Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, с уиндоус 10 съм, лаптот ASUS X55V. От вчера не мога да се свържа с интернет нито през уай-фай, нито чрез кабел. Система и драйвери са актуални. Говорих с доставчика- има направени всички необходими настройки. Преди няколко дни излезе съобщение за недостатъчно място на диск ц и го форматирах. Друго интересно е, че създадох домашна група за споделяне на файлове. Дали проблема се появи от тук? При диагностика на интернет излиза че липсва 'един или повече мрежови протоколи'. Моля, дайте идеи. Предварително благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Мира Евтимова написа:

Здравейте, с уиндоус 10 съм, лаптот ASUS X55V. От вчера не мога да се свържа с интернет нито през уай-фай, нито чрез кабел. Система и драйвери са актуални. Говорих с доставчика- има направени всички необходими настройки. Преди няколко дни излезе съобщение за недостатъчно място на диск ц и го форматирах. Друго интересно е, че създадох домашна група за споделяне на файлове. Дали проблема се появи от тук? При диагностика на интернет излиза че липсва 'един или повече мрежови протоколи'. Моля, дайте идеи. Предварително благодаря!

Как така форматирахте дял С? Това не е възможно под Уиндоус - защото там би трябвало да е ОС?! Да не би да сте преинсталирали?

Опитайте да поправите интернет настройките си с Complete Internet Repair

сложете всички отметки и натиснете Go

Ако въвеждате ръчно интернет настройките си, след работата на програмата ще се наложи да ги въведете отново.

Редактирано от Богатир (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Богатир написа:

Как така форматирахте дял С? Това не е възможно под Уиндоус - защото там би трябвало да е ОС?! Да не бида сте преинсталирали?

Опитайте да поправите интернет настройките си с Complete Internet Repair

сложете всички отметки и натиснете Go

Ако въвеждате ръчно интернет настойките си, след работата на програмата ще се наложи да ги въведете отново.

Благодаря, ще опитам. Не разбирам особено, но върху локален диск С давам десен бутон и от там излиза опция форматиране, след това отметка на 'compress this drive'. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, Мира Евтимова написа:

Благодаря, ще опитам. Не разбирам особено, но върху локален диск С давам десен бутон и от там излиза опция форматиране, след това отметка на 'compress this drive'. 

Това не е форматиране - компресиране на стари файлове е.

Опитайте да поправите мрежата си с помоща на тази програмка. Със статични или динамични настройки получавате нет от доставчика си?

Може и една снимка на Divace Manager-а да прикачите..


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Богатир написа:

Как така форматирахте дял С? Това не е възможно под Уиндоус - защото там би трябвало да е ОС?! Да не бида сте преинсталирали?

Опитайте да поправите интернет настройките си с Complete Internet Repair, сложете всички отметки и натиснете Go

Ако въвеждате ръчно интернет настойките си, след работата на програмата ще се наложи да ги въведете отново.

Да, и на мен ми прозвуча странно това за форматилането.

Идеята не е лоша, но при положение че ще се тегли (нещо), а няма нет ... Значи ще се тегли на друго място, после - флашка и на тази машина.

преди 2 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Дял С се разширява с партишън менажер.

Може и разширяване, но по-добре - почистване. Щото - разширяване, разширяване ... накрая ще свърши харда.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ей кефи тоз Жорка! Ако не помогне Completed internet repair.

http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

Сложи отметките навсякъде и дай GO.Пуликувай резултата.

 

Редактирано от _Alex&Vanko_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:hush:

преди 4 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Ей кефи тоз Жорка!

:P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Ей кефи тоз Жорка! Ако не помогне Completed internet repair.

http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

Сложи отметките навсякъде и дай GO.Пуликувай резултата.

 

Уважаеми читатели настанете се добре на стола вземети си пуканки и бира и се пригответе за смех до скъсване .:D давай пич ти си скъсай ги

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, adersa написа:

Уважаеми читатели настанете се добре на стола вземети си пуканки и бира и се пригответе за смех до скъсване .:D давай пич ти си скъсай ги

Не насаждай омраза, защото ще помоля Георги да ти вкара акъл!

От теб идват всички проблеми интригант ли си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинявам се за забавянето. Открих проблема и той е Panda Antivirus Pro 2016. След деинсталирането всичко си тръгна нормално. Интересно е, че преди месеци Аваста ми създаваше ядове- изчезваше старт менюто, не работеха програми. Вече се замислям дали да слагам антивирусна. Благодаря Ви за съдействието. Лека вечер!

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От една страна най-големите вируси са самите антивирусни програми.От друга,не е хубаво компютъра да остава съвсем без защита.Аз бих ви препоръчал 360 Internet Security.

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, adersa написа:

Уважаеми читатели настанете се добре на стола вземети си пуканки и бира и се пригответе за смех до скъсване .:D давай пич ти си скъсай ги

Защо не прати авторката при HJT-Team а ве? хахаха!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, onogondur написа:

От една страна най-големите вируси са самите антивирусни програми.От друга,не е хубаво компютъра да остава съвсем без защита.Аз бих ви препоръчал 360 Internet Security.

 

Благодаря, ще я пробвам; за андроид е страхотна, ползвам я на Леново и HTC.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Повечето Антивирусни продукти дълбоко се интегрират в системата:min05:Ето защо при наличието на софтуерни и/или хардуерни променени те не са достатъчно гъвкави и ето защо създават проблеми от най различно естество:whist:Която и да избере човек. В операционната система процесите са динамични и поне на 3 месеца е желателно да се реинсталира антивирусния софтуер:shock11:

Редактирано от Gregory House (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ползвам Kasperski, Nod32 или Comodo. Никога панда. Пандата е назад в коасациите и то много назад.

При подобен проблем с мрежата се гледат настройките в tcp/ip v4 на адаптера. Правят се статични и се въвеждат коректни адреси нет маски гетуейи и диенеси.

Демаркира се протокола за ip v6.

Следващото нещо е защитната стена за забрани и разрешения, след това и антивирусната особено ако има Hips.

Също така cmd команд промпта се използват три основни команди за трабълшутване на мрежови проблеми.

Ipconfig /all

Ping

Tracert

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.