Премини към съдържанието
peppone1

Потънала SIM карта в таблета

    Препоръчан отговор


    Здравейте, днес ми изпратиха от кабелния оператор един таблет Diva QC-703GN, но понеже в инструкциите не пишеше как се поставя SIM картата, търсих и ръководство в интернет, но този модел никъде не излиза и след доста оглеждане видях че отзад има малък процеп от който се отваря едно малко задно капаче, различно от това което беше показано в инструкцията. После опитах да вкарам мини картата, която беше разделена на 3-подмолула и аз сглобих най-малките 2 модула за да получа Mini SIM, и когато я вкарах в слота, тя не даваше връзка, после доста внимателно я извадих с клечки за зъби и я обърнах обратно, както е обозначено на стикера над нея и я пъхнах докрай, но тя потъна много надълбоко и се заклещи зад пластинките и не можеше да се извади. Над нея на същия слот имаше вкарана друга пластмасова черна плочка, приличаща на карта, но и тя не може да се извади, нито с натискане, а да я издърпам просто не мога да я хвана. Опитах се да отворя с приплъзване целия заден капак, както беше нарисувано в инструкцията, но се вижда че той е цял и продължава под малкото капаче което свалих и най-вероятно ще трябва да се разглобява таблета, но той е в гаранция и тъй като имам 7-дневен срок за да се откажа от договора, реших това и да направя и след дълго обикаляне в жегите от офис на офис, където ме препратиха в друг офис и след дълго чакане на опашката ми казаха да върна таблета на куриера който го е изпратил, но защо не ми казаха веднага, а трябваше да чакам бабата и дядото преди мен да се наприказват. После звънях на телефонаите на куриера, но те бяха заети и оставих моя да ми звъннат когато се освободят и те се обадиха след 3 часа, а през това време след дълго търсене на офисите, успях да го изпратя обратно.

    Но не знам ще ми признаят ли гаранцията за това нещо и да не ме накарат да плащам за ремонта, но каква е мойта вина че в инструкцията никъде не е написано как се поставя тази SIM карта, да не би да е трябвало да сглобя всичките 3 модула, но тогава няма да е мини и няма да влезе цялата карта. Но щом са ги прерфорирали на по-малки части, сигурно трябва е с двете, нито съм я напъвал, просто съвсем леко си влезе и я побутнах с клечката да влезе докрай. Може просто картата да е по-различна за този модел.

    Редактирано от peppone1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Значи хем си виновен, хем се оплакваш и хем искаш и да ти признаят гаранцията. Нали се сещаш, че като го отворят ще видят, че вътре има СИМ карта. Трябвало е просто да го пратиш и да помолиш да я извадят. Никой нямаше да те застреля заради тази работа.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Първо се пита , а после се пипа! След като не знаеш - питаш! Специалисти!

    Сега - при оператора и с благ тон молиш за помощ! В най - лошия случай пак ще мине през сервиз на оператора, но ще се плати за услугата!

    Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Всяко по-специфично нещо трябва да се покаже в ръкводството, а там не прочетох че картата трябва да се постави от специалист. А този дори нямаше оригиналната книжка, а само брошурата на оператора.

    Да, разбира се че грешката е моя, а другата  ми грешка е че се опитах сам да си вкарам какртата както всеки един нормален гражданин. И за да си спестя тези нерви и да се разкарвам по офиси в най-големите жеги и някой друг да ми сложи картата или той да го счупи и да го платя отново аз. Но за да си спестя всички тези разправии, след като не знам как се вкарва картата, веднага да бях отказал договора. И вече ще имам едно наум, че договори по телефона с примамващи оферти повече да не сключвам. В края на краищата безплатни подаръци няма, но все пак бих си платил ремонта, само да не ми върнат този таблет, иначе ще го опаковам в някой кашон, забутан на дъното на някой гардероб, само да не го докосвам. Може пък и да ми е за урок, щото и без това нямам нуждах от него, но да съм в крак с времето и хаир да не видя от него. След като са разпарчальосали картата на парченца, и ще ангажирват клиентите да търсят специалисти, то се е видяло че клиента никакви права няма, как биха се оправили възрастните, само те си знаят. А таблета си работи и нищо счупено няма.

    И пак казвам грешката е само моя, че не върнах таблета в търговски вид. Защото когато от магазина реша да си закупя нещо без инструкция и без да ми се покаже и ако видя че има чалъм поради недоглеждане да стане някоя беля, веднага ще им кажа да си заврат стоката в кашончето и ще си потърся нещо по-здраво, поне това право имам. Едно време на пазара си търсих едни слушалки и видях едни доста евтини и реших да ги пробвам и като ги разпънах да си ги сложа на ушите, те се счупиха, а продавачката ми вика "Който чупи - купи. Ти като отидеш в някой мазин и ими счупиш стоката кой ще я плати? А аз й казах че когато влезна в някой магазин, техните неща няма да се чупят като солети" Тя леко се засмя и пак настояваше да платя, а аз й казах че не искам да купувам нещо което иначе вкъщи щеше да се счупи. Накрая й хвърлих слушалките в павилиона и й казах "Какво ще ме правите на глупак" и тя се хили и вика "Ми ти сам се правиш на глупак", сигурно и другите хора я чуха и ще си имат едно наум. Но било е за добро.

    Редактирано от peppone1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, Кумчо вълчооо написа:

    Първо се пита , а после се пипа! След като не знаеш - питаш! Специалисти!

    Сега - при оператора и с благ тон молиш за помощ! В най - лошия случай пак ще мине през сервиз на оператора, но ще си платите за услугата!

    Е браво бе! Къде живееш да отида да те напляскам ;)  Как ще сключваш договор от разстояние. Никога!! Знаеш ли какво значи никога. Договор се сключва на място за да виждаш какво подписваш и как подписваш. Отдавна съм дресирал операторите.

    Не те съдя, нито ти се карам, просто да си знаеш! 


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз точно това ми е козът. А някак не върви пред куриера в камиона да отварям таблета, половин час да търся  задното капаче, да поставям Sim картата и другото да се разпилее на асфалта и после да подписвам договора. Но не аз съм искал да купувам този таблет, а те ми предложиха. И винаги съм си патил от подаръци, колкото и с добри намерения да са били поднесени, всеки гледа да се отърве от нещо, че грехота е да го хвърли, или просто от любезност и традиция, а и аз не обичам да оставам задължен. Затова винаги ще си плащам, както е казал народа "Безплатен обяд на този свят няма", "Когато печелиш, не знаеш какво губиш и когато губиш, не знае какво печелиш".

    И най-важното: Всяко по-специфично нещо трябва да се покаже в ръкводството, а там не прочетох че картата трябва да се постави от специалист. А този дори нямаше оригиналната книжка, а само брошурата на оператора.

    Редактирано от peppone1 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    " А някак не върви пред куриера в камиона да отварям таблета, половин час да търся  задното капаче, да поставям Sim картата и другото да се разпилее на асфалта хххххххххххх "

    При мен няма такива, като пр. при камиона!  На адреса и проба + тест та ако ще куриера да побеснява! Нещо не е наред - обратнооо! Подписа естествено най - накрая и при положение ,че всичко е ОК.

    Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 17 часа, Емил Костов написа:

    Е браво бе! Къде живееш да отида да те напляскам ;)  Как ще сключваш договор от разстояние. Никога!! Знаеш ли какво значи никога. Договор се сключва на място, за да виждаш какво подписваш и как подписваш. Отдавна съм дресирал операторите.

    Не те съдя, нито ти се карам, просто да си знаеш! 

    Емо - те отдавна (поне сериозните фирми) не практикуват точно така. От разстояние се изпраща предложение за сключване на договор, а после куриер или който там - носи попълнената бланка и ти четеш и подписваш. Щото е много важно, да има саморъчен подпис с мастило и собственоръчно написани имена и дата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 49 минути, jhoro написа:

    Емо - те отдавна (поне сериозните фирми) не практикуват точно така. От разстояние се изпраща предложение за сключване на договор, а после куриер или който там - носи попълнената бланка и ти четеш и подписваш. Щото е много важно, да има саморъчен подпис с мастило и собственоръчно написани имена и дата.

    Ти си мислиш. Практикуват още. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 29 минути, Емил Костов написа:

    Ти си мислиш. Практикуват още. 

    Добре - може и да има, не съм твърдял че няма.

    Моя опит по въпроса е от Виваком / БТК отпреди почти 3 години. Точно както го описах.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, Кумчо вълчооо написа:

    " А някак не върви пред куриера в камиона да отварям таблета, половин час да търся  задното капаче, да поставям Sim картата и другото да се разпилее на асфалта хххххххххххх "

    При мен няма такива, като пр. при камиона!  На адреса и проба + тест та ако ще куриера да побеснява! Нещо не е наред - обратнооо! Подписа естествено най - накрая и при положение ,че всичко е ОК.

    Да, но аз не съм предполагал че таблетите гълтат карти. Веднъж един приятел влезе магазина с разглобен панел на авто касетофона за да търси един бутон и въпреки че го предупредих че ще го разпилее и не ме послуша, накрая хвръкна една пружинка и той започна да мести тонколоните в магазина за да я намери, но така и не я откри, а след една седмица чистачката помела и тя нищо не намерила. Затова в договора има клауза че може да се прекрати в седем дневен срок, а стоката спокойно да си я изпробвам вкъщи, а хората се притесняват на място да правят тестове, въпреки доброжелателноста на куриерите, а и другите клиенти започват и те да пипат и да показват, когато видят че се затруднявам с нещо. Затова бих предпочел да се възползвам от правата си, макар и да си платя транспорта след това.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 часа, peppone1 написа:

    Да, но аз не съм предполагал че таблетите гълтат карти. Веднъж един приятел влезе магазина с разглобен панел на авто касетофона за да търси един бутон и въпреки че го предупредих че ще го разпилее и не ме послуша, накрая хвръкна една пружинка и той започна да мести тонколоните в магазина за да я намери, но така и не я откри, а след една седмица чистачката помела и тя нищо не намерила. Затова в договора има клауза че може да се прекрати в седем дневен срок, а стоката спокойно да си я изпробвам вкъщи, а хората се притесняват на място да правят тестове, въпреки доброжелателноста на куриерите, а и другите клиенти започват и те да пипат и да показват, когато видят че се затруднявам с нещо. Затова бих предпочел да се възползвам от правата си, макар и да си платя транспорта след това.

    Е сега вече знаеш ;)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Днеска с мен се свърза и друг човек със същият проблем и същият таблет, отново с договор с от Мтел. Не се сетиха да напишат една инструкция за употреба, да не стават такива бели.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И още един човек се свърза с мен със същия проблем. Колко таблета още трябва да се счупят за да вземат мерки тези оператори? Вчера една възрастна жена също ме потърси, която си беше закупила смартфон от същия оператор, но за мое учудване й бяха поставили 2 Сим карти -едната само за разговори, другата само за интернет и й казаха когато иска да ползва интернет или телефон, предварително да избира от някъде коя Сим карта да работи, даже не можа да ми вдигне телефона когато я потърсих и трябваше да тропам по вратите. На какво прилича това, уж големи реклами, а се чудят как да направят живота на гражданите все по-труден, и служителите им не са информирани и мен ме разкарваха от офис на офис за да ми активират интернета. Просто един ми каза че номера на Сим картата бил объркан, после пък сроковете от предишният договор нещо съвпаднали с новия, направо да полудее човек, да си изгуби цял ден в чакане.

    Редактирано от peppone1 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И трети човек се свърза с мен за прословутият таблет Diva. Но нека тук повторя, защото хората не са ме разбрали.  Аз не можах да извадя картата от моят таблет, тъй като беше потънала много навътре, макар и да осъзнавах че ще потъне и така я побутнах докрай с другото парче от картата, но тя се заклещи чак зад пластинките и по никакъв начин не може да се извади. Затова се възползвах от правото си да върна таблета обратно по куриера и отказах договора. Малко по-нататък понеже имах нужда от таблет, сключих нов договор и таблет, който аз си избрах, но се набутах после със сметка 50лв., заради измамни СМС-и, които помислих за Чат, въпреки че не ползвам телефонна услуга, за което също не ми беше обяснено, а исках само мобилен интернет, без СМС-и и др. излишни неща. Демек все едно си платих ремонта на стария таблет и се излъгах дваж. Винаги ще има някакви тайни или неточности в тези договори с цел да се обърка гражданина, да не говорим че и договора е написан неграмотно и нищо не му се разбира.

    Редактирано от peppone1 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.