Премини към съдържанието
Optium

Поредният появил се проблем с VIBER след актуализация !

Препоръчан отговор


В момента съм на версията 6.1.0 на Viber предназначена за Windows,

като отново се подлъгах да се включа в поредната "безмислена актуализация" 

на това приложение  /за което и истински съжалявам /, тъй като веднага

след като тя приключи аз вече не можех да отварям повече Viber !

За да го възстановя стигнах до там, че го преинсталирах и дори

се възползувах също и от услугата . . . Възстановяване на системата !?.

Но въпреки всичко не настъпиха съществени промени в самото приложение

и то си остана отново неизползуваемо за мен !

В директорията: C:\\Users\Toshiba\AppData\Local се мъдрят два файла:

Viber и Viber old :

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15823&fullsize=1

Коя от двете директории е излишна и пречи на другата, за да я изтрия !?

А пък в новообразувалият се файл в директорията на приложението ViberUpdater.cmd

пък забелязвам че има някакви насоки за смяна на пътя за отварянето на файла:

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15824&fullsize=1

Как да постъпя за да възстановя работата на приложението Viber на компютъра ми !?

 

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.geekuninstaller.com/geek.zip

изтегли, разархивирай и стартирай. Щракни с десен бутон по viber и избери Uninstall  и следвай съветника на Viber и после съветника на Geek. Като завърши почистването, рестартирай. След рестарта, инсталирай отново viber.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, ExaFlop написа:

http://www.geekuninstaller.com/geek.zip

изтегли, разархивирай и стартирай. Щракни с десен бутон по viber и избери Uninstall  и следвай съветника на Viber и после съветника на Geek. Като завърши почистването, рестартирай. След рестарта, инсталирай отново viber.

Вайбърът ми не работеше след Актуализацията, защото блокира и не можех да го отворя !
Сега след като си играх цял следобед успях да го преинсталирам. Получих и код на телефона от Viber
за влизането ми в моето PC. Проблемът ми е че имам "бланк" на екрана на компютъра и данните от
телефона ми вече няколко часа след инсталацията, все още ги няма:

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15825&fullsize=1

Редактирано от Optium
корекции в текста ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Здравей,
Същата история и при мен-деинсталирах го свалих версия 6.1.1 и сега работи без проблем
PS:Свалих офлайн инсталатор от тук 102 мб та чак тогава заработи нормално (:

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Васил А. написа:

Здравей,
Същата история и при мен-деинсталирах го свалих версия 6.1.1 и сега работи без проблем
PS:Свалих офлайн инсталатор от тук 102 мб та чак тогава заработи нормално (:

Преди да инсталирате тази версия от 102 МВ /6.1.1/, изтрихте ли всичко преди това

или я "наставихте" върху предишната !?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Деинсталирах с CC Cleaner и инсталирах на чисто-а и имай телефон под ръка понеже не ти праща код,а генерира QR който да сканираш с камерата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, Васил А. написа:

Деинсталирах с CC Cleaner и инсталирах на чисто-а и имай телефон под ръка понеже не ти праща код,а генерира QR който да сканираш с камерата

Това е много опасно защото не всички камери са пригодени и имат АВТОМАТИЧЕН ФОКУС /моя телефон няма тъкъв, защото е модел

от преди 4 години/ за да скаират QR кодове. А в телефония ми указател на Вайбър 

имам служебно подредени около 350 телефона !

Така че трябва да си отварям очите "на четири" . . .!? 

За това ще се наложи да пробвам друг трик от Интернет, а именно да си поставя старата версия 5.2.0, за която ми се струва че ще

ми пратят четирицифрен код и чак след време  когато Viber ми поиска актуализация, ще мина към по-нова версия . . .!?

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Щом не ти се сканира може и така:-клик на My camera is not working.... D6g35pz.jpg 

Успех (:

Spoiler

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, Васил А. написа:

Щом не ти се сканира може и така:-клик на My camera is not working.... D6g35pz.jpg 

Успех (:

 

Цитат
  Покажи скритото съдържание

 

 

Здравейте,

не мога да асимилирам този проблем който ми се появи с Viber,

защото това приложение го имам от момента на създаването му.

Изтеглих тази версия на Viber от независимия източник който ми посочихте,

като самата регистрация и влизането ми в моето РС стана като ми пратиха 

четирицифрен код, след което ми излезе отново "Белият /до болка познат / лист !?

След като отново отворих директорията на приложението видях че в нея има допълнителен

файл за "ъпдейтване". Кликнах два пъти върху него и се появи прозорец на екрана, който започна

да ъпдейтва и след като свърши, за всеки случай рестартирах системата. Кликнах след това върху

иконката на Viber с надеждата че нещата ще потръгнат, но отново . . . ядец !? 

Появи се отново Белият лист . . . !!!

Влязох отново в Директорията на Viber и там след задълбочена проверка открих

два /2/ новообразували се файлове за грешка /Error/:

1./  http://dox.bg/files/dw?a=990563ab5e       

2./  http://dox.bg/files/dw?a=58ee2abad2       

Молбата ми към вас е да ги прегледате и ако можете да ми кажете,

аджеба защо не мога да работа с новите версии на Viber ?

Редактирано от Optium
корекции в текста ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.