Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам лаптоп Леново G50, и постоянно прекъсва интернета. Имам настолен компютър със рутер, а лаптопа хваща wireles рутера ми, но имам интернет за около минута и спира. Долу в дясно където е иконата за wireles, чертичките са на нула и има една звездичка, и след това не мога да го свържа, след рестарта се оправя за около 2-3 минути и пак спира.Всичко е както трябва иначе, даже и драйвйрите съм обновил, ама си прекъсва и това е!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дай точен модел на лаптопа и кажи с каква ОС си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пуснахте ли заявка на доставчика да дойдат техници да направят диагностика на трасето и при вашата връзка . Проверете си кабелите да не някъде да е прекъснат или самата букса да не се клати .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точен модел не знам, пише Lenovo G50, Intel core I7 3.0 ghz 8 gb ram, Windows 8.1 enterprise! Буксата е добре, кабели към лаптопа няма, хващам интернет от рутер!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Настолния компютър с кабел ли получаваш интернет и с него имаш ли проблеми.Дай модел на рутера.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, valyo_93 написа:

Настолния компютър с кабел ли получаваш интернет и с него имаш ли проблеми.Дай модел на рутера.

Настолния компютър няма проблем със интернета, свързан е със рутер от нетуоркс, tp-link със една антена 150 mb!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама има кабели към рутера.

Направете един ping в Command Prompt.

Цък

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, presiqn88 написа:

Точен модел не знам, пише Lenovo G50, Intel core I7 3.0 ghz 8 gb ram, Windows 8.1 enterprise! Буксата е добре, кабели към лаптопа няма, хващам интернет от рутер!

На лаптопа на гърба има лепенка с точния модел. Ако по някаква причина е изтрита или отлепена може да си инсталирал програмата AIDA и да кажеш модела на дънната платка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, adersa написа:

Пуснахте ли заявка на доставчика да дойдат техници да направят диагностика на трасето и при вашата връзка . Проверете си кабелите да не някъде да е прекъснат или самата букса да не се клати .

Чукча писатель, чукча не читатель! adersa, моля, спри да даваш съвети! Какъв доставчик, какво трасе???

преди 1 час, presiqn88 написа:

Долу в дясно където е иконата за wireles, чертичките са на нула и има една звездичка...

 

преди 7 минути, presiqn88 написа:

Настолния компютър няма проблем със интернета

presiqn88, пробвай за теста само лаптопът на LAN  как се държи в мрежата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, ExaFlop написа:

Чукча писатель, чукча не читатель! adersa, моля, спри да даваш съвети! Какъв доставчик, какво трасе???

 

presiqn88, пробвай за теста само лаптопът на LAN  как се държи в мрежата.

Пробвал съм теста,  пише че е добре щом е свързан, но като прекъсне и няма вече, до колкото модела сега ще видя и ще пиша след малко!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И при LAN  свързаност ли прекъсва?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако рутера е TP-LINK TL-WR740N само с смяна на операционата система на рутера ще оправи проблема,скоро слагах такъв рутер и проблема беше същия ако му инсталираш гаргоил ще се оправи.Ако имаш друг лаптоп или телефон пробвай дали пак се разпада връзката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, valyo_93 написа:

Ако рутера е TP-LINK TL-WR740N само с смяна на операционата система на рутера ще оправи проблема,скоро слагах такъв рутер и проблема беше същия ако му инсталираш гаргоил ще се оправи.Ако имаш друг лаптоп или телефон пробвай дали пак се разпада връзката.

Е не бързай чак така да отписваш рутера и да му сменяш firmware. Аз съм със същия рутер и проблеми няма. Проблема е от друго естествено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, valyo_93 написа:

Ако рутера е TP-LINK TL-WR740N само с смяна на операционата система на рутера ще оправи проблема,скоро слагах такъв рутер и проблема беше същия ако му инсталираш гаргоил ще се оправи.Ако имаш друг лаптоп или телефон пробвай дали пак се разпада връзката.

Тази смяна мога ли сам да я направя? какво е това гаргоил?

преди 5 минути, ExaFlop написа:

И при LAN  свързаност ли прекъсва?

Не!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, Емил Костов написа:

Е не бързай чак така да отписваш рутера и да му сменяш firmware. Аз съм със същия рутер и проблеми няма. Проблема е от друго естествено.

Може и така да е,но щом с кабел няма проблем а с уифи има най вероятно е от това.Затова му писах да пробва с телефон или друг лаптоп дали прави същия проблем.Няколко такива рутера съм свързвал не помага нищо при тях освен гаргоил,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, valyo_93 написа:

Може и така да е,но щом с кабел няма проблем а с уифи има най вероятно е от това.Затова му писах да пробва с телефон или друг лаптоп дали прави същия проблем.Няколко такива рутера съм свързвал не помага нищо при тях освен гаргоил,

Със телефона няма проблеми, ползвам го от месеци, и със друг лаптоп HP също нямаше проблеми!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига с тези рутери и смени на firmware. Вероятни причини за проблема.

1. Проблем с драйверите - може да не са инсталирани правилните.

2. Повредена безжчина карта - малко вероятно, но не е невъзможно.

3. Проблемен софтуер - Може освен драйвера да е инсталиран и допълнителен софтуер за управление на безжичната карта. Ако не е настроен картата няма да се свърже.

4. Изключена безжична карта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такъв случай дай точен модел на лаптопа за да ти дадем драйвер за уифи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре, ще изстегля програмата и после ще кажа модела на лаптопа! 

Все пак аз ъпдейтнах драйвърите но резултата е същия!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, presiqn88 написа:

Добре, ще изстегля програмата и после ще кажа модела на лаптопа! 

Все пак аз ъпдейтнах драйвърите но резултата е същия!

Зависи с какво си ги update-вал. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.