Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Съвет за хранителни добавки


Препоръчан отговор


Здравейте, 

Бихте ли ме посъветвали кои хранителни добавки за бързо изгаряне на мазнини да си взема.Порових с нета и попаднах на тези ( Универсал Анимал или Вемохерб ) Вие кой бихте ми препоръчали? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не си падам много по тичането, но пък за това съм си намери една доста добра тренировъчна програма и я изпълнявам вкъщи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хранителните добавки, общо взето вършат работа на производителя им. Увеличете движението, примерно, не ползвайте асансьор и се движете повече пеша. Аеробните тренировки са много важни за свалянето на килограми, така, че се ориентирайте към някаква дейност, изискваща продължително натоварване - бягане, дълги разходки, плуване. Една продължителна тренировка в зала или в дома ви в комбинация от много на брой упражнения с малки тежести или без тежести, може да замести бягането, ако е над 30 минути. На почивките, правете коремни преси, за да поддържате постоянно високи нива на кислород в кръвта.  Ограничете мазните храни. Ако не можете да контролирате апетита си, тогава приемайте богата на протеин и бедна на мазнини храна - месо, което не е тлъсто и обезмаслени млечни продукти. Можете да си купите и хубав протеин и да направите междинно хранене с една чаша протеин, разтворен в обезмаслено мляко. Ако имате възможност си намерете месо от  отгледани в домашни условия животни. Аз съм изял тонове пилешко месо от птицеферми и го отчитам, като голяма глупост. Ако можете да си позволите лукса да ви отгледат бройлери, зайци или теле в в домашни условия, ще ви се отрази доста добре на здравето и на фигурата. Не се ограничавайте от яйца. Не е проблем и дори е желателно да изяждате по две всеки ден.  Жълтъка на яйцата, наистина съдържа много мазнини, но и 9% ланолин, който отговаря за метаболизма и ускорява отслабването.

П.П.: Имайте предвид, че след застоялия живот, най- значителен фактор за напълняването са химикалите, влагани във фабричните храни. Тук важи това, което съм написал за месото, а за растенията, това важи в още по- голяма степен. Там извращенията са изведени до крайност. Ако можете да си позволите лукса да ядете домашно приготвена храна или поне закуски, направени в домашни условия с качествени продукти, това ще е от голяма полза за вас.  Скъпото не винаги е качествено. Намирал съм истинско овче сирене от фермер по 6лв. за килограм и съм купувал немски и френски ментета ( в България са 100% такива) за по 30лв./кг.

Редактирано от cybercop (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз тренирам по една програма на Jillian Michael - Body Revolution. Според мен лично е много добра, защото съчетава в себе си кардио, тежести, кик бокс и йога. 35 мин непрестанна тренировка. Чували ли сте за нея и имали ли някакви мнения?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом е 35 минути непрекъснато натоварване, значи е подходяща. Кикбокса е много травмиращ. Особено с неопитен или прекалено агресивен партньор.  Предполагам, че имате предвид имитиращи движения. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да 

преди 49 минути, cybercop написа:

Хранителните добавки, общо взето вършат работа на производителя им. Увеличете движението, примерно, не ползвайте асансьор и се движете повече пеша. Аеробните тренировки са много важни за свалянето на килограми, така, че се ориентирайте към някаква дейност, изискваща продължител..................

Като допълнение 

Храни с 0 калории

Редактирано от acnekt (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, acnekt написа:

Да 

Като допълнение 

Храни с 0 калории

Най- вече, да не се приемат храни с 0 калории (водата е напитка). Химическите субстанции, могат да ти докарат само рак и нарушен метаболизъм.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, IvetaBorisova написа:

 

Здравейте, 

Бихте ли ме посъветвали кои хранителни добавки за бързо изгаряне на мазнини да си взема.Порових с нета и попаднах на тези ( Универсал Анимал или Вемохерб ) Вие кой бихте ми препоръчали? 

L Carnitine + кардио + фитнес

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За себе си мога да кажа, че най-голям успех съм имал с една диета, която представлява долу горе нещо такова:

Първите два дни поемам да кажем 400 грама въглехидрати. Следващите два дни намалавам на половина, тоест 200 грама. На 5-я и 6-я ден смъквам до 100 грама приетите въглехидрати, а неделя ям на корем.  Като цяло приетите килокалории трябва да са малко по-малко от изразходените. Може да се изчисли по таблици, но най-добре е да се следи средно понижението на теглото. За една седмица, измерено в един и същи час и при еднакви условия, то трябва да намаля 1-1.5 кг. Ако спадът е по-голям, трябва да се увеличи храната. Ако няма спад, храната е много или тренировките малко.  Естествено, останалата храна, с която се достига нужното ниво на килокалориите, трябва да се състои от белтъчни главно и мазнини. Така за 5-6 седмици диета лятото, се смъкват 10-на килограма и то доста в корема. Разбира се, всичко това е съчетано с фитнес тренировки. L-карнитин добре, но е добре да се вземат и фет бърнъри.  Белтъчни си набавям главно с пилешки гърди и яйца. Въглехидратите коригирам с приемането на овесени ядки, че най-лесно става. може и с филийки хляб, но задължително черен.

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 11 месеца по-късно...

Аз си взех L-carnitine на промоция от тук https://healthstore.bg/razprodazhba , обаче без да спортувате редовно няма да постигнете нищо особено. Аз ходя да тичам по 30-40 минутки, скачам на въже или карам колело и така топя голяма част от мазнините, защото с моята работа и ежедневие здравословното и редовно хранене са мираж. Това е моята препоръка, макар и не толкова изчерпателна.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не става само с гладуване. Задължително някакъв спорт! Лятото може на някое басейнче да ходите, ако толкова не ви се тича, но без кардио няма как.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване