Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имаме Hitachi L32H01 работеше ,но днес като го вкл.ми показва само син екран ,не реагира на дистанционното .Няма звук ,картина ..нищо Само син екран и толкова ..На какво се дължи някой знае ли ?В захранването ли е проблема или софтоера ..Какъв му  е   проблема на този телевизор 

2140F15XLwL.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би е сменен режимът на AV пробвайте да го върнете в TV режим. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не мога ,защото не реагира на дистанционното ..нито на едно копче ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм запознат точно с този модел телевизори ,но няма ли бутони и на самия телевизор? Пробвайте от там ,ако са налични да превключите на ТВ режим или чрез менюто да му дадете автоматично да търси канали. 
Батериите на дистанционното добре ли контактуват? Дали не са протекли примерно? Може в тях да има проблем. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

батериите са добре ,телевизора е от 2 -дена при нас . Има копчета на самия тел .-да .Но и с тях нищо нестава ..само мога да го вкл.от дистанционното и после се появява син екран ..и с дистанционното не може нито да се угаси нито да се усили или превключи .А с копчетата отстрани също .Пробвах да го изкл.от захранването ..-резултат -нищо ..пак син екан .А допреди да го преместят на стента  си работеше .


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вижте в книжката с инструкции. Обичайно когато е забил , с задържане на даден бутон в повечето случаи "меню" задържано за 5 секунди телевизорът се връща към заводски настройки. Там мисля че ще намерите най-полезна информация. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще потърся някъде тази информация ,.Телевизора не е нов от магазин нито в гаранция .Ще видя в гугал дали има нещо 

Мерси за отделеното време :)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма за какво. Аз търсих в официалния сайт http://www.hitachidigitalmedia.com/en-gb/discontinued-products/led-tvs/32-81cm/l32h01 най-долу ,където пише "Manual" ,това трябва да са подробни инструкции за този телевизор ,но файлът отсъства за съжаление. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

намерих ръководството -сега ще чета 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отлично. Успех! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от plamenkolev1984
      Здравейте! Закупих си тв сони 55xe9305 преди 4 месеца. От около месец започна да прави следния проблем. През няколко дни не успявам да включа телевизора, нито от дистанционното, нито от копчето на самия телевизор. Проблема се оправя като изключа от кабела. След това при включването му, се изписва за секунди някаква грешка от сорта на С++ error. Буквално е за секунда и не успявам да прочета цялата грешка. Ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен!
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.