Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Нямах проблеми дълго време но напоследък ползвам тези ъпдейти само за антивирусната на майкрософт но сега като ги няма не може да изтегля актуализация на антивирусната какъв е този код някой сблъсквал ли се е с него ?

update greshka.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да премахнеш всички изтеглени и неинсталирани актуализации да ресетнеш компютъра и да актуализираш на ново.Според мен имаш нужда и от някой друг ъпдейт ,за да може да се инсталира този за антивирусната.Ако не ти се занимава просто я смени с друга фрее версия.Резултата ще е същия :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Windows Defender може да се актуализира и от команден ред (cmd) с административни права

"%ProgramFiles%\Windows Defender\MpCmdRun.exe" -SignatureUpdate

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледам, че автора ми е писал на Л.С., че е опитал всичко и пак не се е получило. Пробвайте това:

След това изтеглете програмата Windows Repair (all in one) оттук.
Кликнете с десен бутон върху иконата на програмата и изберете "Run As Administrator".

Oтидете до Стъпка 5 (Step 5: Backup) и създайте нова точка за възстановяване на системата и бекъп на текущото състояние на регистрите...
 
Под 1.Registry Backup натиснете бутона Backup.
Под 2.System Restore натиснете бутона Create.

60p53Ct.jpg

Сега вече отидете до Start Repairs и натиснете бутона Start.
 
76G7OMh.jpg
 
Сложете отметка пред 17 и премахнете останалите отметки:

и сложете отметка пред Restart/Shutdown System When Finished => Restart System и натиснете бутона Start.
 
N1qOYNx.jpg
 

НЕ използвайте компютъра докато се извършва поправката.
След като всички приключи, компютъра ще се рестартира.
Архивирайте всички логове от папката
32-bit system - C:\Program Files\Tweaking.com\Windows Repair (All in One)\Logs
64-bit system - C:\Program Files (x86)\Tweaking.com\Windows Repair (All in One)\Logs

и качете архива на следния адрес => dox.bg и публикувайте линка към архива в следващия си коментар.

Вижте после и как е положението!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=ae65a027f5

не се оправи пак излиза същата грешка

Редактирано от Cvetoslav Djambazov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте. Няма да отварям нова тема, защото проблемът е с ъпдейти на Win 7 Pro. Не могат да се инсталират. Това стана в началото на 2016 г.

След много главоблъсканици, четене и тестване, установих, че преди време, при инсталиране на ъпдейти, е спирал токът. Станала е грешка при инсталиране и регистриране, която повлича грешки на някои от следващите ъпдейти. Те не могат да се инсталират по никакъв начин. С инструментите за проверка на системните файлове успях да установя кои точно ъпдейти през 2014 г. са се повредили. Опитвам се да ги деинсталирам или да ги преинсталирам наново, но изписва грешка, без повече подробности и до там.  Има си ги в списъка на успешно инсталирани пачове. Чистени са кешове (включително с временно спиране и пускане на сървиси), правени са проверки за зловреден софтуер с различни програми, но нищо не може да бъде намерено. Сменяни са имената на компютър, създавани са нови администраторски акаунти, нови IP на локалната мрежа - нищо не помага. Ако тръгна да преинсталирам легалния Уиндоус, трябва да нося целия компютър за лицензиране на легални програми, които се ползват. Дори Windows Error Reporting влезе в действие като часове наред изпраща файлове от инсталатора до сървър на Майкрософт, но се съмнявам, че ще направят пач за това. Твърдият диск е сканиран, няма грешки или проблеми. Вътре компютърът се чисти редовно от прах и поддържа нормални работни температури. 

Ако имате идеи, различни от преинсталирай, моля, пишете. Благодаря предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

isuspm, приложи предложеното по-горе от B-boy/StyLe/

 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма ефект от използване на 17 опция с Repair Win Uodates

http://dox.bg/files/dw?a=67fb7b7319   http://dox.bg/files/dw?a=f094fba4cf

Грешката, която дава на няколко пача от началото на годината и не може да ги инсталира, е една и съща: Code 800F080D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правена ли е  проверка на файловете на ОС? (sfc /scannow) - като я направиш рестартирай и стартирай

Windows Update Troubleshooter:

http://go.microsoft.com/?linkid=9767096

Като завърши, рестартирай и направи проверка за актуализации. Ако не е решен проблемът, System Update Readiness Tool:
http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool

Като завърши, рестартирай и направи проверка за актуализации

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко от последния пост е направено, преди да стигна до форума. 

на 15.05.2016 г. at 7:41, isuspm написа:

С инструментите за проверка на системните файлове успях да установя кои точно ъпдейти през 2014 г. са се повредили. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да стартираш sfcfix като администратор с приготвена медия с инстралатора на windows - USB/DVD/монтиран iso файл.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оправих го създадох друг администратор влезнах през него след това го изтрих и ъпдейтите ми заработиха даже ми сложи и windows 10 но ми даде някаква системна грешка и го махнах

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.