Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте моят проблем е следният преди седмица си купих нова сим карта за iPhone понеже вече ми беше изтекал договора с мтел дадох го на приятел който работи в сервиз и той ми каза че icloud нещо се е прецакал и че за пръв път е виждал такъв проблем и че не знае какво му е каза че не може да го оправи и ми го даде аз оспях да го изтрия и създадох нов icloud account бях одобрен от Apple и вече имах icloud account но като сложих картата ми изписа no service не знам какво да правя питах познати те ми казаха че е заключен към оператор но не беше защото преди това бях обадил на мтел да го отключат след което ми пратиха смс че заявката ми е одобрена и са пратили заявката на apple и не знам какво му е моля ви ако някой знае какво да правя да пише

IMG_20160227_185406.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, мирослав написа:

Здравейте моят проблем е следният преди седмица си купих нова сим карта за iPhone понеже вече ми беше изтекал договора с мтел дадох го на приятел който работи в сервиз и той ми каза че icloud нещо се е прецакал и че за пръв път е виждал такъв проблем и че не знае какво му е каза че не може да го оправи и ми го даде аз оспях да го изтрия и създадох нов icloud account бях одобрен от Apple и вече имах icloud account но като сложих картата ми изписа no service не знам какво да правя питах познати те ми казаха че е заключен към оператор но не беше защото преди това бях обадил на мтел да го отключат след което ми пратиха смс че заявката ми е одобрена и са пратили заявката на apple и не знам какво му е моля ви ако някой знае какво да правя да пише

 

Пише че акаунта ви не е проверен. Провете си пощата, също и спам папката

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на February 27, 2016 at 19:13, мирослав написа:

  icloud нещо се е прецакал  

Не се е прецакал, а без акаунта, с който е заключен, няма как да стане.
С тези номера доста хора се опитват да намерят начин за отключване, но няма такъв.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава е заключен към оператор.

Все тая в общи линии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом изтрих стария без проблем и създадох нов на който получавам съобщения значи няма icloud по скоро е друго

Редактирано от мирослав (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, algor написа:

Тогава е заключен към оператор.

Все тая в общи линии.

на 27.02.2016 г. at 18:02, мирослав написа:

От icloud са ме одобрили мтел бяха пратили заявка към apple за отключване после мога да кача снимка на съобщението

От Мтел трябва освен СМС-а, да ти се обадят и да ти издиктуват код за отключване, който да въведеш в апарата.

Иначе - телефона "не знае" какво са ти обещали.

Редактирано от jhoro (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, мирослав написа:

е това с обаждането не са го направили

received_1141432552555419.jpeg

Ами обади им се - обаждането е безплатно, услугата е 24/7 (ако не са променили нещо)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, мирослав написа:

Аз имам по добра идея да ида утре при тях

В офис не се знае на какъв ще попаднеш. Аз съм отключвал 3 телефона (вярно по-стари модели) - винаги ми се обаждаха и всичко ставаше по телефона..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, jhoro написа:

От Мтел трябва освен СМС-а, да ти се обадят и да ти издиктуват код за отключване, който да въведеш в апарата.

Иначе - телефона "не знае" какво са ти обещали.

Това къде ? В Англия ли ти диктуват код ?

Защо пишете в теми за apple като никога не сте го ползвали. В съобщението ясно го пише.

Свързваш телефона с iTunes, компютъра на който е инсталиран трябва да има нет. В момента в който iTunes се свърже със сърварите на Apple ще отключи телефона.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

Това къде ? В Англия ли ти диктуват код ?

Защо пишете в теми за apple като никога не сте го ползвали. В съобщението ясно го пише.

Свързваш телефона с iTunes, компютъра на който е инсталиран трябва да има нет. В момента в който iTunes се свърже със сърварите на Apple ще отключи телефона.

Ти пък - аз да не би да съм живял все във Великобритания ?

Точно за един iPhone се обаждах преди няколко дни на Водафон.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, jhoro написа:

Ти пък - аз да не би да съм живял все във Великобритания ?

Точно за един iPhone се обаждах преди няколко дни на Водафон.

Моля ти се не ме размивай! Всеки може да се обади не само на Водафон. Въпроса е че ги отключват само Apple и то през iTunes.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! И аз съм с същият проблем, ще съм благодарен ако ми помогните!

Давам всичко за телефона само ми избройте какво !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Живко Гунев написа:

 И аз съм с същият проблем

Кой проблем?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Живко Гунев написа:

Nа колегата, който е направил поста No Survice!

Ако желаете адекватна помощ, дайте подробно инфо за проблема - какъв е апарата, от кога го имате, от къде е купуван, кога се е появил проблема, какво сте опитвали да направите и прочие и прочие да не изреждам.

Колкото по-подробно опишете всичко, толкова по-голяма е вероятността да получите добри съвети.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.05.2017 г. в 15:23, algor написа:

Ако желаете адекватна помощ, дайте подробно инфо за проблема - какъв е апарата, от кога го имате, от къде е купуван, кога се е появил проблема, какво сте опитвали да направите и прочие и прочие да не изреждам.

Колкото по-подробно опишете всичко, толкова по-голяма е вероятността да получите добри съвети.

Ами значи в момента номера разбрах как става, та с тая цел искам друга помощ ! Да разбера към кой оператор е заключен телефона! Извинявам се, че се отклоних рязко от темата!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравейте,помагайте имам проблем ,iphon5 юми беше със теленорска карта сега минах към мтел но не ми я приема , пише че няма карта,какво да правя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Апарата ви е заключен към Теленор.
Това е.
Кога сте го купил и първи собственик ли сте?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.