Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Игри - общи дискусии, рекорди и настройки


Препоръчан отговор


Като сте заговорили за F1_2017, реших да я опитам като нова игра как е. Виждам, че е още една игра, която не се интересува от процесор, като здраво мачка видеокартата до толкова, че вече няма ресурс за да се направи качествен видео запис на играта с програмата ShadowPlay - замазва се клипа яко. Малко е странно последните 3, 4 игри да не се интересуват от процесор, което е добре за джоба на геймъра.  Иначе графиката е страхотна. Жалко, че не ми допадат такива игри.:wink12:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 2,9k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Какво гледате на тези върхови телевизори? Кабелната телевизия пуска стари филми снимани с двупотопна техника. Освен това повтаря филмите от времето когато бях малък. Търся филми от торент са

Темата я създавам, понеже доста често в други теми главно за хардуер ( примерно тук), се разискват неща, нямащи нищо общо с хардуера или като цяло с темата, където се публикуват. Понеже забелязах, че

Не е много по темата,но ето за хората които са изключили подписите и не виждат линка в моя.   Оня ден си поиграх. Само жалко ,че първо направих 20 клипчета на 1080 с моите си настр

Публикувани изображения

Да не би скоро да си преинсталирал програмата и да си забравил да смениш битрейта? А може и просто 50 Mbps да са малко за формулата.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, nikolela написа:

Като сте заговорили за F1_2017, реших да я опитам като нова игра как е. Виждам, че е още една игра, която не се интересува от процесор, като здраво мачка видеокартата до толкова, че вече няма ресурс за да се направи качествен видео запис на играта с програмата ShadowPlay - замазва се клипа яко. Малко е странно последните 3, 4 игри да не се интересуват от процесор, което е добре за джоба на геймъра.  Иначе графиката е страхотна. Жалко, че не ми допадат такива игри.:wink12:

Аз не видях клип да се замазва, дори след като допълнително му смазах качеството с Power Director. Какви настройки ползва и за играта и за Shadowplay? Проблемът със замазването е в You Tube,  не от записа. Откак го ъпдейтнаха ( You Tube), нещо не е наред. 

Иначе за процесора какво да кажа. Има места, примерно на старт-финалната права, където натоварването на процесора скача много, но така е било винаги. Играта е направена да  ползва добре 8 нишки.  Не знам откъде ги направи тия заключения, че процесор не трябвало. Напротив, това е игра, дето се възползва добре не само от процесор с много нишки, а и от бърза RAM! Навремето точно тая игра се ползваше за тест на RAM, защото влиянието беше голямо.  И между другото, натоварването на процесора е различно, ако караш сам и когато си в състезание с други. Това открай време. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Yournightmare написа:

Аз не видях клип да се замазва, дори след като допълнително му смазах качеството с Power Director. Какви настройки ползва и за играта и за Shadowplay?

Shadowplay ми е на стандартна настройка. Записва с 60fps с 50 битрейта.  Не мисля, че е виновна тубата за качеството, защото виждам проблема още в самата игра и след това като си изгледам готовия запис още преди да е качен в тубата.

Има и игри с още по фрапиращо качество на запис, макар, че точно в тази игра реално не се усеща като фрапиращо - го виждам. Направих си един тест на запис на Haigh и на Ultra. На ултра записа ме дразни и не е приятен за гледане. При теб е дори по зле и не съм сигурен защо. Може да е заради малкото fps а може и нещо в драйвера да си пипнал за дистанцията. Имаш 20 метра ясен фокус а на пред мацаница, която като дойде на тези 20 метра се фокусира рязко, което кара графиката да мига или някак да се пренарежда все едно не е обработена правилно. Другото, което се набива в очи е при завой, всичко което е пред теб преминава бързо на ляво или на дясно заради завиването на колата и целия този фон се движи насечено.  За това набеждавам картата като слаба или поне е слаба за тези настройки. В момента качвам клипа и по-късно ще го пусна тук.

Хай де вземем твоето клипча, че е кратко. На времетраене от 50 секунда да 1.05  е със замазаната графика, най вече в короните на дърветата.

Ето го и моето клипче. От начало съм с много fps с графика на найт и всичко е на ред. След това с графика на макс имам тези насичания на графиката в завоите. Не знам защо ми липсва мацаницата.

Едит: Добре, мацаницата е от тубата. Открих си я и при мен на времетраене 3.33 а на оригиналния ми клип е на ред, което обезсмисля останалите дефекти. Както и да е, играта е чудесна и отлично оптимизирана за среден клас компютри. Дано излизат все така добре направени игри.

Редактирано от nikolela (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, nikolela написа:

Shadowplay ми е на стандартна настройка. Записва с 60fps с 50 битрейта.  Не мисля, че е виновна тубата за качеството, защото виждам проблема още в самата игра и след това като си изгледам готовия запис още преди да е качен в тубата.

Не те знам човек, аз нищо различно не виждам в качеството, дори след като обработя допълнително клипа с Power Director! Нищо различно няма спрямо игри отпреди година! Нищо различно няма и спрямо версии на GFE  преди година! Пишеш глупости, колкото и да не ми се иска да пиша подобни неща в тоя форум! 99% от потребителите тук пишат абсолютни глупости. 

преди 1 час, nikolela написа:

Хай де вземем твоето клипча, че е кратко. На времетраене от 50 секунда да 1.05  е със замазаната графика, най вече в короните на дърветата.

Нали това ти викам - You Tube  скапва качеството, не е като преди 2-3 седмици! Няма как да ти пусна клипчето от компютъра си да видиш, че никакво смазване на качеството няма при запис!

преди 1 час, nikolela написа:

Едит: Добре, мацаницата е от тубата. Открих си я и при мен на времетраене 3.33 а на оригиналния ми клип е на ред, което обезсмисля останалите дефекти. Както и да е, играта е чудесна и отлично оптимизирана за среден клас компютри. Дано излизат все така добре направени игри.

Е тук вече не те разбрах. Добре ли е записа по принцип или не? И мен в тубата не ми харесва. Преди беше по-добре. Но има вариант да се запише на 1440 p.  чрез стрийм и там нещата би трябвало да са по-добре. 

 

А играта постепенно си увеличава изискванията към видеокарта. Добавят нови ефекти и това естествено товари видеокартата, а не процесора, както в началото. Просто искат да си продават бързите видеокарти. Това е цялата истина!

 

И между другото не мисля, че ти си на кяр от цялата работа с процесорите. Щото за един нов процесор ще добавиш 500 лева, но за една нова видеоакрта ще добавиш поне 1200!!!

Редактирано от Yournightmare (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Yournightmare написа:

Е тук вече не те разбрах. Добре ли е записа по принцип или не?

 

преди 5 часа, Yournightmare написа:

И между другото не мисля, че ти си на кяр от цялата работа с процесорите. Щото за един нов процесор ще добавиш 500 лева, но за една нова видеоакрта ще добавиш поне 1200!!!

По добре да сменям един компонент от колкото два а ако е на нов сокет ще са по-вече от два компонента.:wink12:

Сетих се, че мога да запиша това което виждам. Един завой, точно като го изправиш гледай в дясно дървото и ми кажи гладко ли ти се вижда? Защото за мен сече. Сече и на записа, сече и на клипа ти. Обаче сече само на твои клипове и то само в тази игра.

Оригиналния ти клип на времетраене 47.50 От там е записа ми. Той клипа ти е над един час и виждам, че сеченето е на определени места и ги има при всяка една обиколка която правиш.

 

Редактирано от nikolela (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, nikolela написа:

Оригиналния ти клип на времетраене 47.50 От там е записа ми. Той клипа ти е над един час и виждам, че сеченето е на определени места и ги има при всяка една обиколка която правиш.

Да обясня малко. Това няма нищо общо с видеокартата. Преди 2 седмици инсталирах софтуера на монитора си, който като пусна игра, почва да товари едно от ядрата на процесора. Това води до подобни насичания в картината. По принцип си изключвам тоя процес, но понякога забравям. Освен това играя с ограничение на кадрите, а не с истинска вертикална синхронизация. Пуснал съм fast sync, но явно не работи толкова добре. По принципш мога да играя с истинска ВС, но трябва да съм на 50 fps. В момента изобщо не ми се занимава с настройки и карам за време, не да се кефя на картината. Гледам да виждам и пътя, това е важното при тая игра. Обаче не ми се играе на по-ниски настройки. 

 

Намаляйки кадрите както знаеш, се увеличава и лага. 60  fps  са си доста малко за тая игра, но както казах, в момента не ми се играе на ниски графични настройки. 

 

Да, вярно е, че играта е малко по-тежка от F1_2016, Но така е с всички игри от тая поредица - по-тежки са от игрите, излезли предходната година. Тук вече достигаме до момента, че на максимални настройки + увеличено качество на текстурите от драйверите и FXAA ( и двете са включени при тия клипове и изобщо когато играя), кадрите падат и под 50 на места. Вече говорим, че за 60  fps  при тая игра на 1080p.,  трябва поне GTX980Ti. И вече почвам да се чудя, де са АМД при максимални настройки. Може би само FuryX. 

 

ПП: Ти остави другото, ами кажи как карам   в Сингапур :P  

Между другото, днес излезе и WRC 7,  та и там почнах да се занимавам. Кефят ме някои трасета, примерно шейкдауна в Германия, който е 2.5 km  и на практика си е писта. Отначало бях недоволен, че не можех да си настроя контролите на волана, сумати и време само това се мъчех да правя, но накрая се сетих да рестартирам компютъра и вече си назначих левия педал за ръчна спирачка, та се поуспокоих. Това без ръчна не може да се кара на някои етапи, дето има обратни завои. Кой кво ще да ми разправя, без ръчна не може да се кара.  Варианта е да се назначи спирачното усилие към задните колела, но това влияе зле при спирания от висока скорост. Не е никакво решение.  Друг вариант е да се направи по-мека предница или по-твърда задница, но това пак не е решение, щото това не са 5 завоя. 

 

Редактирано от Yournightmare (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На клипа дърветата са много ама много зле. Явно LoD системата или не работи както трябва или е намалена като настройка видимостта и дистанцията на изобразяване. Както са размазани и хоп стават красиви и с листенца.

преди 25 минути, Yournightmare написа:

В момента изобщо не ми се занимава с настройки и карам за време, не да се кефя на картината. Гледам да виждам и пътя, това е важното при тая игра.

Ще дойдеш и тука на моята лек полек....:tongue2: Обяснявам аз къде ми е точно АБ в Дърт и колко се вижда като караш и гледаш да не те обърне някое камъче ама не би...:tongue2:

Иначе пробвайте запис с процесора и сравнете качеството и няма да пуснете никога вече запис с картата.

Айде че WoW ме чака...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Yournightmare написа:

ПП: Ти остави другото, ами кажи как карам   в Сингапур

Не съм те гледал как караш в Сингапур. Аз само се возех и гледах дърветата. :)  А ти видя ли де има хора? Май само товарят графиката излишно.

9183215Q.png

За момента не знам каква позиция да взема, за слаба карта или за не работеща синхронизация. Анализирах ти още едно такова неприятно място, което прегледах на забавен кадър. Там се оказа, че има рязко придърпване, което увеличава скоростта на трасето. Което значи, че прескача кадрите за да догони нещо си, а на това, което ти заснех го записах на бавен кадър, качих го в тубата и го забавих още. Там си е чисто сечене.

преди 26 минути, Tommygun написа:

Иначе пробвайте запис с процесора и сравнете качеството и няма да пуснете никога вече запис с картата.

С моя процесор само това му трябва. Не че знам как да го направя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е с твоя е кофти ,но Кико ко е с яка машина ще кърти мивки. Гледах клипче сега много интересно ма май ще го пусна в темата за графичните карти да коментирате какво излиза.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Yournightmare написа:

ПП: Ти остави другото, ами кажи как карам   в Сингапур :P  

Това ще го пропусна аз, не е моята писта.

Мога да направя 1 и 42- 43 с Мерцедеса, но това е. Пробвах с Ферари и РедБул, около 1 и 44: 500 имам. 

На другата в Малайзия вече няма грешка и по същество.

Иначе настройките на колата са аматьорски. Нямам ли аз да видя колко милиметра е и камбера на живо като на Корсата и PCars не е работа ! Имам някакви 11 степени там и какво...ее, тц. В Дирт поне пише кое колко е. А тука не.

Я кажи на режима за време атака къде е енергийния план на MGU - тата и режима на мотора, че не видях такива настройки. Или са на максимум и само DRS имаме, а в кариерата вече има всичко ?

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето и нещо от WRC 7. Не се учудвайте, че карам от капака. Просто от кабината играта е направена супер зле. Натискам газта и перспективата се отдалечава. Намалява скоростта, предното стъкло се приоближава. Така и изчезват данните от приборното табло. Затова реших да карам от капака.

 

Това почти като писта - само 2.5 km. Между другото, тая година спечели една Шкода Фабия, а не WRC  автомобил. С Фабията бях мисля 6-7 секунди по-бавен...някъде назад в стрийма карам със Шкодата. 

преди 1 час, Tommygun написа:

Е с твоя е кофти ,но Кико ко е с яка машина ще кърти мивки. Гледах клипче сега много интересно ма май ще го пусна в темата за графичните карти да коментирате какво излиза.

Аз ти казах, че дори софтуера на монитора ми води до дроп на кадрите. Няма как да записвам с процесор, освен ако не преназнача 2 ядра за запис и 6 за игра.  Преди правех точно това, но с GFE  старите версии, че и те товареха по едно време процесора при стрийм. Преназначавах две ядра за стрийма и работата се оправяше. Това пак при атя игра...тоест при WRC 5,  което на практика си е едно и също като енджин.

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Това ще го пропусна аз, не е моята писта.

Даааа...много пропиускаш. Пистата е добра. Какво, страхуваш се от стените? Днес видя, че и Верстапен и Фетел и доста други се удариха в стените, даже Фетел откърши платно от рекламите . Иначе ако имаше пясък, щяха да са в ливадата ;)

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Мога да направя 1 и 42- 43 с Мерцедеса, но това е. Пробвах с Ферари и РедБул, около 1 и 44: 500 имам. 

Значи, да ти кажа къде явно си в грешка. Твърде се страхуваш вероятно да не превъртиш колелата. На тая писта , а и не само на нея ( примерно на шиканите на Монца), трябва да даваш газ някъде на 70-80% отначало при изход от остър завой. Ако се забавиш с подаването на газ, губиш много. Диференциал добре да е на 80%, при спиране пак по-голяма стойност, примерно 70%. TOE  на минимум, за да завива по-добре, камбера също. Имам предвид всичко да е близо до 0 градуса.  TOE  го мърдаш към средата, ако ти бяга задницата. Разпределението на масите 8 назад. Спирачки на 53-54. За спойлерите казах. Аз карам на 2 за предния и 7 за задния. Ако искаш, пробвай настройките на първите. Аз пробвах на един от първите, но колата му много маневрена и трябва по-голям усет към газта. Затова предпочетох да си карам с мои настройки, дето колата не е толкова маневрена, ама на изхода от завоите е сравнително стабилна. Е, не е стабилна като при стандартните настройки, но това се компенсира на правите, а и в завоите моите настройки са по-маневрени и там печеля на доста места. 

преди 1 час, Julius Decimus написа:

На другата в Малайзия вече няма грешка и по същество.

Карал съм само на Монца и Сингапур, колкото и да е странно. За момент се бях пуснал в Абу Даби. Други писти не съм пробвал. Аз ги карам както са състезанията. Като бе Монца, карах на Монца. Сега две седмици съм на Сингапур. Вероятно до утре. После минавам на Малайзия. 

 

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Я кажи на режима за време атака къде е енергийния план на MGU - тата и режима на мотора, че не видях такива настройки. Или са на максимум и само DRS имаме, а в кариерата вече има всичко ?

За време настройките са опростени. Само диференциал и спирачно разпределение по време на каране. Целта е всички да са при еднакви условия като гуми, гориво и горивна смес. Винаги е било така при тия игри. Условията идеални, не е като при Корсата и PCars  да ти влияят температурите и износването на гумите. 

 

Иначе аз се чудя друго. Гледах едно клипче на един, дето даде второ време в Сингапур - 1.36.614, но времето му го няма в класацията. Чудя се защо. Иначе му го дава и ника и всичко, че е втори. Ама в класацията го няма. Пробвах настройките му, ама са зле за мен и се върнах пак на моите. 

преди 1 час, nikolela написа:

Не съм те гледал как караш в Сингапур. Аз само се возех и гледах дърветата. :)  А ти видя ли де има хора? Май само товарят графиката излишно.

Това, което товари графиката, са сенките на ultra+. Не водят до кой знае какво подобрение, но те карат да смъкнеш от 60 на 50  fps. За други работи де товарят, не съм пробвал. Просто тая игра я взех не да я пробвам като теб, а да я играя. Иначе ако бе за пробата, щях да пусна и тема. както пуснах за PCars 2  де. 

Редактирано от Yournightmare (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кире, в Сингапур имаш над един час обиколки, отделно пипаш по настройките на колата,  играеш с волан и играеш предимно все такива игри. Запомнил си завоите и предполагам си си заслужил личното време от 1:39.182

Аз не пипам нищо по колата, защото не и разбирам, не играя такива игри и не познавам пистата. Направих четири обиколки и мисля, че ако свикна с автомобила, вероятно ще достигна или ще се доближа до твоето време, понеже съм пълен с грешки по трасето. Това е моето време в Сингапур. Много е тъпо да излезеш за момент от пистата и да ти дисквалифицира цялата обиколка.

9183711v.png

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, nikolela написа:

Кире, в Сингапур имаш над един час обиколки, отделно пипаш по настройките на колата,  играеш с волан и играеш предимно все такива игри. Запомнил си завоите и предполагам си си заслужил личното време от 1:39.182

Аз не пипам нищо по колата, защото не и разбирам, не играя такива игри и не познавам пистата. Направих четири обиколки и мисля, че ако свикна с автомобила, вероятно ще достигна или ще се доближа до твоето време, понеже съм пълен с грешки по трасето. Това е моето време в Сингапур. Много е тъпо да излезеш за момент от пистата и да ти дисквалифицира цялата обиколка.

9183711v.png

 

Повярвай ми, последните стотни са важни.  Мислиш ли, че на мен невалидните обиколки не ми пречат? 3-4 секунди се наваксват с времето, ама после става трудно. А в случая първите са с времена около 1.36,5. Глердах клипче в интернет, как един дава 1.36.614, но той караше не от кокпита, а с камера над каската. Въпреки всичко виждам къде печели. Ами той на 3-4 пъти спира поне метър по-късно от мен, без да поднесе и влиза точно в завоя. Ей там е разлиакта между мен и най-добрите. Освен това тук има настройки и настройки. Не се надявай с някакви стандартни настройки да стигнеш първите. Още повече, че те не са правени за твоя стил на каране, за твоя волан и за твоята нагласа. Да, тук се коментираше, че с каквито и настройки да се кара, разликата няма да е повече от 3-4 десети. Така е най-вероятно, но проблемът е, че тръгнеш ли да караш с различни настройки, ти трябва да се настроиш за различни точки на спиране, за различно подаване на газ, дори за леко различни траектории. Примерно, с някои настройки може да се наложи да избягваш бордюри, с други не. Това са тънкости, дето вече са важни в крайната фаза на каране, когато си постигнал някакви добри времена, обработил си грешките, но ти трябва още нещо. Примерно аз с това време 1.39.1 не съм подтигнал идеално преминаване и имам на места 2-3 десети аванс и повече. Когато вече разлиаките станат не 3 десети, а 3 стотни, тогава вече говим за нещо добро. Всъщност, аз не съм се хвалил с тая си обиколка, ти ме похвали, така да се каже. Не съм се хвалил, щото съм 2.6 секунди след първия, а и виждам, че всяка обиколка стопявам времето в определен завой, но като цяло не мога да събера времената. Освен това всичко зависи и от настройките, които са различни доста често. Това, че съм стопил 3 десети в някакъв участък не означава, че събирайки секторите, ще се получи нещо добро. Може и да се получи, но проблемът както казах е, че трябва да се пренастрои карането, за да се изпозват по максимално добър начин променените настройки. 

 

Аз карам с всякакви изключени помощници. Ти караш и с ABS и с TC  и с автоматични скорости. Повярвай ми, разликите са огромни. 

 

И още нещо. Това не е NFS,  дето кажи речи всяко каране е еднакво. Там може да кажеш, че за 10 обиколки си спец. Тук разликите са големи при каране с различни настройки. Не е и като шутър, дето се целиш, уцелваш и го убиваш. Това е рейсър, почти симулатор, където малко да промениш настройки и все едно караш друга кола или играеш друга игра. 

Редактирано от Yournightmare (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Yournightmare написа:

Това е рейсър, почти симулатор.

Минавам на Япония и Малайзия аз.

Важното е чичо Макс да ги натупа утре. :rolleyes:

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Julius Decimus написа:

Минавам на Япония и Малайзия аз.

Важното е чичо Макс да ги натупа утре. :rolleyes:

Е ти на него си му  чичо :P

 

За Япония има време. Малайзията за мен е утре вечер. Май със сингапур приключих, че утре първа смяна на работа, после гледам състезанието и след това Малайзия ;)

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Yournightmare написа:

За Япония има време. Малайзията за мен е утре вечер. Май със сингапур приключих, че утре първа смяна на работа, после гледам състезанието и след това Малайзия ;)

 

Като за 10 обиколки това изглежда ОК. Около 330 място е в момента:

 

F1_2017_2017_09_16_19_24_14_951.jpg

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Julius Decimus написа:

Като за 10 обиколки това изглежда ОК. Около 330 място е в момента:

Ще видим тия дни. 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Времената ще се въртят при най добрите от 1:25 до 1:27.

Аз без настройки и опит го докарвам до към 1:31 ама играта много ме изнервя. Не съм за такива игри, че то и без да напускам пистата пак не ми признава обиколката. Все си мисли, че карам на пряко.

Аз ако изляза се показва индикация и веднага рестартвам пистата отново. Имам две идеални минавания и на края не ми зачете нито едно.

Виж те пък на края на клипа с каква смешна скорост излетях от пътя а този завой съм го минавал с доста по висока скорост и стабилна кола. Как да не те изнерви.

Иначе бързо губя или наваксвам една секунда.

 

Редактирано от nikolela (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, nikolela написа:

Времената ще се въртят при най добрите от 1:25 до 1:27.

Аз без настройки и опит го докарвам до към 1:31 ама играта много ме изнервя. Не съм за такива игри, че то и без да напускам пистата пак не ми признава обиколката. Все си мисли, че карам на пряко.

Аз ако изляза се показва индикация и веднага рестартвам пистата отново. Имам две идеални минавания и на края не ми зачете нито едно.

Виж те пък на края на клипа с каква смешна скорост излетях от пътя а този завой съм го минавал с доста по висока скорост и стабилна кола. Как да не те изнерви.

Иначе бързо губя или наваксвам една секунда.

 

По принцип ако караш за време, ти засича времето онлайн. И аз забелязах, че дори да направя обиколка без гхрешка, ако вляза в бокса или изляза от играта, не ми зачита обиколката. Но това само офлайн. Времето се записва в класацията като добро, а ако нямаш добро време, ти записва най-доброто, дето не е добро.Хаха. Двусмислено се получи, ама карай. 

 

Там дето излетя от завоя, се взема на четвърта или дори пета предавка. Просто не успя да завиеш навреме. А и имай предвид, че завъртиш ли много волана, предните колела почват да се плъзгат и точно тогава по-добрия вариант е да поизправиш волана. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, nikolela написа:

Времената ще се въртят при най добрите от 1:25 до 1:27.

Аз без настройки и опит го докарвам до към 1:31 ама играта много ме изнервя. Не съм за такива игри, че то и без да напускам пистата пак не ми признава обиколката. Все си мисли, че карам на пряко.

Къде това, на Малайзия или в Австралия където ти е клипчето ?

В Австралия първия е 1:20 и нещо, или 1 и 21.

А пък в Малайзия 1:30:500.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Julius Decimus написа:

Къде това, на Малайзия или в Австралия където ти е клипчето ?

В Австралия първия е 1:20 и нещо, или 1 и 21.

А пък в Малайзия 1:30:500.

Какви времена пишеш ти? И на двете писти съм с цели 10 сек. на зад. Няма смисъл да правя нови опити и да се мъча за едното време. Явно всеки е добър в различен бранш. Аз на пример съм добър в друг род игри, в които дори не се мъча а ми е приятно без да се нервя.

9184159H.png

9184160Y.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Yournightmare написа:

Въпреки всичко виждам къде печели. Ами той на 3-4 пъти спира поне метър по-късно от мен, без да поднесе и влиза точно в завоя

Toва е ,което ти виждаш. Но това, което не виждаш може да е ,че човека е седнал в motion симулатор и усеща какво става не само в ръцете си. Знае кога в завоя губи сцепление с гъза си а не чак като му омекне кормилото. Усеща страничното натоварване , усеща спирачното усилие или приплъзването на спирачките с цялото си тяло. Това са неща ,които със сигурност биха дали някоя и друга десета. Нали маниака затова не му хареса волана, защото е свикнал да усеща с всички сетива като кара. За последните няколко стотни вече и техниката играе роля, както е и на живо. Въпреки че има много рекорди с G27 и подобни, има и хора с много по-сериозна техника, които биха постигнали същото с по-малко усилия. Номера е че тези карачите , карат състезания а не за време. И се мерят с други в световни шампионати и прочие. Въртят по една обиколка само за квалификацията и никога такъв няма да го видиш в твоята класация , тръгнал да върти 1000 обиколки за да е  първи. Просто сигурно не им отърва на парите,които са дали за сетъпа си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоя го гледах и аз. Само дето е на Сингапур и му набих Х веднага. Настройките най-интересното е, че правят разпределение на теглото повече назад, а в същото време местят спирачния баланс напред. Противопоказно на стабилност, защото колата е по-лека отпред така и блокирва по-лесно гумите. Голямата хватка с бързото спиране е да държиш волана изправен като спираш. Тогава може натискаш повече без да блокира. Ако завиваш+натискаш спирачка, блокирва много отрано. Аз и затова местя теглото винаги напред и никога назад. За да може да завивам+спирам. То пак не е добре де, но поне се подобрява леко. Но тия явно инак го усещат.

Иначе за това, че бутнеш някоя настройка и колата става друга, не съм на това мнение. Явно Кирил подсъзнателно усеща това. Усещат се много крилата, спирачния баланс. Диференциала и окачването не.

Иначе управлението и обратната връзка са много добри сами по себе си. Графиката е много добре (не отлична), има един цветови оттенък още от първата им игра, специфичен за всяка игра. Това прави обектите край пистата да изглеждат пластмасови, а доколкото виждам сенките май не са динамични, няма онова Light Shafts като на Фалаута между дърветата също. Ма няма и подръжка за 3 монитора, което теоретично е пълен смях за симулатор да няма.

Звука на колите е отличен, всеки вид мотор са пресъздали както е. Адмирация. Но иначе на околната среда нищо особено. Далеч от Рейсруума и ПКарс в тунелите ехото например и други такива. Блокирването на гумите също най-реалистичен звук.

Менюто е добро. При настройките на колата почти всичко е на степени от 1 до 11.  

Голям минус е, че прави реплей файл 2 ГБ основен и после за всяка писта добавя по 500МБ. Това поне при мене в С-то. 20 писти по 500МБ, 10ГБ в С-то ли ще ми заема ? Абсолютни аматьори и некадърници са тия, че да не сложат опция да си избираш къде да слага реплей файла. А играта е така направена, че неможе да работи без него. Аз игрите никога не ги слагам в С и за мене е логично реплей файла да е в директорията на играта. Не някъде другаде. Да ама не ! Абе....аз съм си разпределил всичко в С-то и да ми вкарва 10ГБ дисбаланс, я...

6.5/10 давам от мене. Отлично управление, което е и най-важното в случая.

 

преди 58 минути, Tommygun написа:

Въртят по една обиколка само за квалификацията и никога такъв няма да го видиш в твоята класация , тръгнал да върти 1000 обиколки за да е  първи

Те и затова чичо Паоло никога няма го видим на други игри/клипчета :).

 

преди 9 часа, Yournightmare написа:

Времето се записва в класацията като добро, а ако нямаш добро време, ти записва най-доброто, дето не е добро.Хаха. Двусмислено се получи, ама карай. 

Чакам ДЛС-то. Има цели 3 формули, от 60-те, 2004 и 2017. http://www.racedepartment.com/threads/assetto-corsa-ferrari-celebration-dlc-releases-september-19th.140886/

При това налично усещам че може и никога повече да не вляза в Ф1 2017, затова карай за време и аз после пробвам. Ще пробвам и оставащите писти де, но освен това просто за кефа да вляза и да карам интереса ми около нулата.

Иначе има и някакви друго коли, от 80-те гледам. И те имат класация. Тия освен да ги пробвам, че съм им фен и може ми обърнат оценката на 10/10. На Сена колата от 88-ма, чук.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Тоя го гледах и аз. Само дето е на Сингапур и му набих Х веднага. Настройките най-интересното е, че правят разпределение на теглото повече назад, а в същото време местят спирачния баланс напред.

Напротив, мести се спирачния баланс назад. 54 според теб какъв баланс е?  Нормално е тежестта да се мести назад. Така при ускорение задните гуми имат по-голямо сцепление. При спиране се компенсира с местене баланса назад, защото предницата олеква. Я дай да видя тоя клип да видим, за едно и също ли говорим. Защото аз като гледах клипа, човека си караше с 53 или 54 баланс, което ще рече 53 на предна ос и 47 на задна. Минимума е 50:50. Няма варианти 48:52 или нещо подобно. Винаги назад е пренасочено по-голямо усилие или в най-добрия случай имаме равенство 50:50.

 

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Голямата хватка с бързото спиране е да държиш волана изправен като спираш. Тогава може натискаш повече без да блокира. Ако завиваш+натискаш спирачка, блокирва много отрано.

Е, то затова спирачката се отпуска леко при спиране, а не се държи до дъното. А и съм сигурен, че дори Маниака ще предпочете да спира и в завой, не само докато се движи направо. А ако си  настроил добре баланса, няма да има проблем и в завой да спираш. Лично аз рядко пускам спирачката преди завоя. Винаги почвам да завивам, преди да пусна спирачката. При добър баланс, се получава добре. Нямаш ли баланс, я задница, я предница блокира. Е то това е майсторлъка със спирачките. Иначе да, може да си настроиш константно баланса и да се съобразяваш с това. Но може и да го променяш според това, което правиш преди и в завоя. А и си гледал обколки във F1,  дето кажи речи на всеки завой пилота мени и баланс на спирачки и диференциал и други неща. Особено баланса на спирачките е видим в болида на Хамилтън - как си играе с разпределението преди всеки завой. И другите го правят, но при Мерцедеса на Хамилтън се вижда най-добре, когато дадат камерата над каската му. 

 

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Иначе за това, че бутнеш някоя настройка и колата става друга, не съм на това мнение. Явно Кирил подсъзнателно усеща това. Усещат се много крилата, спирачния баланс. Диференциала и окачването не.

Мдааа...нямаше как да не очаквам някакво подобно изказване. Аз все пак говоря за стотни подобрение, не за +- секунда на всеки втори завой, както сподели @nikolela. За диференциала не си прав. Много добре си се усеща и при ускорение и при спиране. Сложи 50 диференциал на ускорение при Ферари и сравни да кажем с 80 или 100. Особено в Сингапур си личи, как колата става не толкова маневрена, но дърпа при ускорение. При спирането е същото . Ти разпределяш баланса напред, за да спираш в завой, но подобен ефект има, ако увеличиш диференциала на спиране. Колкото по-висока стойност, толкова колелата блокират по-трудно, дори в завой. Но пък се губи маневреността при отпускане на газта. Нещо не си схванал точно нещата ми се струва. Диференциала си влияе и то как! Друг е въпроса, дали аз или ти можем от раз, за 10 обиколки, да караме с такива стойности на диференциала. За окачването също не си прав. Намали ъглите и ще видиш, как колата почва да спира добре в завой ;) Не случайно карачите карат със стойности близки до 0. Тогава контактната площ при спиране е най-голяма и се спира по-дълго време, преди да блокират колелата. А и спирачния път намалява. В Сингапур специално няма нужда от големи отрицателни ъгли, защото така се губи и при спиране и при ускорение. Там няма дълги ззавои като на Монца примерно, дето отрицателния ъгъл ще помогне при ускорение в бърз завой, примерно Параболика. Лично аз усещам разликата знаеш ли защо? Точно защото се въртя много на пистата и знам какво точно искам на всеки завой! С една степен да променя някой ъгъл, това повлиява почти на всички завои - на едни положително, на други отрицателно. И почваш да търсиш компромиси. Караш с едни настройки дълго време и се настройваш за каране с тия настройки! Ей това е. Когато вече почнеш да гониш перфектност във всеки завой, а не просто преминаване, тогава и почваш да търсиш и ъглите. Всъщност, тия ъгли много влияят на маневреността. Пробвай настройки на някой от първите, пробвай и стандартните, да видиш как болидите им са много маневрени в сравнение със стандартните настройки, където да, имаш сцепление, ама си бавен или на правите или нямаш маневреност и като цяло губиш доста. Разбира се, ако успееш да покараш с настройките на първите де, че ако тръгне да ти се сучи задницата, няма как да разбереш ;)

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Абсолютни аматьори и некадърници са тия, че да не сложат опция да си избираш къде да слага реплей файла.

Чисти го. Не си видял RRRE  какво прави. При мен реплеите са по-големи от самата игра и на C  ми заемат близо 30 GB ;) Това е все едно една игра, а SSD  е само 250 GB  и то на хартия, иначе около 180 реално, че да не блокира компютъра. И не си прави файловете там, де съм инсталирал играта, а все в моите документи на C. Обаче се сещам навремето, че при XP  правихме едни чалъми, дето назначавахме папката "моите документи" на друг дял. Буташе се нещо в регистрите, но вече забравих кой точно запис беше. Ако се интересуваш, може да провериш и направиш нещо по въпроса, та записите да са на друг дял. Мисля имаше и програми за чистене, дето имаха и подобни опции, ама отдавна вече не се занимавам с такива неща. Виж, ако попиташ някой де разбира повечечко от бакиите във Windows...

 

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

6.5/10 давам от мене. Отлично управление, което е и най-важното в случая.

Аз давам 8/10 заради мъртвата зона на G29 и силната стандартна вибрация. Мъртвата зона може да изчезне почти, но това усилва прекалено много и FFB  и вибрацията. Не е решение. НЯма опция като при Корсата, RRRE  и PCars,  дето си настройвам мъртвата зона отделно, без това да влияе на каквото и да е. Тоест, има си отделна настройка, не като при F1_2017,  а и при всички останали симулатори на Codemasters. Ей това не го разбирам от тяхна страна. Знаят, че много хора, да не кажа повечето, играят с Logitech  и пак не вземат мерки толкова години!  Иначе всичко друго по играта е ОК с малки изключения, приерно това, което каза преди - няма изобразяване на настройките, които правиш. Не е в милиметри и реално имаш някакви числа от 1 до 11, но не знаеш какво точно означават. Друг недостатък според мен е графиакта, която при мен не знам защо почти винаги се получава прекалено контрастна и тъмните зони дори денем не се виждат. в Монако не съм карал още да видя как е в тунела, но ми липса онова привикване очите към тъмнината. Тук го няма. Минаваш под дърветата и нищо не се променя в картината. Нищо не виждам под сенките на дърветата, особено ако не е на обяд. При други игри не е така. Нещо или аз не мога да настроя графиката или има някакъв друг проблем с видеокартата. Монитора си го калибровах, ползвам от-до разни стойности за контрастна и неконтрастна картина, ама не се получава при тая игра. Иначе монитора ми дава перфектно всякакви цветове, снимки и така нататък. Не е от монитора. Може и от очите ми да е, че вече навъртяха доста годинки, но пак казвам, при други игри нямам такива проблеми с контраста при игра. Не знам вие как виждате нещата, но примерно като минавам под сенките на дърветата в средната част на Монца,  на практика карам по усет. 

 

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Иначе има и някакви друго коли, от 80-те гледам. И те имат класация. Тия освен да ги пробвам, че съм им фен и може ми обърнат оценката на 10/10. На Сена колата от 88-ма, чук.

Пробвай рендето на Алонсо. Като залепено, че тогава май имаше и тракшън контрол ;) 

 

преди 6 часа, Tommygun написа:

Toва е ,което ти виждаш. Но това, което не виждаш може да е ,че човека е седнал в motion симулатор и усеща какво става не само в ръцете си.

Едва ли в такъв симулатор ще кара с изглед над каската ;) Язък за парите, де е дал за тоя симулатор, струващ почти като нова кола, че и повече понякога. 

 

преди 6 часа, Tommygun написа:

Номера е че тези карачите , карат състезания а не за време. И се мерят с други в световни шампионати и прочие. Въртят по една обиколка само за квалификацията и никога такъв няма да го видиш в твоята класация , тръгнал да върти 1000 обиколки за да е  първи. Просто сигурно не им отърва на парите,които са дали за сетъпа си.

Да, вероятно е така. Но има класации и класации. Примерно в Корсата има класация, дето се включват и карачите и ние, дето не караме, а обикаляме. Само че си го пише кой къде постигнал рекорда. Е, това не е точно в Корсата, а в едно допълнение, но все тая. Има игри, дето ти записват рекордите при всяко каране, независимо дали за време или обиколки с други карачи.  Значи, лично аз малко съм играл онлайн с други, ако изключим GRID 1,  но колкото пъти съм се пускал, толкова пъти съм бил сред първите. Проблемът ми е, че имам много малко опит в подобни надпревари и нервите ми не издържат по някое време. Но като човек навърти хиляди километри онлайн, предполагам никакви нерви няма да му влияят и ще си кара от-до, както навремето си карах в GRID 1  дрифта от-до и не ми пукаше с кого карах.  Същата е работата и с тия карачи, ама те са се специализирали на 1-2 игри , 2-3 писти и 4-5 автомобила. Аз не обичам така. Играя всички налични игри и е трудно да се настройвам от една на друга игра през няколко дни. Ето, тая F1_2017  я играх 2 седмици всеки ден, без да се пускам в други игри и резултатът е налице. Обаче ако тръгна да ги въртя - ама F1, ама RRRE, ама Корсата...не стават нещата. Колкото и да ги разбираш нещата, трябва време за настройване. Ето, виждаш някои пилоти във F1, дето правят тестове в първата тренировка и дето им трябват не 10, а може би 100 обиколки, за да влязат в ритъм. Да вземем и Бътън в Монако тая година като замени Алонсо. Ами човека едва успя да се доближи до Вандорн, а накрая и обърна на 90 градуса Верлайн. И това пилот, дето слязал от болида преди 4-5 месеца.  При мен има и друго. Всички знаете, че масата ми е паянтова, педалите ми постояно бягат нанякъде по килима, а и на самите тях им се изпочупиха пластмасите, дето отговарят за неподвижността им върху килима. Волана и той от време на време ми се изтръгва от масата. Поне от стола си не се оплаквам. Масата ми обаче постоянно бяга наляво и се налага през 2-3 обиколки да я намествам. Освен това десния край се приближава към мен през има няма 5-6 завоя, особено остри и особено при силно FFB. Постоянно удрям единия край на масата докато карам.  Дори вчера видях, че VGA  кабела, дето не го ползвам, се е сплескал ужасно. Може да ви го снимам, да видите за какви удари по масата говоря докато карам ;) Затова и правя много обиколки, затова и рестартирам често. Освен това си карам за кеф, чашката с ракия или бира до мен, та не чакайте нещо по-сериозно след 1-2 часа каране ;)

 

Редактирано от Yournightmare (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от makabi
      Здравейте,
      търся лаптоп за игри и гледане на филми, бюджетът ми е до 1800-1900 лева.
       
      Кажете ми дали този е добър избор: https://ardes.bg/product/acer-nitro-5-an515-55-73hh-nh-q7jex-00l-173951
       
       
    • от dream3dprint
      Здравейте. От тук нататък ще публикувам технологични статии на теми, които ми харесват  Приятно четене.
       Шест причини, поради които да вземете проектор (вместо телевизор)
             Имате просторен хол, хубави мебели, голяма стена. В този момент инстинктът ви кара да похарчите парите си за хубав нов телевизор с плосък екран. Но ако пазарувате с ограничен бюджет или искате по-креативно решение за нуждите на мултимедийното си преживяване, помислете дали да не се откажете напълно от телевизора и да вземете проектор на негово място.
      Проекторите притежават множество изненадващи предимства и въпреки, че може да си помислите, че проекторите са стара технология, не се притеснявайте. Съвременните проектори могат напълно да обърнат представата ви за кино и мултимедийно преживяване на вашата скучна бяла стена. Ето няколко причини, поради които те са чудесна алтернатива на телевизорите.
       
      1. ПОЛУЧАВАТЕ ПО-ГОЛЯМ ЕКРАН ЗА ПАРИТЕ СИ.

           Ако искате голям телевизор с плосък екран, обикновено ще трябва да похарчите стотици левове. Но с проектор, който струва между 500 и 1000 лв, можете да пуснете любимите си филми с големина от 50 до 300 инча с резолюция до Full HD. Дайте малко повече пари и резолюцията вече става 4к. Можете също така да получите прилично изображение на екрана и за по-малко пари, тъй като много проектори са с резолюция 720p.
       

      2. НЕ ЗАЕМА МЯСТО НА ПОДА ИЛИ НА СТЕНАТА.
       
          Ако телевизорът трябва да се монтира върху стената, тя трябва да се пробива. Ако решите да стои до стената ще му трябва голям здрав шкаф подложен под него. Това превръща телевизора в централен обект в стаята. От друга страна проекторът е доста по-малък и може просто да бъде поставен на рафт, като така не заема никакво пространство.
      Дори ако си вземете екран за проекция, той може да бъде сгъваем и така стената ви също ще си остане незасегната.
       
       
      3. ТОЙ МОЖЕ ДА БЪДЕ СМАРТ.

           Проекторът може да изглежда като ретро технология, но с правилната настройка можете да свържете вашия Apple TV или Chromecast към вашия проектор, както и DVD плейър, конзола за видеоигри, телефон или компютър. На пазара вече има модели и с вграден андроид в тях.
       
       
      Следва продължение...
       
       
       
    • от martin0566
      Вие използвате ли  Nvidia Geforce Now Cloud Gaming? Аз лично го ползвам откакто е излезнал извън бета версията и съм горе-долу доволен. Понякога е пикселизирано, понякога не,защото сървърите понякога са натоварени, но по-често върви без проблем. Кажете какво е вашето мнение на Geforce Now.
    • от Maluk toshko
      Добър ден! Интересува ме следното, не съм много на ти с компютрите
      . Къде да бутна в настройките, така че никой, да не вижда дневника с дейностите ми- кво съм харесал, кво и къде съм запазил, коментирал и т.н. ? Стигнах до настройки на дневника и останах там.... Мерси предварително!
    • от Царина
      Здравейте !Искам да помоля за помощ .След 5 дни ставам на 17 .Покрай остановката с карантината няма да мога да го направя в заведение и да покана познати .За това ще го направя у дома с най добрата ми приятелки .Имате ли някакви идеи за забавления .Ако имате ще са ми от полза .Благодаря ви !
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване