Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Тц ,тц 200 000 км и умирали ,начи да чакам едната служебна Дачия дето е на 6 години и 190 000 км скоро да умре :) .Като говорите наизуст чак смешни ставате ,маслото на тия коли е 10w40 полусинтетично без значение марката 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:

Това не е 25 годишен голф ,че под капакът да е армагедон. Лъскавия вид не гарантира ,че последния й собственик е сменял елементарни консумативи ,от които зависи живота й редовно и с качествени. Даже какво масло наливаш е от огромна значение ,и за това за всеки двигател се има точно препоръчано. Едни масла са по-гъсти ,други по редки ,това е спрямо отворите в двигателя ,по които минават. Примерно ,когато отворите са по-тесни ,а маслото по-гъсто ,не се получава добро проникване между компонентите и съответно се получава износване. 
Всеки двигател си има своите особености и за това е важно да се поддържа грамотно ,а вида му не говори особено за това дали грамотно е бил поддържан. В днешно време съвременните автомобили умират масово преди 200 000 ,което е нищо. Само първите 4-5 години се навъртат поне 150 000 при ежедневна употреба. Уверявам ви автомобил на 4-5 години изглежда отлично при нормална експлоатация и отвън ,и под капака ,но реално може и да не е в движение ,а ремонта е безбожно скъп. 

Най-добре да се направят пълни технически прегледи преди покупка. Външния вид подвежда хората. 

Доста съдържателен пост но в старанието си си пуснал и едно бисерче.

Маслото не минава през никакви отвори. Движи се по маслени магистрали които също нямат отношение към гъстотата му.
Спрямо хлабините заложени от производителя на плъзгащите лагерни сглобки се определя и гъстотата и присадките в препоръчаните от завода масла. Като с нарастване на пробега маслата вървят от по редки към по гъсти. Изключения правят рейсингови мотори които са с по голени хлабини като нови и се подбират по гъсти масла за тях. Също важи и географската ширина с температурните и особености при избира на масла, Изобщо е доста гъвкава тая тема и зависи от много фактори а не през какви "отвори" минава маслото за избора му. През отвори минава не когато маже о когато се спуска към картера и маслената помпа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, BMW Маниак написа:

Ти като нищо ще ме убедиш да мина през очния.
Колата може наистина да е в добро техническо състояние, казвам може като не отричам че може и да е пред основен ремонт на двигател. Но ти определено ме комплексира с това зрение, особено с това как забеляза чистата синя течност през този почти непрозрачен матов разширителен съд!!!

Начи ако не различаваш ясно синия цвят на антифриза не си за очен лекар ,то е видимо.Просто си заядливец :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, McLane написа:

Тц ,тц 200 000 км и умирали ,начи да чакам едната служебна Дачия дето е на 6 години и 190 000 км скоро да умре :) .Като говорите наизуст чак смешни ставате ,маслото на тия коли е 10w40 полусинтетично без значение марката 

Аз като гледам тук на тебе се смеят.
Имам познат с БМВ Х5М на 4 години дето е минала през капитален ремонт на скоростната кутия. Това при пробег малко след 100 000. Това се наричат "детски болести" при автомобилите ,или казано по друг начин ,слаби места заложени още с проектирането. При този модел са фрикционите. Ти "майсторе" ако я видиш тая кола ,колко е лъскава ,по никакъв начин няма да кажеш ,че не е в движение. Пък може да ползваш нестандартни методи за диагностика ,Пернишката врачка ,от такива като теб печели. ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То за тва кът се взима майсторе толкова скъпа кола се пита за дали има некви особености и слаби места .Не знам дали на мен ми се смеят ,ма ся хората ше спрат да си купуват нови коли щото на 200 000 км умират :) .Говорите колкото да не заспите .Таксиджиите въртят на двойна езда колите си ,минават по хиляди км без да пипнат ДВГ.По твоята логика тря правят ремонти всеки ден :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, McLane написа:

То за тва кът се взима майсторе толкова скъпа кола се пита за дали има некви особености и слаби места .Не знам дали на мен ми се смеят ,ма ся хората ше спрат да си купуват нови коли щото на 200 000 км умират :) .Говорите колкото да не заспите .Таксиджиите въртят на двойна езда колите си ,минават по хиляди км без да пипнат ДВГ.По твоята логика тря правят ремонти всеки ден :)

Къде сравняваш Дачия със прецизно направен ,модерен автомобил. Преди може би 4 години последно се качих на такси ,точно Дачия ,горката каруца бе останала без накладки. Сещаш се какъв е звукът на триене на метал в метал при спиране. Кой нормален човек оставя колата си в подобно състояние? Друго че с 60 почваше да се тресе цялата. Това че върви ,не означава ,че е изправна.
Това си е работно муле с проста механика. Я се поинтересувай една модерна скоростна кутия на ново БМВ ,какво представлява ,и колко конски сили и въртящ момент удържа. 

Авторът на темата не търси работно муле дето да го кара ,докато не се разпадне ,а приличен ,технически изправен личен автомобил. По твоята логика ,няма кво да гледа ,защото каквото и да ѝ има на колата ,ще я закърпи с евтини китайски части. Точно таксиджийте ли реши да даваш за пример? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Като всяка стара кола, ще си гълта пари. Видяли сте, че мотора е чист и със бистър син антифриз. Аз, пък не виждам течност във хидравликата, виждам прекалено надран огледален диск на спирачките. Също виждам, че по мотора не е пипано нищо, което никак не ме кара да мисля, че колата е потдържана. Като погледна моя мотор, си личат новите кабели за свещите, черните свежи ремаци,  маслото от трудното развъртване на гайките по термостата, новата гарнитурка на капака на клапаните след техния реглаж, личат се и лъскавия нов метал на тампоните на макферсона и още много други подмени. Ремъците са ми на 4-ри години, тампоните на макферсона са сменени преди 2 години, и въпреки това изглеждат нови, което говори за потдръжка. При тази кола, тези неща не се забелязват, та си е занемарена.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Верно ,че возят като каруци тия Дачии,дървен автомобил но нашите излязоха доста здрави ,а и се поддържат съвестно,до сега само накладки ,биалетки и прочие консумативи.Мисълта ми беше ,че всяка марка си има някакво слабо място,ама да твърдиш ,че след 200 000 км и генерални ремонти е прекалено. И точно щото БМВ е прецизен,луксозен и скъп автомобил не би следвало да има технически дефекти след толкова мало км .Нисанчето дето си е харесал автора изглежда добре,няма ръжди поне от снимките не се виждат такива.Няма как всяка една кола която хареса да я води на диагностика щото бюджета му е малък.Варианта е някой негов приятел да я чуе дали не тракат клапани ,дали не гори масло като погледнеш отработените газове.При добре работеш ДВГ на бензин отработените газове са с бял цвят,ако синее гори масло.Не знам дали този модел позволява обикновеено АГУ ,ако са метални входящите колектори ще стане.Като цяло това е повече френски автомобил отколкото японски :)  но са здрави и при добра поддръжка ще вози стопанина си дълго време.На моята Лагуна ДВГ  е на 350 хил км и работи като часовник,не гори грам масло и я карам с минерално 10 w40 :)

Току що, nikolela написа:
Току що, nikolela написа:

Като всяка стара кола, ще си гълта пари. Видяли сте, че мотора е чист и със бистър син антифриз. Аз, пък не виждам течност във хидравликата, виждам прекалено надран огледален диск на спирачките. Също виждам, че по мотора не е пипано нищо, което никак не ме кара да мисля, че колата е потдържана. Като погледна моя мотор, си личат новите кабели за свещите, черните свежи ремаци,  маслото от трудното развъртване на гайките по термостата, новата гарнитурка на капака на клапаните след техния реглаж, личат се и лъскавия нов метал на тампоните на макферсона и още много други подмени. Ремъците са ми на 4-ри години, тампоните на макферсона са сменени преди 2 години, и въпреки това изглеждат нови, което говори за потдръжка. При тази кола, тези неща не се забелязват, та си е занемарена.

Като всяко стара кола, ще си гълта пари. Видяли сте, че мотора е чист и със бистър син антифриз. Аз, пък не виждам течност във хидравликата, виждам прекалено надран огледален диск на спирачките. Също виждам, че по мотора не е пипано нищо, което никак не ме кара да мисля, че колата е потдържана. Като погледна моя мотор, си личат новите кабели за свещите, черните свежи ремаци,  маслото от трудното развъртване на гайките по термостата, новата гарнитурка на капака на клапаните след техния реглаж, личат се и лъскавия нов метал на тампоните на макферсона и още много други подмени.

Тия неща се сменят ако има нужда,не щото си решил

На тая кола повдигачите са хидравлични ,клапаните се саморегулират :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 16 минути, McLane написа:

Тия неща се сменят ако има нужда,не щото си решил

Не е съвсем така. Можеш ли да смениш само десен амортисьор? Само десен тампон на носач или на мост, само десни накладки?Някой могат. Мислиш ли, че на тези години няма нищо за смяна? Мисълта ми е, че се личат подменените части. Излиза, че си подменям доста части, не защото вече не стават.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нико .............ако не хлопа не тропа не се сменя,правилото "Нещо ако работи добре не се човърка" .Само се сменят консумативи,масла,антифриз ,накладки .Ако окачването не хлопа и тропа не се сменя ей така за кеф

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, McLane написа:

Нико .............ако не хлопа не тропа не се сменя,правилото "Нещо ако работи добре не се човърка" .Само се сменят консумативи,масла,антифриз ,накладки .Ако окачването не хлопа и тропа не се сменя ей така за кеф

И аз съм на този принцип. Ама тези ръждиви тампони, надрани огледални дискове? Колко живот имат тези тампони според теб? Колко още живот имат надраните огледални дискове? Една кола старее до 13-15-та година. След това тя се подмладява, защото идва края на живота на всичко по окачването. Тъпото е, че подменената част има живот от 3 до 5 години и пак е за смяна. Евтини ментета са частите по магазините.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дисковете и накладките са консуматив ,сменят се

Къде видя ръждиви тампони бре :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А забелязвате ли ,че собственикът предоставя колата за оглед неизмита. Това е некоректно! Така не се добива ясна представа за реалното състояние на боята. Трябва при оглед да е идеално чиста. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е вие вече прекалявате :) Значи ако си продавам личната кола (защото тази е такава) и си джиткам с нея всекидневно трябва да я мия всеки ден в който имам огледи, защото в София ми става така, че и по-зле точно за няколко часа като постои до главна улица или булевард...
Че то този човек с тези 3К няма да може само автомивката да избие...
Пак казвам - аз лично винаги до сега и занапред купувам кола в движение от собственик, при мен лафа "нов внос" не лови дикиш, ако приятел ми докара кола лично може и да се навия да я погледна/взема или аз да отида да си я взема, ама от автокъща никога и никога ;) Да не говорим, че като я купиш така и ако човека е коректен може да си покараш първите няколко хиляди км. без да пипаш нищо, а пък ако си уцелил и скорошно обслужване (както аз с последната) първите 10К нищо не барнах освен зареждане с гориво и спуках една гума (в една малка дупка 30 см...)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за коментарите!

Днес към обяд ще ходим в сервиз да я прегледат. Ако всичко е точно може и още днес да се задвижат нещата по прехвърлянето.
Стискайте палци !
:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Петър Стоянов Петров написа:

Благодаря на всички за коментарите!

Днес към обяд ще ходим в сервиз да я прегледат. Ако всичко е точно може и още днес да се задвижат нещата по прехвърлянето.
Стискайте палци !
:)

Ако се решиш да купуваш си намери някъде да ти направят оценка на малко пари - примерно 600лв, защото нотариуса взима процент от сделката. На 600лв оценка би трябвало да ти вземе по-малко от 100лв такса. Попринцип таксата за прехвърлянето се поема от купувача, но не ти пречи да сондираш вариант за разделяне на таксата между двамата :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Здравейте момчета!

Купих въпросната Алмера и съм супер щастлив! Като я оглеждахме в сервиза преди покупката пича каза, че имало за смяна отпред накладки и не знам дали не и дискове, биаледки и гумите.
Колата е супер за каране - поне на мен много ми харесва. Все още нямам кой знае какви впечатления - карал съм я 4-5 пъти.
Можете ли да ми препоръчате летни гуми и сервиз, където да оправим нещата, които споменах и да кажете колко ще струват горе долу всичките?
И още нещо се сетих. - Мога ли да остана със софийските номера ако си направя временен адрес в София, където живея сега (постоянния ми не е в София)?

Благодаря !

Nissan Almera N16 2000 1.5i 16V 90hp

 

Редактирано от Петър Стоянов Петров (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой може ли да пропоръча графско возило до към 2500 лв, трябват ми 4 врати :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Труден избор всички в този ценови диапазон ще са просто доста карани с незнайни дебнещи зад "ъгъла" повреди. VW Polo (не обичам гоуФ, но и той влиза в бюджета), Хонда Сивик, Нисан Микра (от по-старите имат проблем с електрониката до колкото съм чувал) някой нисан алмера ще може да намериш за тези пари - нисаните ги гони ръждата тъй че задължително оглед в доверен сервиз или вземаш с теб познат който е на ТИ с нещата.
Коли ще намериш много, а кои стават за нещо, а не са просто безполезна купчина старо желязо вече не мога да кажа.

П.С. Забравих да добавя - Фордче някое Фикус, Фиеста...

Редактирано от icekiller (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и Пежо 106 ,Ситроен Саксо или Рено Клио :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много ми е смешно как давате/искате съвети без информация за нуждите на човека.

Когато работех в центъра на София карах малки коли. 

Когато започнах да пътувам ежедневно до провинцията си взех най-голямата френска кола с комфортно окачване та да не съм като пребит от друсането всяка вечер.

Когато ми се роди второто дете си взех ван. 

Когато ми писна от смотаните ванове си взех голямо SUV. Няма никакви практични предимства пред вана + харчи много повече, но е cool и мога да си го позволя.

Някой ден като се пенсионирам сигурно ще си взема спортно купе. :)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами ако трябва да препоръчам точно според написаното, няма какво да кажа, защото грам идея нямам какво карат графовете, защото нямам досег до такива :)

 

преди 5 часа, aMoPe написа:

Някой може ли да пропоръча графско возило до към 2500 лв, трябват ми 4 врати :)

Пък и надали ще дадат само 2 500 лева все пак цели графства имат зад гърба си.
 

 

преди 32 минути, zemonti написа:

Много ми е смешно как давате/искате съвети без информация за нуждите на човека.

Радвам се, че се смееш, защото казват - смехът е здраве. Интересно ми е на мен пък какъв точно SUV или ван ще се купи за до 2 500 лева, моля ти дай такива примери ако случайно това е търсената кола.
Аз изходих от това, че въпросът е зададен от жена и пише градско - може и грешно да правя, но директно заключих, че се търси малка, компактна кола, за това съм и изредил определени модели, на които може да се фокусира. Естествено конкретни обяви няма да дам, защото дали аз ще вляза в мобиле или самата авторка е все тая, трябва да се гледа на място.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, icekiller написа:

Ами ако трябва да препоръчам точно според написаното, няма какво да кажа, защото грам идея нямам какво карат графовете, защото нямам досег до такива :)

 

Пък и надали ще дадат само 2 500 лева все пак цели графства имат зад гърба си.
 

 

Радвам се, че се смееш, защото казват - смехът е здраве. Интересно ми е на мен пък какъв точно SUV или ван ще се купи за до 2 500 лева, моля ти дай такива примери ако случайно това е търсената кола.
Аз изходих от това, че въпросът е зададен от жена и пише градско - може и грешно да правя, но директно заключих, че се търси малка, компактна кола, за това съм и изредил определени модели, на които може да се фокусира. Естествено конкретни обяви няма да дам, защото дали аз ще вляза в мобиле или самата авторка е все тая, трябва да се гледа на място.

Ами например Ford Fusion, който с малко пазарлък може и да стане на 2500. Не е точно типичния SUV, но и категорията SUV  е разтеглива, обикновено означаваща автомобил само с предно задвижване, в някои частни случаи и със задно, срещу доплащане и 4х4. Лично аз за 2500 бих си взел единствено Ford Fusion, стига да го намеря за толкова де. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, skalata_73 написа:

^

Градски, ти освен Форд виждал ли си други марки автомобили :rolleyes:

Това е добра покупка за парите си. Може би най-добрата на старо, защото специално тоя модел е един от най-надеждните на възраст над 10 години, ако не и най-надеждния, заедно с още 2-3 модела на други марки.  Предимствата му са доста. Първо, наподобява SUV. Все пак е повдигната Фиеста. Второ, позицията на седене е по-висока и видимостта в града по-добра. Трето, не харчи много гориво, защото все пак е малка и лека кола. Четвърто, понеже е с по-голям просвет, не е проблем да се катериш и по бордюри с него. Пето, окачването му е сравнително комфортно и няма да останеш без бъбреци. Ако препоръчвам на познат, точно него бих препоръчал. Дори в момента лапето на братовчедката търси кола до 3000 лева и видях подобна обява за Fusion. Може и малко да смъкнат цената, та да има парички и за обслужване и регистрация. Но това е колата, ако се търси нещо за града, за малко пари и надеждно. Между другото, в класациите на германския TuV  откакто се появи тоя модел, винаги е бил на първо или второ място в тоя клас, заедно с Mazda 2. Но Мазда 2 е малка кола, дериват на Фиеста, та разликата е в размера главно. Е да де, то Мазда 2 навремето си бе чист Форд Фиеста, което ще рече, че и Фюжън е близък роднина.  Фюжън има и един недостатък - за много хора той е грозен или поне безличен. Само че от дистанцията на времето нещата изглеждат различни - много от красавците тогава, днес са заели мястото на Fusion. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Margarita Stoyanovich
      Здравейте! Преди 1 година си купих нов Hp лаптоп, но за съжаление се оказа бръкма и се развали малко след като го купих. Имам намерение да си купувам втора ръка, но съм с ограничен бюджет до 400лв. Единствената игра, която ще имам е Симс 4. Съвет горе-долу какъв лаптоп да си взема? Ето това са някъкви, които си харесах.... 
      https://m.olx.bg/ad/acer-v5-561g-i5-4200u-8gb-1tb-2gb-vga-full-hd-CID632-ID852Tm.html
      https://m.olx.bg/ad/acer-aspire-e5-511g-kato-nov-CID632-ID7lher.html
      https://m.olx.bg/ad/prodavam-laptop-acer-aspire-5536g-512gb-ssd-chuden-vizhte-opisanieto-CID632-ID84O7z.html
      https://m.olx.bg/ad/laptop-dell-studio-1555-windows-10-pro-CID632-ID85j3i.html
      https://m.olx.bg/ad/dell-vostro-15-3000-CID632-ID81PHm.html
      https://plasico.bg/dell-latitude-e6440-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D1%81-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F-95912.html
    • от Jivko Jekov
      Здравейте на всички, моля да ми препоръчате автомобил до 15000лв със задно предаване и минимум 150коня .
      Знам че бюджета го ограничава , но колата трябва да е от 2009 , че дори и по нова (желателно).
      Благодаря предварително!!!
    • от Angel Palchev
      Предлагат ми два компютъра втора ръка.Единият е:
      Intel pentium g4600
      8gb ram
      1tb hard 
      Rx560 2GB
      390лв
      Или вторият:
      Intel pentium g4600
      8gb ram
      1tb hard 
      Hd7770 1GB
      280лв
       
    • от Анита Христова Трифонова
      https://www.filmi2k.com/cleopatra-kleopatra-1963-chast-1/
      https://www.filmi2k.com/cleopatra-kleopatra-1963-chast-2/
      Cleopatra / Клеопатра (1963 ) част 1 и  част 2
      Клеопатра не е египтянка, зачената е чрез кръвосмешение . Недостъпна красавица, предана възлюбена, станала жертва на завистниците и зложелателите на силните мъже, които е обичала. Царството и продължило  две десетилетия и сама отнема живота си в мавзолей в Александрия. От историческата сцена слязла завинаги една изключителна жена, чаровна и привлекателна, но и властолюбива и коварна. Въпреки това Клеопатра останала в историята като най-обаятелната и най-славната владетелка на Египет, красотата и не поразява от пръв поглед.  Жена –легенда. Не е била толкова красива/ клюновиден нос, ниско чело, имала невероятно красив глас, но била много, много умна и способност да намира общ език  с мъжете, не става въпрос само за секс. Майка на четири деца и на 39 години посяга на живота си, а дали с отрова скрита в дрехите  и,  дали защото позволява да бъде ухапана от отровна змия  или отрова в гребена и ... но сама е сложила край на живота си. Едното и дете Цезариан е убито, а другите отведени. 

      Клеопатра - Нещастната гъркиня
      CLEOPATRA (1963) | Full Movie Trailer | Full HD | 1080p

    • от Анита Христова Трифонова
      ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, МИЛИ ДЕЦА! ОБИЧАМ ВИ! А.Х.Т.sekirata cekupama Вече съм голяма не плача за мама
       
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...