Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте :)  Купих нов рутер  TP-LINK TL-WR841N .От Мтел дойдоха и го настроиха. Проблема е в това ,че когато се свържа от  лаптопа с рутера  всичко с нета си е ОК,но нямам upload на торентите.Звънях на Мтел и те ми казаха,че нета си е добре,а не е тяхна работа рутера ми(нищо,че те го настроиха).Преди това бях с един Tenda W316R и нямах никакви проблеми :(   
Моля за помощ ! 

Редактирано от borbi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гост
преди 2 часа, borbi написа:

Здравейте :)  Купих нов рутер  TP-LINK TL-WR841N .От Мтел дойдоха и го настроиха. Проблема е в това ,че когато се свържа от  лаптопа с рутера  всичко с нета си е ОК,но нямам upload на торентите.Звънях на Мтел и те ми казаха,че нета си е добре,а не е тяхна работа рутера ми(нищо,че те го настроиха).Преди това бях с един Tenda W316R и нямах никакви проблеми :(   
Моля за помощ ! 

Понеже сигурно ви е гаранционен, най добре ще е да го подмените с друг такъв модел. А това че хората от М.тел са ви отказали за такава помощ   е написано в политиката им. Тази функция я има не само при Мтел. Все пак са ви помогнали за някакви настройки.

Не сте написал жично или безжично сте свързан с лаптопа. И ако е безжично правил ли сте опит по кабела дали upload -а ви отсъства. Трябва по точна информация за тези неща.Никой не знае какви "хватки" сте предприели.

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 10 минути, borbi написа:

Значи проблемът  е в рутера,а не в настройките?

Аз съм ви попитал с допълнението но вие не отговаряте. Ако по кабел имате  upload  и всичко е нормално, значи остава въпросът за настройки по WI-FI. Щом нямате и при свързване с кабел, или е отново до настройки или нещо не е наред с рутера. За да отидете до магазина и си проявите претенциите към рутера, вие трябва да сте убеден какво му е истинското положение, иначе е несериозно твърдението . Я си представете, че продавача ви го включи и отново го настрои и всичко си тръгне и по кабел и по WI-FI!

И не ми пишете че ми харесвате поста, а отговорете на въпросите. Те са по важни и интересни за вас, отколкото някакъв си плюс!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, * СТЕФАН * написа:

Аз съм ви попитал с допълнението но вие не отговаряте. Ако по кабел имате  upload  и всичко е нормално, значи остава въпросът за настройки по WI-FI. Щом нямате и при свързване с кабел, или е отнобо до настройки или нещо не е наред с рутера. За да отидете до магазина и си проявите претенциите към рутера, вие трябва да сте убеден какво му е истинското положение, иначе е несериозно твърдението . Я си представете, че продавача ви го включи и отново го настрои и всичко си тръгне и по кабел и по WI-FI!

Извинявам се,но не бях видял допълнението.Само безжично съм пробвал,но ще пробвам и с кабел и ще пиша.
Благодаря за бързите отговори :)

Редактирано от borbi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 минути, borbi написа:

Извинявам се,но не бях видял допълнението.Само безжично съм пробвал,но ще пробвам и жично и ще пиша.
Благодаря за бързите отговори :)

 

Да. Точно това в случая е важно.Да пробвате и жичното свързване. При положение, че там нямате никакъв проблем, всичко се свежда до настройките на безжичната мрежа. Хората от Мтел са направили настройки за жичната мрежа ако сте забелязъл. Аз съм убеден, че са включили кабела между рутера и лаптопа ви. Това им е стандартната настройка, която вече са задължени да направят при условие, че вие сте им осигурил рутер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пуснете един тест за скоростта на интернета през wifi. Примерно от тук и кажете какви са скоростите на качване и сваляне. Кажете също, какъв торент клиент ползвате. Ако сте примерно с utorrent , инсталирайте за проба bitcomet и тествайте с него как е upload-a.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички "решават" някакъв проблем, който дали изобщо го има...

преди 7 часа, borbi написа:

но нямам upload на торентите

Какво нямаш? Ако е това, за което си мисля, просто никой не изтегля сийдваните от теб торенти, респективно няма никакъв проблем. Тествай в сайт като Spedtest.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е да не е отворен в стената на Windows портът, на който слуша торент клиентът и затова да няма ъплоуд.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, ExaFlop написа:

Възможно е да не е отворен в стената на Windows портът, на който слуша торент клиентът и затова да няма ъплоуд.

Едва ли порта има общо.

 

преди 50 минути, Blue Ray написа:

Всички "решават" някакъв проблем, който дали изобщо го има...

Какво нямаш? Ако е това, за което си мисля, просто никой не изтегля сийдваните от теб торенти, респективно няма никакъв проблем. Тествай в сайт като Spedtest.

Това изглежда доста логично. Автора нека пробва да качи нещо примерно в dox.bg, ако и там не може другаде е причината.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е отворен портът, ще има ъплоуд точно никога.

Този проблем е дин от основните на торент клиентите да сийдват.

Възможността за качване на уеб ресурс не доказва способност за качване от торент клиент - различни технологии ползват.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, ExaFlop написа:

Ако не е отворен портът, ще има ъплоуд точно никога.

Порта няма нищо общо със ъплоуда. Има значение ако примерно иска да достъпи уеб интерфейса на клиента отвън, ама едва ли това иска автора. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ех, как пишеш на моменти такива велики глупости...Дистанционното управление на торент клиента през веб интерфейс не е вързано с ъплоуда.

Освен това не  зле да се провери в настройките на торрент клиента дали са сложени отметки на пренасочванията - за UPnP и за NAT.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ExaFlop написа:

Ех, как пишеш на моменти такива велики глупости...Дистанционното управление на торент клиента през веб интерфейс не е вързано с ъплоуда.

Добре де колега, направете си експеримент с колко ще качвате при пренасочен порт и колко без да ви е пренасочен. Абсолютно никакво значение няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аре ся направи същия тест със затворен в стената порт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма разлика. Аз порта на клиента дори не съм го пренасочвал. Просто няма значение за скоростта това. Колкото ти е дадено от доставчика като ъплоуд - толкова. Запълниш ли канала до там, освен вече ако нямаш зададен QoS което да ти ограничава скоростта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпросът е, че проблема не е в рутера. Някои дори с едно изречение обяснение, са готови направо да го пратят да си купи друг модел рутер. Иначе няма никаква причина да пренасочва към компютъра от рутера, порта на торент клиента. Нещо повече, това е напълно безсмислено, ако това беше така, то само едно устройство щеше да може да сийдва торенти в дадена мрежа, пълна глупост.

Редактирано от Blue Ray (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 часа, Blue Ray написа:

Въпросът е, че проблема не е в рутера. Някои дори с едно изречение обяснение, са готови направо да го пратят да си купи друг модел рутер. Иначе няма никаква причина да пренасочва към компютъра от рутера, порта на торент клиента. Нещо повече, това е напълно безсмислено, ако това беше така, то само едно устройство щеше да може да сийдва торенти в дадена мрежа, пълна глупост.

"" За да отидете до магазина и си проявите претенциите към рутера, вие трябва да сте убеден какво му е истинското положение, иначе е несериозно твърдението . Я си представете, че продавача ви го включи и отново го настрои и всичко си тръгне и по кабел и по WI-FI!

Мен ли цитираш бре младши ъплоудере?

Към питащият: Гледам, седите на страницата със зададеният от вас въпрос повече от 15 минути и не вземате никакво участие!

 

 

 

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, * СТЕФАН * написа:

Мен ли цитираш бре младши ъплоудере?

А не, себе си, бе, "старши ъплоудере"!

Редактирано от Blue Ray (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 минута, Blue Ray написа:

А не, себе си, "старши ъплоудере"!

Това, което съм цитирал прочете ли го или се чудиш какво да кажеш? И като си навътре и ги чуваш тези неща, вземи обясни на момчето та да си върши работата. Гледам под аватара ти - софтуер, хардуер,уеб системи, компютри - явно си добър майстор? Или само на книга?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изказа е глобален, решавате проблем, който е неясно дали изобщо го има. Останалото няма да го коментирам, чисто чесане на пръсти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влязъл съм тук да поискам помощ и ,когато направя това,което сте поискали ще пиша.Невиждам,какъв е проблемът,че съм погледнал от тела дали има нови коментари?!?Мисля си,че това е място да си помагаме,а не да се нападаме.........

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

А ние да ти пишем коментарите си. Така ли? Пък ти си решаваш кога и какво ще кажеш!Наместо да си благодарен, че хората си отделят от времето, ти ще ни правиш забележки? Я се разкарай!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, * СТЕФАН * написа:

А ние да ти пишем коментарите си. Така ли? Пък ти си решаваш кога и какво ще кажеш!Наместо да си благодарен, че хората си отделят от времето, ти ще ни правиш забележки? Я се разкарай!

Къде видя забележка???? Ако  имаш проблеми с нервите се лекувай...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.