Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Извинявам се ако съм згрешил радела .Здравейте имам колонка с блутут , към нея свързвам преносяема батерия която е 12 волта и 3.5ah.Попринцип колонката работи на ток с адаптор 12 волта. Но исках да я пренасям и взех тази батерия.Но въпроса ми е мога ли да свържа колонката към акумолатор с + и - , дали ще стане и ако не стане какви биха могли да са последствията.Акумолатора е 12 волта също но е повече ah пречи ли. И ако може и има друг начин моля да ми обесните.

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    По принцип е рисковано,но не е невъзможно.Най добрия вариант е инвертор. Аз за лаптопа в колата ползвам това.

    http://molbg.com/index.php?route=product/product&product_id=226

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 часа, stoian32 написа:

    Извинявам се ако съм згрешил радела .Здравейте имам колонка с блутут , към нея свързвам преносяема батерия която е 12 волта и 3.5ah.Попринцип колонката работи на ток с адаптор 12 волта. Но исках да я пренасям и взех тази батерия.Но въпроса ми е мога ли да свържа колонката към акумолатор с + и - , дали ще стане и ако не стане какви биха могли да са последствията.Акумолатора е 12 волта също но е повече ah пречи ли. И ако може и има друг начин моля да ми обесните.

    Свързвай смело,само да не объркаш поляритета.Това,че акумулатора е с по-голям ток е само в + за колонката.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Добре благодаря ви много просто си мислех че като акумолатора е повече ah може да е проблем , но не съм много запознат с тези неща.Благодаря ви много.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Единственият проблем би бил ако колоната е много, много, много чувствителна, и акумулатора е доста зареден, с 12.6+ волта. Или когато е доста разреден, под 11 волта. Ама надали ще има проблем. Ако в колонката освен тъпо ИС крайно стъпало, има чувствителна електроника, която не е захранена през никаква стабилизация, в много краен случей може да се направи един DC/DC конвертор .

    Свързвай смело.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    • Подобни теми

      • от nodrama5885
            Искам да направя мигащ светодиод за колата вместо да си сложа аларма. Самата схема как да свържа светодиода мога да я направя, но проблемът е че искам да се захранва от акумулатора. Как да свържа схемата към него, без после акумулаторът да създава проблеми.
      • от ImagineMe
        Здравейте!
        От скоро започна да ми пада акумулатора, като оставя колата да престои 24 часа да кажем. Не напълно, стига, за да запали от първия път. Батерията ли си отива или трябва да проверя за оттечка някъде? 
      • от ImagineMe
        Здравейте!
        Имам един стар касетофон, който днес сложих в служебната кола. Отзад на него буксата за антената е с един вход, не знам дали се изказвам правилно. А от колата от антената излизат три кабела. Как се свързва това нещо?
      • от xSilvia
        Здравейте, и на всички Честита Коледа ! Ето и моя проблем : имах мирис в купето на изгоряло, като че ли имаше връзка с пускането на парното. Може би като на изгоряла клечка кибрит. След като почистих листата, които се бяха събрали под предния капак, и бяха запушили предната решетчица за въздух миризмата изчезна, но колата е карана 30 минути за тест.
        Това което искам да помоля да ми каже някой, какъв е този ОКИС, (познат на окис го определи след като го пипна с пръсти и помириса). Това е нещо, което аз оприличавам като златист пясък, нещо е протекло и се е натрупало в ляво на акумулатора.
        Интересува ме ОПАСНО ли е така да карам колата, акумулатора ли е протекъл и дали е спешен за смяна, дали не е нещо друго  или какво е златистото, питах познати не могат да го определят, а аз не знам дали мога да карам така ?
        Колата е Опел Корса 2007, бензин. Ето и снимка на "явлението"


    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение

    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.