Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем при връщане на слушалки


Препоръчан отговор


преди 8 минути, adersa написа:

Както и да съм ги купил той е длъжен да ми ги смени с нови или да ми върне парите /

Все пак той сам каза ако има нещо ела и ще ги сменим


В заблуда си. При покупка лично от магазин, нямаш право на връщане на стоката при нормално функциониране.
А какво бил казал, рекъл - няма никакво значение.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 95
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Популярни дни

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

За да се регистрира в дневника за рекламации в магазина. Нещо, което също упорито се премълчава. Както и онлайн регистрацията на повечето технически продукти - също упорито се премълчава, защото най-ч

Чл. 114 от ЗЗП:      

Моите слушалки също са за 8 лв. и вадят перфектен звук. Цената не е критерий и ако има баламурници да плащат по 800лв. за подобно нещо, то проблема си им е личен и няма защо да ни убеждават да правим

Пич слушалките си работят  а  че на тебе не ти харесва звука изобщо не е проблем  за магазина. Като си с претенции за качествен звук да си купил  слушалки за 40-80-100 лева. Ако съм  бил на мястото на продавача да съм те изгонил директно без да ти обяснявам защо. Подобна евтина стока сигурно и гаранция няма та да пишеш и до арменския поп нищо няма да направиш. 

Редактирано от AlkatrazBG (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всеки би ги върнал на мое място не разбирам защо са ги изложили за продажба при положение , че не стават ! Аз върнах мишката и ми я смениха с нова но както и да е когато имам време ще доплатя още 8 лв за тия от 12 и това е или другия вариянт е Технополис !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, adersa написа:

Както и да съм ги купил той е длъжен да ми ги смени с нови или да ми върне парите /

Все пак той сам каза ако има нещо ела и ще ги сменим

В много голяма заблуда си ! Аз също работя във фирма която имаме Online магазин, както и такъв физически. Продаваме спортни стоки, мн. добре знам как седят нещата от правна гледна точка.

В момента зависи от политиката фирмата, никой не може да ги задължи да ти ги сменят или да ти върнат парите.

 

Редактирано от jab4o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Adersa  спри  се бе момче. По кой критерий  не стават ? Щом стоката е технически изправна  и отговаря на стандарта  всякакви други претенции не са от значение. Тъпотии като бас,дължина  на кабел,цвят  и тн . са си лични предпочитания  и не са обект на никакви гаранции  и повод за връщане. Сменили са ти мишката щото са имали желание а не защото са длъжни да го направят. Те и моите слушалки за телефона нямат бас   и ако ти следвам логиката трябва да ида и да си върна телефона :) 

Редактирано от AlkatrazBG (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е бачкала мишката е редно да я сменят, но слушалките според автора си работят и не подлежат на замяна, без значение колко този звук удовлетворява този, който иска да чуе автора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не държа много да имат силен бас но да се чуват като хората мелодията не се чува а само вокала влачещо .

На старите ми слушалки ток и жица е работата /

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Към автора на темата! Не се споменава от къде са купени! Ако е някое дюкянче на някой пишман, то няма лесно да се разберете. Задължителен атрибут е касовата бележка, опаковката и видимата изправност на изделието. Не мога да си спомня 7 или 10 дни бе законовият период в ,който можете да върнете стоката!  Има и КЗП. Стойноста макар и ниска не е за подценяване и си търсете правата до дупка! Аз преди време воювах с мобилен оператор, чрез КЗП и то само заради принципа за някакви си 0.80лв.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да ви кажа не всички слушалки стават за всички телефони на моя телефон леново ползвам вече два броя единия се развалиха след 1 година вярност да чуваха се добре без забележки също и говорих с тях когато съм в движение . Сега съм с други също много добри /

Така че най - добре е тестово на място после да няма сърдити като мен !

преди 1 минута, Кумчо вълчооо написа:

Към автора на темата! Не се споменава от къде са купени! Ако е някое дюкянче на някой пишман, то няма лесно да се разберете. Задължителен атрибут е касовата бележка, опаковката и видимата изправност на изделието. Не мога да си спомня 7 или 10 дни бе законовият период в ,който можете да върнете стоката!  Има и КЗП. Стойноста макар и ниска не е за подценяване и си търсете правата до дупка! Аз преди време воювах с мобилен оператор, чрез КЗП и то само заради принципа за някакви си 0.80лв.

Вали Компютърс и да представих касов бон :)

Така че като си купувате слушалки за телефон избирайте внимателно /

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, adersa написа:

 

Вали Компютърс и да представих касов бон :)

Пак при тях отиваш и поставяш ултиматум:

 - Решаваме проблема или отивам в КЗП!  Продали стеми слушалки пр. с честотна лента 20-20000, а те цвилят, като комар!

 8лв., но ще си ги търся!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Кумчо вълчооо написа:

Пак при тях отиваш и поставяш ултиматум:

 - Решаваме проблема или отивам в КЗП!  Продали стеми слушалки пр. с честотна лента 20-20000, а те цвилят, като комар!

 8лв., но ще си ги търся!

:laughing4:

Сериозен ли си?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Кумчо вълчооо написа:

Към автора на темата! Не се споменава от къде са купени! Ако е някое дюкянче на някой пишман, то няма лесно да се разберете. Задължителен атрибут е касовата бележка, опаковката и видимата изправност на изделието. Не мога да си спомня 7 или 10 дни бе законовият период в ,който можете да върнете стоката!  Има и КЗП. Стойноста макар и ниска не е за подценяване и си търсете правата до дупка! Аз преди време воювах с мобилен оператор, чрез КЗП и то само заради принципа за някакви си 0.80лв.

Хайде намери някакъв текст в закона за тези дни, че ми е интересно.
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

вЕрно сте тотално изпушили. Утре ще си купите баничка от отсрещната баничарница, ще ви дадат касов бон - всичко по реда му, обаче няма да харесате солеността ѝ и ще тичате да заплашвате баничаря с ходене при КЗП? :biggrin:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е същата работа като при нас, иска хубава и евтина топка и след 2 месеца се скъсала. Ами нормално затова има слушалки от 8лв и такива за 80. Няма как да искаш нещо което е без пари да е със същото качество като това за 100лв. Най- много да ти отговорят за тия пари толкова. И след като си ги взел от магазина нямаш право да ги върнеш, можеш само ако не са разпаковани и задължително касов бон. И то само ако търговеца е съгласен, ако дефектирал е друго имат си 2 години гаранция. Затова по- добре ги претовариш и да изгорят, тогава ги връщай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето това е от тях.

Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект. В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката и връщане на парите.


Източник: https://kzp.bg/

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А като купиш стока в запечатана опаковка и установиш вкъщи, че не работи?

преди 48 минути, jab4o написа:

Няма как да искаш нещо което е без пари да е със същото качество като това за 100лв.

Ама няма и резон да купиш изделие без никаква гаранция...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Къде съм написал че е без гаранция, даже му дадох съвет да ги изгори и да ги върне като наработещи. Ако тогава не му ги оправят, вече може да сезира КЗП!

Редактирано от jab4o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, jab4o написа:

Ето това е от тях.

Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен хххх

 

Ми, може и съм връщал в магазин наричан от вас "Голямата бакалия"! ( За да не става реклама и спор то умишлено не назовавам магазина) Никакви ядове и със същия аргумент! По това се различават големите и малките търговци! По това се различават истинските от пишман такива!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Кумчо вълчооо написа:

Ми, може и съм връщал в магазин наричан от вас "Голямата бакалия"! ( За да не става реклама и спор то умишлено не назовавам магазина) Никакви ядове и със същия аргумент! По това се различават големите и малките търговци! По това се различават истинските от пишман такива!

 

Кажи нещо за текст в закона !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, jab4o написа:

Къде съм написал че е без гаранция, даже му дадох съвет да ги изгори и да ги върне като наработещи. Ако тогава не му ги оправят, вече може да сезира КЗП!

След като му даваш тия съвети, сигурен ли си, че автора е подписал гаранционна бланка и има печат от търговския обект?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Касовия бон е достатъчен ! И ще се повторя работя в сферата на търговията и знам кой на какво има право. След като стоката е купена в търговски обект няма право да я върне щото не го кефи. Предполага се че си я видял, пипнал и тн. Ако я е купил от разстояние, може да се върне в 14 дневен срок, без никакви обяснения. Спирам защото явно половината тук не знаете за какво става въпрос.

Редактирано от jab4o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако нещата бяха толкова прости, разбирачо, всички фирми щяха да фалират. Взимаш си лаптоп и като наближи края на гаранцията го товариш, той спихва и ти го сменят с нов! Нали? Нека пробва като натовари слушалките (по твое предписание), докато спрат да пеят и след това ги занесе да видим кой ще му ги смени/плати и тн. И КЗП ще се занимават с него за 8 лв.

Замислял ли си се защо изобщо се издава гаранционна карта, след като има касов бон? В гаранционната карта е записан серийния номер на устройството/модел & etc.. Без нея няма как да се докаже, че дефектното у-во е точно това, който е закупено от тях, а не някое друго.

Другият път помисли малко преди да бълваш простотия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

" КЗП ще се занимават с него за 8 лв. "   Извинявам се че цитирам така, но и тоя е от блокираните!

Да! КЗП ще се занимава с тия 8 лв. По горе дадох пример как ,чрез КЗП си взех 0.80лв. надвзети от мобилен оператор! Вместо продавача да върне 8 лв. на купувача , то може да се раздели с 8000лв. наложени ,като глоба от КЗП.

Още един пример!

Купувам си LED лампи от "Голямата бакалия" на цена 1/4 от цената на "реномираните магазини" Купих 2 и се сетих ,че още една трябва, но не съм забелязал, че първите 2 са пр. 4000к, а последната пр. 6000к. Отивам в "бакалията" и обяснявам! Без въпроси и въртели ми върнаха парите, а аз срещу тях си взех необходимата лампа 4000к пак от същата "бакалия" Това в рамките на един и същ ден!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Кумчо вълчооо написа:

" КЗП ще се занимават с него за 8 лв. "   Извинявам се че цитирам така, но и тоя е от блокираните!

Да! КЗП ще се занимава с тия 8 лв. По горе дадох пример как ,чрез КЗП си взех 0.80лв. надвзети от мобилен оператор! Вместо продавача да върне 8 лв. на купувача , то може да се раздели с 8000лв. наложени ,като глоба от КЗП.

Още един пример!

Купувам си LED лампи от "Голямата бакалия" на цена 1/4 от цената на "реномираните магазини" Купих 2 и се сетих ,че още една трябва, но не съм забелязал, че първите 2 са пр. 4000к, а последната пр. 6000к. Отивам в "бакалията" и обяснявам! Без въпроси и въртели ми върнаха парите, а аз срещу тях си взех необходимата лампа 4000к пак от същата "бакалия"

Въпросът е дали търговецът реално е нарушил закона че да има КЗП мотив да се занимава - цитирам от Вашата Европа:

Цитат

Според правилата на ЕС търговецът трябва да поправи, замени, намали цената или да възстанови заплатената сума, ако се окаже, че купените от вас стоки са дефектни или не изглеждат и не работят по начина, посочен в рекламата

Проблемът е че едва ли търговецът е заявил че слушалките вадят перфектен звук. След като все пак има някакъв звук, това значи че най-вероятно не са дефектни и търговецът не е длъжен да връща нищо.

Редактирано от maxim4o (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване