Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. От няколко дни имам проблем с мишката като също е възможно да е от юсб портовете или захранването. Проблемът е в това, че мишката спира да работи след определено време. Обикновено е около половин час, но има случаи и когато е няколко минути. С рестартиране не се оправят нещата. Мишката тръгва отново след като съм изключил и включил компютъра отново. Моделът е А4 Tech RBV-5, безжична. Работила е близо година без проблеми. Не съм я пробвал на друг компютър, но съм почти сигурен, че проблема не е в нея. Пробвах с една стара PS/2 мишка, но и там положението е същото. На всички юсб-портове дава същия проблем.  Изключил съм пестенето на енергия, ако не се ползва мишката. Системата е стара, на 10 години. К8NF4G-SATA2, Sempron 2800+, 2*512 RAM, 80GB хард, 300 или 350 вата noname китайско захранване. ОС е Windows XP, SP3. Автоматичните актуализации са изключени. Сканирах за вируси с антивирусната(Аваст), но не засече нищо. Сканирах също с MBAM и Spybot, но откри само някакво OpenCandy. Ако имате идеи, ще сe радвам да споделите. Благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте мишката и на друг компютър все пак.

Не съм специалист, но като симптоми, бих казал че е захранване или дъно, в предвид старата конфигурация.

Ако, искате да закърпите конфигурацията (хвърляне пари на вятъра), носете в сервиза, да Ви кажат по добре.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е проблам на захранването и портовете, то ще изпитвате подобни проблеми и с други USB устройства, като флашики, картови четци и стикове! Изпробвайте, тази мишка на друга машина и друга мишка на тази машина

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега пробвах с една флашка и всичко е наред, което означава, че проблема не е в юсб портовете. Когато имам възможност ще проверя с друга мишка на тази машина и тази на друг компютър. В момента сканирам с някои онлайн скенери за вируси. С ESET се откриха два като ми се струва, че има някакво подобрение. Преди като цъках на някои места не ми се показваше показалеца, а сега работи. Ще пробвам с още някой.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако антивирусната е кракната, съветвам Ви да я смените.  Защото една АВ, ако е такава, все едно сте без. Например с Avast Free (версия 6 че е по лека).

Инсталирайте си Malwarebytes, безплатната версия и сканирайте с нея. В края на инсталацията не слагайте отметка на 30 дневната версия, за да ползвате безплатната.

Но първо проверете мишката на друг компютър.Да не се окаже че вирусите са един проблем, a хардуерният проблем е друг.

Ако Ви се занимава може да направите една чиста инсталация на ОС. За да елиминирате проблем с драйвер  вирус или омазана ОС.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Премахни настящата си Антивирусна  програма :whist: Рестарт Инсталирай 360 Тотал Секюрити във режим на производителност:17:Желателно е да се пусне и пълна проверка на  файловата система на Диска :wink12:

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Антивирусната е безплатната Аваст като съм с нея от няколко години. С последната версия съм - 11.1.2253. Имам инсталирана безплатната версия на Malwarebytes. Като краен вариант ще пробвам и преинсталиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.