Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте! Обръщам се към тези които спецално играят AION Free To Play! Имам проблем с Launcher-а! След излзиането на поредният Update се опитвам да го инсталирам и ми излиза следната грешка (на ScreenShot-а) Има ли някакъв начин това да се оправи без да се налага да преинсталирам цялата игра защото не ми се чака толкова много време или е неизбежно?

AION ERROR.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, TheTurboPowerBG написа:

Здравейте! Обръщам се към тези които спецално играят AION Free To Play! Имам проблем с Launcher-а! След излзиането на поредният Update се опитвам да го инсталирам и ми излиза следната грешка (на ScreenShot-а) Има ли някакъв начин това да се оправи без да се налага да преинсталирам цялата игра защото не ми се чака толкова много време или е неизбежно?

 

Вие прочетохте ли какъв е проблема ви? Ключова дума: дисково пространство

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, TheTurboPowerBG написа:

Имам 1 ТЕРАБАЙТ свободно място.. не в това проблема....

Ако имате само един диск и имате толкова свободно пространство чакате фирмата да си оправи бъговете

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, TheTurboPowerBG написа:

Имам 1 ТЕРАБАЙТ свободно място.. не в това проблема....

1 TB ? Че колко ти е голям целия хард и на колко си го разделил и попринцип се изисква мястото да е в C , защото FailForge първо там тегли файловетв и после инсталира където си му посочил.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам само и единствено C:/ друг раздел нямам! Общото ми място е 2 ТБ.В момента имам 1.26 ТБ свободно място.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, TheTurboPowerBG написа:

Имам само и единствено C:/ друг раздел нямам! Общото ми място е 2 ТБ.В момента имам 1.26 ТБ свободно място.

Пусни проверка на файловете и пробвай пак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми друго освен да преинсталираш Gameforge лаунчера и самата игра не ти остава.... 

Играх Aion над 4 години , 1 година и нещо в Nexus толкова проблеми съм имал с техния скапан лаунчер че...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами писах им и в техният форум ще видим какво ще направят! Надявам се да си оправят бъговете! Явно няма друг начин освен да чакам ... стига да не е дълго защото GoldPack-а ми тече!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, TheTurboPowerBG написа:

Ами писах им и в техният форум ще видим какво ще направят! Надявам се да си оправят бъговете! Явно няма друг начин освен да чакам ... стига да не е дълго защото GoldPack-а ми тече!

Ако чакаш те да ти помогнат , може да ти се наложи да купиш 2 голд пака.... по-добре я преинсталирай.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И така последно по темата успях да RECOVER файловете най-после и ми даде UPDATE-та и всичко е 6!! БЛАГОДАРЯ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ АДМИНИТЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАКЛЮЧИТЕ ТЕМАТА! :)  :)  :)  

Редактирано от TheTurboPowerBG (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Подобни теми

    • от DarkEdge
      На някои системи с Windows 7 Месечната актуализация KB4093118 продължава да се инсталира.
      Проблемът се наблюдава при системи с поне 2 мрежови карти.
      Единият начин за решаване е да се забрани неактивната мрежова карта и така да се инсталира KB4093118
      Другият вариант е да се използва  допълнителната поправка KB4099950
    • от WhiteTooth
      Здравейте, днес на 14.03.2018 пуснаха нов Update за Windows 10, и тъй като ми излезе прозорец който не ми позволяваше да изключа Update-а, а само да го отложа, то реших да го пусна още на момента. Малко по-късно като седнах отново на компютъра и пуснах CS:GO имах страшен лаг ( спад на FPS-а ), преди играх с 200-300 FPS, а сега изведнъж с 60-80 ( максимум ), реших да пусна Minecraft ( знам, смешно, но факт ), като преди я играех с 800 FPS, а сега на момента спада на 100.
      Някой може ли да ми даде съвет, какво да направя за да разреша проблема, ( убеден ) съм че това нещо стана след Update-а, не съм теглил нищо друго.
    • от MaDCoW
      Здравейте, от близо седмица компютърът ми постоянно получава blue screen с най-различни грешки ( Със Windows 7 съм ), някой от тях са: Memory_management, IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION имаше и други преди, но не ги помня. Сега съм пуснал Memory Diagnostics да видя какво ще ми излезе.. Ако някой има идея дали може да се оправи, да пише ☺ The file is possible corrupt. The file header checksum does not match the computed checksum.. Ми излиза сега, дори и не се пуска компютъра, да го засилвам ли през терасата или?!? 
    • от miteff
      Използвах Nitro_Pro_Ent_11.0.3.173_Portable_Eng_x64 за редакция на pdf файл, но след записване ми дава грешка при печатане - не иска да го печата при отваряне в Adobe Reader. Иначе го печата само от програмата за редакция Nitro Pro. Има ли решение на проблема?
    • от Tosashi8
      Здравейте . Преди около 8 часа излезе някакъв нов ъпдейт на лаптопа ми и беше доста голям тъй като беше заел доста място в C: и оставаха едва няколко GB свободни . Посочих рестарт и ъпдейт , всичко вървеше както трябва от начало , зареди на 100% и тръгна да се рестартира , появи се черен екран и по средата белите точици които се въртят в кръг и показват , че уж зарежда ... и така вече повече от 7 часа стои на тях . Пробвах  преди малко ctrl +alt +del и да го изключа от пауър бутона , не става .  
      Някой ако помогне ще съм много благодарен , поздрави .
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.