Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте!

Четох доста из форумите, но накрая реших и аз да публикувам тема с моите конкретни изисквания за автомобил.

Тук ще изброя кои са основните ми критерии при избора:

- бензинов двигател

- 4 врати hatchback

- модел след 2000 г.

- под 100 конски сили

- да е здрав и лесно да се намират части

Максималният ми бюджет е 3000 лв. за регистриран автомобил.

Досега най-много ми хареса Nissan Almera 2001г. 1.5i за 2600 лв. Според вас добър избор ли е?

 

Благодаря и поздрави!

Редактирано от Петър Стоянов Петров (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Здравей, какъв ти е максималния бюджет и какво включваш в него?

Колата главно градско или извънградско ще се кара?

И още един въпрос преди да ти дам конкретно предложение - много ли държиш да е бензин и ако да, защо?

Редактирано от Nikolay Hristov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Петър Стоянов Петров написа:

Здравейте!

Четох доста из форумите, но накрая реших и аз да публикувам тема с моите конкретни изисквания за автомобил.

Тук ще изброя кои са основните ми критерии при избора:

- бензинов двигател

- 4 врати hatchback

- модел след 2000 г.

- под 100 конски сили

- да е здрав и лесно да се намират части

Досега най-много ми хареса Nissan Almera 2001г. 1.5i за 2600 лв. Според вас добър избор ли е?

 

Благодаря и поздрави!

Този Нисан е много добър избор. Имам приятел, който си купи такъв преди две години и е много доволен. Мотора е с верига - това е още един плюс. Работи и с обикновена газова уредба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет. Нисанчето изглежда прилично ,но дали е добър избор ,зависи основно от това ,в какво състояние го е оставил предишния му собственик. Иначе от към поддръжка не е най-изгодния вариант. 

Според написаното по-горе ,на мен Audi A3 ми звучи най-добре. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11457504044766655&slink=d1mb54

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като имаш предпочитания към някоя кола, влизаш в българския и форум Almera

четеш и питаш..

Най-добре иди до два - три  сервиза, поговори с майсторите там, попитай за тяхното мнение, поискай съвет и ще си направиш изводи, ;) към кои марки и модели да се спреш.

Успех!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за отговорите!

Извинявам се за пропуска да спомена максималния бюджет - около 2500 - 3000 лв. само за автомобил (по възможност регистриран)

Колата ще се кара по равно градско и извънградско. Препочитам бензин, защото за тези пари мисля, че дизела не е добра идея - чисто заради възможните по-скъпи ремонти.

Частите за този Нисан как са като цени да кажем в сравнение с голф 4 и лесно ли се намират?

Приемам всякакви други предложения.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Петър Стоянов Петров написа:

Много благодаря на всички за отговорите!

Извинявам се за пропуска да спомена максималния бюджет - около 2500 - 3000 лв. само за автомобил (по възможност регистриран)

Колата ще се кара по равно градско и извънградско. Препочитам бензин, защото за тези пари мисля, че дизела не е добра идея - чисто заради възможните по-скъпи ремонти.

Частите за този Нисан как са като цени да кажем в сравнение с голф 4 и лесно ли се намират?

Приемам всякакви други предложения.

Всичко се намира в днешно време ,въпросът е на какви цени се намират. Не мисля че може да се сравнява с VW от гледна точна на цена и разпространеност на частите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, Петър Стоянов Петров написа:

Много благодаря на всички за отговорите!

Извинявам се за пропуска да спомена максималния бюджет - около 2500 - 3000 лв. само за автомобил (по възможност регистриран)

Колата ще се кара по равно градско и извънградско. Препочитам бензин, защото за тези пари мисля, че дизела не е добра идея - чисто заради възможните по-скъпи ремонти.

Частите за този Нисан как са като цени да кажем в сравнение с голф 4 и лесно ли се намират?

Приемам всякакви други предложения.

Да, намирането на части изобщо не трябва да ти е фактор вече. Всичко се намира, както каза колегата. Относно горивото - помисли си пак,  не мисля, че има точно това кой знае какво значение за ремонтите.
За Алмерата нямам преки впечатления, но разгледай Поло, Пежо 206, Хюндай (Елантра, Купе...) . Предишната ми кола беше Хюндай Купе 2000г 1.6 бензин -115к.с. Ако щеш ми вярвай за две години в сервиз не е влизало, а не съм го пазил особено. Доста здрава колица се оказа. Не бях доволен обаче от разхода, карах го главно градско и ми харчеше към 11-12л/100км, пък не получавах нещо кой знае какво като вървеж, което си е обаче нормално за бензиновите двигатели от тия години(за разхода говоря). В момента карам дизел, малко по-мощна като коне и в сравнение с предишната имам чувството, че карам на въздух - двойно по-нисък разход.

И все пак за тия пари, за тия години най-важно е в какво състояние е автомобила. Гледай да е запазена, пък другото е божа работа.

Успех!

Редактирано от Nikolay Hristov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някои модели Нисани имат лошия навик да прогниват под калниците като навъртят 10-на годинки карани всеки ден и не виждали гараж.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, Nikolay Hristov написа:

Да, намирането на части изобщо не трябва да ти е фактор вече. Всичко се намира, както каза колегата. Относно горивото - помисли си пак,  не мисля, че има точно това кой знае какво значение за ремонтите.
За Алмерата нямам преки впечатления, но разгледай Поло, Пежо 206, Хюндай (Елантра, Купе...) . Предишната ми кола беше Хюндай Купе 2000г 1.6 бензин -115к.с. Ако щеш ми вярвай за две години в сервиз не е влизало, а не съм го пазил особено. Доста здрава колица се оказа. Не бях доволен обаче от разхода, карах го главно градско и ми харчеше към 11-12л/100км, пък не получавах нещо кой знае какво като вървеж, което си е обаче нормално за бензиновите двигатели от тия години(за разхода говоря). В момента карам дизел, малко по-мощна като коне и в сравнение с предишната имам чувството, че карам на въздух - двойно по-нисък разход.

И все пак за тия пари, за тия години най-важно е в какво състояние е автомобила. Гледай да е запазена, пък другото е божа работа.

Успех!

Има си консумативи ,които няма как да не се пипат 2г. Но реално какъв е смисълът да се кара подобен некомфортен и малък автомобил ,като дори икономичен не е? Лоша возия ,лош интериор ,лоша ,почти отсъстваща шумоизолация. Не разбирам ,защо хората търсят подобен вид автомобили. 
В момента ползвам Е38 730д ,това е 3л дизел с автоматични скорости фейслифтова 193кс и разхода му е ,като на гореспоменатото хюндайче. А това за 3л дизел в днешно време е голям разход ,приятелката ми взе clk с 3.2л бензинов и харчи ,колкото моя дизел ,а върви повече. 
Какъв е извода ,че за първи автомобил бюджетен евтинджос става ,но ако ще се взима автомобил ,който смятате да задържите дълго ,гледайте нещо по-висок клас. На мен преди това 2 бензинова алфи са ми минали през ръцете и определено не бих се върнал на бюджетна бензинова атмосферка с механични скорости и твърдо окачване. 

П.С. Авторът не иска дизел ,защото уж поддръжката била по-скъпа ,обаче се насочил към японец ,който определено не е от най-евтините за поддръжка автомобили. Само аз ли не схващам логиката? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Японец, който не е точно японец и никак не е скъп за поддръжка. 

За мен Алмера е много добър избор. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 53 минути, Soviet Soldier написа:

Има си консумативи ,които няма как да не се пипат 2г. Но реално какъв е смисълът да се кара подобен некомфортен и малък автомобил ,като дори икономичен не е? Лоша возия ,лош интериор ,лоша ,почти отсъстваща шумоизолация. Не разбирам ,защо хората търсят подобен вид автомобили. 
В момента ползвам Е38 730д ,това е 3л дизел с автоматични скорости фейслифтова 193кс и разхода му е ,като на гореспоменатото хюндайче. А това за 3л дизел в днешно време е голям разход ,приятелката ми взе clk с 3.2л бензинов и харчи ,колкото моя дизел ,а върви повече. 
Какъв е извода ,че за първи автомобил бюджетен евтинджос става ,но ако ще се взима автомобил ,който смятате да задържите дълго ,гледайте нещо по-висок клас. На мен преди това 2 бензинова алфи са ми минали през ръцете и определено не бих се върнал на бюджетна бензинова атмосферка с механични скорости и твърдо окачване. 

П.С. Авторът не иска дизел ,защото уж поддръжката била по-скъпа ,обаче се насочил към японец ,който определено не е от най-евтините за поддръжка автомобили. Само аз ли не схващам логиката? 

Е колега, смяната на зимни/летни гуми примерно не го броя за влизане в сервиз. Иначе като я купих смених ремък и масло. Веднъж смених и крушка на фар :). Това е.

Колкото до това защо съм избрал такъв автомобил... Ами не съм търсил такъв точно, но беше много запазен, тогава бях тръгнал да купувам кола почти без пари и тази излезе за 2000лв. Беше ми първа кола, така или иначе нямах намерение да я карам цял живот, та добра работа ми свърши. Колкото до возията - беше учудващо добра (сегашното ми е46 мноого повече друса, но е със спортно окачване). "Лош интериор".. Нищо по-различно от другите коли от този клас. Надявам се не го сравняваш с интериора на 7мицата, било то и старичка. Некомфортен автомобил - може би да, от гледната точка, че е двуврата, но все пак за двуврата кола има повече от обикновеното място отзад(возил съм се в доста двувратки).

Но тъй като изрично авторът е написал, че търси четириврата, не го убеждавам да си вземе Купе, просто споделям опит с марката в тоя ценови клас. Не случайно съм предложил Елантрата като първи вариант.

Но както и да е, когато разполагаш със сравнително скромен бюджет рядко си купуваш точно това, за което си тръгнал и за което си проучвал дълго... Затова не разчитай толкова много на форумите, ами си отдели доста време и почвай да обикаляш по огледи, да пробваш, да сравняваш.

Две еднакви коли "втора" употреба няма.

Редактирано от Nikolay Hristov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така и така имаш някакво друго предложение на ум. Защо ни караш да налучкваме това, което ти искаш да прочетеш? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

За тези години и тези пари нищо читаво няма да се намери според мен, но въпреки това ти желая успех и много много късмет.

Гледай японски и корейски автомобили. Нормалните европейски след тази година държат цена нищо, че са вече около 15 годишни, поне хубавите де.

Иначе има и от трите Ф - Форд, Фиат и френски.

За Форд Фокус чета добри отзиви - здрав, надежден(за мен лично си остава Форд, но си признавам, че съм малко предубеден за тази марка). Никога не съм търсил такъв автомобил, но пробвай да видиш може да излезе на сносна цена нещо, за проверка на цените на частите ОРИЕНТИПОВЪЧНО примерно drive.bg.

Сърфиране в сайтовете му е майката. Вече сайтовете за продажба на автомобили не са едни и два.

Сега цъкнах в мобилето - има шкоди, сеати, опели(само да не е екотек). Все добри марки, вече зависи от конктретния екземпляр.

Гледай да е масов модела - защото ще го има по моргите и не си мисли, че дизелите ще имат кой знае какви по-скъпи рамонти от бензина.караш на бензин, в което съмнява направи сметка за разхода и от там преразхода на 100(1000, 10 000)км шофиране.

ако ще

Редактирано от velinsl (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението!
Днес ходихме с един приятел на оглед за една Алмера. Ще прикача снимки да я погледнете и да кажете как ви се струва.

Утре ще ходим на сервиз да я прегледат. Има ли нещо конкретно, на което да обърнат внимание или  те си знаят?

Трябва ли да внимавам за нещо ако се стигне до продажба (договори, нотариуси и т.н.)? Това би бил първият ми автомобил и не съм много наясно.

Благодаря и поздрави! 

 

20160321_134706.jpg

20160321_134658.jpg

20160321_134649.jpg

20160321_134639.jpg

20160321_134629.jpg

20160321_133355.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата е поддържана добре,личи си от двигателния кош

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, McLane написа:

Колата е поддържана добре,личи си от двигателния кош

Баси ренгена се извъди!!! Сега ако кажеш и на колко км е те признавам!!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Форд Фиеста или Фюжън след 2002 година. Фюжън е за предпочитане, но е по-скъп. За сметка на това се чупи много малко, вози комфортно и е като малък SUV. Може и да е грозен, ама за мен всичко коли отпреди 10-15 години са грозни, та това, че някой ти се изсмял на грозната кола, изсмей му се и ти на неговата. Всъщност, това за Фюжън е стара, позабравена истина. Само че Ауто Билд в последния си брой ми го напомниха. Та ето какво препоръчват там за коли над 10 години, първенци според TUV. Мазда 2 - малка е, по-малка дори от Форд Фиеста, но е здрава. Форд Фюжън - вече казах за него, според TUV  дори на 11 години много от автомобилите нямат никакви проблеми. Препоръката и преди години и сега, е за мотора 1.4 л. 80 к.с. Няма промени на препоръките във времето, което говори само едно - тия две коли са супер за парите си. Следя тоя Фюжън от много години как се представя пред TuV. Винаги е бил в топ 10 , заедно с Мазда 2. Други модели може да са си менили позициите, но Фюжън и Мазда 2 винаги запазваха местата си в класацията на TuV. Та ако наистина искаш хубава и здрава кола, вземай Фюжън. До преди година нямаше как да се намери за 3000 лева, в момента не знам, но си заслужава. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, atridi написа:

Баси ренгена се извъди!!! Сега ако кажеш и на колко км е те признавам!!!!

Онане нал сам ти казвал мъжете кът говорят да не се обаждаш! А това дали ДВГ е чист без масло ,прахоляк и боклуци,означава ,че сегашния собственик е бил съвестен и я е поддържал.

Кико и таз 15 годишна кола ли е грозна :) ?

BMW-M3_2001_800x600_wallpaper_1e.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, McLane написа:

Онане нал сам ти казвал мъжете кът говорят да не се обаждаш! А това дали ДВГ е чист без масло ,прахоляк и боклуци,означава ,че сегашния собственик е бил съвестен и я е поддържал.

Означава че може да е след пароструйка и нагласена за продажба. Тоест нищо не означава от което човек може да си направи 100%тови заключения.

Към автора: Аве за тези пари какво и плащаш!!! Не може да се иска нов автомобил. Ако ти харесва скачай в нисана но тук във форума никой няма да може да ти каже в какво техническо състояние е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дори и да е мит на пароструйка ,пак говори за поддръжка .Щото ко видиш омацан ДВГ хич няма да продължиш пазарлъка.А течове на масло си личат малко след като я покараш на пробно кръгче.Хубавото на тия коли е ,че са с поцинковани ламарини и не гният.Обърни внимание на казанчето за антифриз,синя чиста течност ,без мизерии отвътре.Това означава ,че няма  течове и не е слагана добавка за запушване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, McLane написа:

Обърни внимание на казанчето за антифриз,синя чиста течност ,без мизерии отвътре.Това означава ,че няма  течове и не е слагана добавка за запушване.

Ти като нищо ще ме убедиш да мина през очния.
Колата може наистина да е в добро техническо състояние, казвам може като не отричам че може и да е пред основен ремонт на двигател. Но ти определено ме комплексира с това зрение, особено с това как забеляза чистата синя течност през този почти непрозрачен матов разширителен съд!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Това не е 25 годишен голф ,че под капакът да е армагедон. Лъскавия вид не гарантира ,че последния й собственик е сменял елементарни консумативи ,от които зависи живота й редовно и с качествени. Даже какво масло наливаш е от огромна значение ,и за това за всеки двигател си има точно препоръчано. Едни масла са по-гъсти ,други по редки ,това е спрямо отворите в двигателя ,по които минават. Примерно ,когато отворите са по-тесни ,а маслото по-гъсто ,не се получава добро проникване между компонентите и съответно се получава износване. Състава на маслата и свойствата им при различни температурни диапазони са също от голямо значение! 
Всеки двигател си има своите особености и за това е важно да се поддържа грамотно ,а вида му не говори особено за това дали грамотно е бил поддържан. В днешно време съвременните автомобили умират масово преди 200 000 ,което е нищо. Само първите 4-5 години се навъртат поне 150 000 при ежедневна употреба. Уверявам ви автомобил на 4-5 години изглежда отлично при нормална експлоатация и отвън ,и под капака ,но реално може и да не е в движение ,а ремонта е безбожно скъп. 

Най-добре да се направят пълни технически прегледи преди покупка. Външния вид подвежда хората. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...