Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте! Отворих диспут, тъй като времето за защита изтичаше, а пратка е на път вече 92 дни. След отварянето на диспута продавачът удължи времето за защита. Работата е там, че продавачът иска да затворя диспута. Не ме бърка да почакам още малко, но ако затворя диспута дали ще мога да го отворя отново след като времето за защита отиде към края си?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ако си платил с PayPal, отвори диспут там, защото в Али-то има огромна вероятност да изгориш. В никакъв случай не затваряй диспута, защото това означава, че сте се споразумели и може да не можеш да се оплачеш отново. 

    Редактирано от driver_sl (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Преди малко затворих диспута, тъй като продавачът удължи времето за защита. Добрата новина е, че мога да го отворя отново, тъй като все още имам достатъчно време за защита.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Нямаш добра новина. Отвори диспут в Пейпал, ако все още може, защото ще изтървеш и там срока и изгаряш. Пратката ти от Марс ли идва, че за 3 месеца я няма още? До сега щом я няма, вероятността да не дойде изобщо е почти 100%. 

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Aliexpress не работи с Пейпал, както Ebay. В този сайт плащането става по друг начин (например с Visa, Webmoney и др.)


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 3.02.2016 г. at 21:23, driver_sl написа:

    Нямаш добра новина. Отвори диспут в Пейпал, ако все още може, защото ще изтървеш и там срока и изгаряш. Пратката ти от Марс ли идва, че за 3 месеца я няма още? До сега щом я няма, вероятността да не дойде изобщо е почти 100%. 

    От поста ти е ясно че нямаш опит с али. Дреболиите се групират и изпращат с контеинери това отнема от три до четири месеца. Диспут може да отвори винаги стига да не е изтекло времето за доставка. Имал съм липси, загубени пратки от бг пощи, повредени от транспорта или объркани и винаги са ми връщали парите, давали са ми купон за отстъпка или са ми изпращали нова пратка. Сега при тях са новогодишните празници, преди това имаха няколко големи разпродажби и всички търговци предупреждават че пратките ще се забавят повече от обикновено. На 11.11.2015 имаше до 90% намаление поръчах доста неща дреболиите с цени до две евро пристигат сега. По едрите неща си ги получих в нормален 20 тина дневен срок.

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 19 часа, П.е.т.ъ.р написа:

    От поста ти е ясно че нямаш опит с али. 

     

    Да, определено нямам с тях опит. Съдейки по написаното от теб, няма и да имам опит. :D Какви са тези месеци да си чакам пратката. Абсурд! Бях останал с впечатлението, че логото на Пейпал присъства на сайта, но но съм се объркал. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Току що, driver_sl написа:

    Да, определено нямам с тях опит. Съдейки по написаното от теб, няма и да имам опит. :D Какви са тези месеци да си чакам пратката. Абсурд! Бях останал с впечатлението, че логото на Пейпал присъства на сайта, но но съм се объркал. 

    Не знам какво точно е поръчал и от кой търговец.

    Таблет с безплатна доставка идва в рамките на 15 дни.

    Телефон за около 20.

    Рядко обаче поръчвам техника с безплатна доставка, когато си платиш доставката изпращат от складове в Европа идва в рамките на седмица директно у дома с куриер.

    Електронни компоненти, кондензатори, транзистори за около 6 евро ми ги изпратиха с въздушна поща, безплатна и дойдоха за седмица.

    Пакетче семена за цветя обаче пътува 4 месеца.

    Някакви герданчета, куки за плетене и не помня още какво бях поръчвал също се забавиха по 3-4 месеца но са с цена под 1 евро. 

    2-3 дни преди да изтече защитата на плащането получаваш имеил опциите са да поискаш удължаване на срока или връщане на парите.

    Обикновено искам още 20 дена и ако не получа пратката си искам парите винаги ми ги връщат.

    Вина в повечето случай имат Български пощи.

    Смарт часовника ми преседя 7 дни в пощенския клон клеймото беше от 7ми декември те ми го дадоха на 14ти. Всеки ден след работа минавам да проверявам имали пратка за мен ........

    Имам пратка която на 28ми ноември 2015 година е влязла в България и изчезна по пътя от София до Бургас. Китаеца естествено ми върна парите, сега чакам резултат от жалбата която пуснах в бгл пощи.

     

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Забелязвам, че напоследък китайците започнаха да ползват някакви частни китайски пощи за по-евтините пратки от ebay. За стока от 1 долар ми дават тракинг номер, който обаче мога да проверя само на сайта на въпросната пощенска компания. Интересното, е че и аз забелязвам, че според компанията пратката ми е влязла в България, а на мен ми се налага да я чакам още по 20 дни за да дойде до пощата ми. Много ми е интересно Български пощи на какъв принцип и от къде на къде ще решават коя да доставят и коя да оставят висяща. Много непрофесионално работят напоследък. 

    Ето един пример: ЛИНК

    В този случай, според оператора Malaysia Post, пратката ми от 30.01 е в България, а аз все още не съм я получил. Днес е 08.02. На сайта на нашите пощи ми изписва, че пратката не може да бъде проследена, защото не била препоръчана, та се чудя дали да не подам жалба. Ти къде пусна твоята жалба?

    Редактирано от driver_sl (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 часа, driver_sl написа:

    Ти къде пусна твоята жалба?

    Жалбата я пуснах онлайн. Звънях и на националният им телефон и се оказва че по никакъв начин не могат да проследят пратка която е влязла в България.

    Не могат да я проследят по име на получател или подател, не могат да я проследят и по тракинг номера даден от търговеца.

    Иначе днес си получих поредното пакетче което е седяло поне седмица в нашия пощенски клон ..... минавам да проверявам всеки ден след работа ......

    Познават ме и обикновено ме посрещат с "Няма нищо за тебе" а на следващия или по следващия ден се оказва че имало ама колежката я домързяло да стане.....

    А до преди няколко месеца малките пакети си ги получавах на адрес срещу подпис, сега имали заповед да не ги разнасят.

    преди 5 часа, driver_sl написа:

    Забелязвам, че напоследък китайците започнаха да ползват някакви частни китайски пощи

    Винаги са ползвали странни начини за доставка.

    Примерно влиза в Европа в Холандия, Швеция или Англия и от там идва в България.

    Когато е с контейнер идва на пристанището в Бургас или Варна после отива в София !?? и с Бг. пощи пак до Бургас.....

    Информацията ми е от тракинг номерата. До преди година обаче влезели в България до три дни е при мен сега ако изобщо получа е след минимум 20 дена.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да съживя малко темата. Покрай тази Нова година (китайска) пак имаше забавяне, но не по вина на нашите пощи. Един-два дена след като пристигне в разпределителния център, пратката е в пощенския клон. И  се доставя на адреса. Ако получателя го няма, оставят бележка в пощенската кутия, че пратката може да се получи на гише в клона. Това, което пиша се отнася за Алиекспрес. За да Ви идват по-бързо поръчките, купувайте от търговци, които ползват Aliexpress standard shipping.
     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 6 часа, Luke_Netwalker написа:

    Да съживя малко темата. Покрай тази Нова година (китайска) пак имаше забавяне, но не по вина на нашите пощи. Един-два дена след като пристигне в разпределителния център, пратката е в пощенския клон. И  се доставя на адреса. Ако получателя го няма, оставят бележка в пощенската кутия, че пратката може да се получи на гише в клона. Това, което пиша се отнася за Алиекспрес. За да Ви идват по-бързо поръчките, купувайте от търговци, които ползват Aliexpress standard shipping.
     

    стандарт не стандарт ако е над 100 лева ходиш до митничарите

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    стандарт не стандарт ако е над 100 лева ходиш до митничарите

     

    И това какво общо има? Или да се отчетем?

     

    И бонус въпрос, че гледам ги разбираш: Ако пратката е 99 лв., трябва ли да се ходи "при митничарите" и какво се дължи.

    Имаш време да се образоваш преди да изръсиш поредната порция небивалици.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    за 99 лева не знам

    моята беше за 100.78 и ходих до митницата, платила съм ДДС 19.60 + 15.50 такси на пощите за посредничество

    когато пратката не е от еврозоната се плаща ДДС ако не ти е известно, моята беше от Сингапур

    други въпроси да имаш

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 10 минути, haidukpikaso написа:

     моята беше за 100.78 и ходих до митницата, платила съм ДДС 19.60  

    Само да поясня, че на 100.78лв ДДС е 20.16лв., а не 19.60.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 12 минути, algor написа:

    Само да поясня, че на 100.78лв ДДС е 20.16лв., а не 19.60.

    аз толкова съм платила - 19.60 пък какво са смятали не знам, пратката ми е платена по банков път по курса на деня на доларите - 100.78

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Значи щом твоята пратка за 100+ отива на митница, то задължително ВСИЧКИ пратки отиват там, ако надвишават 100? Пратки обикновенно ходят, ако надвишават и 30 лв., като над тази сума се облага с ДДС. Митото е над 150€, като зависи дали е електроника или не.
    Не съди по себе си, за да не объркваш хората излишно.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 минути, XYconstant написа:

    Значи щом твоята пратка за 100+ отива на митница, то задължително ВСИЧКИ пратки отиват там, ако надвишават 100?

    точно така - така ми казаха и от пощите, които са посредник и на които се плаща да ти освободят пратката и плюс това не е и от еврозона

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пощите не са еквивалент на митници.
    Прочети становището на Агенция Митници от 2009г., преди да слушаш какво ти бръщолевят лелките на гишетата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 минути, XYconstant написа:

    Пощите не са еквивалент на митници.
    Прочети становището на Агенция Митници от 2009г., преди да слушаш какво ти бръщолевят лелките на гишетата.

    кви лелки бе я чети Новите инструкции

    http://aliexpressbg.blogspot.bg/2016/08/blog-post_27.html

    те и това ако не го видиш

    Над 30,00 лв (15 Евро)
    Дължи се ДДС 20% от общата стойност на стоката и доставката.
    Ако пратката надвишава 300 лв (150 евро) се заплаща и мито, ако е определено по митническа тарифа за конкретната стока. Има доста стоки, за които ставката е 0%, независимо от тяхната стойност. Например за телефони и друга техника митото е 0%.
    Попълва се митническа декларация.
    Изисква се ЕОРИ номер в случай, че освобождавате пратката си сами или чрез представител, различен от БГ Пощи.

    Пратката се получава от съответната митница, посочена на пощенското известие.
    Носи се лична карта, копие от PayPal или друго плащане (банково извлечение) или фактура, копие от поръчка и пощенското известие.
    ДДС и мито се заплащат на каса в банката, квитанцията отпада.
    Плаща се и пощенска такса 3,50 лв

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Какво да гледам, по-нагоре написах същото.

    В червено от сайта:

    На митница може да бъде задържана всяка една пощенска пратка, включително и такава, която е на стойност по-ниска от 30 лв. За тези пратки не се дължи ДДС, но има пощенска такса от 3,50 лв.
    Останалите пратки, чиято стойност надвишава 30 лв. се освобождават от митница след заплащане на ДДС за пратки до 300 лв, а за тези над 300 лв. мито (ако има такова) + ДДС.


    Никъде не пише никакви 100 лева, за които ти твърдиш, че са облагаемата граница.

    А на "бе" - на село.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    намери си ги сам де ги пише пък ако жена ти нощес не е била отзивчива аз не съм ти виновна

    :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Или си на нещо тежко или страдаш от раздвоение.
    Можеше поне да си признаеш, че си писала леко неадекватно, вместо да се правиш на палячо.
    Ходи си в темите за забава, че там равна нямаш. :D

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 16.02.2017 г. в 21:25, haidukpikaso написа:

    стандарт не стандарт ако е над 100 лева ходиш до митничарите

    Всъщност, пощите и митницата няма как да разберат стойността, тъй като и телефони и др по скъпа техника китайците  не декларират по истинската стойност, а като гифт/подарък/ за $15-20

    Обикновенно митницата преценява и по теглото - ако е по тежичко и са няколко неща в една пратка , примерно над 500 гр. те минават на митница, но повечето пратки минават директно в пощата.

    бях  споделил каква е процедурата :

     

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.