Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Добър вечер имам въпросния рутер и е с фирмуер V2.00(AAJC.5)  сега намерих по нова  и искам да ъпдейтна ,защото твърде често ме изхвърля от интернет(дисконектва). Единствено ме спира ,че компютрите с ,които разполагам нямат малка букса а тук в Англия са с малка букса за интернет не знам как се казва сигурно мини лан как да е. Мислех да направя бекъп на сегашните настройки на рутера и да ъпгрейдна до нова версия (ще пусна снимки), но се замислих и осъзнах ,че след ъпдейта няма да имам  връзка с рутера и няма как да възстановя работещите настройки мога да взема кабел и да пробвам но за сега ще чакам някой хитър съфорумник да се искаже благодаря за съдействието.

Ето снимките ------> http://imgur.com/a/cn3U4

pAzHSvR.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Направи бакъп на рутъра и после флашвай

Как се свързва към доставчика? По PPPoE?

ftp://ftp.zyxel.com/AMG1202-T10B/application_note/AMG1202-T10B_.pdf

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ExaFlop написа:

Направи бакъп на рутъра и после флашвай

Как се свързва към доставчика? По PPPoE?

ftp://ftp.zyxel.com/AMG1202-T10B/application_note/AMG1202-T10B_.pdf

До колкото разбирам се свързва с PPPoA ето снимка pdf https://www.scribd.com/doc/303748594/%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%80

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това по телефонна линия ли е?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И да и не не съм сигурен 2 са кабелчетата ама май сте прав там е ръгнат и телефона  ще отида да снимам и ще пусна снимки да телефон и интернет е.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Е, явно е телефонна линия и ползва ATM. Виж тук мернах нещо

http://kb.zyxel.com/KB/searchArticle!gwsViewDetail.action?articleOid=013679&lang=EN

Ето го ключът от палатката:

Цитат

2. How do I update the firmware and configuration file? You can do this via accessing web GUI of AMG1202-T10B/AMG1302-T10B as Administrator. Firmware update function is under Maintanance -> Firmware Upgrade. Configuration update function is under Maintanance -> Backup/Restore.

първо правиш бакъп на конф. файла, след това флашваш и накрая правиш Restore conf file.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Да добре звучи, но искам да ви обясня ,че след флаш ме е страх ,че няма да имам достъп до рутера и ще е невъзможно да направя рестор нали?Флашването ще го направя ,но после рестора ако не мога да се свържа към рутера ще е невъзможен.

Редактирано от Gangosa
згрешена дума (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Току-що, подсетен от тази тема, си ъпдейтнах моя рутер, също Zyxel, само че по-стар модел. От време на време също забиваше, но се оправяше след рестарт, сега ще видим как ще се държи. Направих си бекъп на настройките, както е описано - не се наложи да го ползвам. След ъпдейта променени настройки или някакви други проблеми няма.

Официален линк за твоя модел: ftp://ftp.zyxel.com/AMG1302-T10B/firmware/

Рапорт даден!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Ето това е от бялата кутия идва и пръска и за нет и за телефон

http://imgur.com/WQi84tV

преди 4 минути, Wankata написа:

Току-що, подсетен от тази тема, си ъпдейтнах моя рутер, също Zyxel, само че по-стар модел. От време на време също забиваше, но се оправяше след рестарт, сега ще видим как ще се държи. Направих си бекъп на настройките, както е описано - не се наложи да го ползвам. След ъпдейта променени настройки или някакви други проблеми няма.

Официален линк за твоя модел: ftp://ftp.zyxel.com/AMG1302-T10B/firmware/

Рапорт даден!

Много благодаря значи ще действам утре и ще  се моля да имам нет после.

Редактирано от Gangosa (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Айде, бе! Не си ли го флашнал още? :)

Виж с Ванката те чакаме да кажеш какво е станало, ти се ослушваш. Давай смело.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То хубаво дано да имам нет да кажа ,но утре ще видим каква ще я скопосам :wink12:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Те т'ва е за ок 10 min занимание. Смело, диво и безотговорно атакувай!

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Знам ,но ми трябва интернет ако остана без няма да съм сам ами и другите и ще стане една утре ще видим и Wankata

да каже как е с новия фирмуер, че не ми се рискува като нямам необходимото въоръжение много лесно ще остана без нет нали се сещаш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Нали затова първо си резервираш файла с настройките. И е важно да е на жица връзката по време на обновяването. Като свърши, рестарт на рутъра и вс. трябва да е ок.

' зема да дода да ти флашна :)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Баси... Тоест добрутро, де...

Ти все едно фърмуеър на совалка ще слагаш... С марка като тази няма никакъв шанс да са омазали нещо до такава степен, че да стане неизползваемо.

Ей го на, работи си - в момента пиша от другия компютър, който е на безжична връзка - 'начи бачка. :)

Преди забиваше примерно веднъж седмично или на две седмици, ама на него са вързани един лаптоп, един настолен компютър, два бокса за IPTV и един телефон. На завалийчето явно понякога му идва много, особено със стриймовете на телевизиите. Нищо сериозно, вадиш кабела, пъхаш го пак и след 2 минути продължаваш; следващата седмица пак. Общо взето, го изключвам само като няма никого вкъщи, което се случва ако тръгнем нанякъде всички. С месеци не съм го изключвал и не създава сериозни проблеми хайванът.

Редактирано от Wankata (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как не си му турнал един рестарт по разписание? :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми не съм се сетил... Ей ся, пускам си едно кафе и сядам на настолния...

ПП. Няма такава опция, не е чак толкоз умен...

Може само да му се зададе от колко до колко часа да излъчва, но не и автоматичен рестарт. Рестартът си остава само ръчен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Може, можее:

http://www.digitalcitizen.life/how-install-use-telnet-client-windows-7-windows-81

ftp://ftp.zyxel.com/P-660HN-F1/cli_reference_guide/P-660HN-F1_1.pdf стр125

:)

Пущаш по график една телнет команда и си ти.

(Няма начин да няма начин!)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерси, ама на пръв поглед пак няма задаване на автоматично рестартиране, само ръчно:

     sys reboot - Restarts the ZyXEL Device. След малко ще си поиграя със сървърите, да видя може ли някой от тях да праща автоматично команда, само да си пратя поръчката, че ще изтърва срока.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е от компа създаваш задача да стартира телнет с аргумент командата. Съвсем леко е увъртяно, но не е невъзможно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тц, искам да се рестартира нощем. Тогава обикновено и двата компютъра са изключени, работят единствено понът и рутерът. Сега ще си поиграя да видя ще измисля ли нещо. Ако не, кабела го дърпам много лесно и бързо. :P

Мда. В общи линии, нищо не става.

ОК, благодаря все пак за желанието за помощ! :)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Сложи си мързеливче или бутон след адаптера на рутъра :D

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, ExaFlop написа:

Нали затова първо си резервираш файла с настройките. И е важно да е на жица връзката по време на обновяването. Като свърши, рестарт на рутъра и вс. трябва да е ок.

' зема да дода да ти флашна :)

Нямам такава малка букса на лаптопа още в началото го казах за нета буксата ми е голяма на лаптопа.Интернета идва по малко кабелче и е за малка лан карта ,но не ме интересува това интересува ме да имам жична връзка с рутера а аз нямам кабел за рутера и абсолютно всеки се свързва без жица . Дали ще е проблем така да ъпдейтна  или ми трябва директна връзка с рутера?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Всички производители препоръчват ъпдейтът да се извършва по кабел. Какво значи малка букса? Щракни една снимка на малка букса фронтално и отгоре.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Taм където ви показах снимка където имаше телефонен кабел и интернет. но това идва отвънка и влиза в рутера.Иначе към рутера  трябва да има 1 2 метра кабел ,който да го свържа към едно пс ама в случая няма кабел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от kemkama
      Здравейте,
      Имам рутер Dlink DIR-842, който e главният ми рутер в единия край на апартамента. Имам и друг такъв, който уж трябваше да бъде настроен като WDS Repeter в другия край на апртамента, но не виждам съответните опции за да направя промяната.

      Много ще бъда благодарен ако получа вашата помощ (очаквайте да задавам тъпи въпроси).
       
      Благодаря,
      Поздрави
    • от JayBird
      Здравейте! Преди година брат ми ми подари едни слушалки Jaybird freedom sprint, които са безжични bluetooth. Работеха много добре, нямах никакви оплаквания, но нещо спряха да се включват. Тогава ги бях разглобил, за да видя що е то вътре. Осъзнах, че едното кабелче се беше разкачило. Закарах ги на един сервиз където ги помолих да го запоят това кабелче, направиха го но само тази слушалка работеше и реших сега да намеря някой който се занимава дори малко повече от онези момчета в сервиза(все пак бяха сервиз за компютри и не се занимаваха със слушалки) да ми помогне поне да каже къде мога да се допитам за помощ, а пък ако има някой тук който се занимава със слушалки пак ще ми е от помощ. Също така някой ползвал ли е такива слушалки Jaybird?
    • от Ndishev
      Здравейте. Закупих си безжична клавиатура и мишка Logitech EX110 опитвам се да ги свържа към Android top box. Ресийвара е с 2 кабела usb и ps2. Ps2 е с првход към usb така, че са включени и двата. 
      При стаетиране намира клавиатурата която работи безупречно, но каквото и да пробвах мишката просто не тръгва. Не иска да се канектне или е канектната но не върви.
      Някой има ли си на идея как да подкарам тази мишка? 
    • от Bokeem
      Здравейте, значи моят проблем като цяло не ми пречи на работата , но със сигурност е налице такъв. Та става въпрос за индикатора интернет статус (земното кълбо), който е на самия рутер . Постоянно мига в оранжев цвят
      в PDFа е описано като 'amber blinking' , състоянието е - Router is attempting to connect to the internet ), а трябва да свети като останалите - синя икона без мигания. Като резултат в менюто на рутера дава (No Connection),но интернет си има и си работи безупречно.
      Четох по форуми...като цяло коментара е че няма проблем, но по този начин в log файла на за SYSTEM LOG дава само едно и също въпреки нормалното сърфиране -  а именно :
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:32 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:58 2018
      internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:22 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:48 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:11 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:37 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:02 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:28 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:54 2018
      Де факто рутера и "модема" в който е интернет кабела не се сработват нещо като хората. Ситуацията продължава близо месец, иконата така си мига в оранжево нонстоп 24/7... На известен интервал от време за кратко става синя, но е за 2-3 секунди и пак продължава оранжево мигане... Пробвал съм рестарти, ресет, вадене на кабели - няма ефект. Веднъж звънях на доставчика, но както и очаквах - като казах че нета си работи и оня ми вика "Проблема не е от нас... Няма какво да ресетна от тук, или да променям..."                   С последния фърмуер съм - 5.000
      някакви идеи ????
       
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.