Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Наскоро се наложи да преинсталирам PC-то и минах на Windows 8.1 (от Windows 7). Компа си е направо пушка, с изключение на това, че имам някакъв проблем с интернета - много често не мога да отворя сайт от първият път. Налага ми се да рефрешвам по 2 или 3 пъти, за да мога да вляза в дадена страница, което е доста досадно. Преди преинсталацията също ми е ставало така, но изключително рядко. Правил съм хард ресет на рутера (Comtrend CT-5367 Wireless ADSL2 + Router), рестартирал съм го много пъти - нищо не помага. Някакви предложения как мога да оправя проблема? Или рутера е за смяна? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

От рутери не разбирам но сложи отметкте навсякъде в този инструмент и дай GO

Публикувай лога.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Microsoft Windows 8.1 Pro  (X64)
Model: To Be Filled By O.E.M. Manufacturer: To Be Filled By O.E.M.
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========================= IE Proxy Settings: ============================== 

Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.

"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.
========================= Hosts content: =================================
========================= IP Configuration: ================================

Realtek PCIe FE Family Controller = Ethernet (Disconnected)
Realtek PCI GBE Family Controller = Ethernet 2 (Connected)


# ----------------------------------
# IPv4 Configuration
# ----------------------------------
pushd interface ipv4

reset


popd
# End of IPv4 configuration

 

Windows IP Configuration

   Host Name . . . . . . . . . . . . : emo
   Primary Dns Suffix  . . . . . . . : 
   Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
   IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
   WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
   DNS Suffix Search List. . . . . . : VIVACOM-adsl

Ethernet adapter Ethernet 2:

   Connection-specific DNS Suffix  . : VIVACOM-adsl
   Description . . . . . . . . . . . : Realtek PCI GBE Family Controller
   Physical Address. . . . . . . . . : 64-70-02-14-4A-66
   DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
   Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
   Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::4dac:4eee:8344:af4e%4(Preferred) 
   IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.2(Preferred) 
   Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
   Lease Obtained. . . . . . . . . . : 19 䥢аг аЁ 2016 Ј. 23:46:44
   Lease Expires . . . . . . . . . . : 20 䥢аг аЁ 2016 Ј. 23:46:42
   Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1
   DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
   DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 73691138
   DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1E-3E-60-5B-64-70-02-14-4A-66
   DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
   NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled
Server:  adslrouter.VIVACOM-adsl
Address:  192.168.1.1

DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
Name:    google.com
Address:  212.39.82.166


Pinging google.com [212.39.82.166] with 32 bytes of data:
Reply from 212.39.82.166: bytes=32 time=32ms TTL=60
Reply from 212.39.82.166: bytes=32 time=31ms TTL=60

Ping statistics for 212.39.82.166:
    Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 31ms, Maximum = 32ms, Average = 31ms
Server:  adslrouter.VIVACOM-adsl
Address:  192.168.1.1

DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
Name:    yahoo.com
Addresses:  206.190.36.45
      98.139.183.24
      98.138.253.109


Pinging yahoo.com [206.190.36.45] with 32 bytes of data:
Reply from 206.190.36.45: bytes=32 time=223ms TTL=49
Reply from 206.190.36.45: bytes=32 time=223ms TTL=49

Ping statistics for 206.190.36.45:
    Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 223ms, Maximum = 223ms, Average = 223ms

Pinging 127.0.0.1 with 32 bytes of data:
Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128
Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128

Ping statistics for 127.0.0.1:
    Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms
===========================================================================
Interface List
  4...64 70 02 14 4a 66 ......Realtek PCI GBE Family Controller
  1...........................Software Loopback Interface 1
===========================================================================

IPv4 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
Network Destination        Netmask          Gateway       Interface  Metric
          0.0.0.0          0.0.0.0      192.168.1.1      192.168.1.2     20
        127.0.0.0        255.0.0.0         On-link         127.0.0.1    306
        127.0.0.1  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
  127.255.255.255  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
      192.168.1.0    255.255.255.0         On-link       192.168.1.2    276
      192.168.1.2  255.255.255.255         On-link       192.168.1.2    276
    192.168.1.255  255.255.255.255         On-link       192.168.1.2    276
        224.0.0.0        240.0.0.0         On-link         127.0.0.1    306
        224.0.0.0        240.0.0.0         On-link       192.168.1.2    276
  255.255.255.255  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
  255.255.255.255  255.255.255.255         On-link       192.168.1.2    276
===========================================================================
Persistent Routes:
  None

IPv6 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
 If Metric Network Destination      Gateway
  1    306 ::1/128                  On-link
  4    276 fe80::/64                On-link
  4    276 fe80::4dac:4eee:8344:af4e/128
                                    On-link
  1    306 ff00::/8                 On-link
  4    276 ff00::/8                 On-link
===========================================================================
Persistent Routes:
  None
========================= Winsock entries =====================================

Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\napinsp.dll [55296] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70144] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70144] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\Windows\SysWOW64\NLAapi.dll [65536] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\Windows\SysWOW64\winrnr.dll [23040] (Microsoft Corporation)
Catalog9 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [286208] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\napinsp.dll [69120] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [88576] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [88576] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\winrnr.dll [30720] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [339456] (Microsoft Corporation)

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (02/20/2016 12:16:18 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/19/2016 11:31:30 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/07/2016 02:05:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/07/2016 12:27:52 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/07/2016 02:16:58 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/07/2016 12:17:06 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/06/2016 10:30:58 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/06/2016 06:17:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.

Error: (02/06/2016 04:17:08 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: EMO)
Description: Активирането на приложението Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App е неуспешно с грешка: -2144927148 Вж. регистрационния файл Microsoft-Windows-TWinUI/Operational за допълнителна информация.


System errors:
=============
Error: (02/04/2016 09:57:24 PM) (Source: Tcpip) (User: )
Description: The system detected an address conflict for IP address 192.168.1.2 with the system
having network hardware address 70-F1-A1-6F-75-5E. Network operations on this system may
be disrupted as a result.

Error: (02/04/2016 12:45:05 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: application-specificLocalActivation{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (Using LRPC)UnavailableUnavailable

Error: (02/04/2016 03:43:38 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: Изтекъл период на изчакване (30000 милисекунди) при изчакване на отговор за транзакция от услуга NlaSvc.

Error: (02/03/2016 08:19:45 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: application-specificLocalActivation{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (Using LRPC)UnavailableUnavailable

Error: (02/03/2016 05:20:58 PM) (Source: Microsoft-Windows-Kernel-Processor-Power) (User: NT AUTHORITY)
Description: Some processor performance power management features have been disabled due to a known firmware problem. Check with the computer manufacturer for updated firmware.

Error: (02/03/2016 05:21:21 PM) (Source: EventLog) (User: )
Description: The previous system shutdown at 17:09:33 on ‎3.‎2.‎2016 ‎г. was unexpected.

Error: (02/03/2016 05:13:23 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: Услуга Steam Client Service не може да бъде стартирана поради следната грешка: 
%%1053

Error: (02/03/2016 05:13:23 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: Изтекъл период на изчакване (30000 милисекунди) при изчакване на услуга Steam Client Service да се свърже.

Error: (02/03/2016 05:09:11 PM) (Source: Microsoft-Windows-Kernel-Processor-Power) (User: NT AUTHORITY)
Description: Some processor performance power management features have been disabled due to a known firmware problem. Check with the computer manufacturer for updated firmware.

Error: (02/02/2016 03:55:01 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: application-specificLocalActivation{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (Using LRPC)UnavailableUnavailable


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (02/20/2016 12:16:18 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/19/2016 11:31:30 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/07/2016 02:05:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/07/2016 12:27:52 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/07/2016 02:16:58 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/07/2016 12:17:06 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/06/2016 10:30:58 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/06/2016 06:17:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148

Error: (02/06/2016 06:02:45 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: TERA.exe2.0.1.15694f42eTERA.exe2.0.1.15694f42ec0000005012d017833b801d160d104910313F:\Tera\GameforgeLive\Games\GBR_eng\TERA\Client\Binaries\TERA.exeF:\Tera\GameforgeLive\Games\GBR_eng\TERA\Client\Binaries\TERA.exe0ebd5835-cceb-11e5-825f-647002144a66

Error: (02/06/2016 04:17:08 PM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: EMO)
Description: Microsoft.BingWeather_8wekyb3d8bbwe!App-2144927148


=========================== Installed Programs ============================

AMD Catalyst Install Manager (HKLM\...\{A70B905D-2E57-66A0-3BFE-66B8E71E0C70}) (Version: 8.0.877.0 - Advanced Micro Devices, Inc.)
Avast Free Antivirus (HKLM-x32\...\Avast) (Version: 11.1.2245 - AVAST Software)
Counter-Strike: Global Offensive (HKLM-x32\...\Steam App 730) (Version:  - Valve)
EVEREST Ultimate Edition v5.50 (HKLM-x32\...\EVEREST Ultimate Edition_is1) (Version: 5.50 - Lavalys, Inc.)
Gameforge Live 2.0.8 (HKLM-x32\...\{9C98989A-3A15-42DA-A3B9-D20331437D67}}_is1) (Version: 2.0.8 - Gameforge)
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 49.0.2623.54 - Google Inc.)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.29.5 - Google Inc.) Hidden
Intel(R) Chipset Device Software (HKLM-x32\...\{98f335cd-0a32-4b3f-b74c-ef9480e834f0}) (Version: 10.0.27 - Intel(R) Corporation) Hidden
KMSpico (HKLM\...\{8B29D47F-92E2-4C20-9EE0-F710991F5D7C}_is1) (Version:  - )
League of Legends (HKLM-x32\...\{79BF4901-1EC4-4726-B3C2-A7859706C6E7}) (Version: 3.0.1 - Riot Games) Hidden
League of Legends (HKLM-x32\...\League of Legends 3.0.1) (Version: 3.0.1 - Riot Games)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{837b34e3-7c30-493c-8f6a-2b0f04e2912c}) (Version: 8.0.59193 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64) (HKLM\...\{6ce5bae9-d3ca-4b99-891a-1dc6c118a5fc}) (Version: 8.0.59192 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010  x64 Redistributable - 10.0.30319 (HKLM\...\{DA5E371C-6333-3D8A-93A4-6FD5B20BCC6E}) (Version: 10.0.30319 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010  x86 Redistributable - 10.0.30319 (HKLM-x32\...\{196BB40D-1578-3D01-B289-BEFC77A11A1E}) (Version: 10.0.30319 - Microsoft Corporation)
Realtek Ethernet Controller Driver (HKLM-x32\...\{8833FFB6-5B0C-4764-81AA-06DFEED9A476}) (Version: 8.38.115.2015 - Realtek)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.7464 - Realtek Semiconductor Corp.)
SlimDrivers (HKLM-x32\...\{746AB259-6474-4111-8966-1C62F9A6E063}) (Version: 2.3.1 - SlimWare Utilities, Inc.)
Steam (HKLM-x32\...\Steam) (Version: 2.10.91.91 - Valve Corporation)
TERA (HKLM-x32\...\{A2F166A0-F031-4E27-A057-C69733219434}_is1) (Version: 28 - Gameforge Productions GmbH)
WinRAR 5.30 (32-bit) (HKLM-x32\...\WinRAR archiver) (Version: 5.30.0 - win.rar GmbH)

========================= Devices: ================================

Name: Realtek PCIe FE Family Controller
Description: Realtek PCIe FE Family Controller
Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Realtek
Service: RTL8168
Device ID: PCI\VEN_10EC&DEV_8136&SUBSYS_81361849&REV_02\4&1BA3C945&0&00E1
Problem: : This device cannot find enough free resources that it can use. If you want to use this device, you will need to disable one of the other devices on this system. (Code12)
Resolution: Two devices have been assigned the same input/output (I/O) ports, the same interrupt, or the same Direct Memory Access channel (either by the BIOS, the operating system, or a combination of the two). This error message can also appear if the BIOS did not allocate enough resources to the device (for example, if a universal serial bus (USB) controller does not get an interrupt from the BIOS because of a corrupt Multiprocessor System (MPS) table).
You can use Device Manager to determine where the conflict is and disable the conflicting device.
On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 43%
Total physical RAM: 3071.3 MB
Available physical RAM: 1749.89 MB
Total Virtual: 4805.09 MB
Available Virtual: 3175 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:123.01 GB) (Free:86.96 GB) NTFS
2 Drive e: () (Fixed) (Total:195.32 GB) (Free:168.46 GB) NTFS
3 Drive f: () (Fixed) (Total:272.86 GB) (Free:220.14 GB) NTFS
4 Drive g: (Резервирана за системата) (Fixed) (Total:0.1 GB) (Free:0.05 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

User accounts for \\EMO

Administrator            Emil                     Guest                    

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================

30-01-2016 13:02:52 Windows Update
30-01-2016 13:54:33 SlimDrivers Installing Drivers
30-01-2016 14:32:42 Installed DirectX
04-02-2016 16:45:03 Installed DirectX

**** End of log ****

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

The system detected an address conflict for IP address 192.168.1.2  IPv4 Address. 192.168.1.2(Preferred) with the system
having network hardware address 70-F1-A1-6F-75-5E.

Name: Realtek PCIe FE Family Controller
Description: Realtek PCIe FE Family Controller
Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Realtek
Service: RTL8168
Device ID: PCI\VEN_10EC&DEV_8136&SUBSYS_81361849&REV_02\4&1BA3C945&0&00E1
Problem: : This device cannot find enough free resources that it can use. If you want to use this device, you will need to disable one of the other devices on this system. (Code12)
Resolution: Two devices have been assigned the same input/output (I/O) ports, the same interrupt, or the same Direct Memory Access channel (either by the BIOS, the operating system, or a combination of the two). This error message can also appear if the BIOS did not allocate enough resources to the device (for example, if a universal serial bus (USB) controller does not get an interrupt from the BIOS because of a corrupt Multiprocessor System (MPS) table).
You can use Device Manager to determine where the conflict is and disable the conflicting device.
On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard.

 

Това можеш ли да си го преведеш? Стана късно ще лягам.

SlimDrivers - С това ли си намери драйверите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема не е точно/само в този компютър. Според мен и https://support.microsoft.com/en-us/kb/164903

В статията е описана диагностиката и решението на проблема.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е рутер, а е модем. Как му е настроена безжичната мрежа и на какво разстояние си от него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, _Alex&Vanko_ написа:

SlimDrivers - С това ли си намери драйверите?

Да.

преди 10 минути, Емил Костов написа:

Това не е рутер, а е модем. Как му е настроена безжичната мрежа и на какво разстояние си от него.

На метър съм от него. А как мога да проверя настройките му? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, _Alex&Vanko_ написа:

http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

От рутери не разбирам но сложи отметкте навсякъде в този инструмент и дай GO

Публикувай лога.

Пълен смях си момче като не разбираш от рутери защо караш автора да ти поства лога ще може ли да го разчетеш или пак ще омажеш системата дето стана преди месеци в една друга тема се спукахме от смях от разбиранията ти .

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Емил Костов написа:

Това не е рутер, а е модем. Как му е настроена безжичната мрежа и на какво разстояние си от него.

Добро утро. Ти събуди ли се ? Изпи ли  си кафето / чая, гинко-то и квото още там.

Я си наплискай лицето с вода, прочети пак - какво е модем, рутер, суич - и пак заповядай. Тук (в Comtrend CT-5367) ги има и трите (дядо попе).

преди 8 минути, adersa написа:

Пълен смях си момче като не разбираш от рутери защо караш автора да ти поства лога ще може ли да го разчетеш или пак ще омажеш системата дето стана преди месеци в една друга тема се спукахме от смях от разбиранията ти .

Той кара на олимпийския принцип - „Важно е участието“

Spoiler

PS. Истинския текст е
„The most important thing in life is not the triumph, but the fight; the essential thing is not to have won, but to have fought well“
 „Най-важното нещо в живота е не триумфа, а битката; важното е не да си победил, а да си се борил добре“.

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак ще кажа, че това е модем, а не рутер. Това, че има някакви ограничени възможности на рутер нищо не означава. Модема може да го настроиш от страницата my.contact.bg или да се обадиш на 123, за да ти направят проверка, диагностика и да ти настроят безжичната мрежа ( канал на излъчване, криптация и т.н). Това като за начало. После вече трябва да провериш дали са сложени конкретните драйвери за безжичната карта и дали има допълнителен софтуер, който я управлява.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Използвай Гуугле ДНС :rolleyes:  Тествал съм всички ДНС услуги :emoji_smiley-01:  Тези са най надеждни и със допълнителни защитни механизми :02:

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, adersa написа:

Пълен смях си момче като не разбираш от рутери защо караш автора да ти поства лога ще може ли да го разчетеш или пак ще омажеш системата дето стана преди месеци в една друга тема се спукахме от смях от разбиранията ти .

Виж аз го казах и не знам защо вървиш след мене.Инструмента показва какъв е проблема и ако е в рутера аз не съм взел участие.Ако обичаш спри със злобата си.И съм помагал не само тук а и там дето помага Георги в американския сайт и ме приеха за ученик но си отказах защото голям материал и на английски.Ако искаш го питай.

И тази иформация може да е полезна и на други и те да си кажат мнението!

преди 2 часа, jhoro написа:

Той кара на олимпийския принцип - „Важно е участието“

  Покажи скритото съдържание

PS. Истинския текст е
„The most important thing in life is not the triumph, but the fight; the essential thing is not to have won, but to have fought well“
 „Най-важното нещо в живота е не триумфа, а битката; важното е не да си победил, а да си се борил добре“.

 

Ти не само в Англия а и където и да отидеш българин ще си останеш.Западняците имат култура друга и не се намесват с такива изказвания.

Да не говориме,че взимаш участия повече от мен.

Редактирано от _Alex&Vanko_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Виж аз го казах и не знам защо вървиш след мене.Инструмента показва какъв е проблема и ако е в рутера аз не съм взел участие.Ако обичаш спри със злобата си.И съм помагал не само тук а и там дето помага Георги в американския сайт и ме приеха за ученик но си отказах защото голям материал и на английски.Ако искаш го питай.
И тази иформация може да е полезна и на други и те да си кажат мнението!

За това не съм спорил - точно на тази информация си базирах мнението в следващия пост.

преди 23 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Ти не само в Англия а и където и да отидеш българин ще си останеш.Западняците имат култура друга и не се намесват с такива изказвания.

А, засегна ли се ? А ти като обиждаш другите може ...

Някой неща трябва да ги приемаш по-спокойно.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Авторе настолен ли е компютъра и как приемаш сигнала?

http://images.wisegeek.com/usb-wifi-dongle.jpg

Ако бучнеш кабела директно на Automatic detection в Local area connection има ли проблеми.

преди 17 минути, jhoro написа:

А, засегна ли се ? А ти като обиждаш другите може ...

Някой неща трябва да ги приемаш по-спокойно.

Мисля,че обиждаш модератор и спориш на когото Капитана е лайкнал поста и разбира повече от тебе!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е добре бе джанън каза , че си помагал в антивирусния отдел кога ? Аз знам , че там се одобряват коментари а не се пускат така свободно без преглед . Ти в предната тема чупи тъпометара 10 страници така и не успя да решиш проблема . .После той пусна нова тема в антивирусния отдел и от там казаха , че е доста омазана системата ама ти с твоите измислени инструменти  си я омазал още повече и едвам я почистиха с скриптове .

Доколкото си спомням в предишните теми си влизал в доста спорове с хора , които разбират .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой измислен инструмент? Windows Repair All in one дето го ползва и HJT-Team? Мен Ицо Тонев като ми омаза интернета с Combofix? Не са съвършенни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз още от снощи искам да попитам автора - има ли други успройства (включително и VirtualBox базирани) в локалната мрежа?

Изпълни ли стъпките от статията (ще преведа указанията - не претендирам, че превода е много добър)

  1. Пинг до TCP / IP адреса, намерен в записа на регистъра на събитията от командния ред - в случая ping 192.168.1.2
  2. Проверка на дублирания media access control address - ARP -а 192.168.1.2
  3. Използване на NETSTAT за да получиш NetBIOS (приятелски) името на дублиращия компютър - NBTSTAT -A 192.168.1.2.
    Ако получиш съобщение "HOST NOT FOUND" - това означава, че дублиращия компютър не е NetBIOS активиран компютър, а например Novell сървър, Unix сървър, рутер, или може би Jet Direct принтер.
  4. След като намериш компютъра, дублиращ адреса, можеш или да замениш своята мрежова карта, или ако използваш локално приложен адрес - промени го, за да бъде уникален в мрежата.
Редактирано от jhoro (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, _Alex&Vanko_ написа:

Авторе настолен ли е компютъра и как приемаш сигнала?

Настолен е. Рутера е свързан с компютъра. 

 

преди 3 часа, jhoro написа:

Аз още от снощи искам да попитам автора - има ли други успройства (включително и VirtualBox базирани) в локалната мрежа?

Изпълни ли стъпките от статията?

Не мисля, че има. 
Иначе изпълних стъпките. На втората стъпка ми показа "no ARP entries found", което предполагам значи, че няма друго устройство, използващо същия MAC адрес.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 20.02.2016 г. at 13:06, Емил Костов написа:

Пак ще кажа, че това е модем, а не рутер. Това, че има някакви ограничени възможности на рутер нищо не означава. Модема може да го настроиш от страницата my.contact.bg или да се обадиш на 123, за да ти направят проверка, диагностика и да ти настроят безжичната мрежа ( канал на излъчване, криптация и т.н). Това като за начало. После вече трябва да провериш дали са сложени конкретните драйвери за безжичната карта и дали има допълнителен софтуер, който я управлява.

Господине престанете да твърдите неверни неща, как да не е рутер ... да в него има и modem , който какво прави - разделя лентата на честотата за телефонната линия и за данните за интернет. Това че виваком ползват центарлен контролер радиус за конфиг на устройствата то не означава , че не може и ръчно, просто е заключено конфигурирането на устройството - не че не се знаят паролите :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, Gregory House написа:

Използвай Гуугле ДНС :rolleyes:  Тествал съм всички ДНС услуги :emoji_smiley-01:  Тези са най надеждни и със допълнителни защитни механизми :02:

Благодаря ти много! Проработи. Благодаря и на всички, които се опитаха да помогнат. Ако има нещо, пак ще пиша в темата. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, JohnTRIVOLTA написа:

Господине престанете да твърдите неверни неща, как да не е рутер ... да в него има и modem , който какво прави - разделя лентата на честотата за телефонната линия и за данните за интернет. Това че виваком ползват центарлен контролер радиус за конфиг на устройствата то не означава , че не може и ръчно, просто е заключено конфигурирането на устройството - не че не се знаят паролите :)

Не се напрягай - Емо го каза два пъти, аз пък спрях да коментирам. Дали ще е рутер, модем, "куче-касичка" или нощно гърне - все тая. Въпроса е защо се получават конфликтите.

преди 17 часа, BulGuardiaN написа:

Иначе изпълних стъпките. На втората стъпка ми показа "no ARP entries found", което предполагам значи, че няма друго устройство, използващо същия MAC адрес.  

Не същия МАС, а същия IP адрес.

Току що, BulGuardiaN написа:

Благодаря ти много! Проработи. Благодаря и на всички, които се опитаха да помогнат. Ако има нещо, пак ще пиша в темата. :)

Какво значи "проработи" - нали отначалото си работеше, но с прекъсвания/проблеми?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


  • Подобни теми

    • от Stefan Nenchev
      Здравейте! Купих си обновен лаптоп, от сервиз, който е в отлично състояние. Изключение прави проблема ми с мишката, когато играя CS 1.6. Понякога започва сама да се движи спира и след малко пак. Смятам, че проблемът не е хардуерен, защото се появява само когато играя тази игра. Потърсих информация в интернет, но не намерих нищо. Някой знае ли как да премахна този досаден проблем? Благодаря предварително!
    • от Любослав Георгиев
      Здравейте ! Преди всичко искам да се извиня ако има подобна тема.
      Имам сравнително "добър" лаптоп, Aser Aspire f15 с видео карта Nvidia Geforce 940MX с 4 гб VRAM , Процесор Intel Core i5-7200U и РАМ 12 гб , но имам проблем с някои игри.Давам пример с играта Fortnite , която не изисква много големи системни характеристики , но при максимални настройки на графиката, енвайърмънт-а се показва размазан.Става на въпрос за по далечните обекти, също така и за по близките обекти се показват недостатъчно добре.Това се получи и с друга игра - Paragon.Детайлите се показват пикселизирани, въпреки че съм на максимални настройки. Проверих дали случайно не съм забравил да направя ъпдейт на видео картата, такъв нямаше, тоест имам актуални драйвъри.Не съм сигурен дали това може да си породи от факта, че ловя интернет през рутер, а той е на моменти е бавен.Или пък имам хардуерен проблем с лаптопа.
      С игри от рода на CS:GO или League of Legends всичко е наред, също така подкарах GTA V и с нея проблем нямаше.
      Ще съм благодарен ако някой ме доближи до решението на проблема, защото лаптопа е гаранционен , а тези от Тъпополис бавят поръчката минимум 2 месеца и накрая излиза, че нищо не пипат по него.Носил съм го за дребни проблеми. Та да конкретния проблем , нужна ми е насока дали проблема е хардуерен или нещо от настройките на играта или Win 10. Благодаря !
    • от Djem Imam
      Здравейте.Вчера си изпуснах телефона и се счупи екрана горе в левия ъгъл на телефона,работеше 1 ден без проблем но сутринта просто се изключи.Пробвах хард ресет и други комбинации със копчетата но не става.Когато пробвам да го включа почва да вибрира през 10 секунди за няколко часа,също така и от време на време издава някакъв странен звук точно като радиостанция,ако ме разбирате.Чак понякога ме стряска.Въпроса ми е дали трябва нов дисплей който е доста скъп за този модел или има друго решение,защото нямам излишни пари да го давам на сервиз да видят какво му има.А и ако си поръчм нов дисплей и се окаже че не е от дисплея ще е много тъпо...Някой ако е имал подобен проблем да сподели как го е оправил.Ще съм му много благодарен.Ето и снимка.

    • от fresh_bones
      Добър ден.Днес си инсталирах уиндолс 7 . Като  отворя аудио драйвера  няма някой  опции  примерно няма  ръчна настройка за еколайзера и не мога да го настройвам и звука седи с лошо качество. Драйвера се казва Realtek HD Audio Manager ver.6.0.1.5864 
    • от Ndishev
      Здравейте имам следния проблем с посочения в заглавието телевизор. 
      Телевизора е закупен преди 4г и е ползван 2. От 2г стои в кашон докато не ми потрябва. 
      Докато чаках да дойдат за инсталация на цифрова телевизия си включих аналогова с коксиалн кабел. Дойде един съсед и каза, че телевизора има вграден цифров тунер и може по коксиалния да се пусне цифрова. Разбира се аз се съгласих. 
      Та по време на настройките заби и той го изключи от контакта. При включване отново телевизора сам се включи, светна зеления индикатор но дава черен екран. 
      Стоя дълго време изключен и също така включен но не реагира. 
      Не намерих в нета никакво рвшение, четох за подобен случай който телевизора бил в режим на търсене на канали. Пробвах с комбинациите които намерих за връщане на заводски настройки, но просто не реагира. 
      Дали случайно някой знае как да се върнат заводските настройки или нещо да се направи. Все пак ако не е сериозен проблем да спестя разходите по техник. 
      Мерси предварително. 

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.