Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


При закупуване на компютър от hop.bg не ми издадоха гаранционна карта а само приемо-предавателен протокол, в които пише че гаранцията от 6 месеца важи само с гаранционна карта, но това видях след като платих и компютъра донесох в къщи. Ако някои е купувал от hop.bg, моля да ми кажи и той ли има само протокол вместо гаранция и признава ли се за гаранция този протокол и има ли проблеми  с гаранцията в тази фирма. При други фирми има ли такива протоколи вместо гаранция. Мерси  предварително. Освен това ми лепнаха стикер, така че да не мога да отворя компютъра си - при други има ли го това?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това със стикера си е напълно нормално нещо, за всеки търговец или сервиз, който дава гаранция към това, което прави. Същото важи и ако поръчаш части за компютър от някой сервиз и те ти го сглобяват. Относно гаранционната карта, някои търговци не издават директно такава. Имат си специална система, в която продукта по някакъв оторизационен номер или друг отличителен белег, се разпознава и гаранцията по този начин се признава. Някои търговци, дават и електронна гаранция, а не гаранция на хартиен носител (такъв търговец е Emag например). Разбира се, по-конкретно и точно ще отговори някой, който е купувал от този магазин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А обади ли се в магазина да попиташ? Може да не си си взел картата и да е там. Всичко се случва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.05.2016 г. at 19:34, Blue Ray написа:

Това със стикера си е напълно нормално

Те това със стикера е голяма глупост и може да е начин за прикриване на измама. В гаранционната карта или протокол фигурират компонентите с модел и сериен номер и въпросния стикер не дава никаква сигурност в повече нито на търговеца нито на клиента. От повече от 15 години продавам хардуер и не слагам такива стикери и няма и да слагам. Нека някой ми покаже маркова машина със стикер от производителя. 

Тази 6 месечна гаранция навежда на мисълта, че в случая говорим за машина втора ръка от най-нисък клас. Дори и в такъв случай колеготе с който работя слагат стикери на 5 неща вътре, а не на цялата кутия и по този начин не ограничават добавянето на хардуер и профилактиката.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То подобни лепенки се слагат срещу некомпетентна намеса от псевдоразбирачи. Които купуват най-слабото и почват с изнасилване (оверклоци) защото нещо сечала някоя игричка, която има доста по-високи хардуерни изисквания.

То е ясно че след като е 6 месеца компютъра е втора употреба, По принцип това са маркови машини с добро качество и безпроблемна работа. Предимно за офисна работа, а не гейминг.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Филипов написа:

Които купуват най-слабото и почват с изнасилване (оверклоци)

Колега отдавна клока не се прави с джъмпери, а през биоса, а на биоса лепенка нема как да сложат та все е глупост лепенката. Ако търговеца е коректен лепенка не му трябва защото производителя признава гаранцията и на него му дреме кой какво правил, освен ако не е млатил компонентите с чука но тогава нама кой да признае гаранция.

 

Редактирано от pconline (преглед на промените)
  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.