нито като външен и вътрешен вид и изобщо карам си я с абсолютен кеф и задоволство вече 3 г. и нямам оплаквания засега. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм съгласен, че колата е нестабилна в завои и че била малка вътре.
Юркал съм жувотното в най-големи снегове и виелици януари месец Варна - София (примерно) и колата се е държала перфектно, без проблем с поднасяния, без проблеми в завоите и т.н.

А иначе аз съм два метра говедо и колата нито ми е тясна, нито ми е къса откъм крака.

Та изключая скъпите за решаване проблеми с автомобила на старо, същия откъм доста от другите параметри хич не е лош според мен.
И бих го препоръчал за човек, който иска да вземе някаква кола, която 1-2 години да я чука и блъска тук-там, докато се научи да шофира.
Все пак плащате 2-3 хиляди лева, а не 12-13 000, макар нашия случай да беше с втората цифра (но колата се купи преди 8-9 години).

Редактирано от algor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, algor написа:

...А иначе аз съм два метра говедо и колата нито ми е тясна, нито ми е къса откъм крака...

Ако човешките мерки са сведени само до дължина - ОК, ще мръдна назад седалката и ще му намеря колая, ако и да сплескам коленете на тия отзад. Ама ако освен дълъг си и с по-голяма ширина, колицата няма как да се разтегне. Сядат двама по-големшки мъжаги отпред и почват да се чудят кой да сменя скоростите... 

преди 13 часа, andreygg написа:

Благодаря на всички. Кажете нещо за Фолксваген Поло 1.4 16V, като тази:

http://www.cars.bg/c1366310

Изпадна ми едно за 2300 лв., без забележки. Заслужава ли си?

Ако ще е това Поло с традиционната, но и никому неясно защо изкуствено поддържана за марката като цяло висока цена, по-добре да е А-класата. Братовчедка на жена ми бе луднала по това Поло (в дълго търсен яркочервен цвят), продаде си старото Волво, купи тоя "икономичен" модел (живее във Варна) и вдигна ръце от него. Добре, че някак намери друг ентусиаст, та го разкара, взе си С4 и миряса.

Плюс на Поло е по-лесното намиране място за паркиране, но с това се изчерпват предимствата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря на всички за мненията. В крайна сметка взех ето това POLO:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11447957139252943&slink=bomnsv

Днес го регистрирах и каквото сабя покаже. Жената е много доволна, а това е голям плюс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12.12.2015 г. at 22:34, andreygg написа:

...Жената е много доволна, а това е голям плюс.

Не е просто голям, а огромен плюс! Честито и безаварийно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...