Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам Windows Surface 2, с  Windows RT заводски. Windows се ъпдeйтна до  Windows 8. Преди известно време влезе в automatic repair loop. При включване, дава стартов екран и след това показва син екран с надпис: Windows ran into a problem, it will collect data and restart for you. След това се рестартира и пак влиза в същия цикъл. Потърсих онлайн recovery image, но през USB  и през memory card не дава резултат. Някой има ли идеи какво още мога да пробвам. Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, ludodidi написа:

Здравейте! Имам Windows Surface 2, с  Windows RT заводски. Windows се ъпдeйтна до  Windows 8. Преди известно време влезе в automatic repair loop. При включване, дава стартов екран и след това показва син екран с надпис: Windows ran into a problem, it will collect data and restart for you. След това се рестартира и пак влиза в същия цикъл. Потърсих онлайн recovery image, но през USB  и през memory card не дава резултат. Някой има ли идеи какво още мога да пробвам. Благодаря предварително!

За тези образи ли става дума? http://answers.microsoft.com/en-us/surface/forum/surf2-surfgetstart/microsoft-surface-2-keeps-restarting-repeatedly/522159f4-6cb7-49a6-898e-ff3f2ace379c?auth=1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, capnemo написа:

Да. Точно по същия начин. А от това, което намерих и прочетох, май няма голяма надежда. Най-новия recovery image, който аз намерих е от 18 декември. Ако има по-нов, аз не успях да го намеря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, ludodidi написа:

Да. Точно по същия начин. А от това, което намерих и прочетох, май няма голяма надежда. Най-новия recovery image, който аз намерих е от 18 декември. Ако има по-нов, аз не успях да го намеря

Съпорта на Майкрософт? Гаранция имате ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, capnemo написа:

Съпорта на Майкрософт? Гаранция имате ли?

Гаранцията ми е изтекла през август 2015. А от това което прочетох по форуми, от Майкрософт препоръчват да си купиш нов таблет, дори когато става въпрос за устройство, което е в гаранция.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.