Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, имам един проблем и не знам къде и от кой да потърся помощ, за това пиша тук. Та проблема е: Преди 9 месеца, 30.12.2015г сключих договор с мобилен оператор "Теленор" и към него взех смартфон "Sony Experia M4 Aqua" и проблема е, че от тогава 3 пъти го нося в офис на теленор за ремонт. Проблемът е в предната камера на телефона. Всичките 3 пъти когато натисна бутона за смяна от задна към предна камера, телефона забива. Връщам му фабричните настройки и самия бутон изчезва. Първият път когато го занесох, ми го върнаха и пишеше "Закачена предна камера". Вторият път "Сменена предна камера" Сега го дадох за трети път и още не знам какво ще измислят. Когато ходих втория път, момчето от офиса на Теленор ми каза че при 3-тия път или след третия път (не помня точно) трябва да сменят апарата с нов. Сега като го дадох попитах пак и те ми казаха, че  такова нещо няма. Момичето, което работеше там беше човек и ми каза че такава им е политиката и ми сподели, че един човек е носил един телефон 8 пъти и не са го сменили. Сега искам да ми дадете някакъв съвет, какво да правя. Аз съм потребител, закупил съм устройството, което явно има фабричен дефект, защото няма никакви щети от моя страна по него, винаги е бил със стъклен протектор и "кейс". Не може да плащам за нещо и после да харча пари за тичане по офиси, да оставам без устройство със седмици и да се подиграват с мен. Благодаря ви много и се извинявам ако има нещо :) Скрити са част от данните на снимките. 

    nomer3.JPG

    nomer1.JPG

    nomer2.JPG

    Редактирано от GO_PRO_HERO
    Качване на снимки. (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Втвърдяваш тона! Важното е да са записани всички манипулации и да ги имаш черно на бяло! Досаждаш им до полуда! Когато ти се изчерпи търпението се обърни към КЗП

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 14 минути, GO_PRO_HERO написа:

    Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

     

    Виж си в самият договор и за устройството, което е закупено на лизинг какво пише. Иначе ако се лигавят КЗП.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 30 минути, GO_PRO_HERO написа:

    Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

     

    По принцип са длъжни, ноооо! Гледам излиза от сервиза тестван т.е. с отстранен проблем! Сервиза може да си те врътка както си поиска, но в случая има и КЗП. Ако ти си си решил, че ще се сдобиеш с нов телефон защото стария вече не ти харесва и защото вече има следи от употреба, не харесваш цвета на панела или друго  и се бориш за това  - то в дълбока грешка си!

     

    Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    ЗЗП чл. 114 т. 3

    Цитат

    (3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

     

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 10 минути, zorge написа:

    ЗЗП чл. 114 т. 3

     

    Да, така е, но зависи потребителя какви договори и клаузи е подписал също.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 30 минути, Кумчо вълчооо написа:

    По принцип са длъжни, ноооо! Гледам излиза от сервиза тестван т.е. с отстранен проблем! Сервиза може да си те врътка както си поиска, но в случая има и КЗП. Ако ти си си решил, че ще се сдобиеш с нов телефон защото стария вече не ти харесва и защото вече има следи от употреба, не харесваш цвета на панела или друго  и се бориш за това  - то в дълбока грешка си!

     

    Такаам, като изключим факта, че ме разкарват наляво надясно, съм си съвсем доволен от телефона. Не съм имал други проблеми с него, изключително запазен е, още със закупуването съм му сложил стъклен протектор и силиконов кейс и няма почти никакви забележки по него. Целта ми е да не ходя още 5 пъти да го давам на ремонт за едно и също в следващите 15 месеца в които е в гаранция. 
     

     

    преди 22 минути, zorge написа:

    ЗЗП чл. 114 т. 3 

    (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

    Благодаря за информацията, ще го имам в предвид :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Такаам, като изключим факта, че ме разкарват наляво надясно, съм си съвсем доволен от телефона - това не го разбирам.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Отиваш в магазина им с разпечатана страница съдържаща по-горния член от ЗЗП и ги питаш - ще сменяте ли телефона, ще разваляте ли договора /+връщане на пари/ или да сезирам КЗП.

    Всичко друго е фантасмагории.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, zorge написа:

    ЗЗП чл. 114 т. 3

    Технополис (примерно) връщат сумата на покупката без проблем, но:

    1. Апарата не трябва да е купуван от фирма, а от физическо лице.
    2. Апарата трябва да е платен, а не да е лизингов.

    Ако апарата е купен с фактура на фирма, действието е ремонт до дупка и до приключване на гаранцията, ако ще 324 пъти да се разваля един и същи компонент.

    След третия ремонт на един и същи дефект (това условие е задължително за връщане на парите или подмяна на апарата), се попълва едно формулярче и отдолу клиента хише дали желае подмяна на апарата или възстановяване на сумата.

    Това трябва да се спазва от всички търговци, но не знам каква е практиката на повечето.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря ви много, ще видя какво мога да направя по въпроса и ще ви държа в течение, ако темата остане отключена :) По всяка вероятност в Петък ще ходя до офис и ще видя какво ще стане :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    • Горещи теми в момента

    • Подобни теми

      • от Тъп Но Грозен
        Здравейте имам един много странен проблем. При набиране на даден номера преди още да е дало свободно, и разговора прекъсва. Когато някой ме набира мен по-същият начин, преди да даде свободно "Разговорът завърши". Проблема се решава при рестартиране на телефона, за няколко часа или ден и после е пак същата ситуация.   
        Пробвах да реша проблема, с нова карта от оператора, не се получи. Сменях мобилната мрежа от 3 на 4г оправя се за известно време и пак е същото.

        Телефона е с най-новият софтуер 5.1.1 
         
        Моля, ви помагайте
      • от vELiNiO
        Sony Ericsson k500i: Модел 2004г., с цветен дисплей, Infrared, интернет браузър, вградена VGA камера, вътрешна памет 12МВ и т.н. Има си кутия и зарядно.

        За повече информация и връзка с мен използвайте съобщенията в сайта.
      • от frozt
        Здравейте, от почти 2 години и половина имам смартфона -без никакви забележки и оплаквания, до сега   Та и преди ми е показвал високи температури (65+ при игри ), но се охлажда и продължавам. Последно време , обаче почна да дава и съобщения за прегрявания и при камерата и става неизползваем докато се охлади. Тъч скрийна започна да не отчита адекватно докосванията и му купих нов протектор (мислех че е от това). Не се оправи и го рестартирах по няколко начина- пак без резултат. Накрая върнах фабрични със софтуера на сони  (xperia companion). Сега тъч-а отчита някои неща и става за скролване и по-големи иконки , но за клавиатура никакъв шанс - пише си каквото иска . Писах на сони- предложиха ми сервиза в София- Булграм. Аз говорих с едно момче, което се занимава с това отделно-каза че трябва да се смени цял комплект и ми дават цени за процедурата около 120 лв . Та мисълта ми е- нужно ли е да сменя целия комплект като телефонът е в отлично състояние (никога не е удрян,изпускан и т.н) Не става ли само тъч да ми сменят и така да е и по-евтинко ?
        Гледам как може да мина най-тънко и да не ме прецакат нещо, защото не съм много наясно с тази процедура за цял комплект.  
         
      • от |VIP|d3v1L
        Здравейте. Използвам Sony Xperia Z3 Plus. Имам голям проблем с прегряването на телефона. Без да го използвам няколко часа държи температура на процесора около 38-40 градуса. Когато го използвам започва да грее като печка. Вдига температура от 45-50 градуса при сърфиране в браузъра, социалните мрежи и т.н. 55-65 градуса при по - голямо натоварване например от игри независимо каква е играта и колко е тежка. Камерата в този случай е неизползваема. Излиза съобщение което уведомява, че устройството е с повишена температура и тя ще се изключи автоматично, за да се охлади. Това се случва при заснемане на видео, 4К видео и по - рядко при снимки. Търсих много из нета, но нищо конкретно не намерих. Пишеше в един сайт че от Sony са пуснали някакъв пач за този модел, който оправял проблема с прегряването, но не можах да го открия. Моля ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил  по някакъв начин да сподели. Благодаря предварително! 

         
      • от HackerX
        Разглеждах телевизори до 1000лв и се спрях на SONY KDL-48WD650 (1, 2) Добър избор ли е както за филми, така и за игри на PS4?
        Като алтернатива има LG 49LH630V, той по-качествен ли е и струва ли си допълнителната разлика в цената?
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение

    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.