Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, и на всички Честита Коледа ! :emoji_objects-14:Ето и моя проблем : имах мирис в купето на изгоряло, като че ли имаше връзка с пускането на парното. Може би като на изгоряла клечка кибрит. След като почистих листата, които се бяха събрали под предния капак, и бяха запушили предната решетчица за въздух миризмата изчезна, но колата е карана 30 минути за тест.

    Това което искам да помоля да ми каже някой, какъв е този ОКИС, (познат на окис го определи след като го пипна с пръсти и помириса). Това е нещо, което аз оприличавам като златист пясък, нещо е протекло и се е натрупало в ляво на акумулатора.

    Интересува ме ОПАСНО ли е така да карам колата, акумулатора ли е протекъл и дали е спешен за смяна, дали не е нещо друго :no-no: или какво е златистото, питах познати не могат да го определят, а аз не знам дали мога да карам така ?

    Колата е Опел Корса 2007, бензин. Ето и снимка на "явлението"

    Akumulator-50.jpg

    part.png

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Акумулатора е обслужваем - добре е да се отвъртят тия капачета и да се долее дестилирана вода, за да не остане сух.

    Този окис е от акумулатора, явно е "кипял". Трябва да се свали акумулатора и извади от мястото където стои, и след това този окис да се измие с чиста вода, защото като си стои там, разяжда ламарината много бързо.

    Най-добре идете в магазин или сервиз където продават акумулатори, ще замерят електролита и ще проверят за мъртва клетка..

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Нищо и няма на стойката за акумулатора. Акумулатора ако ти върти без проблем сутрин значи и той е наред.

    Като имаш време някой ден с преобразувател на ръжда може да я минеш, почистиш и след това измиеш и грундираш.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Първо се измерва зарядното напрежение с прост мултицет. Комшията така изкипи нов акумулатор - зареждаше на макс защото на регулатора му ръждясало винтчето на масата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря на всички за отговорите ! :emoji_objects-15: и Весело посрещане на Новата Година :)  с най-добри пожелания


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.