Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте на всички от форума.

Към булсатком интернет съм. От 1 седмица има проблем с него, два пъти идваха техници и според тях проблем няма и всичко е тип топ. Сутрин интернета е що годе добре, през деня ако вляза в speedtest, няма значение към кой сървър в София, според него скоростта ми е 50мб, колкото и трябва да е, но при теглене на торенти да речем скоростта там е 50kb/s , а не 50мб, Дори онлайн радио прекъсва, изпращане на файлове от скайп отнема векове и т.н., повечето сайтове зареждат до някъде и толкова, клипове в  youtube тръгват само на 144p или в най- добрия случай 360p качество. Обяснавам това на така наречените техници и то 2-пъти и те само идват, влизат в speedtest и казват, че всичко е супер и нямало проблеми. Използвам настолен компютър, нямам рутери , а директен кабел към лан картата. Преинсталирал съм windows за да се премахне съмнение и от това, но проблема си го има, се пак ако беше от тук трябваше да го има посточнно, а не сега има интернет, след 5минути да няма.

Какво предлагате да направя, за да им докажа , че проблема е при тях и да го премахнат? Става въпрос за гр.Казанлък и от това което виждам за компетентноста на техниците и колежките им в офиса е мека казано жалко. 

Редактирано от felix10 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Същата жалка история е и при мен :( 

Служителката все ми казва "Има загуби по трасето" :D голямо оправдание, няма що!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За доказването - направети си профил в speedtest.

Цитат

Why Register?
View your past results from any computer

Дали ще оправят нещо - зависи и от това, дали е поправимо. Вероятно има много "маймунки на клона", а те не инвестират в подобряване на инфраструктурата.

преди 23 минути, Blue_Hulk написа:

Служителката все ми казва "Има загуби по трасето" :D голямо оправдание, няма що!

А ти какво очакваш - да ти каже "Ние сме некадърници" и да си направи сепуко ли? В България се прави "НЕПУКО"

Какво да направите - потърсете си друг доставчик.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, felix10 написа:

в speedtest, няма значение към кой сървър в София, според него скоростта ми е 50мб

Значи скорост си има,при което не може да се обвинява доставчика.Пробва ли с друг компютър или смартфон?Ако и там бави,тогава проблема е от тях.Иначе мисля че има нещо  сгафено,но в системата ти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде стига с тоз лаф имало много маймуни на клоня да не сме 2001 година ? В днешно време с напредването на технологиите и 1000 маймуни да са не трябва да се усещат . Ще ти дам пример с моя доставчик бергон добрич незнам как го правят но по което време да тествам дори в час пик 20 или 21 часа скоростта на лана си е 80/90 mbps това че булсата не иска да инвестира в техника отдавна си го знаем и не ги ебе какъв  нет  има клиента . Моя съвет е махай ги тия че те както виждам до края на века няма да си оправят  мрежата и ги сменяй с други .


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
...няма значение към кой сървър в София, според него скоростта ми е 50мб, колкото и трябва да е, но при теглене на торенти да речем скоростта там е 50kb/s , а не 50мб ...

За скоростта - щом сървъра е в София -ще е Ок. Ти пробвай с международен - в Австралия или САЩ примерно.

Колкото до торентите - там провайдъра влияе много малко. Ако няма сиид - откъде да дойде скоростта?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, jhoro написа:

За доказването - направети си профил в speedtest.

 

Автора е казал, че според speedtest всичко е ОК и "техниците" влизали само там, без да преглеждат друго. Не виждам смисъл в такъв случай да си прави профил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Благодаря за мненията!

Няма как проблема да е в системата ми. Проблема го има от сутрин до късно следобед, след това е нормално. В нашия блок преди няколко месеца сложиха безплатен wifi , който е с тяхно IP, и през смартфон свързан към него проблема си го има. При запитване към "техниците" за този wifi, веднага ми контрират , че те безплатен wifi не били слагали и нямало такова нещо.

Редактирано от felix10 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човече, не бъди толкова наивен !

Аз имах същия проблем и се оправих след "рязане" нощем на прикачени към моя сплитер 

кабели на . . . крадци комшии !?

А ако не искаш да влизаш в "приключения", следващия път когато повикаш

техниците поискай от тях да ти проверят системата, като се обадят в централата на

диспечерката и проверят всяка една съмнителна връзка, да ли е на абонат или е на крадец !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Optium написа:

Човече, не бъди толкова наивен !

Аз имах същия проблем и се оправих след "рязане" нощем на прикачени към моя сплитер 

кабели на . . . крадци комшии !?

А ако не искаш да влизаш в "приключения", следващия път когато повикаш

техниците поискай от тях да ти проверят системата, като се обадят в централата на

диспечерката и проверят всяка една съмнителна връзка, да ли е на абонат или е на крадец !

Доста ще да е точен този крадец, че да краде само от 10 до 18часа  всеки ден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.