Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с Windows 10 на Acer Aspire E11


Препоръчан отговор


Някой има ли идея как да оправя следния проблем ... имам лаптоп Acer Aspire E11 , при инсталиране на Windows 10 лаптопа се преинсталира нормално , но след преинсталацията работи 5 мин и дисплея се изключва , но самия лаптоп работи , само дисплея става черен. Занесох го на диагностика и ми казаха , че проблема е от драйвърите , които тегли Windows-а при ъпдейтите. Казаха ми , че самия лаптоп не се изключвал , а работил на някакъв фонов режим и си тегли драйвърите. Така са го оставили докато си изтегли ъпдейтите и после си тръгвал без да се изключва. Предполагам , че има и по-лесен начин да се оправи този проблем някой ако има идеи да казва.

Редактирано от sa6o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, не се занимавай с глупости а си сложи Windows 7 или 8.1 !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Niksanae написа:

Да, не се занимавай с глупости а си сложи Windows 7 или 8.1 !

Windows 10 искам. :) А и ако си сложа Windows 8.1 постоянно ми изкарва ъпдейта за Windows 10 и е дразнещо.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това можеш да го спреш, питай чичо Google ще ти каже как точно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Acer Aspire E11 - това не е коректния модел на ноутбука. В базата данни на съпорт секцията на Айсър няма такъв номер на устройство. Зад "Е11" стоят няколко модела - 

Aspire ES1-111M, 

Aspire ES1-111M

ей такива,

което ме навежда на мисълта, че след 8.1 е ъпдейтнат до 10 , ама драйверите от съпорта на ейсър - надали.

Няма Уин7 за тая серия.

Намерете си точния модел на лаптопа в support/download секцията на Ейсър и си сложете драйверите. 

Успех!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, MicraNT написа:

Acer Aspire E11 - това не е коректния модел на ноутбука. В базата данни на съпорт секцията на Айсър няма такъв номер на устройство. Зад "Е11" стоят няколко модела - 

Aspire ES1-111M, 

Aspire ES1-111M

ей такива,

което ме навежда на мисълта, че след 8.1 е ъпдейтнат до 10 , ама драйверите от съпорта на ейсър - надали.

Няма Уин7 за тая серия.

Намерете си точния модел на лаптопа в support/download секцията на Ейсър и си сложете драйверите. 

Успех!

На лаптопа пише Acer Aspire E11 E3-112-CBR5. Да беше ъпдейтнат , само че от 7 на 10 и тогава си беше добре. Обаче се наложи да го преинсталирам и тогава като му сложа директно Windows 10 става този проблем. Когато го занесох на диагностика и аз попитах същото дали мога да му спра нета докато му инсталирам драйвъри от сайта на Acer , но ми казаха , че в момента , в който пусна нета на лаптопа , въпреки че ще съм инсталирал драйвъри пак ще стане този проблем , който описах докато то не си инсталира каквото му трябва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз имах подобен проблем с Леново z710 успях да го оправя, като втората част на клипа от този линк.

Макар там да става дума за проблем при зареждането на Уиндоус 10 на мен ми свърши работа.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 A в кой от 2-та варианта е инсталиран W10 - legacy или UEFI , защото гледам ноутбука поддържа и 2-та. Възможно е при другия вариант да го няма този проблем. Но ще трябва експерименти, подготвяне отново на бутващата флашка.

 

Това с невъзможността да се инсталират драйвери от сайта на Ейсър не го разбрах. Аз ги изтеглям предварително на една флашка и после от там си ги инсталирам.

Можеш да ги изтеглиш ръчно.  Aspire Е3-112

А относно блокиране ъпдейтите и агресивното поведение на уиндоус-а спрямо личното ми потребителско преживяване с него, стигнах до извода, че програмката  SpyBot Ati-Beacon върши автоматично онова, което си играх да правя ръчно. (а и има добра репутация, също)

 
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, MicraNT написа:

A в кой от 2-та варианта е инсталиран W10 - legacy или UEFI , защото гледам ноутбука поддържа и 2-та. Възможно е при другия вариант да го няма този проблем. Но ще трябва експерименти, подготвяне отново на бутващата флашка.

 

Това с невъзможността да се инсталират драйвери от сайта на Ейсър не го разбрах. Аз ги изтеглям предварително на една флашка и после от там си ги инсталирам.

Можеш да ги изтеглиш ръчно.  Aspire Е3-112

А относно блокиране ъпдейтите и агресивното поведение на уиндоус-а спрямо личното ми потребителско преживяване с него, стигнах до извода, че програмката  SpyBot Ati-Beacon върши автоматично онова, което си играх да правя ръчно. (а и има добра репутация, също)

-----------------------------------------------------------------

В Legacy варианта е инсталиран Windows-а. Пробвах чрез UEFI , но не мога да подкарам бутващата флашка през него. Не ми я разпознава.

ILIANKO сега ще изгледам клипа да видя за какво става дума.

Забравих да спомена , че и по време на самата инсталация на Windows-а има проблем зацикля до едно място точно преди финализирането на инсталацията и трябва няколко пъти да го рестартирам докато захапе да довърши инсталацията.

 

Редактирано от sa6o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване