Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Пазарувал съм 2-3 пъти от този сайт. Последната поръчка обаче се забави доста - остават около 10 дни до края на максималният 60-дневен срок и изобщо нямаше информация за състоянието на пратката, освен че търговецът я е изпратил. Преди няколко дни му направих запитване и ми той отговори "Много съжалявам, сигурно се е загубила. Ще Ви върнем парите." Не ми е ясно как точно е процедурата в този случай. Трябва в пряко съобщение до търговеца да поискам Refund и той ако не го направи - чак тогава ли да отварям "Диспут"? Откъде да видя, че съм си получил обратно парите - от таба с финансова информация за дадената поръчка ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Търговецът ще ги възстанови в PayPal  акаунта. Ако след 60 дни не ги възстанови, тогава се обърни към администрацията на сайта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам, че звучи малко несериозно, но възможно ли е парите за поръчките в Aliexpress да не минават през Paypal? Току що отворих Paypal и там не се вижда нищо свързано с Aliexpress. Спомням си, че като поръчвах, излезе един прозорец(в Aliexpress) и там въвеждах данните за картата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, ExaFlop написа:

Търговецът ще ги възстанови в PayPal  акаунта. Ако след 60 дни не ги възстанови, тогава се обърни към администрацията на сайта.

Сайта е китайски и работи под AliPay. Няма Paypal, опцийте са директно с пощенски превод, кредитна/дебитна карта и няколко руски услуги за виртуални портмонета.

 

преди 1 час, sten90 написа:

Пазарувал съм 2-3 пъти от този сайт. Последната поръчка обаче се забави доста - остават около 10 дни до края на максималният 60-дневен срок и изобщо нямаше информация за състоянието на пратката, освен че търговецът я е изпратил. Преди няколко дни му направих запитване и ми той отговори "Много съжалявам, сигурно се е загубила. Ще Ви върнем парите." Не ми е ясно как точно е процедурата в този случай. Трябва в пряко съобщение до търговеца да поискам Refund и той ако не го направи - чак тогава ли да отварям "Диспут"? Откъде да видя, че съм си получил обратно парите - от таба с финансова информация за дадената поръчка ли?

Отвори диспут и отбележи, че не си получил пратката.

 

преди 2 минути, sten90 написа:

Предполагам, че звучи малко несериозно, но възможно ли е парите за поръчките в Aliexpress да не минават през Paypal? Току що отворих Paypal и там не се вижда нищо свързано с Aliexpress. Спомням си, че като поръчвах, излезе един прозорец(в Aliexpress) и там въвеждах данните за картата.

Не се лъжеш, този сайт НЕ РАБОТИ С PAYPAL!

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, ExaFlop написа:

Търговецът ще ги възстанови в PayPal  акаунта. Ако след 60 дни не ги възстанови, тогава се обърни към администрацията на сайта.

PayPal ? Али експрес не работи с  PayPal.

Към автора последния ден отвори диспут.

За 6 евро от банката ми удържаха 13ст. процедурата отне около седмица но ми ги върнаха.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, П.е.т.ъ.р написа:

PayPal ? Али експрес не работи с  PayPal.

Към автора последния ден отвори диспут.

За 6 евро от банката ми удържаха 13ст. процедурата отне около седмица но ми ги върнаха.

Ха. Използвам WebMoney и карта (по простата причина, че не искам Steam да притежава данните на картата ми) и процедурата по рефънда отне ден. Получих дефектен дисплей. (една черта горе и от едната страна се получава по-бледо, не се забелязваше, но е дефект заради който си върнах 40 от 60 долара)

 

П.П. Aliexpress подържа WebMoney.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, П.е.т.ъ.р написа:

PayPal ? Али експрес не работи с  PayPal.

Към автора последния ден отвори диспут.

За 6 евро от банката ми удържаха 13ст. процедурата отне около седмица но ми ги върнаха.

Това ми изглежда най-разумният отговор. Исках да се ориентирам къде де гледам, за да не се изложа например като тръгна да протестирам, а се окаже, че търговеца ми е върнал парите и те чакат в някаква виртуална сметка някъде си...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отваряш "Disput", а от там искаш "Full Refund" а под причина за диспута отбелязваш, че не си получил пратката, но времето за защита изтича. (това го правиш в последния ден)

След това ще трябва да се разберете. Предполагам, че китаеца ще се опитва да удължи срока. Най-добре ще е @П.е.т.ъ.р да ти обясни как става процедурата при връщането директно с карта, защото аз съм го правил само при виртуален портфейл. Но при всеки мой диспут се налагаше да го ескалирам. Например, поръчал съм тъч скрийн на стойност 25 долара. Идва на СОЛ. Китаеца предлага да върне 5 долара и да го изпратя обратно. Естествено ескалирах и отговора беше да върна тъчскрийна обратно и да се получа пълен refund.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема, ще питам и за Paypal. Скоро не бях влизал там. Има промени и в сайта, и в самата система. Виждам, да пише че акаунтът ми е на 80% - не съм въвел банковата ми сметка(за изтегляне на средства). Има ли някакви съображения за да не го правя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, niki292002 написа:

Най-добре ще е @П.е.т.ъ.р да ти обясни как става процедурата при връщането директно с карта

Първо поисках увеличаване на срока с 20дни но така и не получих поръчаното.

Отворих диспут отбелязах ,че не съм получил пратката и след около седмица получих парите в сметката си. 

Цитат

24.11.2015    BG********************    Получаване на средства по карт        BGN    12.77
24.11.2015    BG********************    Такса за получаване на средств        BGN    -0.13

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sten90 написа:

Пазарувал съм 2-3 пъти от този сайт. Последната поръчка обаче се забави доста - остават около 10 дни до края на максималният 60-дневен срок и изобщо нямаше информация за състоянието на пратката, освен че търговецът я е изпратил. Преди няколко дни му направих запитване и ми той отговори "Много съжалявам, сигурно се е загубила. Ще Ви върнем парите." Не ми е ясно как точно е процедурата в този случай. Трябва в пряко съобщение до търговеца да поискам Refund и той ако не го направи - чак тогава ли да отварям "Диспут"? Откъде да видя, че съм си получил обратно парите - от таба с финансова информация за дадената поръчка ли?

пиши му да ти удължи срока, примерно като ти го удължи с 20 дена стават общо 80, на 75-тия отваряш диспут. refund става само след диспут. парите ти ги връща алиекспрес, не дилъра. алиекспрес задържа парите от момента на плащане до момента в който потвърдиш, че си получил стоката или е минал срока от 60 дена, така че ако края на тия 60 дена наближава пиши на дилъра да ти extend-не периода примерно с 20 дни. след ако около 75-тия ден няма помен от стоката правиш диспут и искаш full refund. тогава алиекспрес ти връща парите, а стоката може и да се появи след няколко месеца и ще ти е безплатна. някои дилъри хитреят и пишат че стоката ще дойде за 30 дни, идеята,  е че тогава си защитен само 30 дни и после алиекспрес финишира поръчката и превежда парите на дилъра... ако се усетиш на време да направиш диспут ще ти върнат парите, ако не - губиш. а дилъра може въобще да не е пратил стоката...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като писах на търговеца, че ще изчакам още 4-5 дни, той ми е отговорил пак - в общи линии казва, че ще се съгласи на Refund. Не виждам смисъл да удължаваме още срока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет,

по темата искам да попитам въпрос. Виждам , че имате повече опит от мен с пазаруването от този сайт.

След като не получих стоката от поръчката си и отворих диспут , от Алиекспрес ми възстановиха цялата сума. Въпроса е , че  2 седмици по-късно получих пратката си. Сега какво? Трябва ли да я върна или мога да задържа стоката без да я плащам?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Коректно е да пишеш на продавача и да я платиш. Точно заради такива ситуации Али вече въвеждат проследяващ номер за стоки с цена над $2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, ще им пиша. Все пак ще поискам отстъпка в цената заради забавянето. Поръчката беше направена на 15.10, а дойде едва вчера. Беше предвидено за Коледа, а сега ще намери приложение чак догодина. :)) Или ще попитам как мога да я върна обратно. Имате ли идея колко ще струва пратката до там?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.02.2017 г. в 8:57, Rockybow написа:

Привет,

по темата искам да попитам въпрос. Виждам , че имате повече опит от мен с пазаруването от този сайт.

След като не получих стоката от поръчката си и отворих диспут , от Алиекспрес ми възстановиха цялата сума. Въпроса е , че  2 седмици по-късно получих пратката си. Сега какво? Трябва ли да я върна или мога да задържа стоката без да я плащам?

Случвало ми се е два пъти да ми върнат парите и след това да пристигне пратката. От ebay,  не от Алиекспрес, но това няма значение. Първият път писах на продавача и го попитах как да му изпратя парите. Човека ми каза да считам пратката за закъснял подарък. Вторият път ми се случи днес. Вчера си получих парите от продавача, защото минаха повече от 2,5 месеца. Днес получих пратката. Писах му за да го питам как да му изпратя парите и чакам отговор. Съмнявам се, че продавача ще обеднее ако не получи моите пари, нито аз ще забогатея, ако не му платя, за нещо, което съм получил. Но, хора сме, не сме животни.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Заради хитреците Aliexpress въвежда проследяващи номера на всичко над $2
https://www.aliexpress.com/store/product/2-shipping-fee-for-tracking-number-bag-tracking-number/129107_32733066063.html

А има и такъв момент:
https://aliholic.com/fake-tracking-number-aliexpress/

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Принципно пускат реални tracking-и, но проследяват само на територията на Китай. Като излезе от там - няма проследяване.
Това важи за по-евтините.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, XYconstant написа:

Принципно пускат реални tracking-и, но проследяват само на територията на Китай. Като излезе от там - няма проследяване.
Това важи за по-евтините.

И нашите пощи не са цвете за мирисане. Чакам една пратка, която на 14.01.2017 е пристигнала в София от Китай. Проследяващият номер, който имам от продавача е работил извън територията на България. На сайта на БГ Пощи обаче, ми изписва, че се проследяват само препоръчани пратки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, аз когато съм бил с трак.№ до пристигането в града си се отчита от Булпост.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно защото си пазарувал по-скъпи стоки, които неизменно имат тракинг.
На стока 1-2$ няма смисъл да се слага проследяваш номер, който струва колкото пратката.

A.com, провери тракинг номера в 17track.net.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 9.02.2017 г. в 19:04, XYconstant написа:

Явно защото си пазарувал по-скъпи стоки, които неизменно имат тракинг.
На стока 1-2$ няма смисъл да се слага проследяваш номер, който струва колкото пратката.

A.com, провери тракинг номера в 17track.net.

Там пък въобще не открива пратката. :) Сумата е около 5$, ама за първи път ми се случва да не пристигне пратка от въпросният сайт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.