Премини към съдържанието
liusien

Не се инсталират драйвери на принтер

Препоръчан отговор


Здравейте! :)  Може да стана досаден, но искам да питам и да потърся отново помощ. Преди няколко дни имах проблем със звука на компютъра в къщи. Писах тук и понеже не можах да го оправя, затова преинсталирах компютъра с операционна система Windows7. Сега същината на въпроса ми. Исках да си инсталирам принтера, който е марка Canon MF 4010. Има два инсталационни диска, но на единия, на който са драйверите, ми излиза съобщение, че има проблем - не може да се инсталира на 64 битова машина! Ще кача снимка да видите съобщението. Въпроса ми е - може ли да направя нещо за да инсталирам принтера, или трябва отново да си играя с преинсталация и да върна стария Windows XP?  Благодаря ви за съветите!    

http://prikachi.com/images.php?images/104/8750104o.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитай да ги свалиш от тук!

А забравих ето и софтуера за сканиране освен ако не използваш този на Windows-a.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, chochoatanasov написа:

Опитай да ги свалиш от тук!

А забравих ето и софтуера за сканиране освен ако не използваш този на Windows-a.

chochoatanasov

Много благодаря за помощта ти!!! Свалих драйвера, инсталирах го и след два рестарта на компютъра, всичко вече е ОК!!! За всеки случай свалих драйверите и от втория линк който си ми дал, но сега не мога да пробвам скенера, защото като го пусна, след няколко секунди започва да мига червена "лампа" отпред в дясно на принтера и той не иска да тръгне... Сега, когато искам нещо да разпечатам, изключвам принтера и след няколко секунди го включвам. Веднага му давам команда да печати и той тръгва без проблем, но отпечати ли каквото му е зададено, веднага започва да мига червената "лампа" Явно има някакъв проблем, но сега не мога да го дам в сервиз, че ми е трудно с парите!... :(  Още веднъж - БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩТА ТИ!!!  :wink12:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами явно имаш проблем с принтера на дисплея би трябвало да изписва какъв е проблема или код на грешката, а втория линк не е за драйвер а за софтуер за сканиране не е задължително да го инсталираш в Windows си има, но ако ти е по-удобно можеш да инсталираш този на Canon аз лично го предпочитам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, chochoatanasov написа:

Ами явно имаш проблем с принтера на дисплея би трябвало да изписва какъв е проблема или код на грешката, а втория линк не е за драйвер а за софтуер за сканиране не е задължително да го инсталираш в Windows си има, но ако ти е по-удобно можеш да инсталираш този на Canon аз лично го предпочитам.

Да, така е, изписва от какво е "болен"... Надписа е - SYSTEM ERROR E225


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление тази грешка е за проблем с лампата на скенера ако не се лъжа. Пробвай да вдигнеш капака на скенера би трябвало лампата да помръдне малко и да свети.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, chochoatanasov написа:

За съжаление тази грешка е за проблем с лампата на скенера ако не се лъжа. Пробвай да вдигнеш капака на скенера би трябвало лампата да помръдне малко и да свети.

Да, има го движението на лампата, а тя светва в следния порядък -  зелен цвят, след това червен, отново зелен, пак червен, отново зелен и той примигва няколко пъти и след това угасва...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не имах предвид лампата на скенера която се движи под стъклото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За същата писах...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май е добре да се консултираш със сервиз за този проблем за да не те засиля на някъде без да искам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля, но ще бъде когато се стабилизирам малко... Фирмата вносител Кантек има и сервиз, а те са близо до дома ми, така че, ще отида там след някой ден... Още веднъж ти благодаря за помощта и отделеното ми време!!! Желая ти хубава вечер! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.