Премини към съдържанието
TigerBG

Забравих си паролата на рутера :/

    Препоръчан отговор


    Здравейте, както се разбира от заглавието си забравих паролата на рутера. Преди известно време го взех от брат ми и реших да променя паролата, така че на мен да ми харесва. По принцип си имам специално тефтерче, в което си записвам всички пароли и регистрации от интернет, но специално за тази избрах такава, която просто си мислех,че няма как да забравя и не я записах - огромна грешка :( Опитвах се да я видя със специалния код 192.168.0.1 който си е за рутерите. Първоначално влизах в настройките, но така и никъде не успях да я видя. Преди малко пак се пробвах да влезна в менюто,но този път дори не ме допусна до него. Като цяло не разбирам никак много от рутери, но все си мисля, че има нещо, което може да направя, за да си имам отново Wi-fi в стаята :)

    Поздрави !!!!!!!!!!!!!!!

     

    Редактирано от TigerBG (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ресетваш рутера и ще ти даде възможност да влезеш със заводските user/pass. След това си настройваш всичко както пожелаеш.

    Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
    • Харесва ми 4

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Над 5 безсмислени и неграмотни реда пост, и нищо за марката и модела на рутера... 

    Като си влизал в настройките, си имал възможност да погледнеш каква е паролата, по много начини... Трябваше просто да потърсиш в интернет за съответния модел и фърмуер на рутера или още тогава да пишеш тук... Ако все още имаш възможност да влезеш в настройките, го направи...

    Ако вече нямаш такава вероятност, друг вариант е ресет на настройките на рутера... В зависимост от това по какъв начин интернет връзката се предоставя от оператора, каква е използваната billing система и какъв интерфейс се използва за оторизиране, може и да се наложи да се свържеш с интернет доставчика, за да направи съответните настройки по дадени неща, ако преди това ги е правил той, или някой друг, или ако нямаш понятие какви точно настройки и данни трябва да въведеш/направиш.... Ако IP адреса се получава динамично и нямаш специфични данни за оторизиране, то е възможно да минеш и без това, както и в други случаи...

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Цитат

     

     

     

    Редактирано от дръндю (преглед на промените)

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Квато темата - такива и постовете. Не искам да обиждам никого, ама четете преди да публикувате.

    преди 1 час, Емил Костов написа:

    Ресетваш рутера и ще ти даде възможност да влезеш със заводските user/pass. След това си настройваш всичко както пожелаеш.

    Емо - идеята е добра, ама какъв ли ще е резултата накрая?
    Вероятно нова тема "Загубиха ми се всички настройки ... " Само факта, че говори за ...

    преди 1 час, TigerBG написа:

    ... специалния код 192.168.0.1 който си е за рутерите ...

     

    преди 1 час, emil644466 написа:

    пиши модела на рутера за да помогнем.

    Ти знаеш ли за всички модели - възможните варианти? Не говоря само, че са от "главни и малки букви, цифри и специални символи", ами и как са подредени.

    преди 1 час, Blue Ray написа:

    Над 5 безсмислени и неграмотни реда пост, и нищо за марката и модела на рутера... 

    И ти реши, да станат с един повече. Тези неща едва ли говорят нещо на питащия.

    преди 59 минути, дръндю написа:

    И това едва ли ще помогне - виж какво пише в описанието.

    Цитат

    WirelessKeyView recovers all wireless network security keys/passwords (WEP/WPA) stored in your computer by ...
    WirelessKeyView възстановява всички безжични ключове за мрежова сигурност / пароли (WEP / WPA), съхранявани в компютъра ви ...

    Това добре, ама паролата я няма в компютъра !!!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, TigerBG написа:

    но специално за тази избрах такава, която просто си мислех,че няма как да забравя и не я записах - огромна грешка :( Опитвах се да я видя със специалния код 192.168.0.1 който си е за рутерите

     

    преди 47 минути, jhoro написа:

    И това едва ли ще помогне - виж какво пише в описанието

    ще помогне, щото е влязъл с парола, но не я запомнил ...ъ-ъ-ъ...фанала гу е склерозата кът мен:(

    пп

    ай да му ги кача тук

     

    wirelesskeyview-x32.zip

    wirelesskeyview-x64.zip

    Редактирано от дръндю (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 20 минути, дръндю написа:

    ще помогне, щото е влязъл с парола, но не я запомнил ...ъ-ъ-ъ...фанала гу е склерозата кът мен:(

    пп

    ай да му ги кача тук

    wirelesskeyview-x32.zip

    wirelesskeyview-x64.zip

    Чееее - той, браузъра ако я е запомнил - може и без програма да си я види.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пак ще напиша. Постващия просто да ресетне рутера и да си го настрои. Ако не знае как ще намерим линкове с упътване. Ако рутера пък е на доставчика, той ще му каже парола на безжичната мрежа.и проблема ще е решен. Защо обаче ми намирисва, че нещата не стоят точно така??

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 33 минути, adersa написа:

    На  мен пък ми намирисва че рутера е на доставчика

    Ако е така проблема се решава за 1 минута.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Здравейте,разреших проблема с ресет.После звъннах на доставчика да ми каже ip-та и си промених паролата.Името на рутера е TTlink 300M wireless router.

    Благодаря Ви :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 10 часа, TigerBG написа:

    Здравейте,разреших проблема с ресет.После звъннах на доставчика да ми каже ip-та и си промених паролата.Името на рутера е TTlink 300M wireless router.

    Благодаря Ви :)

    Можело значи. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Мисля, че мога да задам един въпрос в тази тема. Вчера си закупих оборудване на стойност 230лв от местен интернет доставчик. Включва рутер модел -

    8924350m.jpg

    Антена модел nanostation m5 (NSM5).

    Едно че ги чаках един месец за да дойдат да монтират всичко, а половин час след тях рутера не ми позволява да се свържа по wi-fi. Изписва ми, че не съвпада паролата за да се свържа. Предполагам не са запаметили паролата или вероятно е натиснато едно копче на задния панел на рутера за ресет на настройките. Въпросът е - Мога ли сам да го ресетна отново и да го конфигурирам на ново с нова парола за wi-fi?

    Техниците го настроиха и са си сложили някаква парола за достъп до настройките на рутера. Трябва да го ресетна за да преодолея тази парола. Въпросът е тези настройки достатъчни ли са ми за да го настроя отново към интернета на доставчика, понеже в момента имам интернет само по кабел.

    Това са настройките до които се добрах.

    8924344V.png

     

    8924343e.png

    Целта ми е да вляза в последната снимка чрез бутона reset. Достатъчни ли са ми настройките от снимките за да го свържа отново с мрежата на интернет доставчика?

    Не съм си забравил паролата, просто не ми я приема.

    Редактирано от nikolela (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току-що, techmaniac написа:

    Що не ги попиташ техниците от доставчика за паролата ?

    След обяд ще ходя до офиса им, но техниците там не стоят. В офиса само се плаща сметката и се обаждаш ако има проблеми с мрежата. Ще отнеме време предполагам.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Звънни на доставчика по телефона и кажи, че нямаш достъп до WiFi мрежата си.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, nikolela написа:

    След обяд ще ходя до офиса им, но техниците там не стоят. В офиса само се плаща сметката и се обаждаш ако има проблеми с мрежата. Ще отнеме време предполагам.

    Техниците са настроили рутера и са дали достъп на операторите на доставчика. Звъниш им и искаш да ти кажат паролата на безжичната мрежа или да ти я настроят както ти искаш. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 часа, Емил Костов написа:

    Техниците са настроили рутера и са дали достъп на операторите на доставчика. Звъниш им и искаш да ти кажат паролата на безжичната мрежа или да ти я настроят както ти искаш. 

    Оказа се, че служителката (касиерката) от офиса е променила паролата от там, като я е направила на моя телефонен номер. Коригира я веднага пред мен и сега всичко е на ред. Даже ми написа паролата за достъп до самия рутер.:D

    Редактирано от nikolela (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.