Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор

    qnkov    27

    Смениха рутера вкъщи, но никоя парола не става, за да влезна в админ панела. Рутера е hg8245. Пробвах с тази от книжката и с тези дадени от интернета, но не. Явно са я сменили, а нещо ми прекъсва от време на време връзката, дори с кабел директно от рутера към лаптопа, и искам да влезна вътре в него да видя какво става. Дали са я сменили и ще трябва да им звъня или?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    capnemo    43972
    преди 6 минути, qnkov написа:

    Смениха рутера вкъщи, но никоя парола не става, за да влезна в админ панела. Рутера е hg8245. Пробвах с тази от книжката и с тези дадени от интернета, но не. Явно са я сменили, а нещо ми прекъсва от време на време връзката, дори с кабел директно от рутера към лаптопа, и искам да влезна вътре в него да видя какво става. Дали са я сменили и ще трябва да им звъня или?

    Обадете им се за направят диагностика на модема.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    qnkov    27

    Тая диагностика през офиса ли им става или ще идват до вкъщи? И ще реши ли проблема с паролата? 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    capnemo    43972
    преди 2 минути, qnkov написа:

    Тая диагностика през офиса ли им става или ще идват до вкъщи? И ще реши ли проблема с паролата? 

    Вие нямате работа в модема! И обикновено диагностиката се прави отдалечено

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    qnkov    27

    Имам, искам да си сменя името и паролата, защото каквото е името, такова е и паролата, и съответно може да ми крадат от нета.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    *LZ4JW*    15417
    преди 12 минути, qnkov написа:

    Имам, искам да си сменя името и паролата, защото каквото е името, такова е и паролата, и съответно може да ми крадат от нета.

    При положение, че рутера е собственост на доставчика ви, вие нямате право да променяте нищо по неговите настройки.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624
    преди 1 час, ПОТРЕБИТЕЛ 65 написа:

    При положение, че рутера е собственост на доставчика ви, вие нямате право да променяте нищо по неговите настройки.

    При описаната ситуация рутера е част от инфраструктурата на доставчика, както каза ПОТРЕБИТЕЛ 65 - няма какво да бутате там.

    преди 2 часа, qnkov написа:

    Имам, искам да си сменя името и паролата, защото каквото е името, такова е и паролата, и съответно може да ми крадат от нета.

    А кой точно ще ви "краде от нета" - доставчика ли?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624
    преди 5 минути, Profruit написа:

    Бодни клечка за зъби и си в джаза.

    Бодване = нулиране на настройките. А после кой ще му направи тези, за свързването към доставчика? Някой си казват данните "без бой", ама има и репеи ..

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Profruit    3162
    преди 5 минути, jhoro написа:

    Бодване = нулиране на настройките. А после кой ще му направи тези, за свързването към доставчика? Някой си казват данните "без бой", ама има и репеи ..

    За тези ли става въпрос, кой да му ги въведе?

    8526092e.jpg

    По телефонен разговор  ги получава. Ако доставчика не ги даде - червен картон на доставчика! Що за КГБ-щина, да не дадеш логин и парола на клиента си открито. Нищо хакерско няма на съответен адрес на рутера да влезеш в него и да го настроиш по свой вкус. Ами ако трябва да отвори порт към локалната си машина за манишулации към интернет, или да промени кодировката на Wi-Fi линията, пак ли метани към доставчика? Остави тези легенди за репеи.

     

     

     

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624
    преди 7 минути, Profruit написа:

    За тези ли става въпрос, кой да му ги въведе?

    8526092e.jpg

    По телефонен разговор  ги получава.

    Горе-долу - да. Макар че - струва ми се че рутера е ADSL-ски.

    Нека първо питащия да се обади на доставчика и да си ги поиска, пък после да си "разбъчква" нещата.

    Иначе съм съгласен с теб, но ... в България всичко е възможно (като простотия де)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    *LZ4JW*    15417
    преди 47 минути, jhoro написа:

    Бодване = нулиране на настройките. А после кой ще му направи тези, за свързването към доставчика? Някой си казват данните "без бой", ама има и репеи ..

    И аз почти съм сигурен че е По ADSL, но той нищо не споменава. В този ред на мисли, ако сме прави, какво ще остане на ползващият  интернет, ако има и някой да му го "краде"?  10-12 мегабита  сваляне и 12 пъти по ниска скорост на качване? То за питащият не остана интернет! Виваком не практикуват да дават на клиентите си  паролата. За ника - е ясно (който го знае) какво се поставя.

     

    Редактирано от ПОТРЕБИТЕЛ 65 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Profruit    3162

    Не знам кои/какво са Виваком, но ако са такива припиздоны към клиента им казвам ларивидери блядь, да си взимат жиците и тоците, и там Любо Пенев по пързалката.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624

    Ако става дума за Виваком - аз съм им бил клиент 8 години. Няколко пъти съм викал техници - винаги са биле много коректни. 3 или 4 пъти сменяха рутера, другите пъти - я сплитер, я кабел. Само от нагаряне по клемите на конектора на сплитера и последваща смяна на същия - скоростта се вдигна от 2,5 на 4 Mbps down.

    При Виваком - кодировката на Wi-Fi линията се променя от my.contact.bg

    преди 2 минути, Profruit написа:

    Не знам кои/какво са Виваком, но ако са такива припиздоны към клиента им казвам ларивидери блядь, да си взимат жиците и тоците, и там Любо Пенев по пързалката.

    Това много зависи от конкуренцията в района.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    *LZ4JW*    15417

    "" При Виваком - кодировката на Wi-Fi линията се променя от my.contact.bg ""

    Тази информация, ако е на Виваком я има написана в договора му. (ник и парола)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624
    преди 13 минути, ПОТРЕБИТЕЛ 65 написа:

    "" При Виваком - кодировката на Wi-Fi линията се променя от my.contact.bg ""

    Тази информация, ако е на Виваком я има написана в договора му. (ник и парола)

    Говориш за ник и парола на WiFi, не за влизане в рутера, в админ панела?

    Редактирано от jhoro (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    *LZ4JW*    15417
    преди 1 минута, jhoro написа:

    Говориш за ник и парола на WiFi, не за влизане в рутера, в админ панела?

    Правилно Жоре! Извинявай. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    qnkov    27

    По принцип не се правят настройки, те сами се правят по спомен. Бодваш кабела в лаптопа и си в джаза, само в рутера май си добавяш името и паролата, за да тръгнат нещата. И не виждам как нещо, за което плащам, да е собственост на доставчика, след като и рутера съм си платил (имам вече 5 рутера заради договор всяка година) и нета си плащам. Направо съм си в правото да си правя каквото искам в собствения си рутер и шибаната мрежа, която ползвам от 5 години. Първо ще им звънна за паролата и ще ги питам за прекъсванията, пък клечката е лесна работа. А за кражбата говорех, понеже съм в блок и лесно може да ми видят рутера и да напишат комбинацията на името и паролата и да се свържат. Аз самият имам 1 такъв вариант в момента, но е доста слабичко - разбираемо. Но ако наистина са сменили паролата на рутера от оригиналната, ще се караме с тях.

    Редактирано от qnkov (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    jhoro    29624
    По принцип не се правят настройки, те сами се правят по спомен. Бодваш кабела в лаптопа и си в джаза, само в рутера май си добавяш името и паролата, за да тръгнат нещата. И не виждам как нещо, за което плащам, да е собственост на доставчика, след като и рутера съм си платил (имам вече 5 рутера заради договор всяка година) и нета си плащам. Направо съм си в правото да си правя каквото искам в собствения си рутер и шибаната мрежа, която ползвам от 5 години. Първо ще им звънна за паролата и ще ги питам за прекъсванията, пък клечката е лесна работа. А за кражбата говорех, понеже съм в блок и лесно може да ми видят рутера и да напишат комбинацията на името и паролата и да се свържат. Аз самият имам 1 такъв вариант в момента, но е доста слабичко - разбираемо. Но ако наистина са сменили паролата на рутера от оригиналната, ще се караме с тях.

    Демек - настройките си ги прави рутера по спомен - каквото помни?

    За да не ти крадат нет комшиите - направи си регистрация в my.contact.bg и оттам можеш да си настройваш - името на мрежата, типа кодиране, паролата, видимостта (направи я скрита).

    От Виваком ще ти кажат - ти плащаш за услугата "интернет достъп" и няма да ти разрешат да ровиш нито в рутера, нито в главното табло на блока, нито в друго тяхно оборудване. Според мен.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.