Премини към съдържанието
Методиев

Грешка 0х81000033 при бекъп

    Препоръчан отговор


    Здравейте,

    Скоро смених компютъра. Тъй като работя с ArchiCAD, реших да взема работна станция Lenovo, втора употреба. Системата е Windows 7 Professional 64 бита лицензирана. Преди да го купя помолих да сложат още един диск-SSD и да прехвърлят уиндоуса на него. Направиха го, но на твърдия диск си остана и предишната инсталация. До тук всичко хубаво. Работи по-добре. Излезе, обаче проблем с бекъпа - грешка 0х81000033 , който за мене е непреодолим. Рових в интернет, има много въпроси с тази грешка, правих някои от нещата, но без успех.

    Обръщам се към вас, защото знам че сте грамотни момчета и , може би, ще ми помогнете.

    Поздрави!

    М.Методиев

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Най вероятно на повечето не им е ясно как ви е формулиран въпроса и е малко неясен за това няма отговори.

    Под бекъп какво имате предвид, връщане или качване.
    На английски процесите се делят на две бекъп и рекавъри.
    С какво правите бекъп и рекавъри операции?

    На няколко пъти и аз съм имал проблем с връщане на бекъпи в системи,  които са претърпяли промени в партишъните.
    И съм се предавал без много бой.

    Лично аз не препоръчвам използването на SSD дискове, бързи са издръжливи са, нямат подвижни механични части, но скъпи са и след определен етап от цикъла на живота си не стават за нищо освен за изхвърляне.

    Смятам че класическите дискове са по надеждни спрямо експлоатационният период.

    Относно бекъпа ако искате да върнете стар бекъп и не ви се получава.

    Препоръчвам да си форматирате всичко и да си качите абсолютно на ново операционните системи, настройки и приложения, след което да си направите бекъп, който да опитате да върнете. Предполагам тогава нещата ще са наред. Успех :)
     

    Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 16 минути, Tanner Foost Foust написа:

    Най вероятно на повечето не им е ясно как ти е формулиран въпроса и е малко неясен за това няма отговори.

    Въпроса си е ОК - тази грешка се получава при създаване на архива (backup-а). Просто не му стига място на диска.

    на 9.02.2016 г. at 11:36, Методиев написа:

    ...

    Виж това

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Опитвам се да направя backup на компютъра, за да мога евентуално да га възстановя от него в случай на нужда. Опитвам се да го направя от контрол панела и ми дава тази грешка. На диска на който правя бекъпа има 254 GB свободно място. Малко ли е?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Трябва да се пусне проверка на файловата система.
    От моят компютър на дяла се клика свойства и от там на инструменти и се пуска първият, check now или каквото е там на български.
    Рестартира се компютъра изчаква се сканрането и поправката. 
    Прави се опит за бекъп отново.
    Ако пак даде грешка, проверете със софтуер за лоши сектори в твърд диска.
    Или просто ъпдейтнете или сменете бекъп софтуера с друга версия или софтуер това при положение че хардуерът е здрав и без забележки.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Този check за лоши сектори го правих. Това беше един от съветите за подобна грешка в интернет. Няма лоши сектори. Харддиска е наред. Опитвал съм поне 10 пъти да направя бекъпа. Понякога спира по-в началото, понякога по-нататък, но в края на краищата става червено и казва че е неуспешен.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Кой софтуер използвате ?

    Препоръчвам Acronis 2010 build 5055.
    В краен случай препоръчвам да бутнете на флашка Акронис 2010 и от там да си заредите акрониса и да си направите бекъпа.
    В най лошият случай тук бутнатият акронис няма да види хард диска ви.

    Препоръчвам използване на HIREN'S BOOT DVD или да използвате сборката Стрелец на  Sergei Strelec където ще намерите по актуални версии на акронис и няма да имате проблем с разпознаването на хард диска.

    Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Именно. Споделеното по горе прави и двете, правене на бекъп и възстановяване.
    В краен случай пишете на лично теам вюлър кординати за дистанционен достъп.
    И ще ви направя бекъпа.

    Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 51 минути, jhoro написа:

    Въпроса си е ОК

    Като е ОК въпросът , защо чак сега се пише в темата? , а самата тема е пусната в Вторник

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, adersa написа:

    Като е ОК въпросът , защо чак сега се пише в темата? , а самата тема е пусната в Вторник

    Темата я видях малко след като беше пусната, но през телефона. Там не можех да пиша, а после просто ми се загуби.

    Доволен ???

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Няма смисъл да се заяждате, по приятно е да си помагаме. Повечето въпроси тук са много лесни, но за сървъри никой не пише, на мен няма кой да помогне .. Малко офтопик, да ме насочите към юзър във форума с познания по сървърни операционни системи ?
    (blush)

     

    Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Трябва ли да имам специален софтуер за бекъп? Windows backup не върши ли работа? "теам вюлър", TeamViewer ли значи?

     

     

     

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ako системата ви не е служебна, не е част от домейн и не се администрира от друго лице, спокойно бихте могли да използвате различни софтуерни решения за бекъп различни от тези интегрирани в операционната система на Микрософт.

    Да, "Team Viewer" имах в предвид.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Системата си е моя лична. За да помогнете би трябвало да инсталирам Team Viewer . Не съм много навътре в тези неща. Някои от термините, които употребявате в по-горните отговори не ми говорят нищо.

    cleardot.gif

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Може да се стартира само като се избере опция изпълни, може да се инсталира. Накрая се получават данни за дистанциоен достъп като име и парола.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря, момчета,

    Темата е приключена и проблемът е решен с употребата на Акронис.

    Сърдечно благодаря на Tanner Foost Foust, който отдели от личното си време, за да ми помогне!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.