Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте имам проблем с Wi-fi и Google Play,значи нямам Google Play през Wi-fi-то а през мобилния нет няма проблем,на Wi-fi си върви вайбъра,браузера,игрите всичко освен магазина,някой ако има идея от какво може да е ще съм много благодарен!!Проблема е от около седмица насам,рестартирах си рутера 5-6 пъти,телефона 10-20 пъти,заводски настройки му върнах и няма и няма Google play през Wi-fi.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Веселин Вълев написа:

Здравейте имам проблем с Wi-fi и Google Play,значи нямам Google Play през Wi-fi-то а през мобилния нет няма проблем,на Wi-fi си върви вайбъра,браузера,игрите всичко освен магазина,някой ако има идея от какво може да е ще съм много благодарен!!Проблема е от около седмица насам,рестартирах си рутера 5-6 пъти,телефона 10-20 пъти,заводски настройки му върнах и няма и няма Google play през Wi-fi.

Първо - добре е да посочиш модела на телефона.

Второ  - за Google Play ли говориш, или за нещо от мобилният ти оператор ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Знам, че звучи тъпо - а ти регистрация (акаунт) в Гугъл, имаш ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

имам и си го ползвам от години,както казах на мобилен нет проблем няма,отваря се и си тегля ,ама мина ли на wi-fi спира

Редактирано от Веселин Вълев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, ExaFlop написа:

пробвано няколко пъти :)  освен като имам повече време да го преинсталирам както се казва :) може ли линк към android 4.4.2 тоя който е на LG :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето нещо на английски - http://www.ibtimes.co.uk/google-play-store-not-working-how-fix-it-1524812

а ако езика е прблем - ето го на български ('звиняам сЪ за превода - ако е кофти)

 

Spoiler

 

Google Play Store понякога може да стане неотзивчив или да замръзне на случаен принцип, докато се опитвате да изтеглите ново приложение или актуализиране на съществуващо приложение в Android. Въпреки, че няма определена първопричина, има няколко известни начина за преодоляване на този проблем.

  1. Включване / изключване Самолетният режим

Опитайте превключване на Самолетният режим (включено / изключено), този прост трик често помага при решаването на периодични катастрофи с Google Play App Store.

  1. Превключете wifi, рестартирайте рутера и телефона

Понякога проблема с Play Store може да бъде предизвикан от проблеми с връзката с вашата wifi мрежа. В такива случаи, просто изключете и включете wifi връзката, за да нулирате настройките и да си възвърне загубените връзка. Може също да опитате да рестартирате wifi рутера и също телефона като последна инстанция.

  1. Проверете за деактивирани приложения

Известно е, че някои деактивирани приложения могат да предизвикат конфликти с други приложения, които споделят данни с тях, особено когато потребителските приложения са свързани с системни приложения като Google Play Store. Така, че би било разумно да активирате отново всички такива приложения и услуги, като отидете в Settings > Apps > All и да потърсите наскоро деактивирани приложения.

  1. Принудително затваряне на Google Play Store

Принудително затваряне на Google Play Store е най-простият начин да поправите случайни замръзвания на приложението. Можете да направите това, като просто отхвърлили приложението Google Play Store на вашия превключвател за приложения. Алтернативно, отидете в Settings > Apps > All и след това изберете Google Play Store от списъка и натиснете Принудително спиране.

  1. Изтриване кеш паметта на Google Play Store

Вашият телефон е проектиран да съхранява често използваните данни в кеш паметта, за да се ускори зареждането и да намали използването на данни.  В негативен план, данните могат да се натрупват с течение на времето и да доведат до конфликт на паметта на телефона ви. Следователно, това е добра идея, за да изчистите кеша редовно.

За да изтриете кеш паметта Settings > Apps и изберете Google Play Store от списъка, като натиснете върху него. Сега, можете да натиснете бутона за изтриване на  кеш от списъка с налични опции.

  1. Изтриване данните на Google Play Store

Ако изчистването на кеш паметта не помогне за разрешаване на проблема, след това трябва да изтриете данните на Google Play. Settings> Apps > Google Play Store и натиснете върху Изчистване на данните.

  1. Деинсталиране на актуализациите на Google Play Store

Тъй като Google Play Store е системно приложение, можете да деинсталирате само своите наскоро инсталирани актуализации и не може да премахнете приложението напълно. С други думи, можете да се върнете към по-стара версия на приложението Google Play Store и по-късно се опитате да го актуализирате, след като проблемът е решен.

Отидете на Settings> Apps > Google Play Store и натиснете върху Деинсталиране на актуализациите.

  1. Изчистване на кеша и данни за услугите на Google Play

Google Play услугите са известни, че да предизвикат непостоянни проблеми с по-стари приложения, като в кеш паметта им започват да се трупат с все повече и повече данни, с течение на времето. Така че, добра практика е да се изчисти кеша и данните, използвайки Play услугите от менажера на приложенията.

  1. Проверете и коригирайте дата / настройки на часа

Неправилните дата и настройки на чака, често могат да причинят проблеми с Google Play Store сървъри, тъй като е налице разминаване, докато се синхронизира с настройките за дата / час на телефона ви. Трябва само да зададете дата / час синхронизиране на автоматичен режим и да проверите дали помага. В противен случай, просто опитайте да създадете настройки за дата / час на устройството в съответствие с услугата на синхронизация на часа през интернет.

  1. Деактивирайте прокси или VPN настройки

  2. Премахване и Възстановяване на Google акаунт

Някои потребители съобщават, че премахване на акаунта им Google, е помогнало да решат проблемите с Google Play Store на няколко пъти. Отидете на Settings > Accounts и изберете профила си в Google. След това изберете 3-точковия бутон и натиснете премахване. Добавете профила си обратно и след това се опитайте да получите достъп до Google Play Store.

  1. Възстановяване на фабричните настройки

Като последна мярка, можете да се опитате да върнете устройството към фабричните / акции чрез извършване Възстановяване на фабричните настройки. Отидете на Settings> Backup and Reset, и след това щракнете върху Възстановяване на фабричните настройки. На появилият се  предупреждаващ екран, натиснете върху бутона Reset Phone и след това натиснете бутона Изтриване на всичко

 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Датата и часа верни ли са , защото на повечето смартфони от това идва проблема /

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

датата и часа са верни,опитах и всичко от поста на Jhoro и файда нула,просто незнам какво му стана от седмица насам,работеше си перфектно преди това.

 

п.п.Може би трябва да спомена,че и го рутнах и после махнах рута,на същия ден незнам дали съм влизал в Google play,ама на следващия вече не искаше.да не би да се е изтрил някой гугълски файл.То пък няма смисъл ако беше изтрито нещо и на мобилен нет не би трябвало да работи.

Редактирано от Веселин Вълев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.