Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте ..  .Идвам със следния проблем .. имам корса б х14хе и имам някакъв мистериозен проблем със бобината, но преди това да разкажа малко история.. миналата година имах прекъсване (пукане) на двигателя в ниските обороти като позагрее .. обиколих 100 сервиза и оправданието беше " Не знам какво може да е .. сигурно е еди кво си.."  никой не знаеше и накрая сам си реших проблема : нова бобина. Сега идвам с нов проблем в тази област.. вчера паля си колата .. карам си.. всичко нормално .. по едно време я загасих след това я запалих и веднага изгасна .. реших, че нещо не съм завъртял добре и запалих отново .. и пак изгасна. Запалих за 3-ти път.. тръгнах и 20 метра след това ми изгасна на скорост и от там нямаше палене. Въртях .. въртях но нищо. Извадих свещите и кабелите и върнах старите (бях ги сменил преди седмица профилактично).. пробвах трика със свеща допряна до корпус дали има искра и имаше лека такава, като колата мистериозно запали на 3 цилиндъра. Тръгнах нормално и 5-6 км по-късно закъсах тотално и пробвах отново свещ, но искра нямаше.. Започнах да разглеждам буксата която влиза в бобината и видях, че е доста разбита и след като я извадих видях, че има окис и я напръсках със спрей. Уж се оправи проблема, но днес усетих как за секунда ми прескочи и реших да поразглобя и да видя какво точно се случва. Разглобих пречещите на видимостта чарколяци .. извадих бобината и при буксата видях, че газаджиите (имам газов инжекцион ловато) са си теглили някакви връзки от там, но явно не са нацелили от първия път кабела който им трябва и кабел 1 само го бяха оголили и след това изолирали с изолирбанд, но кабел 4 беше правилния и имаше една "професионална" спойка и кабела беше доста усукан и опърпан. Понеже ставаше тъмно изолирах всичко с изолир банд както беше направено, но си казах поне сега ще издържи малко време и тръгнах из града. По едно време я усетих че пак започна да мизерства в движение и като ми се чуваше да работи на 3 цилиндъра. Имаше едно мистериозно цъкане (като реле) и тягата бягаше. Спрях малко след това .. изфорсирах я и тя изгасна (както ми направи предния ден). Издразних се и се прибрах (без проблеми) и върнах старата бобина, като сега уж всичко е ОК, но не знам за колко време ще е така... Ако някой има някаква представа какво се случва нека ми даде съвет.. ще съм искрено благодарен!!!

Редактирано от Greeed1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако всичко по кабелите е изправно ,може да е прогоряла гарнитура между цилиндрите ,или някакъв друг сериозен проблем в самия двигател. Доста неща може да са ,като цяло. Хванете се ,като имате време и проверете детайлно. 
Въпросните проблеми на газ или на бензин ги прави? Има ли някаква разлика ,при единия и пир другия тип гориво? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпросните проблеми ги прави без значение от горивото и поне аз не усещам разлика във вървежа. Всяка година я профилактирам газовата и предполагам че е нещо по горивно-токовата система. Чудя се дали може да е компютъра .. ? Или пак да е бобина .. не знам вече..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиди при някои читав ел.техник да провери цялата система.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът вероятно е в комутатора или датчика на Хол . Датчика е по-вероятно.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!!! Този датчик на Хол къде се намира? Горе при 2-те зъбни колела на валовете или долу на една от ролките на пистовия?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.