Премини към съдържанието
tyrboman

Xperia T чете само SIM карти на Mtel

Препоръчан отговор


Здравейте.Никога не съм се занимавал с рутване на телефони и за това имам въпрос относно проблема на този апарат.Това означава ли, че е кодиран само за Mtel и ако да означава ли, че трябва да се рутне за да се оправи?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руут-а не отключва кодировката. Телефона ти още гаранционен ли е?

Принципно, ако си изплатил телефона и таксата (примерно 2 годишна) е изтекла, то ти се полага напълно безплатно разкодиране. Трябва да искаш код от Мтел.

Редактирано от XYconstant (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телефонът е купен втора ръка от непознат човек през сайт.Не знам нито дали е в гаранция, нито дали е изплатен.От половин час се опитвам да се свържа с операторите на Мтел, но не ми вдигат.Сигурно, защото съм на виваком.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знаеш дали има гаранция? То по тая логика няма да знаеш и дали не си взел някоя реплика, та сега да се чудиш какво и защо.

Пиши им на Мтел в сайта, мисля че имаха Online chat, ако не - на имейла. Утре ще ти отговорят, най-късно. А, ако се опитваш през вивакомска карта да се обаждаш на оператор (мтел) - разбира се, че няма да сполучиш. Ако имаш Мтелска карта звънни през нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми човека не го познаваме, просто е пуснал обява да си продава телефона и толкова.Не сме и го питали между другото, но май няма щом не пишеше в обявата.
Питах им и ми казаха, че процедурата е да чакам обаждане или SMS до 48 часа.

Между другото защо да не мога да се свържа с тях от друг оператор, нали точно в техният сайт си има номер "За връзка с Център за обслужване на клиенти от всички останали мрежи."

Нямам мтел-ска карта.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добре щом няма гаранция и тн. ходи в офис на Мтел да ти го отключват. Както казах горе - ако всичко е ОК и не е гаранционен/не се изплаща и тн. - пари не трябва да даваш.

П.п.: Върти ми се в главата, че имаше начин да си го отключиш и ти от сайта им чрез вкарване на IMEI, ако не се лъжа. Вкарваш, чакаш там някакво определено време за кода, вкарваш кода и си пушка.

 

Редактирано от XYconstant (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, XYconstant написа:

Пиши им на Мтел в сайта, мисля че имаха Online chat, ако не - на имейла. Утре ще ти отговорят, най-късно. А, ако се опитваш през вивакомска карта да се обаждаш на оператор (мтел) - разбира се, че няма да сполучиш. Ако имаш Мтелска карта звънни през нея.

Това не е вярно - отключвал съм телефон, купен от Мтел - обаждап се от Глобулски такъв. 

преди 1 час, XYconstant написа:

Най-добре щом няма гаранция и тн. ходи в офис на Мтел да ти го отключват. Както казах горе - ако всичко е ОК и не е гаранционен/не се изплаща и тн. - пари не трябва да даваш.

П.п.: Върти ми се в главата, че имаше начин да си го отключиш и ти от сайта им чрез вкарване на IMEI, ако не се лъжа. Вкарваш, чакаш там някакво определено време за кода, вкарваш кода и си пушка.

Може и без ходене в офис - обаждаш се на съпорта, даваш си заявката и след 2-3 дни ти се обаждат, за да ти издиктуват отключващия код.

Щом не си първия собственик, обаче - по-добре е в офис. Хем ще проверят как се води при тях - може да са ти го продали, а да е обявен за откраднат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Миналата седмица чакахме 2 дни да звъннат на една приятелка, за да и отключат телефона и така и не го направиха. Изпратихме смс (безплатен) на 1588 със съдържание цифричките на IMEI на телефона (от активна карта на Mtel). Веднага върнаха обратен смс с кода за отключване. Сложихме карта на друг оператор и тел. се отключи :) Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Писах в онлайн чата на Мтел и ми казаха, че до 48 часа ще звъннат.После прочетох коментара на DYDK и реших, че няма смисъл да чакам понеже най вероятно ще "забравят" и го занесохме с френда в сервиз.Оказа се, че трябва да се чака седмица понеже го пращат на София.На следващият ден обаче звъннаха от Мтел и се оказа, че сме се разкарвали до Козлодуй и сме платили за разкодиране излишно.Както и да е, важното е да стане.

Просто искам да кажа на други минали по тоя път да изчакат 2 - 3 дни и да не бързат да го дават на сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, tyrboman написа:

Писах в онлайн чата на Мтел и ми казаха, че до 48 часа ще звъннат.После прочетох коментара на DYDK и реших, че няма смисъл да чакам понеже най вероятно ще "забравят" и го занесохме с френда в сервиз.Оказа се, че трябва да се чака седмица понеже го пращат на София.На следващият ден обаче звъннаха от Мтел и се оказа, че сме се разкарвали до Козлодуй и сме платили за разкодиране излишно.Както и да е, важното е да стане.

Просто искам да кажа на други минали по тоя път да изчакат 2 - 3 дни и да не бързат да го дават на сервиз.

А пробвахте ли начина, който описах по-горе? Защо изобщо се е стигнало до сервиз? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защото решихме, че са ни отговорили по правилник, колкото да си мислим, че ще ни обърнат внимание и след това много удобно ще "забравят" (ако имате предвид защо не изчакахме обаждане от техническият отдел на Мтел).Отидохме в сервиза и човека се оказа много наясно с нещата, 15 - 20 лв не са кой знае какви пари и приехме.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами като се замислиш - за без пари нормално е да те бавят и тн., все пак от теб нищо не вземат, колкото и да са "наясно с нещата". А твоя човек дори и да не е толкова "наясно с нещата" то за 15-20лв. ще стане. :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, tyrboman написа:

Защото решихме, че са ни отговорили по правилник, колкото да си мислим, че ще ни обърнат внимание и след това много удобно ще "забравят" (ако имате предвид защо не изчакахме обаждане от техническият отдел на Мтел).Отидохме в сервиза и човека се оказа много наясно с нещата, 15 - 20 лв не са кой знае какви пари и приехме.

А смс пратихте ли до посочения номер?  При нас се получи от раз. Не се е налагло да се стига до сервиз и да се плаща за каквото и да било.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пратих SMS от картата ми на Виваком, но не стана.Френда пък е на Теленор ...

Редактирано от tyrboman (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, tyrboman написа:

Пратих SMS от картата ми на Виваком, но не стана.Френда пък е на Теленор ...

Не е имало как да стане от тези карти. Както писах в първия си пост, трябвало е от активна карта на Мтел. 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.