Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор

    dian59    1

    0
    Изведнъж в един ден,преди месец, изчезнаха пет клавиша от клавиатурата;в смисъл спряха да работят;
    Един от тях е точката, така че ще слагам (;)вместо точка; Помислих, че са зацапани;
    1
    Отворих едно от бутончетата,но отдолу е перфектно, чисто и щрака добре;
    2
    Работата демек е софтуерно зловредна; Проверих за всеки случай, няколко танганайски
    подредби на клавиатури от настройките на езика (да не би вируса да е ударил по тях)
    но всичките дават дефект на същите клавиши; Демек работата е в Драйвера на клавиатурата;
    3
    Опитах Сестъм Ресторе в Сейф Мод , но този Драйверфайл е нямал предишна версия в Систъм Ресторето
    и си се зареди същата гад; После забелязах, че ми изчезнаха и точките за Ресторито и дотам съм;
    4
    Изтеглих необходимия драйвер; Той обаче е (sys) файл, който стои записан във System32,
    а там не ми дава да го пипам, нито да го преименувам, нито да го трия, нито да го замествам;
    Допитах се в интернет за разни програми за го затрия, но те са безпомощни пред този файл;
    5
    Това между другото е файла: i8042prt.sys,който е за тачпада на лаптопа ми (Уиндоус7;
    б4 битова сестема; Леново В590); файлът, който изтеглих е от Уиндоус7 ресурсите, защото от
    Леновото предлагат драйвер за точно за този лаптоп, който уиндоус7 отхвърля като несъвместим;
    б
    Стигнах до заключението, че е толкоз упорит щото се ползва онлайн от Уиндоуса и няма как
    работещ в момента драйвер да се пипа; Опитах да го деинсталирам с риск да не мога да работя
    от клавиатурата изобщо; При деинстала, обаче казва "Сигурен ли си, Добре бе деинсталирам,
    Рестартирай си компютъра, пич!" Рестартирам и отново се зарежда същатата драйверна гад, като
    всичко си е инсталирано, драйвера не е бил деинсталиран, явно не може да тръгне уиндоса без
    него;
    7
    Та така !!! Седя си сега и се пуля пред ината на тоз телевизор дето не иска да ми съдейства;
    Не ми се преинсталира, защото нямам Диска на Уиндоуса7, пък и тоя си работи приятелски с
    Бил Гейтс !!!
    Та така !!!
    8
    Има ли някакво решение, при което да ми тръгнат да работят копчетата на лаптопа ???

    Честита Коледа !!!

    Весели празници !!! Желая здраве и късмет на всички !!!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    ExaFlop    26935

    Бутон Start, в полето Search напиши cmd и като се появи черната иконка, щракни по нея с десен бутон.

    Избери Run as administrator. В черния прозорец напиши:


    sfc /scannow

    и натисни Enter.

    Като свърши проверката, копирай текста на резултата и го публикувай тук.

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    Не ми излиза иконка да кликна десен бутон, направо ми излиза КМД екрана и като стартирам това сканиране ми казва , че нямам права

    прилагам картинка на отговора

    Без име.jpg

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    Малко ще се забавят отговорите ми , че ходя насам натам по други задачки; Но тук съм на линия иначе !!!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535

    Изпълнете следната команда в CMD.exe стартиран като администратор => net start trustedinstaller

    След това опитайте отново с командата sfc /scannow

    Не е зле да пробвате и с друга клавиатура, защото не е невъзможно тази просто да е сдала багажа.


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    ExaFlop    26935

    Проблемът в случая е, че не стартира като админ!

    start -> all programs -> accessories-> command prompt десен клик по черната иконка и избери Run as administrator

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535
    преди 1 минута, ExaFlop написа:

    Проблемът в случая е, че не стартира като админ!

    start -> all programs -> accessories-> command prompt десен клик по черната иконка и избери Run as administrator

    Всъщност CMD е стартиран точно като админ според снимката! :)

    И решението уж е следното:

    http://www.thewindowsclub.com/windows-resource-protection-could-not-start-the-repair-service

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    ExaFlop    26935

    Виж в коя директория е стартиран. Виждам, че пише Admin,  но...

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535
    Току що, ExaFlop написа:

    Виж в коя директория е стартиран

    Това няма значение...отпред има Administrator:

    преди 1 минута, ExaFlop написа:

    Виж в коя директория е стартиран. Виждам, че пише Admin,  но...

    Не би трябвало това да е проблема...

    xVROCky.jpg

     

    преди 2 минути, dian59 написа:

    Отново дръвце !!!

    Доста омазана система...я за всеки случай изберете cd c:\windows\system32

    и след това опитайте пак със sfc /scannow

    Според мен не би трябвало това да е проблем, но и не е нормално CMD да стартира потребителския ви профил, а не c:\windows\system32

    Като цяло на снимката ви има и някакъв select administrator....вие наистина сигурни ли сте, че сте стартирали CMD.exe с десен бутон Run as administrator?

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    Намерих черната иконка , чрез Аксесорис/КМД и там пуснах "Като администратор"

    Обаче отново ми даде на "sfc/scannow"   ........... "repair service couldn't start"

    Редактирано от dian59 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    ExaFlop    26935

    Пробвай като отвориш cmd да напишеш следното:

    cd c:\windows\system32

    net start trustedinstaller

    sfc /scannow

    Това ми прилича или на заразена или зверски омазана система?

     

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 4

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535

    Въведете следната команда в CMD => dir C:\Windows\Servicing\Version>c:\version.txt

    Отворете файла C:\version.txt и след това копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

    Сега пак в CMD като администратор изпълнете следната команда => reg query "HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Version">c:\reg.txt

    Отворете файла C:\reg.txt и публикувайте резултатите в следващия си коментар.

     

     

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    Това е с:\version.txt

     Volume in drive C has no label.
     Volume Serial Number is 3C85-6F58

     Directory of c:\Windows\Servicing\Version

    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          .
    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          ..
    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          6.1.7601.17592
                   0 File(s)              0 bytes
                   3 Dir(s)  34 457 358 336 bytes free

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    ExaFlop    26935

    Ако случайно откаже да запише файловете в C:\ замести в горните команди C:\ с %userprofile%\desktop\

    преди 56 минути, B-boy/StyLe/ написа:

    Въведете следната команда в CMD => dir C:\Windows\Servicing\Version>%userprofile%\desktop\version.txt

    Отворете файла %userprofile%\desktop\version.txt и след това копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

    Сега пак в CMD като администратор изпълнете следната команда => reg query "HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Version">%userprofile%\desktop\reg.txt

    Отворете файла %userprofile%\desktop\reg.txt и публикувайте резултатите в следващия си коментар.

     

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    Това %userprofile% трябва ли да го заменя с моето "НОМЕ"

    получи се това относно първата инструкция

    5.jpg

    това е по втората инструкция

     

    б.jpg

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    ExaFlop    26935

    Изпълни ли първо инструкциите на B-boy/Style/?

    Аз писах - "Ако случайно откаже да запише файловете в C:\"

    Освен това къде в моето писание видя HOME?

    sfc      /scannow

    пише се с интервал, а не слято

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535
    преди 22 минути, dian59 написа:

    c:reg.txt няма съдържание, празен е

    Защото не сте копирали командата правилно...премахнете стрелката пред reg query!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    dian59    1

    ок

    махах стрелки

    7.jpg

    това е относно version.txt който отиде на десктопа

     Volume in drive C has no label.
     Volume Serial Number is 3C85-6F58

     Directory of C:\Windows\Servicing\Version

    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          .
    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          ..
    18.05.2013 г.  11:01    <DIR>          6.1.7601.17592
                   0 File(s)              0 bytes
                   3 Dir(s)  34 451 189 760 bytes free

     

    Даааа !!! Нещата не са такива каквито бяха! А и никога не са билиии !

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535

    Явно целия ключ липсва при вас, но за да го създадем ще трябва да вземем права над регистрите...

    Първо отворете папката C:\Windows\WinSxS и в полето за търсене поставете следната информация

    x86_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35 (ако Windows e 32-битов)

    amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35 (ако Windows e 64-битов)

    Направете снимка на резултатите...ако разбирате английски можете направо да видите следната информация (работим по тази статия):

    https://support.microsoft.com/en-en/kb/959077

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    B-boy/StyLe/    19535

    Сега искам да направите снимка, но от следния резултат в полето за търсене:

    amd64_microsoft-windows-servicingstack_31bf3856ad364e35

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    • Подобни теми

      • от andibgpz
        Привет колеги.
        Ще се опитам да обясня ситуацията,за да дадете мнение и съвет какво да правя.
        Март месец купих чисто нов FX753VD който да използвам за чертане,аутокад,макс и т.н. и понеже нямаше ССД се глобих още 250лв за ССД.Както и да е това,сумата стана приятна към 2200лв..Първо не му работиха говорителите като хората,занесох го и ги сммениха.Преди около седмица се счупи механизма на копчето "S" в следтвие ,на което копчето падна,без да съм го човъркал или натискал .От МОСТ отказват гараниця понеже механичните проблеми не се покривали от гаранцията.
        Искат да ми сменят цялата клавиатура за скромните 180лв.......клавиатурата си работи ,от друга страна за една пластмаска да давам 180лв ми се вижда неоправдано.След като ми държаха лаптопа 1 седмица,ме пратиха в друг оторизиран сервиз на АСУС- от там същата работа.Механичните проблеми не се отстранявали и не били гаранционни.Там предложиха цена от 182лв за нова клавиатура.Просто нямам думи.Писах на АСУС Америка,чакам да ми върнат имейл.Парадокса е в тома,че аз занесох 2 лаптопа за поправка този и още един асус,на другия липсваха копчета,но там в добавка и самата клавиатура не работеше като хората,някой от буквите изобщо не функционираха и на този лаптоп му смениха клавиатурата,въпреки ,че имаше и механичен проблем.
        Никъде в нета не виждам да се продават такива клавиатури,вероятно защото лаптопите са още нови като модел.Неофициално си говорих с единия от хората от сервиза и потах -добре трябва да си прецекем клавиатурата електонно ,за да ми я смените ли?
        и той каза - ми да?!?
        Незнам,в безизходица съм,клавиатурата в този и вид е нефунционална,моля предложете ми някаква опция.

        Мерси предварително!

        Поздрави!
         
      • от geffy
        Здравейте , след купването на лаптопа ми преди 3 години реших да отворя лаптопа за да го почистя от прах , като след това установих че термопастата която е била поставена се намира в силно намалено количество около чиповете ,вероятно това е причината от известно време самият лаптоп да видга температура до 80 градуса.Въпроса ми е каква термична паста би била добре да се купи за моят лаптоп  и имали значение термопастата към модела и спецификата на чиповете :
        Lenovo G710
        Intel core I3 -4000 M
        NVIDIA GeForce GT 820M 2GB
      • от ExaFlop
        Здравейте, търси се компактна (до 78 клавиша) PS/2 USB съвместима клавиатура до 20-ина лева.
      • от dadino
        Имам Lenovo A328. Проблемът е, че просто не иска да стартира. Днеска изгасна от нищото. Когато го включа, се показва надписа Lenovo и отдолу - powered by Android и просто застива. Пробвах да влизам в recovery, като го върнах до фабричните настройки и нямаше ефект. Преди да стане това, доста пъти се изключваше и ставаше по същия начин, но след няколко рестарта се оправяше (като вадя батерията), а сега просто си стои така.
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение

    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.