Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Помощ за Viber


Препоръчан отговор

Здравейте, имам проблем с Viber. Получавам съобщения и обаждания, но когато аз изпратя ми изписва доставено, а реално другият абонат така и не го получава . Отнася се за всичките ми контакти. Sad   Не мога и да избирам. Деинсталирах го, изтеглих и инсталирах на ново, и пак същото.
Някой имал ли е подобен проблем ?
А някаква идея как да се справя? Sad

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Според андроид общността това е често срещан проблем с най-новата версия, предлагат няколко решения:

- Рестартиране на телефона - вече сте го направили
- Преинсталиране на приложението - гледам пак сте го направили - но е препоръчително през гугъл магазина да намериш viber и оттам да натиснеш uninstall и след това да се обедиш, че имаш последната версия на приложението
- Тук едно странно предложение от нета - да включиш самолетен режим и после да го изключиш
- Да изтриеш кеша на приложението -  settings>apps>manage application>viber>clear data>clear cache
Странното при теб, е че изписва "доставено", което според официалната страница на viber и FAQ означава:

Delivered
When you see the status “Delivered” underneath your message, this means that your message has been received by the recipient. The “Delivered” status does not indicate that the message has been opened.

С 2 думи, ако ти е изписало това, значи че съобщението е минало през сървара на viber и е препратено на получателя и единствено остава от ответната страна само да го прочетат. Сигурни ли сте, че Вашите познати не се шегуват с Вас?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, icekiller написа:

Според андроид общността това е често срещан проблем с най-новата версия, предлагат няколко решения:

- Рестартиране на телефона - вече сте го направили
- Преинсталиране на приложението - гледам пак сте го направили - но е препоръчително през гугъл магазина да намериш viber и оттам да натиснеш uninstall и след това да се обедиш, че имаш последната версия на приложението
- Тук едно странно предложение от нета - да включиш самолетен режим и после да го изключиш
- Да изтриеш кеша на приложението -  settings>apps>manage application>viber>clear data>clear cache
Странното при теб, е че изписва "доставено", което според официалната страница на viber и FAQ означава:

Delivered
When you see the status “Delivered” underneath your message, this means that your message has been received by the recipient. The “Delivered” status does not indicate that the message has been opened.

С 2 думи, ако ти е изписало това, значи че съобщението е минало през сървара на viber и е препратено на получателя и единствено остава от ответната страна само да го прочетат. Сигурни ли сте, че Вашите познати не се шегуват с Вас?

Здравейте. Да сигурна съм , че не е шега. Пробвахме с телефони пред мен =) Освен това им показва , че въвеждам....но до там не го получават. :( сега ще пробвам с тези решения. Благодаря

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на ‎16‎.‎6‎.‎2016‎ г. в 9:41, Сиса_ написа:

Здравейте. Да сигурна съм , че не е шега. Пробвахме с телефони пред мен =) Освен това им показва , че въвеждам....но до там не го получават. :( сега ще пробвам с тези решения. Благодаря

Здравейте,
След като се пуска тема, търси се помощ и такава се опитваме да Ви окажем е редно от уважение към този форум и участниците в него поне да кажете дали е проработило или не.
Ако не да продължаваме да търсим решение - ако нещо е помогнало да кажете кое и как точно, за да знаем за в бъдеще да насочваме по-конкретно хората в проблематиката.
Благодаря!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)
на 20.06.2016 г. в 9:48, icekiller написа:

Здравейте,
След като се пуска тема, търси се помощ и такава се опитваме да Ви окажем е редно от уважение към този форум и участниците в него поне да кажете дали е проработило или не.
Ако не да продължаваме да търсим решение - ако нещо е помогнало да кажете кое и как точно, за да знаем за в бъдеще да насочваме по-конкретно хората в проблематиката.
Благодаря!

Съжалявам за забавянето. Не, не се получи. Направих всичко , но няма ефект. Проблемът все още е на лице.

Редактирано от Сиса_ (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата, аз съм вече без идеи от къде може да идва проблема ако сте изпълнили всички точки по-горе.
Може да пуснете тема или да пишете във форума на андроид или пък директно на viber екипа, все някой ще знае как да оправи проблема.

Дано някой колега от форума да може да Ви помогне, остава да почакаме малко и ще видим.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Мисля да си сложа картата в друг апарат и да инсталирам viber. Така поне ще отхвърля възможността да е от телефона. Ако и там е така, ще се обърна към viber екипа :( Ще пиша пак при промяна.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Здравейте, имам такъв случай.вайбъра не ми показва състоянието само на един контакт и не мога да му пращам , а той може към мен при него всичко е наред получавам от него а аз не мога да пратя само с един контакт е така помогнете пробвах с деинсталиране на акаунт на приложение  самолетен режим и не става вече два дни така

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хора благодаря ви За съдействието за сега се възстанови това което търсех и исках дано и за напред да няма проблеми 

Благодаря ви че ми оказахте съдействие

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеца по-късно...

Здравейте, и аз подобно на Светли123456 имам проблем само с един конктакт, нито виждам състоянието му нито мога да му пращам, а той може да ми пише. Как да се оправи това 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване