Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


на 7/10/2016 в 15:54, Me4oPyx написа:

Някъде по-горе някой шоумен спомена, че поло не били здрави коли.Да се смееш ли да плачеш ли...Баща ми търкаля поло 1.4 вече 12та година, като последните две даже и маслото спря да му сменя.Абсолютно никакъв ремонт не е правен на хайванчето.

Кола на 12години и абсолютно (!!!) никакъв ремонт, а?

Забрави да споменеш, че вдига 300 и харчи 2 на 100.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен си вземи Тойота или Хонда и си гледай кефа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли да ви питам нещо - знаете ли що Вуте не си е.е жената на площада?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, georgi6 написа:

Може ли да ви питам нещо - знаете ли що Вуте не си е.е жената на площада?

Аз знам. :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.06.2016 г. в 12:54, K2. написа:

Да кажем по 500 на месец не искам да е някоя малка в която да се събирам само аз.

 

За тези километри не Ви трябва кола (Вземи си:http://screambikes.eu/bg/velosipedi-planinski-s-tvurda-ramka/11720-velosiped-drag-tundra-pro-2016.html).А ако е литри гориво тогава Сеат-Ибиза 1.9 дизел......

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18/06/2016 в 22:26, Кико написа:

 

...кажи речи последните места в германските класации за надеждност, заедно с всички италиански и повечето френски автомобили. 

Да бе, те па германските са много надеждни.

Моята германска каруца в която няма педал за съединителя и 60000 не можа да изкара. А цената на ремонта е направо пладнешки обир, от страна на германския производител.

Чисто нова съм я купил. Всичките са боклуци с програмирано повреждане, с цел да си купиш по-скоро нова.

Сега съм поръчал пак чисто нова, да ми я сглобят, ама този път е френска. И тази ще си има 3 педала, за да изкара повече от 60000 км.

А за кола на старо - еми голям късмет ще трябва.

Моята германска каруца, ако бях някой мошеник на дребно, бих могъл да я пробутам на някой, който няма да разбере че има проблем, щото той не е постоянен. И после ще се чуди що така яко се е прекарал като стигне до сервиза и му кажат колко пари струва за ремонта с нови германски части.

Само един път съм купувал на старо кола, ама тя беше само на 2 години.

Според мен, ако поразгледа добре човек цените им и си купи нова и я кара поне 10 години, има голяма вероятност да му излезе по-евтино, отколкото купена на старо с незнайни дефекти, които се показват по-късно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Що никаква ?

Каручките са много полезни за прекарване на потребителски стоки, които трудно се носят на ръка. Тая дето сега съм я поръчал даже е комби дълго 4 метра и половина и в брошурата я хвалят че може 270 см дълги предмети да вкараш вътре. Тоя месец прекарвах две врати на покрива на германската ми каручка, купих ги от френски магазин на около 26 км от мен. През април велосипед за сина ми вкарах вътре в каручката. Миналата година телевизора го избирах по размер, да може да му влезе кутията вътре, щото ако почне да се поврежда да мога да им го закарам аз и да ми върнат парите или ми дадат нов. Друго си е да се изтупанчиш там и да им кажеш че не им работи стоката, отколкото да ги чакаш те да благоволят да дойдат да го приберат след няколко месеца.

Като разполагаш със собствен превоз е много по-лесно и можеш да купуваш от доста по-далеч на по-ниски цени. Освен това имаш свобода да се разхождаш до други населени места, а не си като „затворник“, който не може да отиде никъде където няма обществен превоз.

То зависи и кой как е свикнал, ама при мен и бабичките с кола ходят да си пазаруват.

Редактирано от Белгиеца (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Белгиеца написа:

Да бе, те па германските са много надеждни.

Моята германска каруца в която няма педал за съединителя и 60000 не можа да изкара. А цената на ремонта е направо пладнешки обир, от страна на германския производител.

Чисто нова съм я купил. Всичките са боклуци с програмирано повреждане, с цел да си купиш по-скоро нова.

Сега съм поръчал пак чисто нова, да ми я сглобят, ама този път е френска. И тази ще си има 3 педала, за да изкара повече от 60000 км.

А за кола на старо - еми голям късмет ще трябва.

Моята германска каруца, ако бях някой мошеник на дребно, бих могъл да я пробутам на някой, който няма да разбере че има проблем, щото той не е постоянен. И после ще се чуди що така яко се е прекарал като стигне до сервиза и му кажат колко пари струва за ремонта с нови германски части.

Само един път съм купувал на старо кола, ама тя беше само на 2 години.

Според мен, ако поразгледа добре човек цените им и си купи нова и я кара поне 10 години, има голяма вероятност да му излезе по-евтино, отколкото купена на старо с незнайни дефекти, които се показват по-късно.

Съгласен съм ,че са проектирани да държат ,колкото да си изкарат гаранцията ,повечето съвременни немски автомобили ,обаче им даде прекалено мизерен пробег. Един китайски Great Wall въври с 5 години гаранция и 100 000 пробег. Да не говорим ,че сериозни производители ,като БМВ предлагат и пълно техническо обслужване ,докато автомобилът е в гаранция. Най-дребните неща ,като филтри ,масла ,даже и крушки ти покрива гаранцията.
Вероятно си взел бюджетна машина ,щом сега си се насочил към френско и то с ръчни. Обаче при френските мизерията е още по-сериозна. Ако търсиш надеждност взимаш Тойота. Аз на ръчни не бих се върнал. 

Има още един фактор влияещ върху качеството на съвременните европейски автомобили ,това са еко стандартите в ЕС и рециклирането. Някои компоненти се правят буквално от боклуци ,а не просто от ниско качествени материали. Ще ви дам пример ,как рециклират гуми. Процесът е прост ,отстраняват износените грайфери до самата основа ,и върху нея се припоява просто нов грайфер. Сами се сещате ,че за качество и дума не може да става ,даже бих казал ,че са опасни.
През 90-те години подобни еко съображения отсъстваха ,а автомобилите произвеждани тогава ,от материали с най-високо качество изглеждат ,като нови и до днес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Soviet Soldier написа:


Вероятно си взел бюджетна машина ,щом сега си се насочил към френско и то с ръчни. Обаче при френските мизерията е още по-сериозна. Ако търсиш надеждност взимаш Тойота. Аз на ръчни не бих се върнал. 

И японските са същите боклуци и не струват по-евтино от европейските, да си ги ядат ония с дръпнатите очи. Имах Нисан търкалях го 9 години. Ама още докато беше по-новичък знаеш ли как хубаво му се скъса ремъка и наби клапаните в главата ? При минус 16 градуса се опитвах да го накарам да запали, дава ми ток един съсед и прас, то тука беше. После скъпи ремонти в специален сервиз, щото не беше достатъчно стара за да я изхвърля на боклука.

 

Проблемът при моята германска е, че електро-хидравличният механизъм който задейства съединителя ( вместо левия ми крак ), струва прекалено скъпо като нова оригинална част. Ако някой пияница ми смачка колата, после застрахователят няма въобще да го брои скъпия ремонт и ще изляза на загуба, защото вече плащах за ремонти през април.

Та при тези скоростни кутии без педал за съединителя, германците нарочно са заложили предварително, че ако се повреди, не ремонтираш ами си поръчваш нова. Е, втори път няма да се прекарвам пак по същия начин, стига им един път че ме минаха.

А какви боклуци са френските, ще ви докладвам ако почне да се троши. За сега е кофти срока за доставката, щото още не са я сглобили, ама кво да ги правиш. Тези които ги имат да ги купиш веднага, са наблъсканите с излишни екстри, за които нещо не ми се плаща. Да плащат по-младите за които колата е мечта някаква, аз ги ползвам само да се придвижвам с тях, не ги ползвам да се фукам, щото при мен трябва на Порше да минавам, ако искам да се изфукам успешно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Белгиеца написа:

Да бе, те па германските са много надеждни.

Моята германска каруца в която няма педал за съединителя и 60000 не можа да изкара. А цената на ремонта е направо пладнешки обир, от страна на германския производител.

Чисто нова съм я купил. Всичките са боклуци с програмирано повреждане, с цел да си купиш по-скоро нова.

Сега съм поръчал пак чисто нова, да ми я сглобят, ама този път е френска. И тази ще си има 3 педала, за да изкара повече от 60000 км.

А за кола на старо - еми голям късмет ще трябва.

Моята германска каруца, ако бях някой мошеник на дребно, бих могъл да я пробутам на някой, който няма да разбере че има проблем, щото той не е постоянен. И после ще се чуди що така яко се е прекарал като стигне до сервиза и му кажат колко пари струва за ремонта с нови германски части.

Само един път съм купувал на старо кола, ама тя беше само на 2 години.

Според мен, ако поразгледа добре човек цените им и си купи нова и я кара поне 10 години, има голяма вероятност да му излезе по-евтино, отколкото купена на старо с незнайни дефекти, които се показват по-късно.

Абре колега какви ги говориш моя Мерцедес е 12 годишен и го спуквам от каране не му броя вече километрите и имам чувстото че започва все по-добре да върви по-скоро че ще ме изкара с поколения напред само да има същата поддръжка.Иначе в Германия на всеки 2,3 години ти подновяват колицата примерно сега ако караш БМВ Х5 след 2 години автоматично връщаш този и ти дават Х6 само трябва да си плащаш разноските -  които не са чак такива големи суми като се вземе под внимание цената на една х6-ца. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, KOCKAR написа:

... само трябва да си плащаш разноските -  ... :)

Не обичам да плащам много пари за ламарина с цел гъзарене с нея.
Баща ми и брат ми залитаха по скъпи каруци, аз съм естествено имунизиран срещу този вид болест на фукнята.
 

Абе някой знае ли как може да разбере човек предварително, какви са цените на резервните части за всяка отделна марка кола ?
Щото до сега съм ходил по сервизи и те ми викат, дай толкова пари за тоя чарк.
Пък и нахални в сервизите за германски каруци. Преди две години ме връщат от техническия преглед, щото ми били строшени една пружина предно дясно и една задно ляво. А в сервиза на марката двама келеши ми обясняват че ги продавали комплект по 4 пружините и ми казват цената. На което им отговарям че на тази цена няма да я ремонтират те. И да видиш как се сетиха че могли да поръчат и "пиратски" ( куче марка ) пружини само две и два пъти по-евтини.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Белгиеца написа:

Не обичам да плащам много пари за ламарина с цел гъзарене с нея.
Баща ми и брат ми залитаха по скъпи каруци, аз съм естествено имунизиран срещу този вид болест на фукнята.
 

Абе някой знае ли как може да разбере човек предварително, какви са цените на резервните части за всяка отделна марка кола ?
Щото до сега съм ходил по сервизи и те ми викат, дай толкова пари за тоя чарк.
Пък и нахални в сервизите за германски каруци. Преди две години ме връщат от техническия преглед, щото ми били строшени една пружина предно дясно и една задно ляво. А в сервиза на марката двама келеши ми обясняват че ги продавали комплект по 4 пружините и ми казват цената. На което им отговарям че на тази цена няма да я ремонтират те. И да видиш как се сетиха че могли да поръчат и "пиратски" ( куче марка ) пружини само две и два пъти по-евтини.

Какъвто ти е автомобила, такъв ти е живота, само че при теб е живец.
Преди години разпърдя из форума, че караш Mercedes-Maybach. За пореден път доказваш, че се друсаш в пежо 205 с пребоядисан калник, но това с счупените пружини кърти дебиломера. Тотален въшкар или тотално прост. Като гушнен букета на урната няма да пише, той не си позволи Maybach, заради фукнята.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като наливам пари в къщата ни, синът ми един ден ще наследи сграда струваща повече пари.

А ако съм си прахосвал парите за ръждясващи ламарини и съм им плащал скъпите данъци, синът ми нищо няма да наследи от бракувани каруци.

На баща ми последната му кола я дадох на скрап за 500 лв или 250 евро.

А ако той беше похарчил парите с които я е купил за жилище или дворно място за строеж, аз съм щял да наследя съвсем друга сума пари, вместо 500 лв за тенекия.

Брат ми „акълията“ пък като си продаде едно дворно място в Банкя и си купи едно големо Волво, да измрели от завист комшиите. После като умря, щастливата му вдовица не иска и на скрап да го даде, щото знае колко пари е прахосал мъжът й за него и ръждясва в двора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Белгиеца написа:

Не обичам да плащам много пари за ламарина с цел гъзарене с нея.
Баща ми и брат ми залитаха по скъпи каруци, аз съм естествено имунизиран срещу този вид болест на фукнята.
 

Абе някой знае ли как може да разбере човек предварително, какви са цените на резервните части за всяка отделна марка кола ?
Щото до сега съм ходил по сервизи и те ми викат, дай толкова пари за тоя чарк.
Пък и нахални в сервизите за германски каруци. Преди две години ме връщат от техническия преглед, щото ми били строшени една пружина предно дясно и една задно ляво. А в сервиза на марката двама келеши ми обясняват че ги продавали комплект по 4 пружините и ми казват цената. На което им отговарям че на тази цена няма да я ремонтират те. И да видиш как се сетиха че могли да поръчат и "пиратски" ( куче марка ) пружини само две и два пъти по-евтини.

Виж сега приятел не ти говоря за гъзарене и т.н.Аз като имам Мерцедес да не би да се изтъквам че съм гъзар?Напротив даже градско предпочитам да си карам китайското скутерче защото е много по-удобно от колата и най вече икономично.Не е задължително да караш кола за да си гъзар братко аз на времето с москвича на дядо ми правих момите да си барат ушите а ти ми говориш за майбах не там е  работата.Колата е да ти вози г*за ,а тези гъзарчета за където ти ми приказваш са предимно на мама и тати момчетата където чакат всичко на готово та му купили едно ауди а3-ка да я търкаля да му избиват хормоните,а като се удари в някой довар за превишена скорост тогава въртим опашка...Не е задължително да си прахосваш парите за ''тенекия'' въпреки че на времето един стар дядо където много разбираше от коли ми каза,купиш ли немско чисто ново ще те кара с поколения напред незнам ти как ги караш тия коли ние си караме коли с повече от 10 години стаж,а ти уж с чисто ново и пак не в ред.Интересна работа братле.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мен пък не ми е ясно що трябва да се качвам на Мерцедес или БМВ.

Жена ми не иска да кара кола, та заради нея купихме преди да е без педал на съединителя. А госпожата има право на служебен автомобил ако иска, ама тя не иска защото ще й намалят заплатата. А във фирмата която бачка, няма право да избере служебна кола, която не е достатъчно гъзарска марка. Най-евтината която може да избере ще е най-малкото БМВ.

Виждаш ли сега парадокс, може да се возят на БМВ, ама отказват този вариант и сами си избират за следваща нова ламаринена каруца да е френска. С цел икономия на пари.

Няма по-добро от разумното харчене на наличните парични средства.

А пък в социалните държави, като тази в която имам нещастието да живея, като си купиш скъпа ламаринена каруца и особено с по-мощен кон, направо те скъсват от данъци и такси да внасяш в държавната хазна. Та да има с какво да изхранват емигрантите от Африка и Азия. Освен това трябва доста пари да я застраховаш, че ако ти я откраднат или се преобърнеш някъде в поледицата с нея и губиш 30000 евро за секунди.

Скъпата кола е типично мъжки гъзарлък, жените нещо не кълват на този вид избиване на комплекси.
Познавам тука при мен живеещи в обществени апартаменти под наем, ама карат Мерцедеси и БМВ-та. Единият е общ работник в общината даже. Един друг ме кара мен даже преди 3 години да се обаждам по обяви, щото той е зле с френския. Еми купи си голем Мерцедес човека за 10000 евро на старо. Трябва му да избива комплекса, че е бачкатор и няма собствено жилище, та поне да може да се изфука като се връща през лятото в родината му, че се е качил на Мерджан.
Жените си харчат парите за парцалки и се цапотят всеки ден да се гримират с цел прикриване на дефекти ( кога истински съществуващи, кога въображаеми). Мъжете що не се гримират и не залитат по парцалки ?
Запалените рибари си харчат парите за скъпи въдици, запалените по снимане за скъпи обективи и фотоапарати, запалените по компютри все нещо не им е най-по-супер мощна машината то им трябва сега спешно един нов процесор. Абе зависимости има много, можеш винаги да си прахосваш парите и да ти изглежда че е много умно, това което го правиш.

А моят GSM струва само 20 евро, купен преди години и по правило не го пускам често да работи, само когато знам че ще ме търси някой и ми е важно. И въобще не ми пука да си купувам смартфон, даже абонамента ми за стационарния телефон и Интернета ми дава някакъв достъп до 3Г мрежите за Интернет, ама просто не го ползвам.

Потребностите биват същински и въображаеми. Който се научи да отсява излишните харчове, се освобождава от робството на ненужно консумиране на стоки и услуги.

И си има парички да си купува нови каручки ( например).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен изобщо. Не е важно само ,каква марка е ,а и коя година е ,каква комплектация е и мн.др. Масово в България карат Е36 за по 800лв ,това "гъзария" ли е? Какво гъзарско има в това да караш очукана малолитражна баварка на 20+ години? Имам и познати със стари мерцедеси 190 ,124 ,С180 от 90-те и подобни. Само един мангал може да види гъзарлък в подобен автомобил. Нормалните хора намират в тях надеждно превозно средство. 
В момента ползвам стар 730д и по никакъв начин не търся и не виждам "гъзария" в подобен автомобил. Нещата ,които съм търсил ,и които ценя най-силно в автомобил са ,комфорт и надеждност ,а в Е-38 и двете са на лице. Да ,данъците не са от най-ниските ,разходът на гориво не е от най-ниските ,цените на консумативи за подобен автомобил също не са от най-ниските ,но пък за сметка на това разполагаш с комфортен ,доволно мощен за близо 2-та си тона и най-вече надежден автомобил. 
Това че някои хора не се интересуват от комфорта по време на пътуване ,в 21-ви век още ръчкат лоста и усещат всяка една неравност с бюджетната си малолитражка си е личен избор.

Не виждам ,защо толкова си се настроил против Мерцедес и БМВ. 

Аз пък мога да ти кажа ,че даже е срамно да кажеш "Карам БМВ" ,защото хората масово приемат собствениците на подобен автомобил за джигити. Дълго време и Алфа ползвах ,и изобщо не ми е пукало дали марката е престижна или не. Алфите имат по-спортен дух ,по-твърда возия ,а моята бе и с ръчни скорости ,което просто не съответства на предпочитанията ми. 
А за Рено ,Пежо и Ситроен ,какво да кажа? Как да взема автомобил ,който не ми харесва по абсолютно никакъв начин? 
Ако не дай си боже ми се наложи да сменям сегашната ,вероятно новата ще е Volvo S80. Мой приятел преди време си взе S80 от 2014 просто останах очарован. Но всеки си има лични потребности ,вкус и за това е неуместно да съдим хората ,с предпочитания различни от нашите. Ти можеш да гледаш на автомобилите ,като купчина ламарина ,за други хора те осмислят живота. 

00008d1a4b27-c0b4-4dfc-9.jpg?mode=pad

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво мислите за ауди Q7 забелязвам в Добрич много хора взеха да ги карат :) икономични ли са , харчат ли много , скъп ли е данъка . Гледам в нета и цените им са доста паднали преди бяха по 40 50 хиляди а сега са 15 20 хиляди :) Впрочем колата много ме кефи идеална за семейна кола и за дълги пътувания гъзарска си е според мене :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, adersa написа:

Какво мислите за ауди Q7 забелязвам в Добрич много хора взеха да ги карат :) икономични ли са , харчат ли много , скъп ли е данъка . Гледам в нета и цените им са доста паднали преди бяха по 40 50 хиляди а сега са 15 20 хиляди :) Впрочем колата много ме кефи идеална за семейна кола и за дълги пътувания гъзарска си е според мене :)

Много е готина, вчера ме изпревари едно румънско Q7...дебело, ама хваща окото по пътищата ни. Самият факт, че други подобни автомобили не ми направиха впечтление, освен 1-2 нови модели на Мерцедес, говори доста за това старичко Q7, което не се произвежда вече. И като ме изпревари си помислих, че тая кола не бих я отказал. За пари и данъци не питай...който кара такъв клас автомобил, ще трябва да е и с дебел джоб. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми да особенно бяло или сиво определено вхаща окото остави парите и джоба аз съм забелязал , че повечето са на моите години които ги карат :)

Тука в добрич забелязвам доста нови коли това лято онзи ден видях един нов мерцедес и едно ново бмв спортно 2015 модел .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

Имам и познати със стари мерцедеси 190 ,124 ,С180 от 90-те и подобни. Само един мангал може да види гъзарлък в подобен автомобил. Нормалните хора намират в тях надеждно превозно средство.

Ти можеш да гледаш на автомобилите ,като купчина ламарина ,за други хора те осмислят живота. 
 

Еми точно Мерджан 190 от 90-те години на миналия век караше 2013г един бивш съученик в София. Купен преди доста години на старо с цел фукане в квартала че е седнал и той на такава каруца. После парите понамалели и няма за по-нов от същата марка.

А аз съм писал тука на този форум още преди няколко месеца на колко километра е моето возило и че се замислям с какво друго да го сменям. Ако ви кажа за колко малко пари предлага да го изкупи от мен това возило, госпожата която ще ми продаде следващото, ще паднете от стола. Има много голяма вероятност да й го дам за парите които предлага, защото жена ми предпочита спокойствието.

Абе това железария да ти осмисля живота си е направо сериозен психологически проблем.

Първата каруца на баща ми беше Варшава, купена на старо и кърпена отдолу и пребоядисвана при майстор с корекомска боя, леле леле ...

После баща ми заварва едни железни пръчки с екрожена, да й прави багажник по мярка за покрива и си прекарваше щайги от село с буркани с компоти и печени чушки.

Е, по онова време като е било почти невъзможно да се кара Мерцедес, според теб животът му не е имал никакъв смисъл и е могъл да си се обеси и да не се мъчи да живее без германска ламарина, така ли ?

Колеги, поправките на психологическите отклонения на поведението се извършват при психолозите. Идете и питайте колко ще ви вземат, може да ви излезе доста по-евтино от купуването на ламарина за гъзарлък.

Аз така го бях загазил през миналия век, докато работех на държавна работа тук в Белгия. Уж трябваше да съм доволен че ме е назначил на жена ми баща й на топло местенце, пък аз виждах че не ми е по сърце това положение. И компенсирах фрустрациите си чрез харчене на пари за скъпи Hi-Fi играчки. Бях похарчил пари колкото за запазена кола на старо за пищялки. По едно време като реших да си създам сам работа и да се махна от държавната, да видиш как прогледнах и видях че аз всъщност нямам истинска потребност от купуването на скъпи играчки, а това е било нещо което ми е помагало да се самозалъгвам че живея добре. И спрях да купувам пищялки. После като почнах да купувам обективи и фотоапарати и видеокамери, си имах едно на ум, бях си извлякъл поуката от Hi-Fi периода ми и преценявах трезво къде е златната среда. Какво си заслужава да бъде купено и какво е прекалено скъпо за това което ще ти върши работа.

И при колите има златна среда. В зависимост от реалните потребности, има от някоя от марките модел който да върши работа, без да е прекалено скъп.

Другото е снобизъм и гъзарлък братлета, от мен да го знаете.

Сега са на мода псевдо джипките, тези дето даже не са с двойно предаване ( не теглят и 4-те колела). Еми и срамежливата ми съседка и тя на такъв се е качила. Даже и Сузуки пуснали подобен модел, те който правеха истински джипки от край време.

Ако знаете само колко са ми смешни всичките съседи, които в гори не карат никога и никога не са имали истинска джипка, как са си накупили сега и те псевдо джипка, да не са по-назад от модната тенденция. Те горките даже не знаят каква работа вържи двойното предаване. Аз съм карал руска джипка миналия век и знам като включиш двойното на байр в тинята как върви и не боксува. И да отбележа, че имам шофьорска книжка категория Ц, подарък от комунистите като учех в гимназията. Карал съм 30 дена Зил даже и съм поправял руски таратайки доста пъти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Белгиеца написа:

Еми точно Мерджан 190 от 90-те години на миналия век караше 2013г един бивш съученик в София. Купен преди доста години на старо с цел фукане в квартала че е седнал и той на такава каруца. После парите понамалели и няма за по-нов от същата марка.

А аз съм писал тука на този форум още преди няколко месеца на колко километра е моето возило и че се замислям с какво друго да го сменям. Ако ви кажа за колко малко пари предлага да го изкупи от мен това возило, госпожата която ще ми продаде следващото, ще паднете от стола. Има много голяма вероятност да й го дам за парите които предлага, защото жена ми предпочита спокойствието.

Абе това железария да ти осмисля живота си е направо сериозен психологически проблем.

Първата каруца на баща ми беше Варшава, купена на старо и кърпена отдолу и пребоядисвана при майстор с корекомска боя, леле леле ...

После баща ми заварва едни железни пръчки с екрожена, да й прави багажник по мярка за покрива и си прекарваше щайги от село с буркани с компоти и печени чушки.

Е, по онова време като е било почти невъзможно да се кара Мерцедес, според теб животът му не е имал никакъв смисъл и е могъл да си се обеси и да не се мъчи да живее без германска ламарина, така ли ?

Колеги, поправките на психологическите отклонения на поведението се извършват при психолозите. Идете и питайте колко ще ви вземат, може да ви излезе доста по-евтино от купуването на ламарина за гъзарлък.

Аз така го бях загазил през миналия век, докато работех на държавна работа тук в Белгия. Уж трябваше да съм доволен че ме е назначил на жена ми баща й на топло местенце, пък аз виждах че не ми е по сърце това положение. И компенсирах фрустрациите си чрез харчене на пари за скъпи Hi-Fi играчки. Бях похарчил пари колкото за запазена кола на старо за пищялки. По едно време като реших да си създам сам работа и да се махна от държавната, да видиш как прогледнах и видях че аз всъщност нямам истинска потребност от купуването на скъпи играчки, а това е било нещо което ми е помагало да се самозалъгвам че живея добре. И спрях да купувам пищялки. После като почнах да купувам обективи и фотоапарати и видеокамери, си имах едно на ум, бях си извлякъл поуката от Hi-Fi периода ми и преценявах трезво къде е златната среда. Какво си заслужава да бъде купено и какво е прекалено скъпо за това което ще ти върши работа.

И при колите има златна среда. В зависимост от реалните потребности, има от някоя от марките модел който да върши работа, без да е прекалено скъп.

Другото е снобизъм и гъзарлък братлета, от мен да го знаете.

Сега са на мода псевдо джипките, тези дето даже не са с двойно предаване ( не теглят и 4-те колела). Еми и срамежливата ми съседка и тя на такъв се е качила. Даже и Сузуки пуснали подобен модел, те който правеха истински джипки от край време.

Ако знаете само колко са ми смешни всичките съседи, които в гори не карат никога и никога не са имали истинска джипка, как са си накупили сега и те псевдо джипка, да не са по-назад от модната тенденция. Те горките даже не знаят каква работа вържи двойното предаване. Аз съм карал руска джипка миналия век и знам като включиш двойното на байр в тинята как върви и не боксува. И да отбележа, че имам шофьорска книжка категория Ц, подарък от комунистите като учех в гимназията. Карал съм 30 дена Зил даже и съм поправял руски таратайки доста пъти.

Абе ти си много кофти човек защо си мислиш че като караш Мерцедес си една дума гъзар?Половината ми познати карат Мерцедеси и никой не се е възгордял просто харесват марката и мислят че за тях това е най-доброто...Смятай какъв разбирач си да казваш каруца на Мерцедес я ми кажи какво караш ти много ми е интересно тъй като бачкам в сервиз казвай марката да видиш че мога да ти изпиша такива неща че страниците в форумчето няма да стигнат..Ти си такъв човек че ако се качиш в някакво Шелби и кво ли ще си викаш ''всички ще ме сочат че съм паралия,всички ще завиждат от мен''...Не е така познавам хора които карат с много по престижни коли и изобщо не са такива,а ти защо си с такава нагласа незнам.Ти какво искаш да ти карат в днешно време хората Лада ли за да не са гъзари и да бъдат нормални?Е щом са създадени тия Бмв-та и Мерцедеси ще трябва да се карат знаеш  от някои...И то какви утайки има дето ги карат тия бмв-та и мерцедеси...Баща ми с мерцедес 124 го побъркваше с товари и още е като часовник въпреки че незнам как се движи това животно..аз си падам тертеплия човек и го галя моя но да знаеш като цяло с грешна представа си... :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, KOCKAR написа:

И то какви утайки има дето ги карат тия бмв-та и мерцедеси...

Еми точно де, един от квартирантите на брат ми, наврял се в една стая да живее в София, караше БМВ. За да се фука, че и той е постигнал нещо в мизерното му съществувание.

В хипер-бакалията Карфур в моя град има срещу касите един обущар, работещ на заплата за една верига обущарници. Човекът е арабин и кара Мерцедес, след като е мирисал цял ден уханието на вмирисани обувки за поправка.

Аз пък си мисля че улегнал уравновесен човек, който е доволен от съдбата си, просто няма за какво да дава много повече пари за Мерцедес, след като има доста други марки коли, на по-ниски цени при едни и същи размери.

На жена ми баща й беше директор на администрацията по кадастър за целия окръг и най-голямата му кола в живота е била средна Мицубиши. А подчинените му на доста по-ниски постове караха Мерцедеси и БМВ-та.

Ти ако си автомонтьор и ти тече всеки ден масло във врата и си миеш ръцете с каша от чернилките, на теб може да ти е важно да компенсираш нерадостната ти съдба, чрез сядане в Мерцедес. Баща ми беше автомонтьор в Балкантурист няколко месеца, докато го пратят да си докара нов автобус от Чехия. Заради казармата и аз съм влизал в каналите да сменям амбриаж например, та знам колко е „сладко“ да си цапаш ръцете.

Това колите не са като къщите, да си купиш една веднъж в живота и повече не се разправяш да търсиш друга. Само пари гълтат каруците. Един Мерцедес въобще няма да ми свърши повече работа от друга марка кола, ама хич тамън. Освен ако не ми се налага професионално да се фукам.

Като ми я доставят френската ламаринена каруца, ще я снимам и ще ви я покажа да я оплюете яко, хубавичко да ми обясните колко съм бил тъп точно такава да взимам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Белгиеца написа:

Еми точно де, един от квартирантите на брат ми, наврял се в една стая да живее в София, караше БМВ. За да се фука, че и той е постигнал нещо в мизерното му съществувание.

В хипер-бакалията Карфур в моя град има срещу касите един обущар, работещ на заплата за една верига обущарници. Човекът е арабин и кара Мерцедес, след като е мирисал цял ден уханието на вмирисани обувки за поправка.

Аз пък си мисля че улегнал уравновесен човек, който е доволен от съдбата си, просто няма за какво да дава много повече пари за Мерцедес, след като има доста други марки коли, на по-ниски цени при едни и същи размери.

На жена ми баща й беше директор на администрацията по кадастър за целия окръг и най-голямата му кола в живота е била средна Мицубиши. А подчинените му на доста по-ниски постове караха Мерцедеси и БМВ-та.

Ти ако си автомонтьор и ти тече всеки ден масло във врата и си миеш ръцете с каша от чернилките, на теб може да ти е важно да компенсираш нерадостната ти съдба, чрез сядане в Мерцедес. Баща ми беше автомонтьор в Балкантурист няколко месеца, докато го пратят да си докара нов автобус от Чехия. Заради казармата и аз съм влизал в каналите да сменям амбриаж например, та знам колко е „сладко“ да си цапаш ръцете.

Това колите не са като къщите, да си купиш една веднъж в живота и повече не се разправяш да търсиш друга. Само пари гълтат каруците. Един Мерцедес въобще няма да ми свърши повече работа от друга марка кола, ама хич тамън. Освен ако не ми се налага професионално да се фукам.

Като ми я доставят френската ламаринена каруца, ще я снимам и ще ви я покажа да я оплюете яко, хубавичко да ми обясните колко съм бил тъп точно такава да взимам.

Аз това се опитвам да ти кажа,че този Мерцедес може да ме изкара много и със сигурност един Мерцедес ще ти свърши много повече работа от друга кола но всичко зависи до стопанина.До колкото колите По-здрава и по-нездрава кола от гледна точка марка и произход няма.

Има успешни модели, а за нашите пътища - по-здрави хич няма. Всичкото се чупи по дупките. Без изключение.Лошото сравнение, което аз масово наблюдавам, е от хора, купили коли на по 15 години, от 167-и собственик и ми сравняват дали немската, италианската или френската била по-здравата. Ами то тия коли не са до здравина, а до предишен стопанин и истинския им брой километри. Другото са празни приказки.При новите коли пък произход не търси. Тя може и във Франция или Германия да е сглобена, уж качествения контрол да си е техния, ама сума от частите идват от какви ли не краища на света. За блокиращите софтуери и електроники пък да не говорим, дето при немското бие рекорди вече... такива случки знам, че косата да ти настръхне... а японците и след тях французите, са по челните места за най-малко оплаквания, а са залели пазара, не продават главно играчки за по-платежоспособни клиенти.Колите, аз лично, отдавна ги гледам по успешен/неуспешен модел. С повече или по-малко оплаквания, докато са нови но нормално все пак "нови". С комфорта, който предлагат. Съответно, те, при правилна експлоатация, издържат повече занапред. Това дали е Тойота, Пежо, Ауди или Алфа Ромео, в случая е по-скоро въпрос на вкус. Като чуя едни ми ти реплики, че френските коли били тоалетни, италианките - еднодневки и пр. умирам от смях. И това най-често се чува от хора, дето са яхнали Голф, Пасат или Астра, в последно време БМВ Е36, и които говорят кви супер здрави коли са, а ги ремонтират не по-рядко от собствениците на Рено, Пежо, Фиат, Алфа... а да не говорим каква трагична возия имат - една Корса, на която се возих отзад, буквално без бъбреци ме остави, един Голф пък ми счупи ръцете (всяка неравност директно на волана и ръката я усещах, а въртенето беше по-трудно отколкото при Лада).

Колата е като жената. Има такива, чиито недостатъци може да преглътнете и такива, които не можете. Съответно има такива, които винаги ще блестят като модел пред други, без значение страната и марката на произход. Има такива, които ще са красиви, но само това. Има такива, които ще са грозни, но изключително технически успешни. Има такива, които ще са баланс между тези неща. И в крайна сметка ги избирате заради много от тези неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...