Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте ! Имам мишка razer deathadder chroma 2015 до преди 2 дни работеше нормално, сега ми изключва и я изкарвам и вкарвам в усб то и  ми изписва че windowsa не намира усб устройството . Мишката си работи нормално на лаптопа, но на компютъра на всички усб портове пише че не може да намери устройството. Когато сложа друга мишка razer imperator  имам и някаква обикновенна си работят без проблем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирай програмата AIDA или Speccy, за да може да кажеш модела на дъното. Кажи и с каква ОС си. Виж в device manager имаш ли ! знак ( проблем с драйвери ) или ? знак ( непознат хардуер).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

H110-15 asrock.  Когато включа мишката работи примерно 5 минути и  спира и ми изписва "windows не може да намери това устройство или грешка в драйвера". Мишката работи на лаптопа без проблем а пък всяка друга мишка работи на компютъра... Самата мишка работи но windows-а не може да намери драйвер явно или не знам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето линк с драйверите на дъното. Инсталирай драйверите за чипсета отново.

Ето и линк с драйверите на мишката. Инсталирай и нейния драйвер отново. Не би трябвало да имаш проблем след това.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преинсталирах windows-а  инсталирах драйверите и пак същия проблем, какво му стана на тоя windows  не знам..... До вчера си работеше сега няма оправия.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я спри защитния си софтуер и така постави флашката. Има ли промяна?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Я спри защитния си софтуер и така постави флашката. Има ли промяна?

С windows 10 съм и ми е малко сложно все още не знам точно кое къде е ? Ако можеш да ме орентираш ..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Драйверите за мишката сложи ли както и драйверите за чипсета или си оставил всичко Windows 10  да инсталира? И къде вчера ти дадох съвет  за преинсталация на Windows?

Освен това лаптопа ти с каква ОС е и той ли е с Windows 10?

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Емил Костов написа:

Драйверите за мишката сложи ли както и драйверите за чипсета или си оставил всичко Windows 10  да инсталира? И къде вчера ти дадох съвет  за преинсталация на Windows?

Освен това лаптопа ти с каква ОС е и той ли е с Windows 10?

Преинсталирах но пак със win 10 и пак същото ... Иначе на лаптопа windows-а е 7 ца и работи  нормално . Преинсталирах и инсталирах всички драйвери на дъното както и на мишката.. 

Снимка  в device manegera имам удивителен на usb порта на който е включена мишката .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има вероятност просто да не може да работи с Windows 10. Това е един от бъговете му. Несъвместими драйвери.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, Емил Костов написа:

Има вероятност просто да не може да работи с Windows 10. Това е един от бъговете му. Несъвместими драйвери.

Когато цъкна на актуализиране на драйвери на usb то със грешка и избера "Прегледай моя компютър за софтуер за драйвери "  и след това избера списък с драйвери на моя компютър и инсталирам ръчно драйверите мишката тръгва пак и след някакво време пак се бъгва и пак трябва да направя същото ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вероятни причини за проблема.

1. Хардуерен проблем с мишката или от страна на компютъра( повредено USB или контролер за USB) - Този проблем мисля, че може да го изключим, тъй като си тествал и компютъра и мишката и се вижда че работят.

2. Неправилно инсталирани драйвери - Нужно е да се инсталират правилните, за чипсет и за мишката. Предполагам, че си ги инсталирал правилно.

3. Несъвместими драйвери - За мен вероятно това е проблема. Щом на Windows 7 нямаш проблеми, вероятно има несъвместимост между драйверите и Windows 10. Не, че е често срещан проблем, защото Windows 10 се модифицира постоянно, но лично аз съм имал случай при Windows 10 за проблем с драйвери за USB, звукова карта и видеокарта.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Емил Костов написа:

Вероятни причини за проблема.

1. Хардуерен проблем с мишката или от страна на компютъра( повредено USB или контролер за USB) - Този проблем мисля, че може да го изключим, тъй като си тествал и компютъра и мишката и се вижда че работят.

2. Неправилно инсталирани драйвери - Нужно е да се инсталират правилните, за чипсет и за мишката. Предполагам, че си ги инсталирал правилно.

3. Несъвместими драйвери - За мен вероятно това е проблема. Щом на Windows 7 нямаш проблеми, вероятно има несъвместимост между драйверите и Windows 10. Не, че е често срещан проблем, защото Windows 10 се модифицира постоянно, но лично аз съм имал случай при Windows 10 за проблем с драйвери за USB, звукова карта и видеокарта.

Благодаря ! Ще опитам да инсталирам Windows 7  и ще кажа какво е станало .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, if4o6 написа:

Когато цъкна на актуализиране на драйвери на usb то със грешка и избера "Прегледай моя компютър за софтуер за драйвери "  и след това избера списък с драйвери на моя компютър и инсталирам ръчно драйверите мишката тръгва пак и след някакво време пак се бъгва и пак трябва да направя същото ... 

От всичкото до тук, трябваше да ти е ясно вече, че мишката ти не може да работи коректно с Win 10. И виновникът за това не е Win 10, а явно некадърния софтуерен съпорт на Razer. Пиши им и им кажи, че мишката им не може да работи под Win 10, въпреки, че драйвера им поддържа тази ОС. Я опитай друго: деинсталирай Рейзърския драйвър и остави мишката само с Уиндоуския и пиши работи ли.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Agentpat май ще излезе прав. Я виж тук какво пише.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Agentpat™ написа:

От всичкото до тук, трябваше да ти е ясно вече, че мишката ти не може да работи коректно с Win 10. И виновникът за това не е Win 10, а явно некадърния софтуерен съпорт на Razer. Пиши им и им кажи, че мишката им не може да работи под Win 10, въпреки, че драйвера им поддържа тази ОС. Я опитай друго: деинсталирай Рейзърския драйвър и остави мишката само с Уиндоуския и пиши работи ли.

Пробвах и това без драйверите на razer но пак не работи .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не да са променяни настройки по биоса и конкретно опция USB Legacy дали е на Enabled ?

Редактирано от techmaniac (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, techmaniac написа:

Да не да са променяни настройки по биоса и конкретно опция USB Legacy дали е на Enabled ?

Не съм променял нищо по биос но да тази опция е на Еnabled.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж линка, който ти дадох по-горе. Явно тези модели имат проблем с Windows 10.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Емил Костов написа:

Виж линка, който ти дадох по-горе. Явно тези модели имат проблем с Windows 10.

мхм... Днеска цял ден си играх с мишката без да ми дава този проблем нито един път и си помислих че се е оправила ама сега въобще не иска да тръгне само изписва че устройството не може да бъде намерено и това е .. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пусни една проверка на системите файлове (в административен cmd стартирай sfc /scannow) и ако това не помогне направи надграждане на място (стартирай setup.exe от инсталационния носител).

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване