Премини към съдържанието
amadeusbg

Как да проверя дали лаптопът не работил/бил излаган/ползван

Препоръчан отговор


Здравейте!:)
Общо взето имах големи приключения, докато си избера лаптоп. Накрая се спрях на това FUJITSU , което е от Скай, но които от своя страна го купуват от Технопро, които уж им били вносител.
Да, но както имаше бройки и не били написани на кирилица, се оказа, че били, но че били отворени. Почва малко да ме притеснява и искам да съм сигурен (до колкото е възможно), че не взимам работило нещо или висяло на рафт 1 година преди това. Дали има начин това да се провери?
Ще съм Ви благодарен за съвети как да постъпя в ситуацията. Трябва ли да се притеснявам от горните неща ? (лаптопът ще си е с 2 години гаранция).
Поздрави!:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами провери какво поддържа гаранцията и дали хардуера отговаря на документацията. Това, че е отварян е без значение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Ами провери какво поддържа гаранцията и дали хардуера отговаря на документацията. Това, че е отварян е без значение.

Питащия има друго предвид може би,дали не е висял по рафтовете като мостра и да е работил въпросния лаптоп..........Има софтуер който показва колко пъти е включван компютъра,колко отработени часове има харда и т.н

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко е относително. Има и случай ( лично аз съм присъствал на такъв) където клиента иска да вземе мострата, а не нов лаптоп. 

Като отиде в магазина и иска всичко да е наред си купува лаптоп, който го вадят от неразпечатвана кутия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Като отиде в магазина и иска всичко да е наред си купува лаптоп, който го вадят от неразпечатвана кутия.

До преди две три години един от най-големите "производители" продаваше на нашия пазар предимно ремаркирани PCта.

Тоест били са мостри,залежали по рафтовете, дали дефект в гаранционния срок или просто на клиента нещо не му е харесало и е върнал продукта.

Връщат ги в завода, евентуално добавят рам, по голям хард, преглеждат под лупа преопаковат и изпращат към нашата част на Европа.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 23.12.2015 г. at 14:26, Емил Костов написа:

Всичко е относително. Има и случай ( лично аз съм присъствал на такъв) където клиента иска да вземе мострата, а не нов лаптоп. 

Като отиде в магазина и иска всичко да е наред си купува лаптоп, който го вадят от неразпечатвана кутия.

Ми честно казано моя лаптоп го взех както си беше на рафта, защото нямаше бройки и след една седмица му отиде харда, а го бях включвал само 5-6 пъти.

Така че наистина всичко е относително. Не е гаранция пък че ако вземеш чистак нов ще ти върви както трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Trend32 написа:

Ми честно казано моя лаптоп го взех както си беше на рафта, защото нямаше бройки и след една седмица му отиде харда, а го бях включвал само 5-6 пъти.

Така че наистина всичко е относително. Не е гаранция пък че ако вземеш чистак нов ще ти върви както трябва.

Да, не се знае дали ще работи, но затова се дава гаранция и се гледа какво покрива.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.