Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, имам един проблем и не знам къде и от кой да потърся помощ, за това пиша тук. Та проблема е: Преди 9 месеца, 30.12.2015г сключих договор с мобилен оператор "Теленор" и към него взех смартфон "Sony Experia M4 Aqua" и проблема е, че от тогава 3 пъти го нося в офис на теленор за ремонт. Проблемът е в предната камера на телефона. Всичките 3 пъти когато натисна бутона за смяна от задна към предна камера, телефона забива. Връщам му фабричните настройки и самия бутон изчезва. Първият път когато го занесох, ми го върнаха и пишеше "Закачена предна камера". Вторият път "Сменена предна камера" Сега го дадох за трети път и още не знам какво ще измислят. Когато ходих втория път, момчето от офиса на Теленор ми каза че при 3-тия път или след третия път (не помня точно) трябва да сменят апарата с нов. Сега като го дадох попитах пак и те ми казаха, че  такова нещо няма. Момичето, което работеше там беше човек и ми каза че такава им е политиката и ми сподели, че един човек е носил един телефон 8 пъти и не са го сменили. Сега искам да ми дадете някакъв съвет, какво да правя. Аз съм потребител, закупил съм устройството, което явно има фабричен дефект, защото няма никакви щети от моя страна по него, винаги е бил със стъклен протектор и "кейс". Не може да плащам за нещо и после да харча пари за тичане по офиси, да оставам без устройство със седмици и да се подиграват с мен. Благодаря ви много и се извинявам ако има нещо :) Скрити са част от данните на снимките. 

nomer3.JPG

nomer1.JPG

nomer2.JPG

Редактирано от GO_PRO_HERO
Качване на снимки. (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Втвърдяваш тона! Важното е да са записани всички манипулации и да ги имаш черно на бяло! Досаждаш им до полуда! Когато ти се изчерпи търпението се обърни към КЗП

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, GO_PRO_HERO написа:

Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

 

Виж си в самият договор и за устройството, което е закупено на лизинг какво пише. Иначе ако се лигавят КЗП.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, GO_PRO_HERO написа:

Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам... 

 

По принцип са длъжни, ноооо! Гледам излиза от сервиза тестван т.е. с отстранен проблем! Сервиза може да си те врътка както си поиска, но в случая има и КЗП. Ако ти си си решил, че ще се сдобиеш с нов телефон защото стария вече не ти харесва и защото вече има следи от употреба, не харесваш цвета на панела или друго  и се бориш за това  - то в дълбока грешка си!

 

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ЗЗП чл. 114 т. 3

Цитат

(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, zorge написа:

ЗЗП чл. 114 т. 3

 

Да, така е, но зависи потребителя какви договори и клаузи е подписал също.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, Кумчо вълчооо написа:

По принцип са длъжни, ноооо! Гледам излиза от сервиза тестван т.е. с отстранен проблем! Сервиза може да си те врътка както си поиска, но в случая има и КЗП. Ако ти си си решил, че ще се сдобиеш с нов телефон защото стария вече не ти харесва и защото вече има следи от употреба, не харесваш цвета на панела или друго  и се бориш за това  - то в дълбока грешка си!

 

Такаам, като изключим факта, че ме разкарват наляво надясно, съм си съвсем доволен от телефона. Не съм имал други проблеми с него, изключително запазен е, още със закупуването съм му сложил стъклен протектор и силиконов кейс и няма почти никакви забележки по него. Целта ми е да не ходя още 5 пъти да го давам на ремонт за едно и също в следващите 15 месеца в които е в гаранция. 
 

 

преди 22 минути, zorge написа:

ЗЗП чл. 114 т. 3 

(Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Благодаря за информацията, ще го имам в предвид :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такаам, като изключим факта, че ме разкарват наляво надясно, съм си съвсем доволен от телефона - това не го разбирам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш в магазина им с разпечатана страница съдържаща по-горния член от ЗЗП и ги питаш - ще сменяте ли телефона, ще разваляте ли договора /+връщане на пари/ или да сезирам КЗП.

Всичко друго е фантасмагории.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, zorge написа:

ЗЗП чл. 114 т. 3

Технополис (примерно) връщат сумата на покупката без проблем, но:

1. Апарата не трябва да е купуван от фирма, а от физическо лице.
2. Апарата трябва да е платен, а не да е лизингов.

Ако апарата е купен с фактура на фирма, действието е ремонт до дупка и до приключване на гаранцията, ако ще 324 пъти да се разваля един и същи компонент.

След третия ремонт на един и същи дефект (това условие е задължително за връщане на парите или подмяна на апарата), се попълва едно формулярче и отдолу клиента хише дали желае подмяна на апарата или възстановяване на сумата.

Това трябва да се спазва от всички търговци, но не знам каква е практиката на повечето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много, ще видя какво мога да направя по въпроса и ще ви държа в течение, ако темата остане отключена :) По всяка вероятност в Петък ще ходя до офис и ще видя какво ще стане :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Атанас Димов
      Имам проблем с инсталирането на драйвъра на sony vaio. Преинсталирах го понеже не беше пускан от поне 3-4 години.
      Инсталирах драйвереи понеже липсваха. Драйвъра за wifi се инсталира без проблем. Другите също. Но искам да е на кабел и инсталирам драйвъра: realtek ethernet drive. Но нищо не става. Няколко пъти го инсталирах иска рестарт и след растарта пак няма..
      Някой ако може да помогне
    • от cvetiss
      Добър ден! Днес докато вървяха на детето песничките на телевизора изведнъж показа черен екран, музиката си продължи, предполагам защото телевизора беше включен в домашно кино. Изключвах го няколко пъти от дистанционното, после и от контакта, но резултат нямаше. Какъв може да е проблема и какво мога да направя аз. Телевизорът е само на 3 месеца.
    • от Valeri Veselinov
      Здравейте от известно време изпозлвам лаптоп леново вече около година и половина много добра машинка изключително съм доволен от нея. Доскоро всички игри клипове филми и като цяло всичко вървеше перфектно на максимални графики си потдържаше 130-140 фпс и почти не загряваше преди около 2 седмици обаче забелязах как фпсто ми рязко започва да пада на 80-90 понякога 50-60 и изведнъц се стигна до там че играта изобщо не мърдаше а фпсто беше 04-05 и ми насичаше дори и браузърът. Понеже лаптопът е нов го върнах в сервиза на гаранция с предположение че трябва да се изчисти и да се смени термопастата но понеже още в гаранция не посмях аз да го отворя от сервиза са го изпратили директно в ленове по теехни думи където според това което пише е сменена дънната платка , което ми е много странно защото не изглеждаше наистина да има проблем с дъното. Сега игрите и всичко си върви , но пак си потдържа фпс 80-90 и си загрява стабилно , което наистина не мога да си го обясня. Също имах и проблем в зарядното което от време на време на прекъсва и беше отбелязано като проблем , но въпреки това от ленова не са подменили кабела , което ме навежда на мисълта дали е възможно хората от  сервиза да са го претупали колкото да издържи малко защото гаранцията изтича след 3-4 месеца и изобщо да не са го пращали до сервиз на леново. Възможно ли е тези проблеми да идват от зарядното защото ми е много странно как би изгоряла дънната платка на един сравнително нов лаптоп.
    • от ivoace
      Здравейте,
       Къде има сервиз за нетипични марки мобилни телефони в София? Имам нужда от поправка на мобилни телефони с марки UTOK, AllView и Cubot. Utok и AllView са с разширен жак за зареждане и не се захранват, а Cubot-a има нужда от смяна на екран. Някакви идеи?
      Благодаря предварително.
    • от salfie
      Здравейте!
      Имам sony xperia xa, работеше си перфектно, докато един ден не поиска да се включи. Зарежда логото и се изключва и пак се опитва да се включи ..
      Прочетох няколкот решения за този проблем, които са помогнали на някои хора. Едно от тях беше да се остави телефона да се зареди 4-5 часа, направих го и пак същото. След което реших да пиша и в сайта на sony. Там съпорта ми каза да изтегля приложението им xperia companion и да стартирам опцията software repair. Послушах ги, следвах стъпките, които ми беше описал как става всичко, но пак без успех. Той ме посъветва да занеса телефона в сервиз и то най-добре в сервиз на sony.
      Тъй като ми е интересно и искамда се опитам, аз да оправя телефона, има ли някои повече информация от какво може да е това и също така дали ще може да ми съдейства, ако трябва да се отвори и да се сменя някоя част.
      Също така ако има някаква социална общност, която е свързана с поправка на телефона искам да се включа в нея.
      Благодаря предварително!
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...