Премини към съдържанието
Alex193

Проблем с актуализациите win 8.1

Препоръчан отговор


Здравейте, тази сутрин си включих лаптопа и започна да се актуализира. Изчаках да премине актуализирането, но нещо се скапа. Изписва ми "Не успяхме да завършим актуализирането успешно. Отмяна на промените, моля не изключвайте компютъра."  Изчаках около час рестартира се, и сега пак същата работа. Някакви предположения как да се оправя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли достатъчно дисково юространство? Операционната ви система лицензирана ли е?

Пробвахте ли да направите почистване на системният локален диск със вграденият инструмент. 

Интернет комуникацията ви как е?

Твърдият ви диск как е?

В таск мениджъра какво показват данните, потреблението на ресурсите как е. Рамът колко е зает.

 

Пробвахте ли да изключите ъпдейтите, да направите рестарт, да включите и проверите на ново за актуализации и да направите нов опит за изтегляне и инсталиране.

Пробвахте ли да демаркирате някои актуализации и да опитате да ги сложите на порции а не на веднъж.

До сега съм нямал подобни случаи.

Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор. Лаптопа е чисто нов на 2 месеца е не мисля, че има проблем с диска, защото до вчера си работеше нормално. За другите неща, които си написал си нямам и идея как да вляза там. До сега не съм имал такъв проблем 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Некаква грешка излезна ли?

Щото мен от сутринта ме мъчи една актуализация и неможе да се актуализира.Но при мен нета е слаб.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте да инсталирате ъпдейтите на групи, а не наведнъж. Вероятно някой от всичките омазва работата...


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямам проблеми с интернета. Как да инсталирам ъпдейтите. Не ме пуска до самият уиндоус вече от 3 часа само се рестартира и едно и съшо :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1Проверка на файловата система

2Проверка на Системните файлове

3Ако горните не помогнат Сканирай с Malwarebytes antimalware  -системата може да е компрометирана:ph34r:

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами влизате под сейф мод (safe mode) и ако имате точка за възстановяване  през систем рестор (Възстановяване на системата) можете да върнете системата си до предходно работно състояние.
И през ивънт лога да видите какво ви се е случило на ъпдейтите. но под сейф мод преди да възстановите системата си.

Редактирано от Tanner Foost Foust (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Системата ви е инфектирана:ph34r:Пуснете проверка с Малуербайтс

Редактирано от Gregory House (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш ли инсталатор - DVD/USB? Постави го, зареди системата от него, избери Repair my computer. Избери Command prompt

(Сподели марка/модел на лаптопа. При стартиране пробвай да натискаш F8 за да се появи разширеното меню за стартиране. От там избери Safe mode)

Напиши

C:

и натисни Enter. Напиши

cd c:\windows\winsxs

и натисни Enter. Напиши

del pending.xml

и натисни Enter. Напиши

shutdown /r /t 000 /d p:1:1

и натисни Enter

 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. След няколко рестарта най-накрая се включи отново актуализирането и всичко мина идеално. Лек ден на всички :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.