Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Любима марка кола и защо?


Препоръчан отговор

  • Отговори 162
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Е това е подигравка. Има стотици модели коли. Не може да слагаш само 3 и след това други. Ако ще правиш анкета я прави като хората.

Не, не е селския бик, просто подозирам, че на момчето съвсем скоро са се появили косъмчета под носа.  Като гледам профила му, може би и съвсем скоро е карал шофьорски курсове или мисли да кара. Когато

Най-хубавата марка е тази, която можеш да си позволиш!  Щото по форумите всеки си хвали неговия кошник и поства снимки и материали от нета на коли дето дори не е виждал на живо. Ма като ти е пробита к

Публикувани изображения

Да бе безспорно VW пък особено голф-а са едни от най-добрите коли склонни към Tuning ,евтина подръжка наблягам към по старите,даже наскоро гледах един пич как си беше барнал голф двойката - ето за това говоря

Разхода няма да го коментирам на този голф,но става въпрос че лично този голф двойка от клипа със лекота може да си извари на 50-100м. Buggati Veyron или някоя прилична S-класа :)

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, KOCKAR написа:

 Много отдавна имах Форд Фиеста за която не искам да си спомням издвам я продадох след хиляди опити да я вкарам в пътя...

Аз съм карал форд без особени проблеми.

преди 2 минути, KOCKAR написа:

Да бе безспорно VW пък особено голф-а са едни от най-добрите коли...

VW са малко излагация след MK2. MK3 гният, МК4 имат проблеми със скоростни кутии(1.6), МК5 имат друг род проблеми. Имаше и едни 3 цилиндрови Лупо ли, Фокс ли - които бяха кофти двигатели, които пукаха глави. А пък от МК3 имам спомен за заобляне шпонката на колянов вал и след това превърта, удря бутала в клапани - особено при дизелите става.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, simtech написа:

Аз съм карал форд без особени проблеми.

VW са малко излагация след MK2. MK3 гният, МК4 имат проблеми със скоростни кутии(1.6), МК5 имат друг род проблеми. Имаше и едни 3 цилиндрови Лупо ли, Фокс ли - които бяха кофти двигатели, които пукаха глави. А пък от МК3 имам спомен за заобляне шпонката на колянов вал и след това превърта, удря бутала в клапани - особено при дизелите става.

Зависи колата ето ти с Fiesta-та никакви проблеми,а при мен обратното имам познати с Golf-чета които ги карат от доста време и постоянно подобрения никакви проблеми да ти кажа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, KOCKAR написа:

Зависи колата ето ти с Fiesta-та никакви проблеми,а при мен обратното имам познати с Golf-чета които ги карат от доста време и постоянно подобрения никакви проблеми да ти кажа.

Един приятел хвърли Golf 3 1.9TD след като превъртя шпонка на колянов вал. До сега не съм чул нито един форд с такъв проблем. Golf 4 1.6 има проблем с нитовете на скоростната кутия, късат се и се чупи скоростната кутия.

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, simtech написа:

Един приятел хвърли Golf 3 1.9TD след като превъртя шпонка на колянов вал. До сега не съм чул нито един форд с такъв проблем.

Не съм лично фен на VW въпреки че ги харесвам тъй като отново ти казвам че от познати само хубави неща съм чул за тях че се хвалят с здравината си и подобни отзиви,бащата имаше преди много много години VW Passat и излезна прекалено здрав тъй като го ползваше за трудова работа и постоянно го товареше с разни стоки който си бяха доста тежки гардероби,шкафове и т.н.И накрая го продадохме перфектен тъй като вече не вършеше вече работа на баща ми а той дори не искаше да се разделя с него.Относително е много...Важно е на каква кола ще случиш като цяло.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не пишете - Имах такава кола, изминах толкова километри, това се повреди и това поправих по нея. Разход.. екстри... За това я харесвам и бих си купил пак такава!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло съм фен на немските коли без VW.Любима марка категорично БМВ !! Харесвам страшно много и Мерцедес не съм някакъв заслепен и да хейтвам щом не е БМВ. Всяка кола си има предимства и недостатъци в случая предимствата на бавареца за мен е категорично задното.Като цяло съм привържeник на задното, колкото и противоречиво да е.Като цяло мога да говоря доста но засега ще остана само с това, ако има мнение което да ме провокира ще се включа по натам :)

Карам френско в момента.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, durvo написа:

А защо не пишете - Имах такава кола, изминах толкова километри, това се повреди и това поправих по нея. Разход.. екстри... За това я харесвам и бих си купил пак такава!!

Да.. Добра идея от твоя страна оправих го.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, simtech написа:

Аз съм карал форд без особени проблеми.

VW са малко излагация след MK2. MK3 гният, МК4 имат проблеми със скоростни кутии(1.6), МК5 имат друг род проблеми. Имаше и едни 3 цилиндрови Лупо ли, Фокс ли - които бяха кофти двигатели, които пукаха глави. А пък от МК3 имам спомен за заобляне шпонката на колянов вал и след това превърта, удря бутала в клапани - особено при дизелите става.

Няма кола,която да не ти прави проблем.Все някога ще и дойде времето

Редактирано от VladkoJ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, KOCKAR написа:

Здравейте ще започна с това ако има друга такава тема извинявам се,не съм видял до сега.

По-лесно е с търсачката на форума!

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на 01 Май 2016 г. в 0:28, Емил Костов написа:

Е това е подигравка. Има стотици модели коли. Не може да слагаш само 3 и след това други. Ако ще правиш анкета я прави като хората.



 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямам любима марка. Карам различни, за да мога да избера любимата, но все още не мога да преценя. Ако успея да се кача следващият път на Мерцедес, ще ви кажа. За сега съм минал през много марки коли, но има още, така че... по картинка любима марка не се избира. Качваш се, караш месеци или години, след това сменяш, сменяш, сменяш и така можеш да стигнеш до някакво финално заключение. Иначе, тая ми харесва, оная ми харесва... това не е любима за мен. 

Ето сега 6-цата ме кефи много, но си има кусури. Все пак за момента е това и много ѝ се радвам :) 

da2c333623326807daa9219efb33ac98_120x90.

3bdbdfd45e9cff2112184f6fb4883826_120x90.

2941cab8d2819657ba694ee3368f462b_120x90.

6fbefd4dfea8d9cbadbae94c6de556fc_120x90.
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, VladkoJ написа:

vw-golf-vi.jpgbbm-motorsport-volkswagen-golf-vi-01.jpg

Е колко пъти ще го пускаш това? Хубаво е Голфчето, ама одъртя и вече конкуренцията е по-добра в лицето на Civic Type R  и Focus RS. Иначе ако питаш швабите, винаги ще ти изкарат някоя добра черта на Голф напред - било  то по-добрата използваемост в ежедневието или по-добрите спортни възможности, в зависимост от сравнението, което се прави. Тоест, ако аз искам да изкарам Форд Фиеста по-добър от някой друг автомобил, винаги може да използвам най-силните му качество, да кажем комфортното окачване или ако и конкурента е комфортен, слагам на преден план задвижването. Ако и там спънка, насочвам се към управлението и радостта от движението. Няма как поне едно от тия качества да не изкара Фиеста по-добра от кой да е автомобил в тоя клас. Но ако питаш германеца дали е така, той веднага ще ти извади коза на Поло с по-малкото копчалъци и по-добрите материали. В зависимост от гледната точка и единия и другия автомобил може да са по-добри, но от моя гледна точка аз имам повече козове и за Фиеста и за Focus RS  спрямо Polo  или Golf R.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, KOCKAR написа:

Зависи колата ето ти с Fiesta-та никакви проблеми,а при мен обратното имам познати с Golf-чета които ги карат от доста време и постоянно подобрения никакви проблеми да ти кажа.

Абе ква Фиеста си карал? Преди 2002 година моделите бяха посредствени, да не кажа лоши. Нищо особено, заедно с Ескорт. Гнилочник, както между другото и Голф 3 + Астра 1. След 2002 година Фиеста е доста добър избор на старо, дори след 10-12 години.  Първата Фиеста е от 2006 година, карат я роднини и количката си върви отлично. Смяна на лагер на колело, смяна на крушки, смяна на акумулатор ( за 10 години веднъж), някои счупени пластмаси в купето, недобре работещ имобилайзер, смяна на горивомер...общо взето това са основните повреди за 10 години. Не знам как твоята не си я подкарал, аз седнах в тая кола преди време, запали от раз, покарах малко да си я припомня, а моторът работеше като часовник ( 1.25 л. бензин), скоростите включваха като първия ден, хидравликата работеше добре, луфтове не усетих. Дори тапицерията на седалките не бе скъсана. Имах една дупка от цигара, което направих още на втората година, но дупката си стоеше неразнищена. Единствено плата вече бе замазан, но не и скъсан или набръчкан, както да кажем ако вземеш някой стар Ситроен.  Изобщо, хубава количка за парите си, а днес им искат 2500-3500 лева, което направо си е на далавера, ако се търси евтина кола на старо. 

 

А за Голфовете какво да кажа. Аз съм го казвал много пъти. Ако вземеш Голф за 5000 лева и Фокус за 5000 лева, Фокус ще е в много по-добро състояние. Ако вземеш Голф и Фокус на еднаква възраст и километри, колите ще са равни като проблеми, но пък за Голф ще ти искат поне 1000 лева отгоре. Къде ти е далаверата? Само да се фукаш, че караш Голф? Ами хората си тунинговат и Фокусите. Един колега е с такъв Фокус 1, тунингован мотор 2 литра до 200 к.с. Мерил го е на динамометър. И какво? Само Голф ли се тунингова?

 

преди 3 часа, ostavime написа:

Нямам любима марка. Карам различни, за да мога да избера любимата, но все още не мога да преценя. Ако успея да се кача следващият път на Мерцедес, ще ви кажа. За сега съм минал през много марки коли, но има още, така че... по картинка любима марка не се избира. Качваш се, караш месеци или години, след това сменяш, сменяш, сменяш и така можеш да стигнеш до някакво финално заключение. Иначе, тая ми харесва, оная ми харесва... това не е любима за мен. 

Ето сега 6-цата ме кефи много, но си има кусури. Все пак за момента е това и много ѝ се радвам :) 

da2c333623326807daa9219efb33ac98_120x90.

3bdbdfd45e9cff2112184f6fb4883826_120x90.

2941cab8d2819657ba694ee3368f462b_120x90.

6fbefd4dfea8d9cbadbae94c6de556fc_120x90.
 

Абе ти както избираш през няколко години...защо не смениш поне веднъж даден модел със следващия? Аз се качих от Фиеста 2006 на Фиеста 2008 и разликата бе огромна, знаеш мнението ми. Ами ти по тая логика ако през 2011 година си седнал в Поло, естетвено да го изкараш много по-добро от старата Фиеста 2006 година. Това какво означава, че Фолксваген правят по-добрите коли? Не съм съгласен с теб. В днешно време моделите са долу горе равностойни в един клас. Тъпо е да сравняваш Мазда 6 с Мерцедес C-класа  примерно, щото за второто ще ти искат поне 20 бона отгоре за същото оборудване. Ако парите за теб са без значение( а аз съм останал с впечатление че не е така при последната ти покупка), то Мерцедес сигурно ще е по-добрата кола. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, VladkoJ написа:

Напрао не могат да се гледат ;)

Честно казано, кич. Ето това е за гледане, а и е кола:

 

2016-07-09_145442.jpg

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щото искам да опитам и друго. Не се ограничавам като теб 100 години с Фиеста. Ебати перфектната кола. Няма по-добра от нея. Няма що. Да да, знам, че по Шипка ги късаш всички и на право пак ги бягаш, и на офроуд си №1 с Фиестичката и т.н. и т.н. 

Много си тесногръд и ти е много ограничено мисленето, що се отнася до коли. 

Аз ако имах пари, нямаше да се замисля. Е-класа или S-класа и после ходи ми я хвали твойта сапунерка как ме бие на всичко и има 1000 екстри. ;) 

И нищо не сравнявам, объркал си се. Точно това казах, че карам различни, за да имам база за сравнение след това, а не като теб. Фиеста та Фиеста. Смешна история. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, VladkoJ написа:

Няма кола,която да не ти прави проблем.Все някога ще и дойде времето

Ама има автомобили, на които умишлено са заложени слаби точки, за да станеш абонат за резервни части или просто да се скапе и да си купиш нова.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ostavime написа:

Щото искам да опитам и друго. Не се ограничавам като теб 100 години с Фиеста. Ебати перфектната кола. Няма по-добра от нея. Няма що. Да да, знам, че по Шипка ги късаш всички и на право пак ги бягаш, и на офроуд си №1 с Фиестичката и т.н. и т.н. 

Много си тесногръд и ти е много ограничено мисленето, що се отнася до коли. 

Аз ако имах пари, нямаше да се замисля. Е-класа или S-класа и после ходи ми я хвали твойта сапунерка как ме бие на всичко и има 1000 екстри. ;) 

И нищо не сравнявам, объркал си се. Точно това казах, че карам различни, за да имам база за сравнение след това, а не като теб. Фиеста та Фиеста. Смешна история. 

По спокойно де :) Когато човек няма достатъчно аргументи, почва да обижда. И как ще я караш тая S-класа, като заради спестените стотинки си купи Мазда 6? Аз се опитах да ти обясня друго. Ти няма как да сравниш различни марки, ако на всеки 2-3 или 4 години ги сменяш, защото ти вземаш по-нов модел или модификация, които е нормално да са по-добри от тая, която си карал преди това. Ако си някакъв автомобилен журналист и имаш достъп до различни модели по едно и също време, да да ги сравниш. Макар че ако питаш мен, няма как да разбереш една кола само с 500 километра тест. Затова и много много не вярвам на автожурналисти, които пък са обременени и с реклама. База за сравнение може да имаш и с един и същи модел на дадане марка, без значение коя е тая марка. Ти се опитваш да ни убедиш, че сменяки кола на 3 години имаш база за сравнение? Не ставай смешен!

преди 31 минути, simtech написа:

Ама има автомобили, на които умишлено са заложени слаби точки, за да станеш абонат за резервни части или просто да се скапе и да си купиш нова.

По-скоро слабите точки са неумишлено заложени. А когато няма много такива, те дерат я с обслужване, я със застраховки, я с омазана ценова листа и лихви. Мен защо ме е яд на МП? Защото поради факта, че Фордовете не се чупят много, дерат кожи за щяло и нещяло. Предполагам е така при всички вносители, щото няма как да печелиш от автомобил, който за 5 години не влиза в сервиза за друго, освен за наложените ограничения за обслужване. Обаче наистина има производители със слаби автомобили и при тях не се налага да измислят номерца на купувача, само и само да му вземат парите, щото купувача и без това за 5 години ще отиде 10 пъти при тях.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Кико написа:

Защото поради факта, че Фордовете не се чупят много, дерат кожи за щяло и нещяло.

Ford-овете се чупят точно както всяка друга кола. И ходовата част - лагери, тампони на носачите са им доста слабо място. Един приятел правеше на една Фиеста ел.стъклата - ами те занитени за вратата. Ключалките с кръглите ключове се износват, според мен концепцията за кръглият ключ е неудачна.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване