Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, имам проблем с Viber. Получавам съобщения и обаждания, но когато аз изпратя ми изписва доставено, а реално другият абонат така и не го получава . Отнася се за всичките ми контакти. Sad   Не мога и да избирам. Деинсталирах го, изтеглих и инсталирах на ново, и пак същото.
    Някой имал ли е подобен проблем ?
    А някаква идея как да се справя? Sad

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Според андроид общността това е често срещан проблем с най-новата версия, предлагат няколко решения:

    - Рестартиране на телефона - вече сте го направили
    - Преинсталиране на приложението - гледам пак сте го направили - но е препоръчително през гугъл магазина да намериш viber и оттам да натиснеш uninstall и след това да се обедиш, че имаш последната версия на приложението
    - Тук едно странно предложение от нета - да включиш самолетен режим и после да го изключиш
    - Да изтриеш кеша на приложението -  settings>apps>manage application>viber>clear data>clear cache
    Странното при теб, е че изписва "доставено", което според официалната страница на viber и FAQ означава:

    Delivered
    When you see the status “Delivered” underneath your message, this means that your message has been received by the recipient. The “Delivered” status does not indicate that the message has been opened.

    С 2 думи, ако ти е изписало това, значи че съобщението е минало през сървара на viber и е препратено на получателя и единствено остава от ответната страна само да го прочетат. Сигурни ли сте, че Вашите познати не се шегуват с Вас?

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 11 минути, icekiller написа:

    Според андроид общността това е често срещан проблем с най-новата версия, предлагат няколко решения:

    - Рестартиране на телефона - вече сте го направили
    - Преинсталиране на приложението - гледам пак сте го направили - но е препоръчително през гугъл магазина да намериш viber и оттам да натиснеш uninstall и след това да се обедиш, че имаш последната версия на приложението
    - Тук едно странно предложение от нета - да включиш самолетен режим и после да го изключиш
    - Да изтриеш кеша на приложението -  settings>apps>manage application>viber>clear data>clear cache
    Странното при теб, е че изписва "доставено", което според официалната страница на viber и FAQ означава:

    Delivered
    When you see the status “Delivered” underneath your message, this means that your message has been received by the recipient. The “Delivered” status does not indicate that the message has been opened.

    С 2 думи, ако ти е изписало това, значи че съобщението е минало през сървара на viber и е препратено на получателя и единствено остава от ответната страна само да го прочетат. Сигурни ли сте, че Вашите познати не се шегуват с Вас?

    Здравейте. Да сигурна съм , че не е шега. Пробвахме с телефони пред мен =) Освен това им показва , че въвеждам....но до там не го получават. :( сега ще пробвам с тези решения. Благодаря

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на ‎16‎.‎6‎.‎2016‎ г. в 9:41, Сиса_ написа:

    Здравейте. Да сигурна съм , че не е шега. Пробвахме с телефони пред мен =) Освен това им показва , че въвеждам....но до там не го получават. :( сега ще пробвам с тези решения. Благодаря

    Здравейте,
    След като се пуска тема, търси се помощ и такава се опитваме да Ви окажем е редно от уважение към този форум и участниците в него поне да кажете дали е проработило или не.
    Ако не да продължаваме да търсим решение - ако нещо е помогнало да кажете кое и как точно, за да знаем за в бъдеще да насочваме по-конкретно хората в проблематиката.
    Благодаря!

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 20.06.2016 г. в 9:48, icekiller написа:

    Здравейте,
    След като се пуска тема, търси се помощ и такава се опитваме да Ви окажем е редно от уважение към този форум и участниците в него поне да кажете дали е проработило или не.
    Ако не да продължаваме да търсим решение - ако нещо е помогнало да кажете кое и как точно, за да знаем за в бъдеще да насочваме по-конкретно хората в проблематиката.
    Благодаря!

    Съжалявам за забавянето. Не, не се получи. Направих всичко , но няма ефект. Проблемът все още е на лице.

    Редактирано от Сиса_ (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да повдигна темата, аз съм вече без идеи от къде може да идва проблема ако сте изпълнили всички точки по-горе.
    Може да пуснете тема или да пишете във форума на андроид или пък директно на viber екипа, все някой ще знае как да оправи проблема.

    Дано някой колега от форума да може да Ви помогне, остава да почакаме малко и ще видим.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Здравейте. Мисля да си сложа картата в друг апарат и да инсталирам viber. Така поне ще отхвърля възможността да е от телефона. Ако и там е така, ще се обърна към viber екипа :( Ще пиша пак при промяна.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.