Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте от 3 месеца интернетът ми е лош и прекъсва на интервали 5,10,15 мин. гасне DNS и Internet и след 1,2 мин. пак идва в повечето случаи слаб. Звънях на Виваком  2 пъти първия път абсолютно нищо не направиха дойде някакъв интернет за 15 мин. и след това пак същата работа.
Вторият път ми донесоха 1 модем в интерес на истината аз имам 3 такива...та включихме го,зареди всичко добре,но интернет мн-слаб пробвахме да заредим клип и нищо не стана следователно те ми казаха,че няма как да има повече интернет във съответното ми село.
Интересното обаче е,че един приятел  1 улица под мен със същият интернет на виваком няма никакви проблеми моят прекъсва неговият не което ме кара да мисля,че има проблем със кабелите при мен.

НЕЩА КОИТО СЪМ ОПИТВАЛ:

1-  4 различни модема 3 от 1 вид мисля,че по-стар и 1 по-нов с които ми е най-добре.
2-  Рестарт на модема.
3-  Оголване и свързване на кабелите отвън които бяха окислени (интернетът се оправи за 1,2 дни и после пак същото).
4-  Преинсталация на Windows-а 3 пъти + инсталиране и сканиране с Антивирусна програма.
5-  Google DNS (8.8.8.8 / 8.8.4.4)

Speedtest снимка:
https://s10.postimg.org/qkmhj46nd/Speedtest.jpg

Аз не търся "СУПЕР ИНТЕРНЕТ" просто искам да е такъв какъвто беше преди 2,3 месеца и да спре да прекъсва по 30 пъти на ден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ДСЛ индикатора премигва, това означава, че до модема не стига коректен телефонен сигнал, с който да работи. Проблема е от страна на Виваком. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също съм на Виваком и съм имал доста проблеми с тях. В един момент дори имах нет доста по слаб от този на снимката която ти си публикувал от Speedtest. Когато ти помолих за помощ те ми отговориха че най-важното е да има интернет.

Моя съвет е следния.

Смени си доставчика при първа възможност

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Емил Костов написа:

Ако ДСЛ индикатора премигва, това означава, че до модема не стига коректен телефонен сигнал, с който да работи. Проблема е от страна на Виваком. 

Интернетът прекъсва на моменти ADSL и Internet гаснат и след 1,2 минути зареждат и остава само интернет да мига ADSL си свети постоянно без прекъсване.Интересното обаче е,че това е на интервали случвало се е да не прекъсва с дни и да не е толкова лош интернета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва , че последните месеци калдата форума се напълни с теми с проблемния нет на Виваком :)))


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, batman555 написа:

Аз също съм на Виваком и съм имал доста проблеми с тях. В един момент дори имах нет доста по слаб от този на снимката която ти си публикувал от Speedtest. Когато ти помолих за помощ те ми отговориха че най-важното е да има интернет.

Моя съвет е следния.

Смени си доставчика при първа възможност

 

Да тяхна работа е да не прекъсва интернетът и да го има пък колко е бърз и дали на нас ни върши работа не ги интерсува... доставчика след 2 години... подписал съм договор с тях когато нямах проблеми с интернета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, mihaylovski написа:

Да тяхна работа е да не прекъсва интернетът и да го има пък колко е бърз и дали на нас ни върши работа не ги интерсува... доставчика след 2 години... подписал съм договор с тях когато нямах проблеми с интернета.

Eми така са нещата. Всеки гледа да завлече другия или да му даде ниско качествена стока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, mihaylovski написа:

Интернетът прекъсва на моменти ADSL и Internet гаснат и след 1,2 минути зареждат и остава само интернет да мига ADSL си свети постоянно без прекъсване.Интересното обаче е,че това е на интервали случвало се е да не прекъсва с дни и да не е толкова лош интернета.

Пак ще ти кажа!! Проблема е от страна на Виваком. ADSL не трябва да мига и да изгасва. Това значи, че има проблем със шум/затихване по линията и модема не може да синхронизира.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, тези стари тлф. линии са само едни окислени медни връзки с окислени тлф. чифтове, влага и вода . Напълно достатъчно за да нямаш нормален интернет.

/bgsreshta.eu/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, SilverPatrik написа:

Да, тези стари тлф. линии са само едни окислени медни връзки с окислени тлф. чифтове, влага и вода . Напълно достатъчно за да нямаш нормален интернет.

/bgsreshta.eu/

Стига глупости. При окислени линии и чифтове няма да има дори телефония. Постващия си има персонален проблем, който Виваком би трябвало вече да са отстранили. Темата е отпреди година. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 8.09.2016 г. в 15:08, Емил Костов написа:

Пак ще ти кажа!! Проблема е от страна на Виваком. ADSL не трябва да мига и да изгасва. Това значи, че има проблем със шум/затихване по линията и модема не може да синхронизира.

Здравейте. Един въпрос и от мен във тази връзка. Той е следнният: Ако индикаторите internet и wlan мигат постоянно, това проблем ли е и има ли решаване защото и аз като много други явно се прецаках с този Вивакомски нет

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, джо бързия написа:

Здравейте. Един въпрос и от мен във тази връзка. Той е следнният: Ако индикаторите internet и wlan мигат постоянно, това проблем ли е и има ли решаване защото и аз като много други явно се прецаках с този Вивакомски нет

Това означава, че през модема минава постоянен и голям трафик генериран от теб.

1. Смени си паролата на безжичната мрежа, защото може някой да я е разбра или ако няма парола си сложи.

2. Провери си компютъра за постоянно включена ненастроена торент програма или за вируси или пък за updates ( особено при Windows 10).

3. Ако модема се използва от повече потребители провери и техните компютри.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Емил Костов написа:

Това означава, че през модема минава постоянен и голям трафик генериран от теб.

1. Смени си паролата на безжичната мрежа, защото може някой да я е разбра или ако няма парола си сложи.

2. Провери си компютъра за постоянно включена ненастроена торент програма или за вируси или пък за updates ( особено при Windows 10).

3. Ако модема се използва от повече потребители провери и техните компютри.

Ок, благодаря за съвета. Между другото ме приканват за Априлски update за  перформънс но не съм много сигурен защото това зависи от настройките на компютъра, какви  програми и т.н.и в какъв режим се използват и т.н. затова не съм го инсталирал.  С уиндоус 10 про съм, но след като четох разни мнения и се чудя дали да го инсталирам  макар че от майкософт ме приканват. Ще взема мерки според съвета ви, благодаря за вниманието. Ако има нещо ще пиша.

Между другото нета се ползва от един настолен и един лаптоп. Като лаптопа ми е на безжична, а компютъра е с кабел в модема на виваком  HUAWEY HG 630 V2 VDSL.

Може да има и проблем с настройките на рутера, но след многократни разговори със 123 /много са трудни за комуникация, аз им обяснявам за какво става на въпрос, могат ли да пратят техници да го проверят, те ми препоръчват само настройки във май контакт/ питах ги за паролата и юзера на самия рутер да хвърля един поглед по ред причини  с нета, но не ми я дадоха. А като всички от техния ,,вид" като опре за преподписване на договор стават много мили....

Докато живеех в София ползвах услугите на NET 1/без да им правя реклама/, и честно казано нямах кой знае какви проблеми, освен при бури, и т.н. което естествено не е по тяхна вина. Но тук в провинцията сменям втори доставчик и ако не телевизията то нета е скапан. Затова и се изказах/писах/ малко по остро преди време по адрес на техниците. Та затова питам, все има някакъв проблем. Благодаря за вниманието, лек ден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си вече с VDSL не трябва да имаш проблеми вече особено с upload скоростта. На модема няма какво да се настройва освен безжичната мрежа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Емил Костов написа:

Ако си вече с VDSL не трябва да имаш проблеми вече особено с upload скоростта. На модема няма какво да се настройва освен безжичната мрежа.

Сигурно е така, но разбрах че тепърва ще правят такова свързване, в смисъл че щели нещо да ъпгрейдват мрежата/ не се сещам точно какво беше/ и чакали да стане до няколко месеца а сега само слагали такива модеми. Тоест връзката си е същата само модемът бил по нов, нещо от този сорт. Не знам дали съм достатъчно ясен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 7 минути, джо бързия написа:

Сигурно е така, но разбрах че тепърва ще правят такова свързване, в смисъл че щели нещо да ъпгрейдват мрежата/ не се сещам точно какво беше/ и чакали да стане до няколко месеца а сега само слагали такива модеми. Тоест връзката си е същата само модемът бил по нов, нещо от този сорт. Не знам дали съм достатъчно ясен.

Ако е така няма как да имаш този модел модем HUAWEY HG 630 V2 VDSL. Той се дава само за VDSL свързаност.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Ако е така няма как да имаш този модел модем HUAWEY HG 630 V2 VDSL.

Нещо такова ми обясниха момичетата в техния офис, може би и те не са съвсем наясно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, джо бързия написа:

Нещо такова ми обясниха момичетата в техния офис, може би и те не са съвсем наясно.

Пусни един speedtest и покажи скоростите. Този модем е направен само за VDSL. Ако се закачи на обикновена ADSL линия ще работи като обикновен ADSL модем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

Пусни един speedtest и покажи скоростите. Този модем е направен само за VDSL. Ако се закачи на обикновена ADSL линия ще работи като обикновен ADSL модем.

преди 4 минути, Емил Костов написа:

Пусни един speedtest и покажи скоростите. Този модем е направен само за VDSL. Ако се закачи на обикновена ADSL линия ще работи като обикновен ADSL модем.

преди 9 минути, Емил Костов написа:

Ако е така няма как да имаш този модел модем HUAWEY HG 630 V2 VDSL.

 

image.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, джо бързия написа:

 

image.png

Ресетни модема и го активирай отново с коректните потребителско име и парола. Това не е скорот на VDSL свързаност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Скоростта не е постоянна по принцип. Преди няколко дни правих но не го снимах и не беше 10.55 download, а 4,52 . ,,Ако се закачи на обикновена ADSL линия ще работи като обикновен ADSL модем". Може би това са направили, понеже като ми инсталираха нета ми казаха че не могли да хванат телефонната жица, но нямало проблем щяло да стане. Щели да ползват другата мрежа, а аз тогава бях на работа и си комуникирахме по телефона/майка ми беше вкъщи, нямаше как да отсъствам от работа заради това/Сетих се след като написахте това за модема.

преди 1 минута, Емил Костов написа:

Ресетни модема и го активирай отново с коректните потребителско име и парола. Това не е скорот на VDSL свързаност.

Ако го направя няма ли да му изчезнат настройките, а пък да викам техници разбрах че са много трудни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, джо бързия написа:

Скоростта не е постоянна по принцип. Преди няколко дни правих но не го снимах и не беше 10.55 download, а 4,52 . ,,Ако се закачи на обикновена ADSL линия ще работи като обикновен ADSL модем". Може би това са направили, понеже като ми инсталираха нета ми казаха че не могли да хванат телефонната жица, но нямало проблем щяло да стане. Щели да ползват другата мрежа, а аз тогава бях на работа и си комуникирахме по телефона/майка ми беше вкъщи, нямаше как да отсъствам от работа заради това/Сетих се след като написахте това за модема.

Ако го направя няма ли да му изчезнат настройките, а пък да викам техници разбрах че са много трудни.

Какви настройки толкоз си правил и какво му е трудното? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май не се изразих ясно. Имам в предвид следното, не съм спец като вас, аз просто се занимавам със собствените си компютри и като не знам, питам. Първо ровя  в интернет и темите тук и ако не намеря каквото търся или не ми е ясно тогава питам. Ако знам нещо тогава  давам съвет или предположение. Та въпросът ми е следният: Давам ресет на рутера, после  си въвеждам юзер и парола? Това ли е процедурата, защото ползвам рутер от около 3 години откакто си купих и лаптоп, като последните две все има някакъв проблем и или се свързвам със доставчика или пиша тук. Преди това бях само на кабел на единият и не ми се е налагало да се занимавам с рутери. А не знам паролата и юзера на рутера, не ми я дават мога да ровя само в май контакт. А да се занимавам с тези от 123, не ми се занимава с тях, аз им обяснявам те ми говорят само за май контакт, та затова питам, дали има друга опция понеже не се сещам в момента, лек ден.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не трябва ли настройките на рутера да си ги прави през Vicacom -home ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от 5FDP
      Здравейте, търся си интернет в София, широк център без договор. Можете ли да препоръчате нещо евтино10-12лв/месец, може и с предплата за няколко месеца?
    • от taika
      Здравейте, от известно време имам проблем с wifi на рутера, когато се свържа с интернет ми казва "Ограничен достъп". Проблемът не е от рутера, защото и други хора се свързват, а и аз се свързвам с телефона ми, а при други мрежи нямам проблем. Моля за помощ. Благодаря!
    • от Лина Георгиева
      Здравейте!  ^_^
      Преди няколко месеца се нанесох в София. С преносим 4G модем от Vivacom на ограничен брой GB-ти на бърза скорост съм, които обаче много бързо ми свършват (в рамките на 2 седмици). Затова търся компромисен вариант с домашен интернет, който да делим с моята съквартирантка. 
      Ще е чудесно, ако е:
      1. С приблизително еднаква скорост на Upload и Download около 100mbitps
      2. Цена около 15-20 (25лв. макс)
      3. Без договор 
      4. По възможност, с включен рутер (безплатно, под наем или с еднократно заплащане)
      Много бях харесала офертата на Булсатком, но се оказа, че нямали покритие в Студентски град. Чувам и противоречиви мнения за Оптиком. Металан вече за съжаление няма (собственост е на Мтел?). А Близу сякаш не е оферта. С мобилни оператори не ми се обвързва повече сякаш. 
      Вие от кои доставчици сте доволни? Моля, препоръчайте ми! 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.