Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте проблема ми е следният когато пусна лаптопа ми минава 5-10 секунди и се изключва после пак опитвам и същата работа ще съм много благодарен ако дадете някой съвет 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Току що, Yozay Yozay написа:

Здравейте проблема ми е следният когато пусна лаптопа ми минава 5-10 секунди и се изключва после пак опитвам и същата работа ще съм много благодарен ако дадете някой съвет 

Следващия път гледайте да уцелите раздела!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете целия модел на лаптопа. Засега мога да дам като причина 2 проблема.

 - повредено зарядно

 - отлепен чип на видеокартата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моделът е G62 b95sq

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Причините за проблема, които съм описал по-горе остават. Ето модела на лаптопа.

Носиш лаптопа в сервиз, за да се направи диагностика. Ако е само зарядното ще дадеш около 40-50 лв. за ново, но ако е отлепен чип на видеокартата ще трябва да си купуваш нов лаптоп. Има процедура за презапойване на чипа ( реболване), но не се знае колко време след това ще работи лаптопа, а и процедурата е между 100-150 лв.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да пуснеш лаптопа със свалена батерия и закачено зарядно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, Yozay Yozay написа:

Здравейте проблема ми е следният когато пусна лаптопа ми минава 5-10 секунди и се изключва после пак опитвам и същата работа ще съм много благодарен ако дадете някой съвет 

А в тия 5-10 секунди визуализира ли се нещо на дисп;ея?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Излиза на hp логото и след като излезе веднага се изключва

Редактирано от Yozay Yozay (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А в BIOS можеш ли да влезеш? F10

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да направи начално установяване на лаптопа:

http://support.hp.com/us-en/document/c01684768

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

не става :(  пак върви 5 секунди и се изключва

обаче забелязах че и Лан картата бялата светлина свети когато включа лаптопа

Редактирано от Yozay Yozay (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами 8-9 пъти мигна сега и по продължително работи (около 30 секунди)

сега се изключи но все още мига Caps Locka

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е отиди в сервиз, за да се провери това зарядно дали е наред. Ако батерията няма ток как искаш да издържи повече време.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Yozay Yozay написа:

 

Как го разбра? По какъв начин ги тества?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ExaFlop написа:

Златен си,имам ХП 530 ,дъртичко, и то гаснеше ,когато му скимне, направих ресета и сега е добре.Ще почерпя на Кубратския панаир една боза

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.