Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, имам въпрос и се надявам да ми отговорите и помогнете. Не мога да използвам максималната скорост на интернета си. Към Виваком съм и съм с рутер. Преди около 9 месеца подписах нов договор, понеже си купувах нов смартфон. Договора включва интернета, мобилните данни от сим картата и телевизионния пакет. В стария договор скоростта на интернета е била 10 mbps и съм си свалял с 1 мб, което мисля, че е нормално. Според новия договор обаче се увеличава скоростта на интернета на 20 mbps, а телевизионния пакет от най-малък става стандартен + нова сим карта, заради телефона. Така до тук добре, каналите се увеличиха значително, от телевизията нямам оплаквания, скоростта на интернета обаче вместо да се учеличи и да свалям с около 2,5 MB (20 mbps), аз свалям по-бавно от преди (1 mb) , сега свалям със 700 кб , повече от 800 кб не е качвало. Една вечер свалях един торент и скоростта стигна до 2,5 mb  и бях много доволен, обаче беше за малко и после си се върна старата скорост. Когато правя тест за скоростта изчислява 6,13 mbps и наистина с толкова си свалям, обаче трябва да е 20 mbps , имате ли идея от какво може да е и как да се оправи?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А телефонът закачен ли е към рутъра, когато правиш тест на скоростта. Откачи телефона от wifi и тествай скоростта на компютъра.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, не е закачен към рутера, аз когато не го ползвам спирам wi-fi, за да не харчи батерия, а винаги си свалям с една и съща скорост, около 750 кб в секунда, а трябва да е 2 мб поне.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тези 20 Мб се достигат при ненатоварена мрежа- прочети договора си:10:Тоест скоростта ти зависи от натоварването на мрежата на виваком:curious-minion:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво общо има мрежата на виваком конкретно с моя интернет? Въпросът ми е защо преди интернета ми беше по-бърз, а когато подписах новия договор уж трябваше да се увеличи двойно пък скоростта му се намали с около 300кб...


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също имам този проблем.20Мб са негарантирана услуга:curious-minion: Като невярваш питай по телефона центъра за обслужване на клиенти:D

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Gregory House написа:

Аз също имам този проблем.20Мб са негарантирана услуга:curious-minion: Като невярваш питай по телефона центъра за обслужване на клиенти:D

Значи няма оправяне така ли ?  А междудругото от време на време и ми прекъсва интернета за около половин минута..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Калпави са им рутерите-от евтините:no-no:Иначе накъсването може да намалее ако използваш гуугъл днс- те имат най малко латентност:D

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Gregory House написа:

Калпави са им рутерите-от евтините:no-no:Иначе накъсването може да намалее ако използваш гуугъл днс- те имат най малко латентност:D

Ясно, а мога ли да си свържа интернета с кабел, не знам как става, чувал съм, че скоростта така е значително по-добра.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обади се и им кажи че скоростта не е очакваната.... но пък и те ще кажат че това е положението. Ако си прочетеш пак договора ще видиш че в него  пише "до 20mbps никъде не пише че са ти гарантирани, а че евентуално (никога) ,може да ги стигнеш. Интернет със оптичен кабел ли е или не? Че през обикновен ADSL интернет ще минеш 1МБ скорост на сваляне ама кога цъфнат налъмите, това със което сваляш си му е максимума горе долу.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, Brujerizmo написа:

Обади се и им кажи че скоростта не е очакваната.... но пък и те ще кажат че това е положението. Ако си прочетеш пак договора ще видиш че в него  пише "до 20mbps никъде не пише че са ти гарантирани, а че евентуално (никога) ,може да ги стигнеш. Интернет със оптичен кабел ли е или не? Че през обикновен ADSL интернет ще минеш 1МБ скорост на сваляне ама кога цъфнат налъмите, това със което сваляш си му е максимума горе долу.

Да, видях, че пише максимална скорост 20 mbps, иначе интернета ми е с рутер.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Естествено, че интернетът е по-добре с кабел. Ако е ADSL, а не оптичен, не можеш да разчиташ на добри постоянни скорост и доста зависи от качеството на телефонната мрежа където се намираш.

Редактирано от plamenbm86 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 12 минути, plamenbm86 написа:

Естествено, че интернетът е по-добре с кабел. Ако е ADSL, а не оптичен, не можеш да разчиташ на добри постоянни скорост и доста зависи от качеството на телефонната мрежа където се намираш.

Аз обаче сега ползвам Wi-fi за телефона от рутера, имам и мобилни данни, обаче като съм вкъщи няма смисъл да си ги харча, има ли начин пак да ползвам wi-fi, като съм с кабел?

Редактирано от Game Mottder PRO (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе, негарантирана до 20 ама 2 е доста далече от 20. Обади се на оператор и опиши ситуацията. И настоявай да си прегледат мрежата, не да ти кажат, че е такава ситуацията и до там.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, ExaFlop написа:

Абе, негарантирана до 20 ама 2 е доста далече от 20. Обади се на оператор и опиши ситуацията. И настоявай да си прегледат мрежата, не да ти кажат, че е такава ситуацията и до там.

И преди е имало случаи в които интернета ми прекъсва, звънял съм и ми казват, че виждат, че има прекъсвания, на следващия ден идват техници и до там, казват ми, че няма проблем. За скоростта си мислех, в сряда да отида и да говоря на място и да им покажа, че теста на скоростта ми е 6 mbps.. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С vivacom не можеш да излезеш на глава - колкото повече се разправяш, толкова повече 'неграмотни администратори' ще ти бутат по настройките на акаунта и може и по-зле да стане...

Опитай се да си помогнеш сам най-вече - не разчитай на съпорта.

Първи тест - вържи си компютъра директно с кабел към техния модем (не разбрахме как идва интернета при тебе - по телефонната линия или по оптика???) и спри безжичната мрежа на техния модем. Сложи dns 8.8.8.8 и тествай с торент клиент как е връзката? Сподели резултата.

Разправянето в офис на оператора няма да доведе до нищо.

Разправянето със каките от съпорта също не води до нищо.

Трябва ти истински системен администратор, а много трудно домашните потребители успяват да достигна до такъв.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Gregory House написа:

Тези 20 Мб се достигат при ненатоварена мрежа- прочети договора си:10:Тоест скоростта ти зависи от натоварването на мрежата на виваком:curious-minion:

Определено си за бисерите човечее ти за оптика чуваш ли си ? Новите технологии позволяват да няма претоварване я ми аз как достигам 24 / 7 дни 94 mbps постоянно на моя довстивчик в моя  вход сме 10 парчета клиенти .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление има много градове където покритието на оптичната мрежа на Vivacom e доста ограничено. Напълно е възможно да и в голям град да има достъп само до ADSL. Много зависи къде се намира.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, adersa написа:

Определено си за бисерите човечее ти за оптика чуваш ли си ? Новите технологии позволяват да няма претоварване я ми аз как достигам 24 / 7 дни 94 mbps постоянно на моя довстивчик в моя  вход сме 10 парчета клиенти .

Определено ти си за бисерите!
Първо - неграмотно написано
Второ - ти за населени места с единствен начин на достъп до интернет през ADSL чувал ли си? Вече знаем, че твоят интернет е върхът на сладоледа. Спри да го изтъкваш във всеки свой пост!

Съвсем правилно го е написал Gregory House - в договора обикновено пише "негарантирана скорост"

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Game Mottder PRO написа:

И преди е имало случаи в които интернета ми прекъсва, звънял съм и ми казват, че виждат, че има прекъсвания, на следващия ден идват техници и до там, казват ми, че няма проблем. За скоростта си мислех, в сряда да отида и да говоря на място и да им покажа, че теста на скоростта ми е 6 mbps.. 

Трябва да им се обаждаш всеки ден по няколко пъти и така докато го оправят. При мен преди години не успяха и си прекратих договора заради неспазването му от тяхна страна. И 6 е много далеч от 20, колкото и да не е гарантирана.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, oavramov написа:

прекратих договора заради неспазването му от тяхна страна

Браво, че си успял. Аз им сърбах попарата с технически възможности и договор. Просто казаха, докато не изтече договорът... а става дума за мобилна услуга - в района,  който се ползва услугата им няма покритие. А е в градска зона в Русе, не е на нос Емине или нейде из Родопите.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казваш, че има АДСЛ и телевизия. Телевизията ти на какъв пакет е - DTH или IPTV. Ако ти минава през АДСЛ-ла е нормално скоростта да ти стане по ниска.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

    • от Бонбон с катран!
      Обръщам и специално внимание на @Емил Костов да помогне, тъй като е част от системата, а никой от служителите не е наясно какво може и какво не в тази компания.
      Преди 6 месеца бях планувал да спра IPTV след като изтече договора и да остана само с интернет, тъй като вече ползвам друга услуга на IPTV. За съжаление една ранна утрин ми се обажда колекторска фирма да организира новият ми настоящ договор и то ДВА МЕСЕЦА преди да изтече стария! Което е повече от странно. След като дамата изчете условията за нов договор от 24 месеца, признавам че беше доста добра и ясна в мисията, аз отбелязах за желанието да прекратя телевизия. Не знам с каква идея го направи, но смятам че бях излъган, защото тя обяви, че комбиниран пакет ми е по-евтин с близо около 3 лв. отколкото самостоятелен - (ОТНОВО)!!!? По нейни думи ще плащам 37 лв. на месец (само за интернет), докато комбинирано (Телевизия + Интернет) ще бъде 33 лв. Сумите са някакви приблизителни, защото не ги фиксирам. След приключване сделката проверявам офертите и виждам (Интернет само) 15 лв.! Ха, бе мама му и прасе, нали условието беше в полза на комбинирания пакет. Реших, че е сменила тарифата от 24 месеца на 12 месеца договор. При което 15 лв. стават на 29.80 лв. Реално промоционалната цена с комбинация (Интернет + ТВ) трябва да е 12.80 лв. Или ако искам от 100 мбпс на 300 мбпс да е 15.86 лв. като направи впечатление, че каза, че не мога да премина на 300. Тъй като имаше и десерт да включа мобилен интернет с подарък таблет, а ми трябваше такъв нет, трябваше да се заплаща по още 12 лв. с което всичко стана (29.80+12) = 42 лв. говоря приблизителни стойности. Друг вариант е да изчислява не за 12 месеца, а за такса без договор! Това обаче не ми се споменава.
      Но да дойда и на основния мъчещ въпрос. Идеята е да спра телевизията, но TVGO да остане. По това всички служители не дават ясна компетенция и всеки лъже за да скрие безхаберието. Една каза, че остава само безплатния Free пакет от 30 програми при възможни 200. От 123 обявява, че спирането на телевизията спира напълно TVGO достъпа! После трети човек казва, че TVGO може да ползвам ако не с Телевизия, то с мобилен интернет за отделна услуга отново. Да, но дали ще мога да гледам на компютъра, тъй като си мисля, че услугата е обвързана с ID на рутера. Една погрешна стъпка и ще страдаме с години! Да плащаме двукратно повече или да изгубим услуга. Та основния въпрос - може ли да ползвам само интернет и TVGO? Ако може, дали е вярно, че мобилния интернет ще ми даде достъп само с акаунт и парола да гледам и от компютър?
    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от Анита Христова Трифонова
      https://www.vbox7.com/play:a9168bd937
      Китайска Катюша взриви интернет,
      а  учени от САЩ: Идва по-страшна опасност от COVID-19 (ВИДЕО) Множество пазари за диви животни в Азия все още са отворени и работят на пълни обороти- КОЙ ЛЪЖЕ АМЕРИКАНЦИТЕ ИЛИ КИТАЙЦИТЕ! Китайците не ядат от вчера тези животни,нали?
      https://fakti.bg/life/465275-ucheni-ot-sasht-idva-po-strashna-opasnost-ot-covid-19-video

      PETA Asya'da hala açık vahşi hayvan pazarları için uyardı: Bir salgın riskini daha alamayız
      Çin'de koronavirüsün çıktığı vahşi hayvan pazarları yeniden açıldı
       
    • от ninov
      здравейте искам да питам тези който са на виваком 50 Mbps с колко мб свалят в сайта гледам че гарантираната е 18 мб  или тя е валидна за 100 и повече
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване