Премини към съдържанието
goodly

Изгасен двигател + бас каса може ли не може ли?

Препоръчан отговор


Здравейте!

 

Поредния човек който търси може би не възможното или нещо което трудно се постига, но както някои казват "няма не възможни неща" но дали е тъка ще се опитам да разбера какво ще ми струва всичката главоблъсканица и дали си заслужава имайки предвид обстоятелствата.

 

Кола Opel Astra G Combi , някой ден бих искал да изглежда тъка.

 opel-astra-2000-caravan-wallpaper-7.jpg 

Ресивър: Sony DSX-A40UI

Усилвател: THUNDER TCA-2136

Буфер: Pioneer TS-WX305B

 

Музиката е свързана всичко работи. Имах проблем с бушона от 5 лв. който тръгва от акумулатора който бушон почна да разтапя кабела от страната на кабела който тръгва от акумулатора. Но за сега уш там се справихме, не знам за колко дълго. Направихме кабелите с калай за по-добра връзка в самия бушон приятеля който ми помага ми каза че проблема е от нестабилната връзка. Тук идва въпроса как мога да ползвам музиката при изгасен двигател. Има ли компонент или нещо самоделно което да задоволява стъпалото което е лакомо за енергия. За сега си направих прекъсвач който гаси стъпалото, за да не похабява новия ми акумулатор BOSH 74А.

Ето малко снимки от днес: 

8760548i.jpg асд

8760550D.jpg

8760551L.jpg

8760552Q.jpg

8760556d.jpg

8760557s.jpg

8760558V.jpg

8760559p.jpg

 

Ще се радвам да помогнете с натрупаните си умения и да ме посъветвате какво да правя в най-лошия случай!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз лично много мразя, когато някой  озвучава улицата с нежелана музика. Нещо като физически спам. :)

Ако звукът се чува ясно извън колата значи, че собственикът е пубер/фермер и има нещо за доказване. Тук (Монреал) когато видя такова нещо предварително си знам, че е или млад арабин, или чернилка.

Хубава система си си спретнал, но моля, недей да отваряш прозорците в населено място!

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

zemonti тази тема е отворена за да ми се помогне ако някой има желание. Като гледам май ти си пубера/фермера дето спами с коментара на който естеството е да провокира и тролва. Като не ти харесва не коментирай. Ако не можеш да отговориш с цел да помогнеш, не коментирай ами подмини темата и не го мисли много, много. Точно по самото изказване си личи че си някой издивял фермер който рине по цял ден, и не може да си позволи нещо повече от една бира на ден! Ай бегай... не ми пиши по темата повече че ми е писнало "извън земни" да посещават темите ми!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подминавам обидите, защото не се включих да споря, а да споделя странична гледна точка. Ако искаш поемай.

Жив и здрав!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, goodly написа:

Тук идва въпроса как мога да ползвам музиката при изгасен двигател.

Можеш да я ползваш нали е свързана и свири.Но ако е усилено повече,след час или два,се приготвяш да буташ колата за да запали.


  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, goodly написа:

Ай бегай... не ми пиши по темата повече че ми е писнало "извън земни" да посещават темите ми!

Като прочета такива писания и ми се отщява да помагам! Изобщо какво има толкова за коментиране - помагане! Елементарни елктрически закони и закономерности със съответни последствия! Учи се в училище!:get out:

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не разбрах какво да ти се помага.

Отишъл си при някого, дали си му платил не знам, но затова пък му правиш реклама с тия хартиени бележки. Нещата определено не се правят така,  поне доколкото може да се види. Липсата на елементарни знания обаче може да доведе до пожар на инсталацията. Предупреден си.

преди 1 час, Кумчо вълчооо написа:

Елементарни елктрически закони и закономерности със съответни последствия! Учи се в училище!

Мисля е това изчерпва всичко. Аз лично нямам желание да спомагам за увеличаване на шумовия фон. Особено от нещо, много подобно на нарицателния пернишки гоУф.

  • Харесва ми 6

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе какво да учи в училище, той правописа не  знае!!! Поредния неграмотен селяндур....

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както да е, извинявам се ако съм обидил, наранил някой но понякога не издържам на хейтърските мнения които са изцяло извън темата, и имат една единствена цел!

Въпроса ми беше, по какъв начин да намаля консумацията на енергия от акумулатора. И има ли вариант да се измисли допълнителна батерия която да захранва стъпалото и буфера при изключен двигател ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свиренето е съответно на консумацията. Закон за запазване на енергията, учи се в училище. Подозирам и големи спадове на напрежението, свързани с консумацията. Отделно на това от 12V при само на акумулатор до 14,2V средно при работещ двигател има 20-25% разлика в мощността пак поради квадратичната зависимост. Пак се учи в училище.

Подсказка: колко вата е усилвателя и колко му е консумацията? Откъде се захранва и през какво сечение проводник? Това малко ключенце да не е повече от 2-3 ампера?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 46 минути, goodly написа:

Както да е, извинявам се ако съм обидил, наранил някой но понякога не издържам на хейтърските мнения които са изцяло извън темата, и имат една единствена цел!

Въпроса ми беше, по какъв начин да намаля консумацията на енергия от акумулатора. И има ли вариант да се измисли допълнителна батерия която да захранва стъпалото и буфера при изключен двигател ?

Лапе! В темата ти няма хейтърски мнения! Основният хейтър и селяндур си само ТИ!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, goodly написа:

Въпроса ми беше, по какъв начин да намаля консумацията на енергия от акумулатора. И има ли вариант да се измисли допълнителна батерия която да захранва стъпалото и буфера при изключен двигател ?

Авто-музика на батерии съм виждал много пъти, но не и вградена. Викахме им касетофони навремето. Делаверата се обезсмисля, ако допълнителната батерия се зарежда от същата система. Генераторът на колата не е изчислен за по-голяма батерия, камо ли две. Не че няма да работи известно време де.

"Буфер" е онова устройство между вагоните и пред локомотива. Това на снимките ти е "уфър", или по-точно "съб-уфър".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, goodly написа:

Ще се радвам да помогнете с натрупаните си умения и да ме посъветвате какво да правя в най-лошия случай!

Консумацията на енергия е спрямо усилваната музика. Ако си правиш дискотека в колата, ще ти изсмуче бързо акумулатора. Бушона ти се топи от слаба връзка или по точно мястото на слабата връзка се топи. За това е редно да оправиш този проблем, че може и пожарогасител да ти потрябва. Този червен кабел е оригинален за автоусилвател и след него е оригиналния бушон, който не погледнах колко ампера е.

8761752i.jpg

Кабела влиза във + на усилвателя. Маса съм вземал от болта на ключалката на задните колани. Синьото кабелче пуска и спира усилвателя. Ти си му сложил ключе, но всяко СД си има предназначен кабел за това. Винаги е син и май пише на него graund или съкратено GD. При теб би трябвало да е този синия кабел. Така когато спреш СД-то спира и усилвателя.

8761757q.png

8761753x.jpg

Между другото и аз мразя уличното озвучаване на преминаващите коли. На моята кола съм направил шумоизолация и колкото и да усилвам музиката, вън от колата не се чува нищо. За това пък, много ме кефи като отворя вратата на колата за да сляза или да се кача. Думба лумба, хората се обръщат, затварям вратата и става пълна тишина. Ако отворя багажника, чак ми става неудобно от този ефект.:)

Редактирано от nikolela (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проводниците за захранване на усилвателя с какво сечение са? Бушона колко ампера е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един жокер - паралелно свързване на батерии /акумулатори/. Слагаш акумулатора в багажника и го свързваш паралелно с другия посредством превключвател /цк-ключ/. Като изгасиш двигателя включваш акумулатора в багажника и свири от него, а другия го изключваш. Като "падне", този в багажника го сваляш и го зареждаш с външен токоизточник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Младеж, не се изказвай неподготвен и не ръси глупости. Направо са си на търкалета . . . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май вече стана ясно, че няма как това чудо да се ползва дълго време без да работи двигателя. Само да попитам към този "джонгал" има ли още някакви колони или си ползваш стандартните за автомобила. Ако е така по-добре го сваляй да не се срамуваш по пътищата. Този бръмчач не се съгласува нито по мощност нито по нищо с останалите колонки в колата. Единствения плюс е че ще си правиш вятър в багажника нали идват жеги. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

КЪМ ФИЛИПОВ

Прекъсвач:

 8763600S.jpg

8763601T.jpg

 

 

БУШОН:

http://www.electronics.bg/product_info.php?products_id=21009743

8763602b.jpg

Бушона е малко побългарен, като му отрязах входовете от двата края за кебела, и краищата на кабелите ги облепихме с калай за по добър контакт. Но явно си иска по-дебел кабел ако не се лъжа един 10мм ще свърши работа: http://caraudio-bg.com/product/id/645

 

КЪМ nikolela

По този начин по който е направен прекъсвача нали няма да е проблем при положение че си има GD за тази цел ? Даже и не знам как да направя да прекъсва от GD.

Между другото и аз ще слагам звуко и вибро изолация нищо че някои хора мислят че ще правя панаири с отворени прозорци.

 

КЪМ Stoyannov

За проводниците не мога да кажа с какво сечение са, даже не знам за какво става дума. Но явно имаш предвид кабелите които са свързват със стъпалото.

 

КЪМ andreygg

Много ми е интересно твоето предложение за акумулатора в багажника който се свързва с другия паралелно. Нищо не ми говори но ако може по подробно как да го направя и какво ще ми трябва за целта да закупя. Ако може няква схемичка за свързване с обяснение ще съм благодарен.

 

КЪМ AGD

Вие май наистина мислите че ще съм от този тип хора които ги интересуват вибрациите от баса пък другото няма значение.

Имам и друга тема в която исках мнение за бас каса усилвател и странични говорители, но както и да е това е друга тема.

И да в момента съм с оригиналните които идват слаби, и за тази цел съм намалил баса от усилвателя приблизително на нивото на шума с оригиналните. Което значи че не ми се слуша само бас, искам и средни и тс, тсс.. ,тссс.. високи!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, goodly написа:

КЪМ nikolela

По този начин по който е направен прекъсвача нали няма да е проблем при положение че си има GD за тази цел ? Даже и не знам как да направя да прекъсва от GD.

Усилвателя работи с два плюса. Един силов от акумулатора и един от CD-то - този тънкия син кабел. Принципа е прост. Пускаш СД-то и по кабелчето си протича слаб 12v ток, който се явява втория му плюс. Така усилвателя тръгва да работи. Гасиш СД-то и то само си прекъсва 12V по тънкото кабелче, така усилвателя остава с един плюс и изгасва. Със това ключе пак става, но има вероятност да го забравиш да работи.

Чел съм за сериозни музики в колата, които по консумация надхвърлят възможностите дори на генератора. Така, дори и при работеща кола се изтощава акумулатора. Поставят се по голям генератор, два акумулатора, та дори и два генератора с два акумулатора. Последния вариант не влияе на акумулатора на колата и няма никакъв шанс да го тормозиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е моя генератор и колко е мощен, но дали е възможно да вградя под капака още един генератор. Ако не мога та поне да го заменя с по-мощен и видях един акумулатор.

Какво ще ми кажете за него http://www.amazon.com/Kinetik-HC1200-REV-Current-Audio-Power/dp/B00TSL21TA/ref=sr_1_6?s=automotive&ie=UTF8&qid=1461255951&sr=1-6&keywords=Audio+Power+Cell+Battery

И този клип понеже не знам EN и не разбирам какво иска да каже. Обяснете ми какви варианти имам и кое е най ефикасно за най нисък бюджет.

 

Редактирано от goodly (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

за два акумулатора - може, ама не да ги паралелиш, ами да захранваш ампа от допълнителния. Аз така бих направил. А иначе, ще треба си го зареждаш външно през ден-два ако слушаш много силно.

два алтернатора не знам дали е възможно да сложиш :D

Редактирано от Tanaz_we (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4/21/2016 at 12:37, goodly написа:

Не знам какъв е моя генератор и колко е мощен, но дали е възможно да вградя под капака още един генератор. Ако не мога та поне да го заменя с по-мощен и видях един акумулатор.

Какво ще ми кажете за него http://www.amazon.com/Kinetik-HC1200-REV-Current-Audio-Power/dp/B00TSL21TA/ref=sr_1_6?s=automotive&ie=UTF8&qid=1461255951&sr=1-6&keywords=Audio+Power+Cell+Battery

Заложи на професионално решение и не се занимавай с компромиси. Щом музиката е в кръвта ти това е твоя генератор. Посети сега и някой квартален майстор да ти сложи теглича и си в джаза. Навремето като ги нямаше тия свирки по колите и от някъде се чуеше музика знаех че е някой циганин с транзистор. Много са тихи тия генератори пък и нали идеята е да заглушаваш всичко като спреш. .

product_2207.jpg

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да е първият с допълнителен генератор, но ще е първият, който го използва за да не си хаби акумулатора, щото бил "новичък  BOSH 74А" .

c3c2f3371febc50cbbd6f8ec78718a38.jpg

на 4/21/2016 at 12:37, goodly написа:

дали е възможно да вградя под капака още един генератор

Под капака едва ли ще стане.

преди 31 минути, Tanaz_we написа:

два алтернатора не знам дали е възможно да сложиш :D

Нищо невъзможно няма в Перник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Базикайте са вие, базикайте се :)

Такава циганищия никога няма да сложа. Дайте друг вариант. Тези кондензатори вършат ли работа, четох че подобряват и ниските честоти или това са определени такива?

http://olx.bg/ad/kondenzator-hifonics-1-0-farad-ID5S6Bc.html#203bc471c2

И какво е това 1 farad и повече ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, goodly написа:

Базикайте са вие, базикайте се :)

Такава циганищия никога няма да сложа. Дайте друг вариант. Тези кондензатори вършат ли работа, четох че подобряват и ниските честоти или това са определени такива?

http://olx.bg/ad/kondenzator-hifonics-1-0-farad-ID5S6Bc.html#203bc471c2

И какво е това 1 farad и повече ?

Не се занимавай с кондензатори. По-добре вкарай пари за по хубав акумулатор. Насочи се към 100Ah.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.